Ja over mijn verloofde.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
ff voor de duidelijkheid, het gaat over je vriendin nu ?
en hoe zit het met jullie kind, is ze nog zwanger of...
Het kindje was nog niet echt heel oud volgens mij en daarom redelijk vroeg overleden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
zat het kind nog in dr buik dan en hadden ze dus samen een ziekte?
slechte situatie zeg.. sterkte ts
Tering wat een ellende NB!!!quote:
Het kindje was in de buik overleden voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het kindje was nog niet echt heel oud volgens mij en daarom redelijk vroeg overleden.
ok, nu vind ik je weer lievquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was niet zo bedoelt maar zoiets kan je (ik) nooit goed brengen volgends mij
Mijn god wat is dit afschuwelijk! ik sluit me aan bij de woorden van Juup©...quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tering wat een ellende NB!!!
Heel, HEEEEEL VEEEEEL sterkte toegewenst van mij voor jullie.
Dat jij niet wil instorten snap ik, maar luister ook heel goed naar jezelf en neem rust als het kan. Als jij geheel instort kun jij jezelf en jouw vriendin niet steunen en daar kun jij jezelf nog rotter door gaan voelen.
Sterkte,
Juup©
Dank je PKquote:
De lever van Mirre functioneerde en functioneert amper.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef cerror het volgende:
Waaraan is jullie kindje overleden dan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tering wat een ellende NB!!!
Heel, HEEEEEL VEEEEEL sterkte toegewenst van mij voor jullie.
Dat jij niet wil instorten snap ik, maar luister ook heel goed naar jezelf en neem rust als het kan. Als jij geheel instort kun jij jezelf en jouw vriendin niet steunen en daar kun jij jezelf nog rotter door gaan voelen.
Sterkte,
Juup©
Dank jullie wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn god wat is dit afschuwelijk! ik sluit me aan bij de woorden van Juup©...
Luister goed naar jezelf en zoek iemand die jou kan opvangen, waar je je verhaal bij kwijt kunt.
Dank je BKquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het kindje was in de buik overleden voor zover ik weet.
NB kerel, alle sterkte van de wereld. Betere tijden komen vanzelf, al heb je daar nu niks aan.![]()
De vooruitzichten zijn extreem naar ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:34 schreef Krentenbol. het volgende:
NB
Wat zijn de vooruitzichten?
Jeg beklager for deg tap![]()
...maar is er dan helemaal niemand die jou op kan vangen?! Man, ze kunnen toch niet van jou verwachten dat jij iedereen maar op blijft vangen en 'sterk' blijft! Je bent je baby al kwijt, je vriendin glipt tussen je vingers door en jij zou anderen moeten steunen? Wie is er voor jou dan? Kijk om je heen en ga met mensen die van je houden praten, huilen, knuffelen. Sterk en groot houden my ass, niemand kan dat in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik probeer mijzelf sterk en groot te houden naar alles en iedereen.
En iedereen verwacht dat ook van mij, ook ik verwacht het.
Want ik ving iedereen al op, en nu het steeds slechter gaat doe ik dat nog steeds.
Nee spijtig genoeg is er voor mij nu niemand in de omgeving.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...maar is er dan helemaal niemand die jou op kan vangen?! Man, ze kunnen toch niet van jou verwachten dat jij iedereen maar op blijft vangen en 'sterk' blijft! Je bent je baby al kwijt, je vriendin glipt tussen je vingers door en jij zou anderen moeten steunen? Wie is er voor jou dan? Kijk om je heen en ga met mensen die van je houden praten, huilen, knuffelen. Sterk en groot houden my ass, niemand kan dat in zo'n situatie.
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je vriendin beter wordtBlijf hoop houden.
Je wil toch niet zeggen dat dit een Amerikaanse verzekeringskwestie wordt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee spijtig genoeg is er voor mij nu niemand in de omgeving.
Mijn pa zit in Noorwegen en kan niet zomaar overkomen blijkbaar ..
Mijn biologische moeder heb ik al 2 jaar niet meer gezien.
En daar heb ik ook meer dan genoeg ellende mee gehad.
Mijn vrienden proberen het wel, maar elke keer als mij ervoor open stel dan gooien ze er een probleen van zichzelf tegen aan.
En normaal vind ik dat niet erg en help ik ze graag, maar daar heb ik nu de energie echt niet meer voor.
Tijd vrijaf kan ik ook niet nemen want de verzekering vergoed niet alles, dus ik moet extra gaan werken om alles te kunnen betalen verder.
Mijn mond valt open. Echt waar!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Mijn vrienden proberen het wel, maar elke keer als mij ervoor open stel dan gooien ze er een probleen van zichzelf tegen aan.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dit een Amerikaanse verzekeringskwestie wordt?
Dank je welquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn mond valt open. Echt waar!Dat kan je bijna niet menen! Ik word er gewoon stil van
![]()
Ik heb helaas geen 'oplossingen' voor jeIk zou niet graag in je schoenen staan. Hopenlijk komt het snel allemaal goed, maar de appel waar je nu doorheen moet bijten is wel heel erg zuur
Nogmaals sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |