Ik wachtte op het naamtopicquote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef IrishBastard het volgende:
Eindelijk post je eens een beetje een normaal persoon
Hij weer. Dat ze hem ooit mod hebben gemaakt, je snapt 't nietquote:
quote:
Bij mij niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tussen D_K en Mikkie staat een kruisje
Is me nog niet eerder opgevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke lutser heeft die "zie ook" erbij gezet.
?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
1/3 tot de helft van de klanten bij een winkel met handscanapparaten gebruikt ze ook. Damn veel
. Een cassiere kan dat toch veel sneller
.
Apparaatje mee om je artikelen zelf te scannen, proefproject ah.quote:
je scant de producten op het moment dat je ze in je mandje of wagen legtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
1/3 tot de helft van de klanten bij een winkel met handscanapparaten gebruikt ze ook. Damn veel
. Een cassiere kan dat toch veel sneller
.
Volgens mij zou ik onbewust artikelen vergetenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
je scant de producten op het moment dat je ze in je mandje of wagen legt
dus bij afrekenen doe je alleen die scanner in een houder en weet hij METEEN wat je moet betalen, gaat 100 keer snellerik gebruik ook altijd de handscanner
Wat als je simpelweg maar 3/4 inscant. Of ieder percentage, als het maar niet opvalt. Dan kom je ongezien weg met jatten? Wat hebben ze daarop verzonnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je scant de producten op het moment dat je ze in je mandje of wagen legt
dus bij afrekenen doe je alleen die scanner in een houder en weet hij METEEN wat je moet betalen, gaat 100 keer snellerik gebruik ook altijd de handscanner
quote:kun je op fok vragen of coffeeshop Buggy nog bestaat in nijmegen
quote:
quote:Kun je optyfen?
Nee, sorry.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef MrKawada het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Had je d'r gister niet zoveel moeten gebruiken hèquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel IBies®© krijg je daarbij? De mijne zijn namelijk alweer bijna op
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had je d'r gister niet zoveel moeten gebruiken hè
Heel veel succes morgen!!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef Dupje het volgende:
Morgen operatie bluh
Nee, na al die verhalen neig ik meer naar niet oplosbare, maar wel oplosbare zijn ook wel erg makkelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je nu al wat voor hechtingen je gaat gebruiken?
Thanks!quote:
Dat klinkt als 'daar beslissen'?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, na al die verhalen neig ik meer naar niet oplosbare, maar wel oplosbare zijn ook wel erg makkelijk
Oeh een oudje.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, en ik zoek ook nog een film om te kijken, wss wordt het The Full Monty, die was klaar met downloaden
Naja morgen even mama vragen, die heeft er ook wel wat verstand van, en daarna denk ik ook nog even de chirurg vragen... (Wat een gedoe om een paar hechtingenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat klinkt als 'daar beslissen'?
Oh, en ik zoek ook nog een film om te kijken, wss wordt het The Full Monty, die was klaar met downloaden
Welke drugs doe jij tegenwoordig?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
vooral blijven herhalen......quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet eens donderdag
Death Race moet je echt kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
Death Race maar even aan het downloaden, zin in zinloze actie
We daten ook niet meerquote:
Punniken wordt het woord van 2009quote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd, gewoon meteen neuken
of punniken, mag ook
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Punniken wordt het woord van 2009
Neuken, bahquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nice.
Zin dr in? (hoe op-meerdere-manieren-op-te-vatten)
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Uni zeker, je bent zo scherp als een scheermes.
Nee gek, nu Muse, morgen punniken. Punniken op Jamie Cullum of de soundtrack van Garden Statequote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef IrishBastard het volgende:
Punniken op Muse, wat een planning
Wacht, ik download wat Barry Whitequote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, Jamie Cullum snoert mij de mond
Ik had Marvin Gaye verwacht
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, het is wel RU wat de klok slaat vanavond.
Jullie zijn toch de RU'ersquote:
What more do you needquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al 15 nummers van Marvin. En 4 van Barry White!
Mannen zijn players. Je waitz.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan ben ik de slet vant nijmegentopic
oh, jah, ach.. ik heb daar zo'n pasje van jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de RU'ers, swarma, cp, hosti, morgane etc. afwezig
er is vast wel iemand die het je wil lerenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, ik vind dat veelste lastig dat punniken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Nielez het volgende:
Bleh, spap opent nieuwe zaak binnenkort (zie website ^ ^ ) en nu kan hij op zaterdagen niet rijden naar uitwedstrijden en ik kan geen ander vervoer regelen dus krijg ik dalijk weer een hoop gezeik over me heen van de club/trainer enn.. enn. en blehhhhhhhh.
/galspuugtHad je eerder moeten beginnen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truste, en succes morgenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Dupje het volgende:
Nou, ik ga mn bandjes maar afknippenEn dan bedje in!
Truste!
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n ding lukte het wel altijd vroegah..Hihi het lijkt net alsof er dan iets uit zn poepert komt als je dan gaat punniken. Hahahahahihihihihaha-ha-ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En al helemaaal als je met rode draadjes gaat punniken.. hhahahahaha dan lijktie wel *proest* ongesteld bwahahaha..
![]()
![]()
Ja, want dan heb je geen last van ongesteldheidquote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit van een buttplug gehoord.
misschien kan je hem even uitleggen hoe dat werkt, incl. praktijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit van een buttplug gehoord.
Ik vond hem ook niet heel sterk moet ik zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, want dan heb je geen last van ongesteldheid
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
misschien kan je hem even uitleggen hoe dat werkt, incl. praktijk
Had jij daar niet al eens een review van gemaakt?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien kan je hem even uitleggen hoe dat werkt, incl. praktijk
Hij is nog jong hequote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doelde op de vormen het lijkt alsof Nielez dacht dat ik op het gaatje onder doelde.
* meldtquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zijn Mik en LR trouwens al de hele dag
Ik dacht dat je ook ging spinnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
Slarik kom er net achter dat ik alleen voor onze afspraak naar de uni kom
huuuuuuuu het is morgen KOUD
Is ook zeker nuttig, wil ik ook nog graag doen maar nu nog geen budget voorquote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
heb net lekker handrembochtjes gemaaktik wil wel serieus eens zo'n slipcursus gaan doen, want ik durf niet goed de auto n heel rondje te laten draaien
Zeker welquote:
tuurlijk! Wat denk jij dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Zeker wel. Ben je ook een liefhebber?
.
Mobli!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tuurlijk! Wat denk jij dan?
Die trucksna de motoren natuurlijk, kudo's voor die gasten hoe zij door dat mulle zand racen
Jupquote:
Jup. Vorig jaar afgelast in Afrika ivm terreurdreiging, steeds meer gezeik met Afrikaanse landen, dus nu een nieuwe pogingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, als ik het goed heb begrepen, vind Dakar nu plaatst in Zuid-amerika?
En is er nu in Afrika de africa-race?
Mja, daar is het bekend mee geworden hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh dat heb ik allemaal meegekregen, vind het alleen raar dat ze het dan nog steeds Dakar noemen
quote:
Notendop?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ja lache he hostiben t ook aan t bijlezen idd
Geniaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gozer heeft hele verhalen zitten posten over zijn vriendin die in coma is geraakt door een of ander vage ziekte, was ook nog eens zwanger kindje overleden blabla.. Mensen wilde bijna financiele hulpakties op touw gaan zetten blabla
Blijkt het een grote hoax een aantal maanden?? later
Prachtigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
Een dude had zelfs een boek een boeketje bloemen gestuurd
Geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik ben De_Kardinaal, ik ben ook ziekjes enzo. Does even geld sturen!
/caresquote:
Smaken prima in de soep!quote:
Verrek, ik moet season 7 ook nog afkijken, ooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ga nog een aflevering Shield doen denk ik
Zo lang je nog een auto kan betalen, kan het altijd ergerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Ik ben De_Kardinaal, ik ben ook ziekjes enzo. Does even geld sturen!
Die betaal ik door het afhandig maken van handtasjes van oude dametjes! Misschien heeft je omaatje of je moedertje me al een keer ontmoetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:11 schreef Mikkie het volgende:
Zo lang je nog een auto kan betalen, kan het altijd erger. Nu nog een goede accu erin
.
Nee, dat dacht ik niet. Ik deed gewoon een ontdekkingquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doelde op de vormen het lijkt alsof Nielez dacht dat ik op het gaatje onder doelde.
Ja nu ben ik al wakker!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen we ook donderdag afspreken Sander
Thx, ga het nodig hebben. Weet ook niet zeker of de toets zin heeft, ga ik zo uitrekenenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
check! Ik kreeg net bevestiging dat ik het vak heb gehaald! Succes iig
Hoef ik ook niet de hele dag op de uni te zitten, eten en thee hier zijn goedkoper
Nu ook nog echt wat gaan doen.....
Volgens mij moet je een 6 halen. Ik had precies een 6 voor DM. Met m'n zatte kopquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:52 schreef Nielez het volgende:
Sander jij had neem ik aan wel n redelijk cijfer voor DM toets B2 van pas?
Net even uitgerekend, moet een 7,6 halen voor vrijstelling als een 6 gemiddeld genoeg is en een 6,1 als een 5,5 genoeg is.
Hopen dat een 5,5 genoeg is
whehe, nerdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:59 schreef Mikkie het volgende:
Fuck het wordt nu wel heel erg. Ik heb gewoon een PB of ik naar een topic wil kijken over rijbewijsinvordering.
Succes met je tentamenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Maanvis het volgende:
Nou, ik heb via hyves het adres van z'n schoonmoeder achterhaald, die ga ik morgen persoonlijk een bloemetje bezorgen voor alle ellende die ze nu meemaakt. Ouders worden immers vaak vergeten in deze. Als Re toestemming geeft zal ik dat adres heir plaatsen zodat we er misschien een gezamelijke stille tocht van kunnen maken.
Succes met het tentamenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dank u, vannacht echt verrot geslapen, echt superveel wakker geweest en dan niet moe zijn om weer meteen in slaap te vallen.. En ik heb het gevoel dat ik het allemaal niet meer weet
stomme stresskip die ik ben.
Ga dan Engels praten ter ontspanning ipv Engels luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik had aantekeningen van een vriendinnetje wat altijd alles opschrijft dus opzich
Maar een beetje zenuwen horen er wss wel bij ofzo:P Nu maar even serie kijken ter ontspanning
Dat heb ik ook altijd met voorbeeldtoetsen iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha, hele verhalen tegen mezelf lullen zeker.. Ik heb voor mijn gevoel deze keer echt goed geleerd, maar toch ben ik bang, en zeker als ik nu de voorbeeldvragen doorlees
Zijn de bandjes er al afquote:
Mjaquote:
quote:
Jeweeeeeeeeeeeel komt wel goed, maar toch beetje zenuwachtigquote:
dat mag, als je helemaal niet zenuwachtig was geweest had dat ook weer niet goed kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja![]()
[..]
[..]
Jeweeeeeeeeeeeel komt wel goed, maar toch beetje zenuwachtig
Truequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat mag, als je helemaal niet zenuwachtig was geweest had dat ook weer niet goed kunnen zijn
Als je je e-mailaccount in outlook importeert kan 't iig. Misschien bij andere e-mailprogramma's ook wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:20 schreef morgane het volgende:
Weet iemand bij welk e-mailaccount je alle bijlagen van een mailtje in 1 keer kan downloaden? Kan het bij Hotmail en G-mail niet vinden, en heb geen zin om een stuk of 60 foto' stuk voor stuk te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |