Ik was laatst in zo'n foto-toko, vraag ik aan de man daar: "Maakt u pasfoto's?"quote:
Nu moet ik de 22e weer terug komen,quote:Op maandag 5 januari 2009 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOES...![]()
Waarom neemt school niet op...![]()
Stelletje luie flikkers
Excuusnegers.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een excuus-neger?
Succesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koeeel
Ik ga denk ik maar eens iets te eten maken
Want: honger
Bwhehehe, en jij natuurlijk zo van: "LOLLOLoMGEIINS~!!!!!!1LOLLERPANTOFFEL!!!ROFL!!!`11111OMGWTFBBQ."quote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was laatst in zo'n foto-toko, vraag ik aan de man daar: "Maakt u pasfoto's?"
Zegt ie: "Nee, dat doe ik al 20 jaar."
Ja, zoiets. En de lollercopter kwam ook nog even overvliegenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, en jij natuurlijk zo van: "LOLLOLoMGEIINS~!!!!!!1LOLLERPANTOFFEL!!!ROFL!!!`11111OMGWTFBBQ."
Waarom doet ie dat nu niet ffquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef Zotheid het volgende:
Nu moet ik de 22e weer terug komen,
Om half 10 gelukkig.
Omdat hij dan een nieuwe afspraak kan declareren. Ach, ik vind het prima, het breekt zo lekker de week en ik hoef het toch zelf niet te betalen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom doet ie dat nu niet ff
Sneaky, wintersport was zeker wat duurder uitgevallenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat hij dan een nieuwe afspraak kan declareren. Ach, ik vind het prima, het breekt zo lekker de week en ik hoef het toch zelf niet te betalen.
Die doe ik in m`n FoBoquote:
Daar mag je geen grapjes over maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sneaky, wintersport was zeker wat duurder uitgevallen
Verkaptekijknaarmijngavebasgitarenpost!quote:
Dankjequote:Op maandag 5 januari 2009 10:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verkaptekijknaarmijngavebasgitarenpost!
Nou jongen, ik vind ze mieters!
Jullie klinken redelijk gehandicapt.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken.
Door de kredietcrisis ga ik niet eens op wintersport!
Eigenlijk omdat het nog niet zeker was of m'n teen het weer zou doen en m'n pa net aan z'n hernia is geopereerd.
Alsjeblieft!quote:
Ja. Vorig jaar zijn we ook al niet geweest, toen had m'n pa ook al een hernia.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie klinken redelijk gehandicapt.
Overigens is een hernia geen pretje.![]()
Niet dat ik ervaring heb hoor
quote:
Dit is wat ik ervan kan maken:quote:Op zondag 4 januari 2009 16:36 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had een vraagje.
Bij de KLB SC zijn we bijna bij topic nummer 666. Is er iemand die wat lijstjes wil maken over alle topics t/m nummertje 666?
alvast dank.
Top 50 voor de KLB-SC t/m deel 666! | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |