Was gewoon een callcenter in de bijlmerbajes hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hiervoor wakker ben geworden, om een medewerker van de ib-groep te spreken.
Die medewerker had trouwens wel een fries accent
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hiervoor wakker ben geworden, om een medewerker van de ib-groep te spreken.
Die medewerker had trouwens wel een fries accent
Live!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was gewoon een callcenter in de bijlmerbajes hoor.
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Live!
Vanuit de vrouwengevangenis: Conny...
Was toch die ene man met dat geweer?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef Janetje het volgende:
Ik zag net een boze meneer uitstappen omdat een stelletje van die kutkinders niet aan de kant wilde (midden op de weg) en sneeuwballen op z'n voorruit deponeerde.
Jammer dat ze er zo snel vandoor gingen en niet vielen..
Helaas..quote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was toch die ene man met dat geweer?
Waarom deed hij niet z'n ruitenwisser aan en gaf gewoon gas?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:21 schreef Janetje het volgende:
Ik zag net een boze meneer uitstappen omdat een stelletje van die kutkinders niet aan de kant wilde (midden op de weg) en sneeuwballen op z'n voorruit deponeerde.
Jammer dat ze er zo snel vandoor gingen en niet vielen..
Zodra ik inzicht krijg in de psyche van de boze man, zal ik het je meteen laten weten.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom deed hij niet z'n ruitenwisser aan en gaf gewoon gas?
Die kinderen gaan echt wel aan de kant en je voorruit kan ook wel tegen een sneeuwballetje
Heb je tyfus en kanker tegelijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
Tyfus kanker kom ik er net achter dat ik nog steeds me nieuwe OV niet heb opgehaald
Wat tyfus kanker kanker kut voor jouw manquote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
Tyfus kanker kom ik er net achter dat ik nog steeds me nieuwe OV niet heb opgehaald
Gewoon met dat verlopen kreng de bus in lopenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Gupje het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat tyfus kanker kanker kut voor jouw man
Ik had het juist andersom: in december had ik mijn nieuwe kaart al en had de oude verloren.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gewoon met dat verlopen kreng de bus in lopen? in de bus controleren ze bagger, in de trein heb je wss probleem
Dat is goed, ik hou me aanbevolenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodra ik inzicht krijg in de psyche van de boze man, zal ik het je meteen laten weten.
Ik had 'm rond november, maar niet geprobeerd destijds in de bus..quote:Op maandag 5 januari 2009 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het juist andersom: in december had ik mijn nieuwe kaart al en had de oude verloren.
Gewoon aan de buschauffeur laten zien
Whehehe, goed plan.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is goed, ik hou me aanbevolen
Misschien kan je een experiment uitvoeren op je vriend ofzo
Ik lees jouw naam telkens als "emostyle"..quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dat probeerde ik dus net, maar werd terug geroepen door meneer de chauffeurquote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Gewoon met dat verlopen kreng de bus in lopen? in de bus controleren ze bagger, in de trein heb je wss probleem
Mwah, hij heeft geen auto, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat je vriend een geweer in z'n auto heeft liggen
Nope, gewoon vrolijk een week mee rondgereisd.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik had 'm rond november, maar niet geprobeerd destijds in de bus..
Werd daar niks van gezegd?
Of in z'n binnenzakquote:Op maandag 5 januari 2009 09:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft geen auto, dus dat zal wel meevallen
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat tyfus kanker kanker kut voor jouw man
Want daar kan je heul geen strippen gebruiken1!!!1!!1!!11!!!!EINZ!!!11!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, gewoon vrolijk een week mee rondgereisd.
(natuurlijk had ik een gewone strippenkaart achter de hand, mocht het wel een probleem zijn).
In de trein is het niet zo'n succes, kan ik je vertellen
Daar had ik kaartjes zonder datum voorquote:Op maandag 5 januari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want daar kan je heul geen strippen gebruiken1!!!1!!1!!11!!!!EINZ!!!11!!!!
Een echte OV-nerd?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar had ik kaartjes zonder datum voor![]()
Je spreekt hier met een echte ...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Zijn we niet allemaal nerds dan?quote:
Als ik niet naar de tandarts moest zou ik nu nog slapen.quote:Op maandag 5 januari 2009 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me toch een beetje duizelig...
*gaat weer liggen ....
NOES...quote:Op maandag 5 januari 2009 09:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik niet naar de tandarts moest zou ik nu nog slapen.
Ik heb een gaatje.
Ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal nerds dan?
Okequote:
Is dat net zoiets als een excuus-neger?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben de excuus-coole-man van de KLB-SC
Ja, en net zoals de alibi-aliquote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een excuus-neger?
Jan, Jans en de kinderen?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef IQM het volgende:
Hoi, piepeloi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |