Juist, ik heb het hier over het pareltje van Noorsbloed
Instorten maar het niet kunnen veroorlovenWat was meneer zielig, kindje dood, vriendin in coma.. blablafuckingbla. Ik had altijd al mijn twijfels over dat verhaal maar hield me maar stil. Er waren godverdomme zelfs mensen die geld wilden doneren omdat meneer NB zijn ziekenhuisrekening niet kon betalen. Spijtig dat NB ze allemaal voor de gek hield.
Want, de hyves van zijn vriendin werd opgespoord. Ik heb een mailtje gestuurd, en kreeg het volgende terug:
quote:
Wtf. Heb je mij opgezocht op hyves daarvoor?
Omdat ik niet in coma lig, er niets met mij aan de hand is, ik niet in noorwegen woon. We gewoon 3 maanden een leuke relatie hebben en mijn vriendje zich op zijn werk savonds stierlijk verveelt en dit als een soort.... bezighouding heeft dan savonds? En het in het begin leuk vond om wat verhalen aan te dikken en daarna slikten jullie zo veel dat dat hele verhaal is verzonnen.
Ik heb er niets mee te maken, dat hij dat deed was zijn intentie, ik was er niet blij mee maar ik geloof dat hij dat forum nu ook heeft opgezegd. Sorry voor als je er mee betrokken hebt gevoeld ofzo..
Hoe fucked up is dit

er was zelfs iemand die wel 100 euro wilde doneren

Opzich, petje af voor NB om iedereen zo te foppen. Maar dit is gewoon triest.
edit:
Maar even een screen omdat yvonne denkt dat ik die tekst van IQM heb gejat

toen ik dit topic ff snel maakte omdat ik weinig tijd had, had ik geen tijd om de hele SC door te lezen. Sorry IQM, ik had niet gezien dat jij die pm ook kreeg. Maar yvonne had haar conclusie al weer klaar en vindt mij nog triester dan NB

boehoe.
[ Bericht 15% gewijzigd door afcajos op 05-01-2009 17:28:56 ]
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?