vast wel, moet wel!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik herinner me opeens iets. Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef SHE het volgende:
Daar is zijn as in principe niet voor nodig, al vraag ik me af waarom je zijn as niet gewoon weghaalt daar. Da's geen fijne plek voor hem
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
You're on a roll, viking!
Tevens tvp.
zou niet weten wie anders in aanmerking komtquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik herinner me opeens iets. Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou niet weten wie anders in aanmerking komt
Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
En nee 'hier'.
@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af.
Ff gevraagd in het feedbacktopic in GCquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo. Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
Mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.
Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Ik wist nog niet hoe ik een topic moest openen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef SHE het volgende:
Snelle Jelle!
Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
Ja, dat doe ik ook. Ik ga zeker mijn zin niet doordrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
MooiEn dat is, in mijn ogen, de beste manier.
Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
Ik ben met je broertjequote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.
Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Uhm, hoi?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou niet weten wie anders in aanmerking komt
welk huis?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis
Ga je hem 3 weken niet zien?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Drie weken zonder vriendje, noesIk haat tentamen periodes
![]()
Slechte tvp
Dat was ik alquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijnIk ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer
En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:
Dan weet je tenminste zeker dat je het goed doet...
Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ga je hem 3 weken niet zien?
Ik vind nu 1 week al te lang
wanneer kom je langs danquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis
Tot je iemand treft die een hekel aan zijn familie/omgeving heeft en de meest gruwelijke dingen verzint om zijn familie te sarren ... in mijn ogen is een uitvaart vaak ook juist vooral voor de familie en omgeving zelf, zodat zij op een mooie manier afscheid kunnen nemenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:
Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..
Dan ga ik je nu toppenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was ik al! Leuk enjoy!
Ik zoek snel een leuk bijbaantje dan kan ik die spullen ook kopen. En het leuke gedeelte wil zeggen dat het altijd op dezelfde locatie is en niet buiten en dat ik liever niet de hele dag hoef te staan of eten aan te raken. Moet lukken toch
En in het weekend dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaar!
Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg
Nee want ik heb een troef. Mijn SS string!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan ga ik je nu toppen![]()
Nouuu, dat moet toch lukken. Gewoon ergens een kantoorbaantje o.i.d.
Waar ik opeens aan moet denken: de urn begraven? Dan hoeft het niet in je huis, maar is het ook niet 'weg' en heeft die persoon nog een 'eigen' plekje.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.
Ja geen tijd voorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef P.F het volgende:
Je moet ook opruimen en niet je spullen verplaatsen
Ja ook..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En in het weekend dan?
Maar van 12.00 tot 23.00 wow, ik zou gek worden
daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.
Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
en dit voor de catering:
wat heb je gekocht???quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijnIk ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer
En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico evenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat heb je gekocht???
ik ben ook een rituals addictheeeeerlijk
en ik was in slaap gevallen na het eten...
nu enorm duf en zo trainen....
moet echt ff wakker worden, want wil wel ff lekker zweten
Dan nog heb je mensen met verschillende meningen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...
Klopt. De status van mijn kamer geeft precies aan hoe het in mijn hoofd zit. Voor ik op vakantie ging was ik ziek, down, voelde me waardeloos en verdrietig en wilde niets meer. De troep is toen schrikbarend groot geworden. Nu ga ik er weer fris tegenaan, maar heb ik geen tijd om puin te ruimen. Stap 1 was de troep uit gezichtsveld verwijderen zodat ik rustig kan gaan werken (ligt nu achter me, zit met mijn rug naar bed toe), stap 2 is het ook echt opruimen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
Er ligt genoeg troep om een 2persoonsbed te vullenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico even
P.s. ik heb een 2persoons bed dus ik kan altijd nog op de andere helft gaan liggen
zen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.
En ik ben de naam even kwijt van degene die ik zo lekker vind. Iets met rice en cherry ofzo?
Eens!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.
Ik ben ook niet religieus. Sterker nog, ik geloof niet dat de mens meer is dan materie. Dat maakt het ook lastig voor me om hiermee om te gaan. Ik kan geen troost vinden omdat elke vorm van symboliek aanvoelt als mezelf voor de gek houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
De Kuipquote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Eens!
En gelukkig heb ik dat al uit mijn ouders, broertje en lief weten te persen. Ik wil niet voor dat soort vraagstukken komen te staan
Die van mij is ook uitgeschreven. Ik ga ze nog wel ff bezig houden na mijn dood.
Het Cambuur stadion!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De Kuip!
Pak dan een góed stadion. Zoals het Philips Stadion
Ik zat al op je te wachtenquote:
Same herequote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.![]()
Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in dat gemlife (wat een vreselijke naam!).
Nu voel ik me nog schuldiger omdat ik het te duur vind.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here![]()
Maar mijn feestje kost ook veel centjes, ik wil echt dat het aan niemand wat ontbreekt. En iedereen moet dronken worden, da's verplicht![]()
http://www.lifegem.nl/
Zo vreselijk is de naam al niet meer( had 'm omgedraaid en nee, ik ben niet dronken! )
Het is echt de enige manier van as gebruiken die ik trek. Maar ik ben dan ook een kleine ekster
In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg
Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussen.
Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jouquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.
Ik laat de diamantjes door lifegem doen en die verwerk ik in onze familiejuwelen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jou.
Sniekers, jeweets.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, zondag!![]()
![]()
![]()
Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>
Wot ies dies, sis?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>
Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Wot ies dies, sis?
Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?op je bolletje
Weet je wat het meest bizarre is; toen ik het had getyped dacht ik nog : ' he, da's raar...bolletje=bolletje 'quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf
Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
Als wij nou allemaal eens een alinea schrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
Let goed op jezelf hoor! Ik weet nog dat ik toen ik aan het afstuderen was en m'n vader in het ziekenhuis lag ook ben gestopt met m'n bijbaantje. Dat is de beste beslissing geweest die ik toen heb genomen. Wat een beetje extra rust en minder verplichtingen al niet kunnen doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed![]()
Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.
En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.
Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
Murakamiquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Wat lief
![]()
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Maar ik doe het zelf wel hoor!
Right...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Wat lief
![]()
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Wat lief
![]()
Ik snap je zin niet anders had ik je best willen helpenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Wat lief
![]()
Omdat jouw post me daaraan deed denkenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom quote je me dannnnnnnnnnnnn
hebbie je zigeunerdans al geoefend voor volgende week?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]Murakami
. Zo'n goede schrijver.
da's misschien ook wel wat voor mijquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vanaf morgen ook maar in de bieb ga hangen.. Sporttas mee, voorgeselecteerde lunch mee en studeren maar! Merk dat het thuis toch niet helemaal werkt en ik wi PER SE alle tentamens halen de komende maand. Even één maand bikkelen en dan lekker op vakantie en ruuuuuuuuuuuuuuuuuuust in de studie.
Ik wist niet eens dat dat kon, je hele fokaccount opzeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Hij heeft zijn FOK!-account opgezegd en dat lijkt me de enige slimme en logische beslissing. Wat een naaier!
Een voorgeselecteerde lunch, hoe geniaaaal. Dat kost niet zo heel veel geld. Omg! U are genius!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vanaf morgen ook maar in de bieb ga hangen.. Sporttas mee, voorgeselecteerde lunch mee en studeren maar! Merk dat het thuis toch niet helemaal werkt en ik wi PER SE alle tentamens halen de komende maand. Even één maand bikkelen en dan lekker op vakantie en ruuuuuuuuuuuuuuuuuuust in de studie.
Eitje, ik heb tenslotte ook twee titelsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Wat lief
![]()
Ik zal hem voorlopig zo houden!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
Vivi ik herken je niet als je steeds je icon anders doet
Jouw hoofd was ook best een prima plaatjequote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zal hem voorlopig zo houden!
Hij heeft precies de betekenis die ik zocht.
Stoerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lievelingsboek...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Wat lief
![]()
Hihihi!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eitje, ik heb tenslotte ook twee titels
Als iemand de opdracht nog even in normaal Nederlands kan vertalen, dan ga ik vast mijn puntenslijper zoeken, want ik schrijf het liefst met potlood!
Copy-paste quote uit essay:quote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lievelingsboek...
Wat is intermedialiteit eigenlijk?
Het komt wel goed met dat verslag. Je docent wil ook niets liever dan dat jij gewoon je vakken haalt!
Murakami en Irving....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lievelingsboek...
Wat is intermedialiteit eigenlijk?
Het komt wel goed met dat verslag. Je docent wil ook niets liever dan dat jij gewoon je vakken haalt!
omdat je raar bentquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik lust geen wokgroenten uit een zakHoe kan dat
?
Sweet Mousey!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Als ik die boeken had gelezen had ik je geholpen!
Ik zit heel hard te denken hoe dat terug zou kunnen komen bij Hard-boiled Wonderland, maar ik kom er niet op!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Net als Roald Dahl
![]()
[..]
Copy-paste quote uit essay:
“Conceptually, intermedia denotes a fusion rather than an accumulation of media. Thus, the convergence of elements of different media implies the transformation into a new, mixed form that is more than the sum of its parts” (Heinrichs and Spielmann, par. 5).
Vanaf het moment dat je toe hebt gegeven dat het niet lukt gaat het meestal alleen maar beter!quote:En dank je voor de bemoedigende woorden! De docente is over het algemeen erg tof dus ik heb goede hoop!
Ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
Sorry dat ik even mushy doe tussendoor, maar ik word dus echtvan die arme kindjes in de Gazastrook
.
Ik word er ook helemaal naar van!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
Sorry dat ik even mushy doe tussendoor, maar ik word dus echtvan die arme kindjes in de Gazastrook
.
Yups, die heeft het van mijquote:
Naja, helder... (NOT)quote:Copy-paste quote uit essay:
Conceptually, intermedia denotes a fusion rather than an accumulation of media. Thus, the convergence of elements of different media implies the transformation into a new, mixed form that is more than the sum of its parts; (Heinrichs and Spielmann, par. 5).
Omdat die vaak slap zijn en allemaal hetzelfde smaken terwijl het wel verschillende soorten groentes zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik lust geen wokgroenten uit een zakHoe kan dat
?
Oh ik was ook al mushy hoor, maar dan niet vanwege de Gazastrook-kiddies! Al geloof ik graag dat je daar mushy van wordt. *drukt Vivi aan de boezem*quote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
.
Ik wil ook een medestrijder! Neen is wel P.F like maar ik weet niet of wij elkaar kunnen helpen en of hij dat wilquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Maria, ik herken mezelf in jou. Neem nou niet teveel hooi op je vork, al kon je het eerder wel, nu gaat het gewoon even níet en jezelf de grond in boren heeft geen zin. En dat van die Me-time is echt heel goed. Plan één dagje voor jezelf in en misschien krijg je dan je mooi indianenkoppie weer rustig
. Mijn lieve medestrijdster etc moet wel lief voor drzelf zijn he, anders kom ik je opzoeken
.
Ik zou ook eens naar mezelf moeten luisteren. En ik heb niet eens een geldige reden om te falen
.
Ik ben niet zo enorm op de hoogte maar het gaat om een stom stuk land tochquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ookik vind dat zo verschrikkelijk. Vooral als je bedenkt waar ze nu eigenlijk om vechten
O dat is het. Wij eten vaak een zwak wokgroenten: ieuwquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat die vaak slap zijn en allemaal hetzelfde smaken terwijl het wel verschillende soorten groentes zijn. Ik vond het ook niet lekker.
Sorry dat ik over je heen kletste maar ik kan niet zoveel zinnigs zeggen over je "probleem"quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh ik was ook al mushy hoor, maar dan niet vanwege de Gazastrook-kiddies! Al geloof ik graag dat je daar mushy van wordt. *drukt Vivi aan de boezem*
ChicooooJa ik kan ook best goed advies geven aan anderen meestal! Alleen zelf je advies opvolgen is vaak lastiger
Maar het komt goed met ons, jaaaaaa!
![]()
Ja. Om 'het heilige land'. Maar Mozes (die dat kutland notabene zelf heeft gevonden met behulp van God) is zelfs gestraft omdat zijn volgelingen wraak op een ander hadden genomen! Daarom hebben ze 40 jaar door de Sinai gezworven. Dus waarom die lui nou omdat land aan het vechten zijn is beyond me. Ga er gewoon samen wonen! Ruimte zat.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo enorm op de hoogte maar het gaat om een stom stuk land toch.
En sinds ik moeder ben kan ik dus helemáál niet meer met droge ogen naar dit soort dingen kijken.
Ik vind het echt maar niets, al dat gevecht in Israel ... bahquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
.
Geloof me, ik ben er ook nog niet van overtuigdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zit heel hard te denken hoe dat terug zou kunnen komen bij Hard-boiled Wonderland, maar ik kom er niet op!
Ja ik wou een mooie foto voor in een lijstje!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Miss_S het volgende:
Hey PF ga je ook een shoot doen?ookal geen cliche shoots zoals bij mij?
Ik heb met RonaldV en PdeHoog gewerkt dat was erg goed bevallen, dus die kan ik altijd aanraden
Het zijn gewoon sukkels. Klaarquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
@ Muis; Zie je, daarom weet ik dat soort dingen nooit, veel te vermoeiend, dat reli-geneuzel en ik word er alleen maar agressief van.
.
Hey waar zeg ik dat jij geen medestrijder bent?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil ook een medestrijder! Neen is wel P.F like maar ik weet niet of wij elkaar kunnen helpen en of hij dat wil
Oh ja, dat was ook zielug!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Gatverdámme!
Kleding van honden- en kattenvel
Soms moet ik gewoon een tijdje geen journaal kijken denk ik. Dan maar kop in het zand.
Maar ik word helemaal beroerd van al die journaalbeelden.
eng nietquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
dus Vief, wat ben jij? oud of eng?
Nou in een ver verleden heeft geloof ik een van de twee eens aangeboden om naakt/erotische foto's van mij te maken vandaar de associatiequote:
daar kan ik dan weer slecht tegenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
Ik skip altijd het journaal en de buitenland berichten in de krant omdat ik daar echt slecht tegen kan. Daarom kijk ik graag hart van NL
Ik ben ook wel een en al cliche hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik wou een mooie foto voor in een lijstje!
Haha, ja dat vind ik inderdaad een beetje een cliché shoot, ik zou mij dan echt een karikatuur van mijzelf vinden in een jurkje op het strand dan zou ik eerder gek gaan doen
Zijn zij niet heel oud/eng?
Maar aan de andere kant vind ik het wel super tof dat jij een sexy shoot hebt gedaan.. Het zou best leuk zijn voor later. Kijk kinders; dit was mama
Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden dedenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Gatverdámme!
Kleding van honden- en kattenvel
Soms moet ik gewoon een tijdje geen journaal kijken denk ik. Dan maar kop in het zand.
Maar ik word helemaal beroerd van al die journaalbeelden.
Ja maar jullie hadden een plan! *die ik even niet meer weet*quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey waar zeg ik dat jij geen medestrijder bent?Jij hoort er ook gewoon bij hoor!
Dat komt mijn hoofd gewoon niet in. Ik zie alles in beelden maar eh, dat niet. (gelukkig!!)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden deden
Ik moet wel toegeven dat dat me ook wat minder raakt dan de Gaza babiesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou in een ver verleden heeft geloof ik een van de twee eens aangeboden om naakt/erotische foto's van mij te maken vandaar de associatieEn nee oud is niet hetzelfde als eng
Ik vind mini puppel wel goed genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar jullie hadden een plan! *die ik even niet meer weet*
Maar ik vind het wel toffWat zijn wij dan, de wuppels
![]()
?!
(wannabee puppels.. snap je hem!!)
Tsja weet je, er zijn zoveel gruwelijkheden op de aarde maar het één staat gewoon dichter bij je bed dan het ander.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat me ook wat minder raakt dan de Gaza babies.
Greys noemt mij ook mini puppelquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind mini puppel wel goed genoeg![]()
Waar is dit van? Van deze week ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Adelante het volgende:
017. 2691 Greys
018. 2671 Adelante
net weer 20 posts meer moeten hebben he!?!
He, ik lees hier niets terug, dus geen idee in welke context ik nu die uitspraak doequote:
Liefie naiefie, voor dát soort foto's zijn er soms ook wel andere motieven hequote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.
Ja, weet iemand waar je goedkope lockerkasten kan kopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsja weet je, er zijn zoveel gruwelijkheden op de aarde maar het één staat gewoon dichter bij je bed dan het ander.
Maar wat een onderwerpzullen we overgaan op iets vrolijkers?
[FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is dit van? Van deze week ofzo?
Wel knus zo he, zo bij elkaar
"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe het alleen zo omdat ik het het liefst over double-consciousness wou hebben en dat bij Murakami wel erg interessant is, helaas moest het onderwerp van intermedialiteit ook erbij betrokken worden
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is een onderwerp die hier in huis maar wordt vermeden.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
.
I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liefie naiefie, voor dát soort foto's zijn er soms ook wel andere motieven he.
Wil jij anders niet een toffe foto van mij makenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.
Ik ben een vreselijk hork met foto's, weet me nooit houding of gezichtsuitdrukking te geven, maar men wat lijkt het me geweldig om een paar écht mooie foto's van mezelf te hebben ... Dus leef ik mijn liefde voor mooie foto's maar uit op andere mensen.
Dat kan je in gevaarlijke situaties brengenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aan.
zo lang je heel tweakers.net in de carmen krullers weet te zetten, pas je er best wel bij, gok ik zo!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een goede puppel zijn, met mijn afkeer voor roze en vrouwelijke dingen en grote liefde voor nerdstuff. Ik bedacht vandaag nog, dat ik wel weer een keer naar een LAN zou willen, gewoon omdat ik dan eindelijk weer tijd zou hebben voor gamen. Dat is vast niet puppel-achtig.
je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."
Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik was gisteren derde in de dagstats
03. 299 motorbloempje
bijna 300 posts
Neenee zo bedoel ik het niet! Natuurlijk doet ander leed me ook wat. Het is gewoon zo dat ik dingen in perspectief plaats. Ik zou bijv. liever hondenhuid dan huid van Joden dragen snap jequote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Doet dan al het andere leed je weinig meer?
Of bedoel je dat niet?
mijn dag nietsdoen is in ieder geval geslaagdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!
Die ook al jaren die reputatie hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopen
En Chico je moet echt een keer foto's laten makenis zo leuk om te hebben
Waarschijnlijk ben ik ondertussen al heel offtopic, maar wij hebben de as van mijn vader begraven. Zo heeft de familie toch een plekje om naar toe te gaan (want die wilden niet cremeren), hebben we de wens van mijn vader uitgevoerd (crematie) en bewaar ik de herinnering aan mjn vader in mijn hart.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat waren we vroeger toch gelukkig in onwetende staatquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:
En als ik dan zeg dat ik dat allemaal liever niet wil weten omdat ik er helemaal depri van word en zulks wordt ze een beetje bozig en moet ik mijn ogen niet sluiten voor de realiteit enzo.
Johquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat kan je in gevaarlijke situaties brengen
Zo ben ik bevrucht geraaktquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?
Ik sta de laatste week ook opvallend vaak in die top 100 waar ik vroeger maar een paar posts per dag maakte.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik was gisteren derde in de dagstats
03. 299 motorbloempje
bijna 300 posts
Ik zou MissBliss vragen, die is niet voor niets fokfotograafquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Die ook al jaren die reputatie hebben
Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
Je moet niet alles geloven wat je leest op Fok! hequote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
Miss_S heeft goede ervaringen.. Maarrr ik weet het niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
door iemand die je naakt op de foto wilde zetten?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo ben ik bevrucht geraakt![]()
Hoewel dat niet zijn motief was
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo ben ik bevrucht geraakt![]()
Hoewel dat niet zijn motief was
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat waren we vroeger toch gelukkig in onwetende staat. Dat valt mij tegenwoordig ook wel eens op. Maar al dit soort dingen is altijd extra erg in de winter, dat trekt wel weer bij als het weer mooier wordt
.
Hehe, waarom denk je dat ik ze nu wil laten maken. Dan heb ik over 10 jaar iets om te laten zien aan de ongelovigenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alleen maar oude foto's, van toen ik nog jong en dun was.
Euh...dat gaat al rond hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest op Fok! he
Als er iemand echt een slechte reputatie zou hebben van de vaste fotografen op Fok! zou dat te snel rond gaan om lang door te blijven gaan
Ja he! Dat vond ik zelf nou ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hihihiiiiiiiiiii-de je subtiel op mijn Hyves trouwens!![]()
Oh dan wil ik het wel een keer proberen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Miss_S heeft goede ervaringen.. Maarrr ik weet het niet!
Het liefst heb ik denk ik een vrouw dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met een harde fallus foto's loopt te makenMaar aan de andere kant, ik hou gewoon m'n kleding aan en ik wil een portret foto dus dat zal wel loslopen
Mijn teerbeminde is toevallig fotograaf en na wat *subtiele* hints van hem heb ik mezelf aangeboden als model omdat ik niet wist hoe ik er anders voor moest zorgen dat ik een afspraakje kreegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
door iemand die je naakt op de foto wilde zetten?
Vragen kan altijd, het is natuurlijk maar net de vraag of ze willenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou MissBliss vragen, die is niet voor niets fokfotograaf![]()
en SHE fotograaf naturlich
En we moeten alles geloven wat er over jou rond gaat op Fok!quote:
quote:
nou ja, los van het feit of iemand je op een shoot iets 'aan zou doen', of weetikveelwat, vind ik het veel belangrijker water met de foto's gebeurtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je kunt zoiets toch voorkomen door iemand mee te nemen waar je je veilig bij voelt?
Ja doh, daarom zeg ik ook vragenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, het is natuurlijk maar net de vraag of ze willen
In geval van erotiek zou ik alleen een vrouw die ik al eens ontmoet heb en mn eigen vriendje vertrouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je kunt zoiets toch voorkomen door iemand mee te nemen waar je je veilig bij voelt?
Ja dat ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, los van het feit of iemand je op een shoot iets 'aan zou doen', of weetikveelwat, vind ik het veel belangrijker water met de foto's gebeurt
Sorry, maar mijn alarmbellen gaan wel af als een volwassen vent veel moeite doet om jonge meisje op de kiek te zetten, en daarbij ook nog vraagt om naakt/erotische shoots.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En we moeten alles geloven wat er over jou rond gaat op Fok!
Maar goed inderdaad PF ik heb positieve ervaringen met beidenet zoals anderen op het forum, maar je moet zelf natuurlijk wel onderzoek doen voordat je met een wildvreemde afspreekt
En ik ben ook wel het type dat mannen net zo erg vertrouwt als vrouwen
Das nog altijd beter dan mijn fotograaf, die tegen me zei; Goh, een levend iemand fotograferen heeft toch eigenlijk ook wel wat. Alhoewel, levendquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Miss_S heeft goede ervaringen.. Maarrr ik weet het niet!
Het liefst heb ik denk ik een vrouw dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met een harde fallus foto's loopt te makenMaar aan de andere kant, ik hou gewoon m'n kleding aan en ik wil een portret foto dus dat zal wel loslopen
Nou ik heb wel eens half februari in het stadshart bikini foto's gemaakt voor een vriendinnetje, maar dat is niet echt aan te radenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In geval van erotiek zou ik alleen een vrouw die ik al eens ontmoet heb en mn eigen vriendje vertrouwen.
PF!!!! Waar zijn er nu leuke plaatsen te vinden om foto's te maken in de winter zonder dat je oren knalrood zijn? Misschien ermee wachten tot de zomer?Strand/Parkfoto's ...
Of we kammen je haar over je orenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens half februari in het stadshart bikini foto's gemaakt voor een vriendinnetje, maar dat is niet echt aan te raden![]()
Stiekem in een winkel of zo, of thuis?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef SHE het volgende:
[..]
En wat er over mij rondgaat op FOK! moet je geloven; in werkelijkheid is het een factor 10 erger. Ik bijt idd koppen eraf voor ontbijt en ik ben een aanmatigende trut.
Daarbij heb ik altijd gelijk. Het staat in de OP.
Waar zou je bang voor zijn dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het dapper hoor, naaktfoto's van jezelf laten maken. Zelf zou ik het niet durven, ook niet door mijn man.En die heeft fototgrafie gestudeerd.
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor zijn dan?
Dat de foto's ooit verkeerd terecht zouden kunnen komen?
lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Spew wibs.
Had immers wat te vieren.
Nu ben ik uitgestuiterd en ga ik even bijlezen.
Ik vind dat soort geruchten altijd een beetje eng.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het van RonaldV ook weleens gehoord. Maar dan wel als gerucht. nooit van een "slachtoffer" zelf.
Portret foto's!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het dapper hoor, naaktfoto's van jezelf laten maken. Zelf zou ik het niet durven, ook niet door mijn man.En die heeft fototgrafie gestudeerd.
mijn PMbox noem ik niet verkeerd btwquote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor zijn dan?
Dat de foto's ooit verkeerd terecht zouden kunnen komen?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Portret foto's! [ afbeelding ] Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee
O ik maak soms wel foto's samen met vriendje terwijl we naakt zijn, maar dat zijn we eigenlijk bijna altijd dus het is niet per se om het naakt-zijn. En ze staan op mijn laptop/in mijn telefoon dus ik maak mij geen zorgen
De hele tijd als jij post portretfoto denk ik aan een foto van jou die me deed denken aan de exorcistquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Portret foto's! [ afbeelding ] Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee
O ik maak soms wel foto's samen met vriendje terwijl we naakt zijn, maar dat zijn we eigenlijk bijna altijd dus het is niet per se om het naakt-zijn. En ze staan op mijn laptop/in mijn telefoon dus ik maak mij geen zorgen
Nee hoor deze keer ben je niet te naiefquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat soort geruchten altijd een beetje eng.
Voor je het weet sta je bekend als vieze ouwe kerel, terwijl je 'klanten' allemaal tevreden zijn, puur omdat er wellicht iemand jaloers is en een naar gerucht de wereld in helpt.
Maar nogmaals, ik zal wel te naïef zijn
Ja zo ben je toch ook geborenquote:
Ik ben echt niet met dikke dijen geborenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo ben je toch ook geborenHij durft niet eens gemengd te douchen maar met mij is hij sinds dag 1 een beroeps naturist. Ik wek vertrouwen bij mensen
De foto's die ik van PF zou maken, zouden portret zijn jaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat jullie het over naaktfoto's hadden.
Over portretfoto's kan ik wel meepratenMijn man heeft net hele mooie gemaakt. DAt mag hij dan wel, al is het de eerste keer in 7 jaar huwelijk
Afijn, BlaatschaaP heeft meteen 25 PMs van hitsige lurkers die toevallig een camera vast kunnen houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar als het me aangeboden werd, deed ik het morgen nog!
Natuurlijk alleen van echte fotografen of tenminste mensen die een goede vertrouwensbasis hebben. Ik ga niet in op een wilde PM van een onbekende user ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Afijn, BlaatschaaP heeft meteen 25 PMs van hitsige lurkers die toevallig een camera vast kunnen houden
Vrienden van ons hebben zich samen naakt (maar heel degelijk) laten fotograferen. Je ziet niets, maar de suggestie wordt wel gewekt. Ziet er ontzettend stoer en leuk uit. Dat zou ik zeker wel in m'n woonkamer op hangen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
mn nageslacht hoef ik niet aan te denken![]()
maar misschien voor René's verjaardag zou je dan denken, maar wij zijn niet van die foto-ophang-neerzet-mensen
eigenlijk
alleen maar voor de heb op de hyves en pc zou het dan zijn.. en mij als laptopachtergrond zal ik 'm ook niet snel zien doen
waar doe ik het dan eigenlijk voor?
Zou jij je echt prettig vinden als -buiten jouw wil om- jouw naaktfoto's online komen? Als je er zelf de hand in hebt, zoals SHE nu doet, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Dan kan je zelf nog een selectie maken en word je er niet door "overvallen". Daarnaast komen dan natuurlijk alleen de mooie foto's online. Maar wat ijsmeis bijvoorbeeld overkomen is lijkt mij echt vreselijk (ookal waren het best mooie foto's als ik het me goed herinner). Ook als je geen ministerpresident bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:50 schreef P.F het volgende:
Maar straks ben je minister president en lekken je foto's uit
Daar ging ik ook wel van uitquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen van echte fotografen of tenminste mensen die een goede vertrouwensbasis hebben. Ik ga niet in op een wilde PM van een onbekende user ofzo.
Ik denk dat het me echt niet zoveel zou schelen. Ik wil sowieso degelijk naakte foto's en geen full frontal aanzicht dingen oid. Als ik tevreden ben over mijn lichaam en er zelf voor kies het te laten fotograferen is de angst dat ze misschien verspreid worden niet heel aanwezig. Sowieso vind ik het laten doen bij een (professionele) fotograaf iets anders dan onvoorzichtig omspringen met je huis-, tuin- en keukenfoto's op de PC. Maar dat zal mijn mening zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou jij je echt prettig vinden als -buiten jouw wil om- jouw naaktfoto's online komen? Als je er zelf de hand in hebt, zoals SHE nu doet, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Dan kan je zelf nog een selectie maken en word je er niet door "overvallen". Daarnaast komen dan natuurlijk alleen de mooie foto's online. Maar wat ijsmeis bijvoorbeeld overkomen is lijkt mij echt vreselijk (ookal waren het best mooie foto's als ik het me goed herinner). Ook als je geen ministerpresident bent.
Laat zien!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb meermaals aanbiedingen gehad voor fotoshoots waarbij m'n benen centraal zouden staan, en ook eens een keertje van een onbekend iemand voor een corsetshoot nadat 'ie een foto van mij in corset op fok had zien staan. Toch liever niet.
Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.quote:
geen ideequote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zitten leuke foto's tussen, moblo. Vooral de beach-serie. Maar waarom spel je lense zo eigenlijk?
Zal ik dan maar afschoppen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!
Zal ik mezelf maar even melden dan?Aangezien bijna niemand (ook SHE niet) de moed heeft om me zelf te benaderen over die vragen en geruchten?
Met oprechte dank aan diegenen die niet blind vertrouwen op geruchten trouwens...![]()
Eén tegelijk graag trouwens.. ik kan niet alle vragen tegelijk beantwoorden.
Hoi! Ben jij de verpersoonlijking van Het Kwaad?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!
Zal ik mezelf maar even melden dan?Aangezien bijna niemand (ook SHE niet) de moed heeft om me zelf te benaderen over die vragen en geruchten?
Met oprechte dank aan diegenen die niet blind vertrouwen op geruchten trouwens...![]()
- Waarom benader je ongevraagd meisjes?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Maar je kunt wel zien dat we geen kaas gegeten hebben van Photoshop, want iets te hard aan de contrastschuifjes getrokken waardoor mijn hele gezicht weg is
Ik haal hem zo weer weg hoor!
Maar ik bedoel dus te zeggen, je kunt ook zelf eens proberen te hobbiën
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
je bent zo leukquote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoi! Ben jij de verpersoonlijking van Het Kwaad?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef SHE het volgende:
- Waarom fotografeer je dames in poses die aan de tuk doen denken?
Dawast
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Heb ooit zelf met een vriendin fotoshootje gespeeld en dat werd o.a. dit
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Maar je kunt wel zien dat we geen kaas gegeten hebben van Photoshop, want iets te hard aan de contrastschuifjes getrokken waardoor mijn hele gezicht weg is
Ja doei.
*auch*quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.
DAt vind ik een hele mooie sexy foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Maar ik bedoel dus te zeggen, je kunt ook zelf eens proberen te hobbiënGeen zorgen voor de dag van morgen.
Ik heb een idee ja. Maar angezien ik dat niet hard kan maken ga ik geen beschuldigingen uiten.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik dan maar afschoppen?
Waar rook is, is vaak vuur. Weet jij waar die geruchten vandaan kunnen komen?
Dat schijnt zo, want uiteraard pik ik de geruchten af en toe buiten FOK ook op, al een paar jaar. Ik ben niet beledigdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoi! Ben jij de verpersoonlijking van Het Kwaad?![]()
(sorry, grapje! Ik ken je niet en weet niks van je - ook geen geruchten - dus ik ga hier verder niet op in, kk!)
Ik word altijd een beetje achterdochtig van mensen die er als de kippen bijzijn als er over ze gesproken wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
Die lijkt wel een beetje op de foto van Vivi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Dé Tuk. Ranzig sexblaadje met amateurfoto's als ik het me geod herinner.quote:
Die uit S&G?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.
Miss S is er als de kippen bijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Mijn enige vraag aan RonaldV is eigenlijk:
Lurkte je hier al, of ben je door iemand geattendeerd?
Ja, en heb je je buren vermoord?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Mijn enige vraag aan RonaldV is eigenlijk:
Lurkte je hier al, of ben je door iemand geattendeerd?
Ik dacht dat je mij toen bedoelde met die opdrachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
PF, kijk goed naar die foto van Greys! Zoiets kan dus ook Maar niet met mij, want ik ben bang dat ik je dan verklooi
Oef ik moet nog 'even' 200 foto's bewerken en afgeven bij de opdrachtgevers. Even vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |