Ik was laatst in zo'n foto-toko, vraag ik aan de man daar: "Maakt u pasfoto's?"quote:
Nu moet ik de 22e weer terug komen,quote:Op maandag 5 januari 2009 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOES...![]()
Waarom neemt school niet op...![]()
Stelletje luie flikkers
Excuusnegers.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een excuus-neger?
Succesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeeel
Ik ga denk ik maar eens iets te eten maken
Want: honger
Bwhehehe, en jij natuurlijk zo van: "LOLLOLoMGEIINS~!!!!!!1LOLLERPANTOFFEL!!!ROFL!!!`11111OMGWTFBBQ."quote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was laatst in zo'n foto-toko, vraag ik aan de man daar: "Maakt u pasfoto's?"
Zegt ie: "Nee, dat doe ik al 20 jaar."
Ja, zoiets. En de lollercopter kwam ook nog even overvliegenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, en jij natuurlijk zo van: "LOLLOLoMGEIINS~!!!!!!1LOLLERPANTOFFEL!!!ROFL!!!`11111OMGWTFBBQ."
Waarom doet ie dat nu niet ffquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef Zotheid het volgende:
Nu moet ik de 22e weer terug komen,
Om half 10 gelukkig.
Omdat hij dan een nieuwe afspraak kan declareren. Ach, ik vind het prima, het breekt zo lekker de week en ik hoef het toch zelf niet te betalen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doet ie dat nu niet ff
Sneaky, wintersport was zeker wat duurder uitgevallenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat hij dan een nieuwe afspraak kan declareren. Ach, ik vind het prima, het breekt zo lekker de week en ik hoef het toch zelf niet te betalen.
Die doe ik in m`n FoBoquote:
Daar mag je geen grapjes over maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sneaky, wintersport was zeker wat duurder uitgevallen
Verkaptekijknaarmijngavebasgitarenpost!quote:
Dankjequote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verkaptekijknaarmijngavebasgitarenpost!
Nou jongen, ik vind ze mieters!
Jullie klinken redelijk gehandicapt.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken.
Door de kredietcrisis ga ik niet eens op wintersport!
Eigenlijk omdat het nog niet zeker was of m'n teen het weer zou doen en m'n pa net aan z'n hernia is geopereerd.
Alsjeblieft!quote:
Ja. Vorig jaar zijn we ook al niet geweest, toen had m'n pa ook al een hernia.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie klinken redelijk gehandicapt.
Overigens is een hernia geen pretje.![]()
Niet dat ik ervaring heb hoor
quote:
Dit is wat ik ervan kan maken:quote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had een vraagje.
Bij de KLB SC zijn we bijna bij topic nummer 666. Is er iemand die wat lijstjes wil maken over alle topics t/m nummertje 666?
alvast dank.
Top 50 voor de KLB-SC t/m deel 666!
Catelootjequote:
quote:
Ze staan nog steeds in de Libellequote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Lang geleden, goede oude tijden. Die stond toch altijd in de Libelle ofzoiets? of was dat nou de Tsjakka
3equote:
owwquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds in de Libelle
4EBE LEEST DE LIBELLEquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds in de Libelle
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Janetje het volgende:
Eerste valpartij van vandaag gezien.
Was alleen jammer dat het mijn valpartij was..
quote:
als het zeer doet wil ik er wel een kusje op geven hoorquote:
quote:
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
owwdat is toch zo'n mama of ouders blad ofzoiets?
'Mirre' via de PM-functie op Hyves, nadat ik haar een berichtje had verstuurd.quote:Wtf. Heb je mij opgezocht op hyves daarvoor?
Omdat ik niet in coma lig, er niets met mij aan de hand is, ik niet in noorwegen woon. We gewoon 3 maanden een leuke relatie hebben en mijn vriendje zich op zijn werk savonds stierlijk verveelt en dit als een soort.... bezighouding heeft dan savonds? En het in het begin leuk vond om wat verhalen aan te dikken en daarna slikten jullie zo veel dat dat hele verhaal is verzonnen.
Ik heb er niets mee te maken, dat hij dat deed was zijn intentie, ik was er niet blij mee maar ik geloof dat hij dat forum nu ook heeft opgezegd. Sorry voor als je er mee betrokken hebt gevoeld ofzo..
wtf??quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
'Mirre' via de PM-functie op Hyves, nadat ik haar een berichtje had verstuurd.
quote:
Was jij dat met die piovan foto?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef IQM het volgende:
[..]
'Mirre' via de PM-functie op Hyves, nadat ik haar een berichtje had verstuurd.
Que? Nee?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij dat met die piovan foto?
Ow oke, iemand van fok had haar ook gekrabbeld.quote:
Ik heb een tantoegeile foto.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ow oke, iemand van fok had haar ook gekrabbeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |