Had je d'r gister niet zoveel moeten gebruiken hèquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveel IBies®© krijg je daarbij? De mijne zijn namelijk alweer bijna op
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Had je d'r gister niet zoveel moeten gebruiken hè
Heel veel succes morgen!!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef Dupje het volgende:
Morgen operatie bluh
Nee, na al die verhalen neig ik meer naar niet oplosbare, maar wel oplosbare zijn ook wel erg makkelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je nu al wat voor hechtingen je gaat gebruiken?
Thanks!quote:
Dat klinkt als 'daar beslissen'?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, na al die verhalen neig ik meer naar niet oplosbare, maar wel oplosbare zijn ook wel erg makkelijk
Oeh een oudje.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, en ik zoek ook nog een film om te kijken, wss wordt het The Full Monty, die was klaar met downloaden
Naja morgen even mama vragen, die heeft er ook wel wat verstand van, en daarna denk ik ook nog even de chirurg vragen... (Wat een gedoe om een paar hechtingenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat klinkt als 'daar beslissen'?
Oh, en ik zoek ook nog een film om te kijken, wss wordt het The Full Monty, die was klaar met downloaden
Welke drugs doe jij tegenwoordig?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
vooral blijven herhalen......quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet eens donderdag
Death Race moet je echt kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
Death Race maar even aan het downloaden, zin in zinloze actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |