Welke drugs doe jij tegenwoordig?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
vooral blijven herhalen......quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet eens donderdag
Death Race moet je echt kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
Death Race maar even aan het downloaden, zin in zinloze actie
We daten ook niet meerquote:
Punniken wordt het woord van 2009quote:Op maandag 5 januari 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd, gewoon meteen neuken
of punniken, mag ook
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Punniken wordt het woord van 2009
Neuken, bahquote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nice.
Zin dr in? (hoe op-meerdere-manieren-op-te-vatten)
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Uni zeker, je bent zo scherp als een scheermes.
Nee gek, nu Muse, morgen punniken. Punniken op Jamie Cullum of de soundtrack van Garden Statequote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef IrishBastard het volgende:
Punniken op Muse, wat een planning
Wacht, ik download wat Barry Whitequote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, Jamie Cullum snoert mij de mond
Ik had Marvin Gaye verwacht
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, het is wel RU wat de klok slaat vanavond.
Jullie zijn toch de RU'ersquote:
What more do you needquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al 15 nummers van Marvin. En 4 van Barry White!
Mannen zijn players. Je waitz.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan ben ik de slet vant nijmegentopic
oh, jah, ach.. ik heb daar zo'n pasje van jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de RU'ers, swarma, cp, hosti, morgane etc. afwezig
er is vast wel iemand die het je wil lerenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, ik vind dat veelste lastig dat punniken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Nielez het volgende:
Bleh, spap opent nieuwe zaak binnenkort (zie website ^ ^ ) en nu kan hij op zaterdagen niet rijden naar uitwedstrijden en ik kan geen ander vervoer regelen dus krijg ik dalijk weer een hoop gezeik over me heen van de club/trainer enn.. enn. en blehhhhhhhh.
/galspuugtHad je eerder moeten beginnen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |