Hoe fucked up is ditquote:Wtf. Heb je mij opgezocht op hyves daarvoor?
Omdat ik niet in coma lig, er niets met mij aan de hand is, ik niet in noorwegen woon. We gewoon 3 maanden een leuke relatie hebben en mijn vriendje zich op zijn werk savonds stierlijk verveelt en dit als een soort.... bezighouding heeft dan savonds? En het in het begin leuk vond om wat verhalen aan te dikken en daarna slikten jullie zo veel dat dat hele verhaal is verzonnen.
Ik heb er niets mee te maken, dat hij dat deed was zijn intentie, ik was er niet blij mee maar ik geloof dat hij dat forum nu ook heeft opgezegd. Sorry voor als je er mee betrokken hebt gevoeld ofzo..
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
Zoiets verzinnen is gewoon ziek.
Hmm, ja, da's waar.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Linkje naar die hyves trouwens? Want TS vertrouw ik ook voor geen meter
Magere poging tot crew propagandaquote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Re het volgende:
tsja dit soort dingen zul je altijd houden op een forum, zolang er users zijn die in serieuze fora lol willen trappen, blijf je dit soort dingen houden.
Wie gaat er dan ook kaarsen branden voor een FOK!ker?!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
En daar heb ik godverdomme kostbare kaarsen voor gebrand? Tijdens de crisis?
Wat een lul. Dat ie lekker in coma mag komen te liggen.
Daar had je gewoon coke voor kunnen kopen, kunstkut dat je er bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
En daar heb ik godverdomme kostbare kaarsen voor gebrand? Tijdens de crisis?
Wat een lul. Dat ie lekker in coma mag komen te liggen.
Ik steek sowieso 's avonds altijd kaarsen aan. En nu dacht ik bij het aansteken even aan die lul en zijn comateuze vriendin.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Beauregard het volgende:
Wie gaat er dan ook kaarsen branden voor een FOK!ker?!
Je kunt doorslaan in betrokkenheid. Bij deze is dat jou gelukt.
Ja. Voor ¤1,99 bij de Albert Heijn. In een feestverpakking.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Daar had je gewoon coke voor kunnen kopen, kunstkut dat je er bent.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe hier moet ik gewoon gepost hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Magere poging tot crew propaganda
Inderdaad. Ik vind 'm briljant.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
dit zal helaas weer gaan leiden tot menig copy-cat (nee geen Cc) topics, immers hoe tof om te doen...
Que? Of heb jij precies hetzelfde teruggekregen als ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd, en kreeg het volgende terug:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
Zoiets verzinnen is gewoon ziek.
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Que? Of heb jij precies hetzelfde teruggekregen als ik?
uhuh, maar stellen dat het het gevolg is van algemene lol binnen serieuze topics... da's een paar bruggetjes te ver wmbquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
dit zal helaas weer gaan leiden tot menig copy-cat (nee geen Cc) topics, immers hoe tof om te doen...
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.En het zou uiterst ironisch zijn als TS verzint dat hij dat mailtje kreeg in een topic waarin hij klaagt over mensen die dingen verzinnen.
Of dat Noorsbloed eigenlijk die hyves van die vriendin heeft gemaakt stiekum en nu mailt dat ze niet ziek is terwijl ze eigenlijk wel bijna dood aan de lolleraidz in het ziekenhuis ligt!! Dat is pas ironisch!!!!1!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.En het zou uiterst ironisch zijn als TS verzint dat hij dat mailtje kreeg in een topic waarin hij klaagt over mensen die dingen verzinnen.
Haha, nou en of. Wie het laatst lacht begint bloed op te hoestenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Of dat Noorsbloed eigenlijk die hyves van die vriendin heeft gemaakt stiekum en nu mailt dat ze niet ziek is terwijl ze eigenlijk wel bijna dood aan de lolleraidz in het ziekenhuis ligt!! Dat is pas ironisch!!!!1!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |