abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64696572
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:27 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696590
fipo.
Niet meer actief op Fok!
pi_64696597
daar
Ja doei.
pi_64696611
Oh ja, ik herinner me opeens iets . Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:51 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696616
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
daar
.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:57 #6
236335 neen
schone schijn
pi_64696622
soms niet
het lijkt niet wat het is
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:03 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64696629
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
fipo.
You're on a roll, viking!

Tevens tvp.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64696631
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik herinner me opeens iets . Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
vast wel, moet wel!
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:11 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696634
En nee 'hier' .

@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af .
Niet meer actief op Fok!
pi_64696642
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef SHE het volgende:

Daar is zijn as in principe niet voor nodig, al vraag ik me af waarom je zijn as niet gewoon weghaalt daar. Da's geen fijne plek voor hem
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.

Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:26 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696643
Snelle Jelle!

Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
pi_64696646
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

You're on a roll, viking!

Tevens tvp.
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:34:00 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64696663
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
zou niet weten wie anders in aanmerking komt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64696683
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja doei.
pi_64696687
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
En nee 'hier' .

@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af .
Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo . Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
pi_64696699
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:06 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696716
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo . Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
Ff gevraagd in het feedbacktopic in GC .

En Greys is gewoon de liefste user, ook al wijzen die awards anders uit. Wij weten wel beter .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:08 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64696721
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:23 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64696733
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.

Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Mooi En dat is, in mijn ogen, de beste manier.

Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
pi_64696748
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef SHE het volgende:
Snelle Jelle!

Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
Ik wist nog niet hoe ik een topic moest openen. Ging er bijna van zweten.

Ik denk dat ik er ook veel te veel van zou eten als 'ie wat zachter zou zijn. Gelukkig maak ik het niet te vaak, want dan zou ik vast een megaculo hebben.
pi_64696792
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi En dat is, in mijn ogen, de beste manier.

Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
Ja, dat doe ik ook. Ik ga zeker mijn zin niet doordrijven.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:37:14 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696827
quote:

[..]

Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg

Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder

Maar goed, dat is allemaal zo persoonlijk. Ik weet ook helemaal niet hoe dat voelt. En eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet weten. Ik ben zo'n sucker voor dramatiek dat ik me mezelf echt ter aarde zie werpen. En dat is natuurlijk ook een beetje overdreven.

Zo'n plechtigheid vind ik dan weer niks; tenzij het een feestje is. Want ik vind dat de dood net zo goed gevierd moet worden als een geboorte.
Hield je vader van feestjes?
pi_64696928
Diz de zon schijnt niet!
pi_64696990
tvp
  maandag 5 januari 2009 @ 18:41:45 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64697015
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!
Maar dat is voor iedereen verschillend. Al vind ik dat Claudia er, ondanks de moeite die ze er overduidelijk mee heeft, erg goed mee om gaat.

Ik vind as verstrooien dus niet eng - het heeft een gevoel van vrijheid, van dat het overal heen kan, en past bij het idee van 'overal zijn' wat ik er bij heb.

Jemig, je zou bijna denken dat ik een serieuze dag heb vandaag.
pi_64697019
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Uhm, hoi?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64697034
Drie weken zonder vriendje, noes Ik haat tentamen periodes
Slechte tvp
pi_64697117
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:

Dan weet je tenminste zeker dat je het goed doet...
pi_64697216
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijn Ik ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64697217
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Diz de zon schijnt niet!
Ik ben het zonnetje in huis
The way you rock'n'roll
pi_64697281
als ik dood ben mag mn lichaam voor mijn part naar de wetenschap eigenlijk..

heb er dan toch niets meer aan, denk ik dan...

maar verder wil ik 't aan de nabestaanden over laten, zij moeten het 'ermee' doen
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:48:46 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64697288
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

welk huis?
het gekkenhuis?
het bejaardenhuis?
...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64697289
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Drie weken zonder vriendje, noes Ik haat tentamen periodes
Slechte tvp
Ga je hem 3 weken niet zien?
Ik vind nu 1 week al te lang
pi_64697335
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijn Ik ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
Dat was ik al ! Leuk enjoy!

Ik zoek snel een leuk bijbaantje dan kan ik die spullen ook kopen . En het leuke gedeelte wil zeggen dat het altijd op dezelfde locatie is en niet buiten en dat ik liever niet de hele dag hoef te staan of eten aan te raken. Moet lukken toch
  maandag 5 januari 2009 @ 18:50:08 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64697348
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:

niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..
pi_64697364
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga je hem 3 weken niet zien?
Ik vind nu 1 week al te lang
Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaar !
pi_64697452
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

wanneer kom je langs dan
pi_64697465
quote:
en dit voor de catering:

Tot je iemand treft die een hekel aan zijn familie/omgeving heeft en de meest gruwelijke dingen verzint om zijn familie te sarren ... in mijn ogen is een uitvaart vaak ook juist vooral voor de familie en omgeving zelf, zodat zij op een mooie manier afscheid kunnen nemen . Ik ga ook naar uitvaarten om de familie te steunen, en voor mezelf afscheid te nemen van die persoon. Diegene zelf merkt het toch niet of ik er ben ...

Oef ik moet weer proeven voorbereiden, wel even wennen hoor. En ik geloof dat ik mn pc weer gefixt heb. En mn vloer en bureau zijn weer leeg . Helaas pas ik er nu echt niet meer bij in mijn bed .
pi_64697479
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..
Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64697484
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat was ik al ! Leuk enjoy!

Ik zoek snel een leuk bijbaantje dan kan ik die spullen ook kopen . En het leuke gedeelte wil zeggen dat het altijd op dezelfde locatie is en niet buiten en dat ik liever niet de hele dag hoef te staan of eten aan te raken. Moet lukken toch
Dan ga ik je nu toppen

Nouuu, dat moet toch lukken. Gewoon ergens een kantoorbaantje o.i.d.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64697496
Je moet ook opruimen en niet je spullen verplaatsen
pi_64697506
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaar !
En in het weekend dan?
Maar van 12.00 tot 23.00 wow, ik zou gek worden
  maandag 5 januari 2009 @ 18:54:52 #43
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64697519
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Ik ben met je broertje
Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.

Hoewel; dat zeg ik wel, maar dat is niet helemaal zo: mijn schoonouders staan hier in een raamkozijn. Mijn vader wil bij het grofvuil en mijn moeder wil niet bij ons thuis staan (ze heeft liever een plekje in een muur ergens).

Laten staan is ook zo wat. Want wat doe je er dan mee? Over 20 jaar? Steeds maar de urnen meeverhuizen? Ik heb geen idee. Voor de katten (jawel, ik ben een watje en denk erover na) heb ik het volgende bedacht: een vast aantal jaar in een urn in huis en daarna uitstrooien. We hebben nu 3 katten-urnen staan en de eerste gaat dus over een jaar of twee.

Gedoe... lastig
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64697545
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan ga ik je nu toppen

Nouuu, dat moet toch lukken. Gewoon ergens een kantoorbaantje o.i.d.
Nee want ik heb een troef. Mijn SS string! Haha
En happyfull douchegell
Plus ik ruik altijd naar baby's

Kantoorbaan klinkt wel tof Ik heb nu een baantje dat vooral buiten is en altijd ergens anders met andere mensen.. Ik wil werken in een team
pi_64697577
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.
Waar ik opeens aan moet denken: de urn begraven? Dan hoeft het niet in je huis, maar is het ook niet 'weg' en heeft die persoon nog een 'eigen' plekje.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef P.F het volgende:
Je moet ook opruimen en niet je spullen verplaatsen
Ja geen tijd voor . En er was teveel troep om nog bij mijn bureau te kunnen, dus ik zou ook niet kunnen gaan leren ofzo. Dus dan maar zo, ik slaap wel op de grond .
pi_64697614
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En in het weekend dan?
Maar van 12.00 tot 23.00 wow, ik zou gek worden
Ja ook..
Ik heb het de vorige keer ook ongeveer gedaan, het was wel gezellig maar het is toch niet echt mijn ding Al zou ik het wel moeten doen want dan kan ik iedere dag sporten.. (zit in het zelfde gebouw) maar dan ben ik iedere dag 5-9 euro kwijt aan eten en zo veel geld heb ik niet dus studeer ik wel thuis
  maandag 5 januari 2009 @ 18:57:48 #47
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64697622
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.
daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...
pi_64697635
quote:
en dit voor de catering:

Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:57:59 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64697640
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
wat heb je gekocht???
ik ben ook een rituals addict heeeeerlijk

en ik was in slaap gevallen na het eten...
nu enorm duf en zo trainen....
moet echt ff wakker worden, want wil wel ff lekker zweten
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64697649
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
pi_64697696
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico even
P.s. ik heb een 2persoons bed dus ik kan altijd nog op de andere helft gaan liggen
  maandag 5 januari 2009 @ 19:00:57 #52
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64697736
Vik, dadelijk hoor je bij mij, in de cyborgwereld

Wat ziet je processor er gaaf uit joh! Heel gelikt en glimmend. De mijne is maar saai beige dus ben er maar blij mee! En ik vind het echt super voor je dat je zo snel geholpen wordt. Heb je lekker snel die geruststelling dat ze je dat gehoor niet meer af kunnen nemen!

Verder mijn lijzzt:

O: yoghurt met cruesli
T: snack a jack
T: 2 bonbons
L: 2 boterhammen pindakaas en 2 mandarijnen
T: 1 lollie en 1 bonbon
D: nasi met wokgroenten
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64697738
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wat heb je gekocht???
ik ben ook een rituals addict heeeeerlijk

en ik was in slaap gevallen na het eten...
nu enorm duf en zo trainen....
moet echt ff wakker worden, want wil wel ff lekker zweten
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.

En ik ben de naam even kwijt van degene die ik zo lekker vind. Iets met rice en cherry ofzo?
pi_64697768
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...
Dan nog heb je mensen met verschillende meningen. . En wat als iemand onverwacht overlijdt?

I'm with Claudia in deze.
pi_64697792
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klopt. De status van mijn kamer geeft precies aan hoe het in mijn hoofd zit. Voor ik op vakantie ging was ik ziek, down, voelde me waardeloos en verdrietig en wilde niets meer. De troep is toen schrikbarend groot geworden. Nu ga ik er weer fris tegenaan, maar heb ik geen tijd om puin te ruimen. Stap 1 was de troep uit gezichtsveld verwijderen zodat ik rustig kan gaan werken (ligt nu achter me, zit met mijn rug naar bed toe), stap 2 is het ook echt opruimen.

Doel voor vanavond: proeven voorbereiden, daar 21.00 mee klaar zijn, en dan opruimen. Heb ik nog 2 uur de tijd ofzo. Zo . Nu moet ik wel.
pi_64697843
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico even
P.s. ik heb een 2persoons bed dus ik kan altijd nog op de andere helft gaan liggen
Er ligt genoeg troep om een 2persoonsbed te vullen . Nu is het gewoon wat hoger opgestapeld. Oh en, er zitten ook zware/scherpe dingen tussen, die wil ik niet naast me in bed .
  maandag 5 januari 2009 @ 19:03:42 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64697859
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.

En ik ben de naam even kwijt van degene die ik zo lekker vind. Iets met rice en cherry ofzo?
zen?
en ik vind die doucheschuims echt enorml lekker

nou ik ben pleite, trainen

doei dames!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 5 januari 2009 @ 19:03:51 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64697868
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.
Eens!
En gelukkig heb ik dat al uit mijn ouders, broertje en lief weten te persen. Ik wil niet voor dat soort vraagstukken komen te staan

Die van mij is ook uitgeschreven. Ik ga ze nog wel ff bezig houden na mijn dood.
pi_64697927
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!
Ik ben ook niet religieus. Sterker nog, ik geloof niet dat de mens meer is dan materie. Dat maakt het ook lastig voor me om hiermee om te gaan. Ik kan geen troost vinden omdat elke vorm van symboliek aanvoelt als mezelf voor de gek houden.

Stel dat ik zijn as op een bepaalde manier bij me draag. Wat heb ik daar dan aan? Is hij dichterbij me? Nee. Hij is gewoon weg. Ik heb alleen nog mijn herinneringen, en die herinneringen bestaan niet bij gratie van zijn as.

Natuurlijk is het voor iedereen verschillend, en dat kan ik prima accepteren. Als mijn broertje wel waarde hecht aan een bepaalde vorm van symboliek dan ga ik daar graag in mee. Dan doe ik dat alleen wel voor hem en niet voor mijn vader of voor mijzelf. Mijn broertje wilde bijvoorbeeld ook nog graag een tijdje bij mijn vader zijn na zijn overlijden. Ik heb dat ook even geprobeerd voor mijn broertje, maar ik vond het vreselijk.
pi_64697933
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
pi_64697988
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
  maandag 5 januari 2009 @ 19:07:28 #62
148689 Muis006
pi_64698036
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
De Kuip !
Pak dan een góed stadion. Zoals het Philips Stadion
pi_64698074
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Eens!
En gelukkig heb ik dat al uit mijn ouders, broertje en lief weten te persen. Ik wil niet voor dat soort vraagstukken komen te staan

Die van mij is ook uitgeschreven. Ik ga ze nog wel ff bezig houden na mijn dood.
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.

Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in dat gemlife (wat een vreselijke naam! ).
  maandag 5 januari 2009 @ 19:09:11 #64
236335 neen
schone schijn
pi_64698119
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De Kuip !
Pak dan een góed stadion. Zoals het Philips Stadion
Het Cambuur stadion!
pi_64698134
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef neen het volgende:

[..]

Het Cambuur stadion!
Ik zat al op je te wachten
  maandag 5 januari 2009 @ 19:10:17 #66
148689 Muis006
pi_64698165
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Same
pi_64698356
Of gewoon niet in een stadion
  maandag 5 januari 2009 @ 19:14:46 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64698377
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.

Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in dat gemlife (wat een vreselijke naam! ).
Same here
Maar mijn feestje kost ook veel centjes, ik wil echt dat het aan niemand wat ontbreekt. En iedereen moet dronken worden, da's verplicht

http://www.lifegem.nl/

Zo vreselijk is de naam al niet meer ( had 'm omgedraaid en nee, ik ben niet dronken! )
Het is echt de enige manier van as gebruiken die ik trek. Maar ik ben dan ook een kleine ekster
  maandag 5 januari 2009 @ 19:17:09 #69
236335 neen
schone schijn
pi_64698500
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als ik het kan posten dan doe ik het
pi_64698539
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Same here
Maar mijn feestje kost ook veel centjes, ik wil echt dat het aan niemand wat ontbreekt. En iedereen moet dronken worden, da's verplicht

http://www.lifegem.nl/

Zo vreselijk is de naam al niet meer ( had 'm omgedraaid en nee, ik ben niet dronken! )
Het is echt de enige manier van as gebruiken die ik trek. Maar ik ben dan ook een kleine ekster
Nu voel ik me nog schuldiger omdat ik het te duur vind.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:19:06 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64698606
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben met je broertje

Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder

In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussen .
pi_64698717
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
Of gewoon niet in een stadion
bij jou in de tuin dan?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:21:53 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64698727
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussen .
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.
Ik laat de diamantjes door lifegem doen en die verwerk ik in onze familiejuwelen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:22:54 #74
163650 Greys
pi_64698778
Tvp!

Ik was die hele awards vergeten! Jullie zijn schatjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 19:25:05 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64698913
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.
Ik laat de diamantjes door lifegem doen en die verwerk ik in onze familiejuwelen.
Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jou .
  maandag 5 januari 2009 @ 19:25:28 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64698937
Nou lees ik in CUL over pastasaus.. .nou die ga ik morgen maar eens maken
Hoe, wat waar?? dat weet ik nog niet, met veel knoflook iig en ik heb nog een verlept selderieplantje buiten staan, die snij ik er ook wel in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 januari 2009 @ 19:26:25 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64698989
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jou .

Waarom quote je me dannnnnnnnnnnnn

hebbie je zigeunerdans al geoefend voor volgende week?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:26:53 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64699018
*burp*

Dat was lekker! .

Ik voel me net Garfield .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:27:15 #79
163650 Greys
pi_64699039
Jaaaaaaa, zondag!

Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 19:28:50 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64699112
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>
  maandag 5 januari 2009 @ 19:29:06 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699123
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, zondag!

Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
Sniekers, jeweets.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:31:23 #82
163650 Greys
pi_64699212
Maria
Ik zal voor je duimen dat je het (in mijn ogen terechte) uitstel krijgt!

SHE: hatsekidee! Dan zie ik je gehups vol vertrouwen tegemoet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64699509
Ahw Maria . Niets zeikverhaal, zoiets is ook gewoon kut. Extra en ga even lekker wat voor jezelf doen he.
pi_64699518
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>

* Miss_S knuffelt Maria
Hopelijk begrijp je lerares het
  maandag 5 januari 2009 @ 19:39:35 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699555
quote:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Wot ies dies, sis?

Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?

op je bolletje
pi_64699662
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Wot ies dies, sis?

Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?

op je bolletje
Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf

Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:43:36 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699780
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf

Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
Weet je wat het meest bizarre is; toen ik het had getyped dacht ik nog : ' he, da's raar...bolletje=bolletje '
Waarna ik mezelf herpakte en bedacht dat dat wel heel stom was en ik het gewoon liet staan

pi_64699791
jij bent geen faalhaas, Maria, je hebt een terechte reden
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:44:37 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64699823
Succes, Maria. Als ik het zo hoor heb je dat uitstel méér dan verdiend. Volgens mij ben jij het meeste van de tijd een ontzettend gemotiveerde en leergierig student, dus als ze je dit ontnemen, zou dat echt heel lullig zijn. Komt goed. En wees niet te hard voor jezelf, daar wordt niemand beter van .

.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:48:52 #90
33954 ElisaB
pi_64699993
quote:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Als wij nou allemaal eens een alinea schrijven.

Vertel maar; waar moet het over gaan
  maandag 5 januari 2009 @ 19:49:12 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700016
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed

Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.

En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.

Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:50:14 #92
163650 Greys
pi_64700068
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64700096
de nasi was al met al best te kanen...
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:52:09 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64700161
Niks moeten is ook overrated hoor Maria! Dan moet je in de niks tijd NIKS, of iig alle dingen verwerken.. Dat werkt mijn inziens ook niet.
Proberen, blijven proberen en als het niet lukt dan dat proberen te accepteren.. Niet nu al opgeven. Komt goed hoor Maria
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 januari 2009 @ 19:52:47 #95
33954 ElisaB
pi_64700201
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
Ja

Hij heeft zijn FOK!-account opgezegd en dat lijkt me de enige slimme en logische beslissing. Wat een naaier!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:53:18 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700226
Elisa! Wat lief
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Maar ik doe het zelf wel hoor!
pi_64700231
en deze net schoongeblazen ziel zegt ook: je kunt nog zoveel van jezelf moeten Maria, soms kún je niet alles wat je van jezelf verwacht...
Ja doei.
pi_64700253
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed

Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.

En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.

Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
Let goed op jezelf hoor! Ik weet nog dat ik toen ik aan het afstuderen was en m'n vader in het ziekenhuis lag ook ben gestopt met m'n bijbaantje. Dat is de beste beslissing geweest die ik toen heb genomen. Wat een beetje extra rust en minder verplichtingen al niet kunnen doen.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:05 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64700314
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa! Wat lief
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Murakami

en een voor Maria
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:19 #100
331 Merel
Be here now.
pi_64700323
even snel een tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64700331
quote:
Elisa! Wat lief
Right...

Is heel veel ook goed?
The way you rock'n'roll
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:43 #102
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64700339
quote:
Elisa! Wat lief
Murakami . Zo'n goede schrijver.

Gelukkig heb je in elk geval een interessant onderwerp! Gewoon even tot rust laten komen en dan is het over een paar daagjes makkelijk af .
pi_64700360
quote:
Elisa! Wat lief
Ik snap je zin niet anders had ik je best willen helpen
  maandag 5 januari 2009 @ 19:57:13 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64700420
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Waarom quote je me dannnnnnnnnnnnn

hebbie je zigeunerdans al geoefend voor volgende week?
Omdat jouw post me daaraan deed denken .

En die hoef ik niet te oefenen, die neemt als vanzelf bezit van me . Neem je een exorcist mee?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:57:55 #105
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64700457
Ik denk trouwens dat ik vanaf morgen ook maar in de bieb ga hangen.. Sporttas mee, voorgeselecteerde lunch mee en studeren maar! Merk dat het thuis toch niet helemaal werkt en ik wi PER SE alle tentamens halen de komende maand. Even één maand bikkelen en dan lekker op vakantie en ruuuuuuuuuuuuuuuuuuust in de studie.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:57:55 #106
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64700459
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Murakami . Zo'n goede schrijver.

pi_64700482
Vivi ik herken je niet als je steeds je icon anders doet
pi_64700497
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vanaf morgen ook maar in de bieb ga hangen.. Sporttas mee, voorgeselecteerde lunch mee en studeren maar! Merk dat het thuis toch niet helemaal werkt en ik wi PER SE alle tentamens halen de komende maand. Even één maand bikkelen en dan lekker op vakantie en ruuuuuuuuuuuuuuuuuuust in de studie.
da's misschien ook wel wat voor mij
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:58:49 #109
163650 Greys
pi_64700515
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja

Hij heeft zijn FOK!-account opgezegd en dat lijkt me de enige slimme en logische beslissing. Wat een naaier!
Ik wist niet eens dat dat kon, je hele fokaccount opzeggen
Oh wacht, daar verdwijnt je postgeschiedenis dus niet mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64700540
quote:
Een voorgeselecteerde lunch, hoe geniaaaal. Dat kost niet zo heel veel geld. Omg! U are genius!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:59:20 #111
33954 ElisaB
pi_64700541
quote:
Elisa! Wat lief
Eitje, ik heb tenslotte ook twee titels

Als iemand de opdracht nog even in normaal Nederlands kan vertalen, dan ga ik vast mijn puntenslijper zoeken, want ik schrijf het liefst met potlood!

maandag 5 januari 2009 @ 19:59:23 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64700543
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
Vivi ik herken je niet als je steeds je icon anders doet
Ik zal hem voorlopig zo houden!

Hij heeft precies de betekenis die ik zocht .
pi_64700604
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zal hem voorlopig zo houden!

Hij heeft precies de betekenis die ik zocht .
Jouw hoofd was ook best een prima plaatje
pi_64700664
quote:
Stoer
Ik kan dat niet, tenminste ik wil het niet genoeg denk ik
pi_64700668
quote:
Elisa! Wat lief
Lievelingsboek...

Wat is intermedialiteit eigenlijk?

Het komt wel goed met dat verslag. Je docent wil ook niets liever dan dat jij gewoon je vakken haalt!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:02:02 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700691
Bedankt voor de liefheid jedermann

Uniekhoorn: ik geef ook niet op hoor! Ik ga wel door. Maar vanaaf gaat het niet meer wat worden denk ik Verder moet het denk ik wel lukken om alles dit blok af te krijgen (indien ik hiervoor uitstel krijg). Heh. Volgens mij heb ik dat al heel vaak geroepen tegen docenten / collegae: "Het gaat wel lukken, hoor! "

Moblo: je hebt helemaal gelijk! Ik heb alleen altijd een zeikstemmetje in mn achterhoofd die dan zegt: "eerst lukte het je wel! " Dus mja. Maar goed, tis al heel wat dat ik nu zo af en toe toegeef dat het even NIET lukt.

Razztwizzle: ik denk er nu idd ook aan, ik ben na alle narigheid met alles door gegaan, er heeft zich alleen wat aan eindwerkstukken e.d. opgestapeld wat ik nu dus allemaal tijdens dit blok op mn bordje krijg Dus misschien is een blokje werkloos zijn (of een minidienstverband) wel een goed idee. Ik denk er iig over.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:03:01 #117
148689 Muis006
pi_64700735
Maria, dikke mousymouse/troetelbeerknuffel voor jou! En een pakkerd: mwwwwwahhhhhh
  maandag 5 januari 2009 @ 20:03:19 #118
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64700757
Spuit 11; Wij hebben mijn oma meer dan een half jaar in de vensterbank gehad. Ik vond het eigenlijk wel iets gezelligs hebben. Ze zou uiteindelijk in een muur komen, maar die was nog niet klaar. Vandaar het vensterbank verhaal .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64700777
Msn is eigenlijk maar kut
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:03:53 #120
163650 Greys
pi_64700782
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Eitje, ik heb tenslotte ook twee titels

Als iemand de opdracht nog even in normaal Nederlands kan vertalen, dan ga ik vast mijn puntenslijper zoeken, want ik schrijf het liefst met potlood!

Hihihi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:05:29 #121
148689 Muis006
pi_64700869
Oh en de nasi was zoooo lekker! Met pittige pindasaus (hihi) en seroendeng eroverheen!

En als wokgroenten sperziebonen, peultjes, witte kool en taugé.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:06:18 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700914
Elisa! Net als Roald Dahl
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Lievelingsboek...

Het komt wel goed met dat verslag. Je docent wil ook niets liever dan dat jij gewoon je vakken haalt!
Copy-paste quote uit essay:
“Conceptually, intermedia denotes a fusion rather than an accumulation of media. Thus, the convergence of elements of different media implies the transformation into a new, mixed form that is more than the sum of its parts” (Heinrichs and Spielmann, par. 5).

En dank je voor de bemoedigende woorden! De docente is over het algemeen erg tof dus ik heb goede hoop!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:06:24 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64700922
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Lievelingsboek...

Murakami en Irving....

Ayn Rand staat al een paar jaar op mijn to do lijstje...mocht ik er ooit aan toe komen...
pi_64700934
Ik lust geen wokgroenten uit een zak Hoe kan dat ?
  maandag 5 januari 2009 @ 20:07:13 #125
148689 Muis006
pi_64700977
Als ik die boeken had gelezen had ik je geholpen!
pi_64700994
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
omdat je raar bent
Ja doei.
pi_64701022
Maria, ik herken mezelf in jou . Neem nou niet teveel hooi op je vork, al kon je het eerder wel, nu gaat het gewoon even níet en jezelf de grond in boren heeft geen zin. En dat van die Me-time is echt heel goed. Plan één dagje voor jezelf in en misschien krijg je dan je mooi indianenkoppie weer rustig . Mijn lieve medestrijdster etc moet wel lief voor drzelf zijn he, anders kom ik je opzoeken .

Ik zou ook eens naar mezelf moeten luisteren . En ik heb niet eens een geldige reden om te falen .
  maandag 5 januari 2009 @ 20:08:45 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64701048
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Als ik die boeken had gelezen had ik je geholpen!
Sweet Mousey! Maar nee ik moet het wel zelf doen natuurlijk, maar heb schijnbaar even wat meer tijd nodig (no shit sherlock. Toch had ik vriend nodig die het even duidelijk tegen me zei )
  maandag 5 januari 2009 @ 20:09:15 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701077
Sorry dat ik even mushy doe tussendoor, maar ik word dus echt van die arme kindjes in de Gazastrook .
pi_64701117
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]

“Conceptually, intermedia denotes a fusion rather than an accumulation of media. Thus, the convergence of elements of different media implies the transformation into a new, mixed form that is more than the sum of its parts” (Heinrichs and Spielmann, par. 5).
Ik zit heel hard te denken hoe dat terug zou kunnen komen bij Hard-boiled Wonderland, maar ik kom er niet op!
quote:
En dank je voor de bemoedigende woorden! De docente is over het algemeen erg tof dus ik heb goede hoop!
Vanaf het moment dat je toe hebt gegeven dat het niet lukt gaat het meestal alleen maar beter!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:10:34 #131
148689 Muis006
pi_64701133
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
Sorry dat ik even mushy doe tussendoor, maar ik word dus echt van die arme kindjes in de Gazastrook .
Ik ook ik vind dat zo verschrikkelijk. Vooral als je bedenkt waar ze nu eigenlijk om vechten
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:10:56 #132
163650 Greys
pi_64701152
quote:
Ik word er ook helemaal naar van!
Zit er nu weer naar te kijken op het journaal
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:11:05 #133
33954 ElisaB
pi_64701162
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yups, die heeft het van mij
quote:
Conceptually, intermedia denotes a fusion rather than an accumulation of media. Thus, the convergence of elements of different media implies the transformation into a new, mixed form that is more than the sum of its parts; (Heinrichs and Spielmann, par. 5).
Naja, helder... (NOT)

Áls ik de boeken had gelezen, áls het iets meer te maken had gehad met Sociologie, Communicatie, snijmachines of weegschalen en áls ik begreep wat de opdracht precies was, dan had ik je moet liefde geholpen.

En dan nu serieus: het komt goed. Over een half jaar lach je erom!
Zet 'm op meis
pi_64701173
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Omdat die vaak slap zijn en allemaal hetzelfde smaken terwijl het wel verschillende soorten groentes zijn . Ik vond het ook niet lekker.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:11:24 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64701174
quote:
Oh ik was ook al mushy hoor, maar dan niet vanwege de Gazastrook-kiddies! Al geloof ik graag dat je daar mushy van wordt. *drukt Vivi aan de boezem*

Chicoooo Ja ik kan ook best goed advies geven aan anderen meestal! Alleen zelf je advies opvolgen is vaak lastiger Maar het komt goed met ons, jaaaaaa!
pi_64701207
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Maria, ik herken mezelf in jou . Neem nou niet teveel hooi op je vork, al kon je het eerder wel, nu gaat het gewoon even níet en jezelf de grond in boren heeft geen zin. En dat van die Me-time is echt heel goed. Plan één dagje voor jezelf in en misschien krijg je dan je mooi indianenkoppie weer rustig . Mijn lieve medestrijdster etc moet wel lief voor drzelf zijn he, anders kom ik je opzoeken .

Ik zou ook eens naar mezelf moeten luisteren . En ik heb niet eens een geldige reden om te falen .
Ik wil ook een medestrijder! Neen is wel P.F like maar ik weet niet of wij elkaar kunnen helpen en of hij dat wil
  maandag 5 januari 2009 @ 20:12:40 #137
148689 Muis006
pi_64701249
Echt belachelijk dat er niet eens artsen en hulpmiddelen toegang krijgen!

Zoals SHE zou zeggen: Doe! Normaal!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:12:54 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701255
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ook ik vind dat zo verschrikkelijk. Vooral als je bedenkt waar ze nu eigenlijk om vechten
Ik ben niet zo enorm op de hoogte maar het gaat om een stom stuk land toch .

En sinds ik moeder ben kan ik dus helemáál niet meer met droge ogen naar dit soort dingen kijken.
pi_64701278
Hey PF ga je ook een shoot doen? ookal geen cliche shoots zoals bij mij?
Ik heb met RonaldV en PdeHoog gewerkt dat was erg goed bevallen, dus die kan ik altijd aanraden
pi_64701295
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Omdat die vaak slap zijn en allemaal hetzelfde smaken terwijl het wel verschillende soorten groentes zijn . Ik vond het ook niet lekker.
O dat is het. Wij eten vaak een zwak wokgroenten: ieuw
met pindasaus: ieuw (nou ja een theelepeltje voor het idee..)
witte rijst: jammieee
bruine bonen in de mix: ieeuw
en te vette kip met enge kruiden: ieuw

Dan eet ik altijd heel zielig een bord rijst terwijl ik weet/denk dat het echt een ultiem lekkere combinatie is (alles past best goed bij elkaar!!) maar ik vind alles fiess of krijg er buikpijn van.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:13:55 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701309
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh ik was ook al mushy hoor, maar dan niet vanwege de Gazastrook-kiddies! Al geloof ik graag dat je daar mushy van wordt. *drukt Vivi aan de boezem*

Chicoooo Ja ik kan ook best goed advies geven aan anderen meestal! Alleen zelf je advies opvolgen is vaak lastiger Maar het komt goed met ons, jaaaaaa!
Sorry dat ik over je heen kletste maar ik kan niet zoveel zinnigs zeggen over je "probleem" .
  maandag 5 januari 2009 @ 20:14:11 #142
148689 Muis006
pi_64701322
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben niet zo enorm op de hoogte maar het gaat om een stom stuk land toch .

En sinds ik moeder ben kan ik dus helemáál niet meer met droge ogen naar dit soort dingen kijken.
Ja. Om 'het heilige land'. Maar Mozes (die dat kutland notabene zelf heeft gevonden met behulp van God) is zelfs gestraft omdat zijn volgelingen wraak op een ander hadden genomen! Daarom hebben ze 40 jaar door de Sinai gezworven. Dus waarom die lui nou omdat land aan het vechten zijn is beyond me. Ga er gewoon samen wonen! Ruimte zat.
pi_64701342
quote:
Ik vind het echt maar niets, al dat gevecht in Israel ... bah . Waar is het nou voor nodig? Ik heb dr familie wonen. Ze werken in een tehuis voor Arabische gehandicapte kinderen, midden in de vuurlinie (bezet gebied enzo) en shit he, ik ben vast een aso als ik zeg dat ik ze liever hier zou hebben. Het idee dat zij ook geraakt zouden kunnen worden, nu die gebieden weer vol onder vuur liggen .
  maandag 5 januari 2009 @ 20:14:58 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64701357
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zit heel hard te denken hoe dat terug zou kunnen komen bij Hard-boiled Wonderland, maar ik kom er niet op!

Geloof me, ik ben er ook nog niet van overtuigd Volgens mijn lerares was er bij Murakami sprake van een heeeeel lichte vorm van intermedialiteit, die te maken heeft met de advanced technology die erin gebruikt wordt! Zij kon het iets duidelijker uitleggen dan ik, en zelfs dan was ik nog niet echt overtuigd Ik doe het alleen zo omdat ik het het liefst over double-consciousness wou hebben en dat bij Murakami wel erg interessant is, helaas moest het onderwerp van intermedialiteit ook erbij betrokken worden

PF: kom bij ons collectief van ass-kickers! Is Chico, Kwak, Neen en yours truly!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:15:12 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701371
@ Muis; Zie je, daarom weet ik dat soort dingen nooit, veel te vermoeiend, dat reli-geneuzel en ik word er alleen maar agressief van .

.
pi_64701393
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Miss_S het volgende:
Hey PF ga je ook een shoot doen? ookal geen cliche shoots zoals bij mij?
Ik heb met RonaldV en PdeHoog gewerkt dat was erg goed bevallen, dus die kan ik altijd aanraden
Ja ik wou een mooie foto voor in een lijstje!
Haha, ja dat vind ik inderdaad een beetje een cliché shoot, ik zou mij dan echt een karikatuur van mijzelf vinden in een jurkje op het strand dan zou ik eerder gek gaan doen

Zijn zij niet heel oud/eng?

Maar aan de andere kant vind ik het wel super tof dat jij een sexy shoot hebt gedaan.. Het zou best leuk zijn voor later. Kijk kinders; dit was mama
  maandag 5 januari 2009 @ 20:15:50 #147
148689 Muis006
pi_64701403
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
@ Muis; Zie je, daarom weet ik dat soort dingen nooit, veel te vermoeiend, dat reli-geneuzel en ik word er alleen maar agressief van .

.
Het zijn gewoon sukkels. Klaar
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:16:41 #148
163650 Greys
pi_64701450
Gatverdámme!
Kleding van honden- en kattenvel
Soms moet ik gewoon een tijdje geen journaal kijken denk ik. Dan maar kop in het zand.
Maar ik word helemaal beroerd van al die journaalbeelden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:16:58 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701468
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:

[..]

dat is heus niet hetzelfde PF .
pi_64701471
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wil ook een medestrijder! Neen is wel P.F like maar ik weet niet of wij elkaar kunnen helpen en of hij dat wil
Hey waar zeg ik dat jij geen medestrijder bent? Jij hoort er ook gewoon bij hoor!
pi_64701487
Ik skip altijd het journaal en de buitenland berichten in de krant omdat ik daar echt slecht tegen kan. Daarom kijk ik graag hart van NL
  maandag 5 januari 2009 @ 20:17:21 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701491
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Gatverdámme!
Soms moet ik gewoon een tijdje geen journaal kijken denk ik. Dan maar kop in het zand.
Oh ja, dat was ook zielug!
pi_64701501
dus Vief, wat ben jij? oud of eng?
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:17:49 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_64701514
017. 2691 Greys
018. 2671 Adelante

net weer 20 posts meer moeten hebben he!?!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 5 januari 2009 @ 20:18:07 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_64701532
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
dus Vief, wat ben jij? oud of eng?
eng niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64701535
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

dat is heus niet hetzelfde PF .
Nou in een ver verleden heeft geloof ik een van de twee eens aangeboden om naakt/erotische foto's van mij te maken vandaar de associatie En nee oud is niet hetzelfde als eng
  maandag 5 januari 2009 @ 20:18:41 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_64701573
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
Ik skip altijd het journaal en de buitenland berichten in de krant omdat ik daar echt slecht tegen kan. Daarom kijk ik graag hart van NL
daar kan ik dan weer slecht tegen zo veel domheid in een half uur gepropt...
pi_64701583
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik wou een mooie foto voor in een lijstje!
Haha, ja dat vind ik inderdaad een beetje een cliché shoot, ik zou mij dan echt een karikatuur van mijzelf vinden in een jurkje op het strand dan zou ik eerder gek gaan doen

Maar aan de andere kant vind ik het wel super tof dat jij een sexy shoot hebt gedaan.. Het zou best leuk zijn voor later. Kijk kinders; dit was mama
Ik ben ook wel een en al cliche hoor
Maar nee ze zijn niet oud en eng allebei hebben ze me goed om mijn gemak kunnen stellen (daarom ging die eerste shoot ook wel iets verder dan de fotos die jullie gezien hebben en de shoot met P daarna hebben we nog iets zitten drinken in een strandcafe)
Maar het is wel handig als je iets meer van een idee hebt wat je precies wil, je kan altijd online zoeken naar foto's (dat heb ik toen ook gedaan)
  maandag 5 januari 2009 @ 20:19:07 #159
148689 Muis006
pi_64701601
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Gatverdámme!
Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden deden
pi_64701620
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hey waar zeg ik dat jij geen medestrijder bent? Jij hoort er ook gewoon bij hoor!
Ja maar jullie hadden een plan! *die ik even niet meer weet*
Maar ik vind het wel toff Wat zijn wij dan, de wuppels ?!
(wannabee puppels.. snap je hem !!)
  maandag 5 januari 2009 @ 20:19:50 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701643
Ik skip btw ook heel veel nieuws. Mijn mama heeft er een handje van om me voortdurend allerlei onheilstijdingen van nu.nl te forwarden. Zo ook over een zwangere vrouw die verleden week door 5 kerels in elkaar is getrapt in MIJN straat bijvoorbeeld. Of omdat zij zelf ziek is verteld ze heel veel over kennissen van haar die dan heel jong zijn en dood zijn aan enge tumoren enzo .

En als ik dan zeg dat ik dat allemaal liever niet wil weten omdat ik er helemaal depri van word en zulks wordt ze een beetje bozig en moet ik mijn ogen niet sluiten voor de realiteit enzo .
pi_64701677
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat komt mijn hoofd gewoon niet in. Ik zie alles in beelden maar eh, dat niet. (gelukkig!!)
  maandag 5 januari 2009 @ 20:20:57 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701710
quote:

[..]

Ik moet wel toegeven dat dat me ook wat minder raakt dan de Gaza babies .
pi_64701714
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou in een ver verleden heeft geloof ik een van de twee eens aangeboden om naakt/erotische foto's van mij te maken vandaar de associatie En nee oud is niet hetzelfde als eng
Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.

Ik ben een vreselijk hork met foto's, weet me nooit houding of gezichtsuitdrukking te geven, maar men wat lijkt het me geweldig om een paar écht mooie foto's van mezelf te hebben ... Dus leef ik mijn liefde voor mooie foto's maar uit op andere mensen .
pi_64701719
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja maar jullie hadden een plan! *die ik even niet meer weet*
Maar ik vind het wel toff Wat zijn wij dan, de wuppels ?!
(wannabee puppels.. snap je hem !!)
Ik vind mini puppel wel goed genoeg
  maandag 5 januari 2009 @ 20:21:34 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701743
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

eng niet

leuk oud dus .
  maandag 5 januari 2009 @ 20:21:53 #167
148689 Muis006
pi_64701758
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat dat me ook wat minder raakt dan de Gaza babies .
Tsja weet je, er zijn zoveel gruwelijkheden op de aarde maar het één staat gewoon dichter bij je bed dan het ander.

Maar wat een onderwerp zullen we overgaan op iets vrolijkers?
pi_64701759
dat klinkt ook niet positief
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:22:22 #169
148689 Muis006
pi_64701785
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind mini puppel wel goed genoeg
Greys noemt mij ook mini puppel ik voelde me vereerd!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:22:38 #170
163650 Greys
pi_64701802
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Adelante het volgende:
017. 2691 Greys
018. 2671 Adelante

net weer 20 posts meer moeten hebben he!?!
Waar is dit van? Van deze week ofzo?
Wel knus zo he, zo bij elkaar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:23:18 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_64701839
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

leuk oud dus .
He, ik lees hier niets terug, dus geen idee in welke context ik nu die uitspraak doe
  maandag 5 januari 2009 @ 20:23:19 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701840
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.

Liefie naiefie, voor dát soort foto's zijn er soms ook wel andere motieven he .
  maandag 5 januari 2009 @ 20:23:54 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701868
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Tsja weet je, er zijn zoveel gruwelijkheden op de aarde maar het één staat gewoon dichter bij je bed dan het ander.

Maar wat een onderwerp zullen we overgaan op iets vrolijkers?
Ja, weet iemand waar je goedkope lockerkasten kan kopen?
  maandag 5 januari 2009 @ 20:23:55 #174
3185 Adelante
To let it go now
pi_64701870
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar is dit van? Van deze week ofzo?
Wel knus zo he, zo bij elkaar
[FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008

veel te veel voor een maand, deze maand max de helft voor mij...
pi_64701872
Ik zou nooit een goede puppel zijn, met mijn afkeer voor roze en vrouwelijke dingen en grote liefde voor nerdstuff . Ik bedacht vandaag nog, dat ik wel weer een keer naar een LAN zou willen, gewoon omdat ik dan eindelijk weer tijd zou hebben voor gamen. Dat is vast niet puppel-achtig.
pi_64701876
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe het alleen zo omdat ik het het liefst over double-consciousness wou hebben en dat bij Murakami wel erg interessant is, helaas moest het onderwerp van intermedialiteit ook erbij betrokken worden

"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."

Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:24:13 #177
163650 Greys
pi_64701882
quote:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Doet dan al het andere leed je weinig meer?
Of bedoel je dat niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:24:18 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64701888
quote:
Dat is een onderwerp die hier in huis maar wordt vermeden.

Ik kan er niet tegen
pi_64701908
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aan .
pi_64701913
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben een vreselijk hork met foto's, weet me nooit houding of gezichtsuitdrukking te geven, maar men wat lijkt het me geweldig om een paar écht mooie foto's van mezelf te hebben ... Dus leef ik mijn liefde voor mooie foto's maar uit op andere mensen .
Wil jij anders niet een toffe foto van mij maken
pi_64701964
Oh ik heb al een PM, spannend
  maandag 5 januari 2009 @ 20:26:11 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701974
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aan .
Dat kan je in gevaarlijke situaties brengen
pi_64701980
ik was gisteren derde in de dagstats

03. 299 motorbloempje

bijna 300 posts
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:26:27 #184
3185 Adelante
To let it go now
pi_64701989
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een goede puppel zijn, met mijn afkeer voor roze en vrouwelijke dingen en grote liefde voor nerdstuff . Ik bedacht vandaag nog, dat ik wel weer een keer naar een LAN zou willen, gewoon omdat ik dan eindelijk weer tijd zou hebben voor gamen. Dat is vast niet puppel-achtig.
zo lang je heel tweakers.net in de carmen krullers weet te zetten, pas je er best wel bij, gok ik zo!
pi_64701991
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Merel het volgende:
even snel een tvp
  maandag 5 januari 2009 @ 20:26:41 #186
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64702001
quote:

[..]

je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?
  maandag 5 januari 2009 @ 20:27:08 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64702027
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."

Zo tof ingewikkeld en goed uitgedacht!
pi_64702037
quote:

[..]

Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopen
En Chico je moet echt een keer foto's laten maken is zo leuk om te hebben
  maandag 5 januari 2009 @ 20:27:19 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_64702040
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:

03. 299 motorbloempje

bijna 300 posts
da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:27:42 #190
148689 Muis006
pi_64702056
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Doet dan al het andere leed je weinig meer?
Of bedoel je dat niet?
Neenee zo bedoel ik het niet! Natuurlijk doet ander leed me ook wat. Het is gewoon zo dat ik dingen in perspectief plaats. Ik zou bijv. liever hondenhuid dan huid van Joden dragen snap je . En dat betekent niet dat ik het niet erg vind voor honden en katten! Maar als ik moest kiezen wist ik het wel. Maar het is een raar onderwerp en ik kan me niet zo goed verwoorden op het moment ik probeer te zeggen dat iedereen zich met kennis uit het verleden een beeld vormt en daar de gebeurtenissen van de hedendaagse maatschappij op afspiegelt. En dat verschilt gewoon bij iedereen.
pi_64702058
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!
mijn dag nietsdoen is in ieder geval geslaagd
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:32 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64702105
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopen
En Chico je moet echt een keer foto's laten maken is zo leuk om te hebben
Die ook al jaren die reputatie hebben

Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:48 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64702118
En chico, ik kan dan ook nooit aspireren naar puppelheid

Wij zijn gewoon van het awesome collectief

Dan ben ik Maria, Founder of the Awesome Collective samen met Chico, zusje van SHE en Spammer des Topics Allelujah.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:49 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64702119
quote:

[..]

Waarschijnlijk ben ik ondertussen al heel offtopic, maar wij hebben de as van mijn vader begraven. Zo heeft de familie toch een plekje om naar toe te gaan (want die wilden niet cremeren), hebben we de wens van mijn vader uitgevoerd (crematie) en bewaar ik de herinnering aan mjn vader in mijn hart.
Iedereen gelukkig. Ja,mijn vader ook. Ik geloof dat hij nu gelukkiger is dan hij ooit op aarde was. Waar hij ook mag zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:51 #195
14746 k_i_m
pi_64702122
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:

En als ik dan zeg dat ik dat allemaal liever niet wil weten omdat ik er helemaal depri van word en zulks wordt ze een beetje bozig en moet ik mijn ogen niet sluiten voor de realiteit enzo .
Wat waren we vroeger toch gelukkig in onwetende staat . Dat valt mij tegenwoordig ook wel eens op. Maar al dit soort dingen is altijd extra erg in de winter, dat trekt wel weer bij als het weer mooier wordt .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:30:08 #196
163650 Greys
pi_64702191
SHE!
RonaldV heeft toch nog nooit iets engs gedaan met de meisjes die hij op de foto zet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64702214
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat kan je in gevaarlijke situaties brengen
Joh . Maar ik geloof niet dat álle fotografen dit soort reportages alleen maar doen om te zien hoe een mooi meisje dr kleren uit doet. Het menselijk lichaam heeft ook gewoon een bepaalde schoonheid en heeft wat speciaals als jij dat mooi op plaat kan zetten.

De fotografiegek in mij spreekt nu, ik zou zelf nooit naaktreportages willen maken of laten maken. Denk ik. Nog niet iig.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:30:42 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64702223
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?
Zo ben ik bevrucht geraakt

Hoewel dat niet zijn motief was
pi_64702229
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:

03. 299 motorbloempje

bijna 300 posts
Ik sta de laatste week ook opvallend vaak in die top 100 waar ik vroeger maar een paar posts per dag maakte.

Maar goed dat ik weer ga werken vanaf donderdag
The way you rock'n'roll
pi_64702240
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
Ik zou MissBliss vragen, die is niet voor niets fokfotograaf

en SHE fotograaf naturlich
pi_64702247
quote:

[..]

Je moet niet alles geloven wat je leest op Fok! he
Als er iemand echt een slechte reputatie zou hebben van de vaste fotografen op Fok! zou dat te snel rond gaan om lang door te blijven gaan
pi_64702260
ik durf het ook niet echt hoor.. heb laatst wel geroepen dat ik 't wel wil, maar ik stel dat nog wel even uit, iig tot van de zomer denk ik
Ja doei.
pi_64702276
quote:

[..]

Miss_S heeft goede ervaringen.. Maarrr ik weet het niet!
Het liefst heb ik denk ik een vrouw dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met een harde fallus foto's loopt te maken Maar aan de andere kant, ik hou gewoon m'n kleding aan en ik wil een portret foto dus dat zal wel loslopen
  maandag 5 januari 2009 @ 20:31:44 #204
14746 k_i_m
pi_64702294
Ik heb alleen maar oude foto's, van toen ik nog jong en dun was .
In my life
Why do I smile
  maandag 5 januari 2009 @ 20:31:54 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64702303
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

door iemand die je naakt op de foto wilde zetten?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:32:19 #206
163650 Greys
pi_64702329
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat hihihiiiiiiiiiii-de je subtiel op mijn Hyves trouwens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:32:41 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64702346
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wat waren we vroeger toch gelukkig in onwetende staat . Dat valt mij tegenwoordig ook wel eens op. Maar al dit soort dingen is altijd extra erg in de winter, dat trekt wel weer bij als het weer mooier wordt .

Kom je Lilah ook op Dean's Super Sweet Second B-Day partayyyyyy de 31e???
pi_64702356
oh, dat men geil van mij wordt geloof ik niet maar ergens ben ik toch gewoon wel heel bang een vervelende man tegen het lijf te lopen ondanks 'goede verhalen'.

Ken bijvoorbeeld een van de heren uit mijn foto-tijdperk, toen ik zelf foto's maakte en die vond ik als persoon echt helemaal niets dus die zou ik nooit foto's van me laten maken
Ja doei.
pi_64702364
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alleen maar oude foto's, van toen ik nog jong en dun was .
Hehe, waarom denk je dat ik ze nu wil laten maken. Dan heb ik over 10 jaar iets om te laten zien aan de ongelovigen
  maandag 5 januari 2009 @ 20:33:00 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64702365
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat je leest op Fok! he
Als er iemand echt een slechte reputatie zou hebben van de vaste fotografen op Fok! zou dat te snel rond gaan om lang door te blijven gaan
Euh...dat gaat al rond hoor
  maandag 5 januari 2009 @ 20:33:12 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64702379
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat hihihiiiiiiiiiii-de je subtiel op mijn Hyves trouwens!
Ja he! Dat vond ik zelf nou ook!

Ik wist wel dat je me zou snappen .
pi_64702450
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Het liefst heb ik denk ik een vrouw dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met een harde fallus foto's loopt te maken Maar aan de andere kant, ik hou gewoon m'n kleding aan en ik wil een portret foto dus dat zal wel loslopen
Oh dan wil ik het wel een keer proberen hoor . Gewoon een paar pogingen wagen, krijg ik uiteindelijk vast wel een mooi shot. Mijn voorkeur: buiten, dan hoef ik niet te klooien met het licht (en ik heb nog geen studio). Jij nog wensen?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:34:21 #213
163650 Greys
pi_64702456
Je kunt zoiets toch voorkomen door iemand mee te nemen waar je je veilig bij voelt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:34:50 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64702474
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

door iemand die je naakt op de foto wilde zetten?
Mijn teerbeminde is toevallig fotograaf en na wat *subtiele* hints van hem heb ik mezelf aangeboden als model omdat ik niet wist hoe ik er anders voor moest zorgen dat ik een afspraakje kreeg .
pi_64702476
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zou MissBliss vragen, die is niet voor niets fokfotograaf

en SHE fotograaf naturlich
Vragen kan altijd, het is natuurlijk maar net de vraag of ze willen
pi_64702482
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef SHE het volgende:

[..]

En we moeten alles geloven wat er over jou rond gaat op Fok!
Maar goed inderdaad PF ik heb positieve ervaringen met beide net zoals anderen op het forum, maar je moet zelf natuurlijk wel onderzoek doen voordat je met een wildvreemde afspreekt
En ik ben ook wel het type dat mannen net zo erg vertrouwt als vrouwen
pi_64702525
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Spill
pi_64702555
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je kunt zoiets toch voorkomen door iemand mee te nemen waar je je veilig bij voelt?
nou ja, los van het feit of iemand je op een shoot iets 'aan zou doen', of weetikveelwat, vind ik het veel belangrijker water met de foto's gebeurt
Ja doei.
pi_64702557
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Vragen kan altijd, het is natuurlijk maar net de vraag of ze willen
Ja doh, daarom zeg ik ook vragen
  maandag 5 januari 2009 @ 20:36:20 #220
236335 neen
schone schijn
pi_64702567
Mannen zijn niet te vertrouwen.
pi_64702576
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef neen het volgende:
Mannen zijn niet te vertrouwen.
Ja doei.
pi_64702598
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
In geval van erotiek zou ik alleen een vrouw die ik al eens ontmoet heb en mn eigen vriendje vertrouwen .

PF!!!! Waar zijn er nu leuke plaatsen te vinden om foto's te maken in de winter zonder dat je oren knalrood zijn? Misschien ermee wachten tot de zomer? Strand/Parkfoto's ...
pi_64702636
* motorbloempje wil een sexy motor-shoot, ooit
Ja doei.
pi_64702640
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou ja, los van het feit of iemand je op een shoot iets 'aan zou doen', of weetikveelwat, vind ik het veel belangrijker water met de foto's gebeurt
Ja dat ook!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:37:36 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64702652
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En we moeten alles geloven wat er over jou rond gaat op Fok!
Maar goed inderdaad PF ik heb positieve ervaringen met beide net zoals anderen op het forum, maar je moet zelf natuurlijk wel onderzoek doen voordat je met een wildvreemde afspreekt
En ik ben ook wel het type dat mannen net zo erg vertrouwt als vrouwen
Sorry, maar mijn alarmbellen gaan wel af als een volwassen vent veel moeite doet om jonge meisje op de kiek te zetten, en daarbij ook nog vraagt om naakt/erotische shoots.

Maar nogmaals, als jij je er lekker bij voelt. Doen!

En wat er over mij rondgaat op FOK! moet je geloven; in werkelijkheid is het een factor 10 erger. Ik bijt idd koppen eraf voor ontbijt en ik ben een aanmatigende trut.
Daarbij heb ik altijd gelijk. Het staat in de OP.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:37:51 #226
14746 k_i_m
pi_64702664
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Das nog altijd beter dan mijn fotograaf, die tegen me zei; Goh, een levend iemand fotograferen heeft toch eigenlijk ook wel wat. Alhoewel, levend .

.
In my life
Why do I smile
pi_64702683
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In geval van erotiek zou ik alleen een vrouw die ik al eens ontmoet heb en mn eigen vriendje vertrouwen .

PF!!!! Waar zijn er nu leuke plaatsen te vinden om foto's te maken in de winter zonder dat je oren knalrood zijn? Misschien ermee wachten tot de zomer? Strand/Parkfoto's ...
Nou ik heb wel eens half februari in het stadshart bikini foto's gemaakt voor een vriendinnetje, maar dat is niet echt aan te raden
Stiekem in een winkel of zo, of thuis?
  maandag 5 januari 2009 @ 20:38:38 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64702702
*Even The Village kijken is*
  maandag 5 januari 2009 @ 20:39:04 #229
236335 neen
schone schijn
pi_64702722
Oude slooppanden, soms anti kraak shizzle vriend van me zit in provinciehuis hier, met hele mooie oude statenzaal, van die grafitishizzle bij skatebanen is tof.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:39:52 #230
163650 Greys
pi_64702762
Ik heb voornamelijk van RonaldV nou echt nog nóóit het idee gehad dat hij op 'domme jonge meisjesjacht' is eigenlijk, en ik heb dat idee op Fok van anderen ook niet gekregen (dat ze dat dachten). Maar misschien mis ik iets van achter de schermen ofzo, dat kan

En mocht hij ooit in al die jaren ook maar één foto verkeerd gebruikt hebben naderhand, dan zou dat toch ook al lang bekend zijn?

EDIT: maar misschien ben ik wel te naïef hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64702771
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ik heb wel eens half februari in het stadshart bikini foto's gemaakt voor een vriendinnetje, maar dat is niet echt aan te raden
Stiekem in een winkel of zo, of thuis?
Of we kammen je haar over je oren . Moeten we nog maar even over denken . In winkels en huizen is het licht vaak heel vervelend, krijg je lelijke schaduwen of moet je flitsen (en daar heb ik geen mooie apparatuur voor). Buiten is zooooo . Kromslootpark misschien? Is dichtbij jou.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:40:25 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64702791
Ik vind het dapper hoor, naaktfoto's van jezelf laten maken. Zelf zou ik het niet durven, ook niet door mijn man. En die heeft fototgrafie gestudeerd.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:40:31 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64702796
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef SHE het volgende:

[..]

En wat er over mij rondgaat op FOK! moet je geloven; in werkelijkheid is het een factor 10 erger. Ik bijt idd koppen eraf voor ontbijt en ik ben een aanmatigende trut.
Daarbij heb ik altijd gelijk. Het staat in de OP.

En de OP heeft ook altijd gelijk, net als SHE

maandag 5 januari 2009 @ 20:40:49 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64702806
Spew wibs .
Had immers wat te vieren .

Nu ben ik uitgestuiterd en ga ik even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:41:10 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64702822
Ik heb het van RonaldV ook weleens gehoord. Maar dan wel als gerucht. nooit van een "slachtoffer" zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:41:43 #236
163650 Greys
pi_64702851
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het dapper hoor, naaktfoto's van jezelf laten maken. Zelf zou ik het niet durven, ook niet door mijn man. En die heeft fototgrafie gestudeerd.
Waar zou je bang voor zijn dan?
Dat de foto's ooit verkeerd terecht zouden kunnen komen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:41:50 #237
148689 Muis006
pi_64702853
Gary Sinise kijkt altijd zo Sinister.
pi_64702869
ik kreeg toen ik ooit de oproep had gedaan voor foto's ook van iemand (weet niet meer wie) een PM dat ik RonaldV niet moest vertrouwen
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:42:03 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64702879
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja.
pi_64702894
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Spew wibs .
Had immers wat te vieren .

Nu ben ik uitgestuiterd en ga ik even bijlezen .
lekker
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:42:48 #241
163650 Greys
pi_64702921
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het van RonaldV ook weleens gehoord. Maar dan wel als gerucht. nooit van een "slachtoffer" zelf.
Ik vind dat soort geruchten altijd een beetje eng.
Voor je het weet sta je bekend als vieze ouwe kerel, terwijl je 'klanten' allemaal tevreden zijn, puur omdat er wellicht iemand jaloers is en een naar gerucht de wereld in helpt.

Maar nogmaals, ik zal wel te naïef zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64702956
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Portret foto's! Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee

O ik maak soms wel foto's samen met vriendje terwijl we naakt zijn, maar dat zijn we eigenlijk bijna altijd dus het is niet per se om het naakt-zijn. En ze staan op mijn laptop/in mijn telefoon dus ik maak mij geen zorgen
pi_64703011
ja?

écht?
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:44:26 #244
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64703015
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

mijn PMbox noem ik niet verkeerd btw
  maandag 5 januari 2009 @ 20:45:27 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64703085
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Portret foto's! [ afbeelding ] Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee

O ik maak soms wel foto's samen met vriendje terwijl we naakt zijn, maar dat zijn we eigenlijk bijna altijd dus het is niet per se om het naakt-zijn. En ze staan op mijn laptop/in mijn telefoon dus ik maak mij geen zorgen
Oh. Ik dacht dat jullie het over naaktfoto's hadden.

Over portretfoto's kan ik wel meepraten Mijn man heeft net hele mooie gemaakt. DAt mag hij dan wel, al is het de eerste keer in 7 jaar huwelijk
  maandag 5 januari 2009 @ 20:45:31 #246
236335 neen
schone schijn
pi_64703091
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Portret foto's! [ afbeelding ] Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee

De hele tijd als jij post portretfoto denk ik aan een foto van jou die me deed denken aan de exorcist
pi_64703111
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind dat soort geruchten altijd een beetje eng.
Voor je het weet sta je bekend als vieze ouwe kerel, terwijl je 'klanten' allemaal tevreden zijn, puur omdat er wellicht iemand jaloers is en een naar gerucht de wereld in helpt.

Maar nogmaals, ik zal wel te naïef zijn
Nee hoor deze keer ben je niet te naief
En zegt al genoeg dat het een PM was en SHE ook alleen maar op gevoel afgaat
pi_64703132
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja?

écht?
Ja zo ben je toch ook geboren Hij durft niet eens gemengd te douchen maar met mij is hij sinds dag 1 een beroeps naturist. Ik wek vertrouwen bij mensen
  maandag 5 januari 2009 @ 20:47:10 #249
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64703181
  maandag 5 januari 2009 @ 20:47:22 #250
148689 Muis006
pi_64703193
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja zo ben je toch ook geboren Hij durft niet eens gemengd te douchen maar met mij is hij sinds dag 1 een beroeps naturist. Ik wek vertrouwen bij mensen
Ik ben echt niet met dikke dijen geboren
pi_64703211
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht dat jullie het over naaktfoto's hadden.

Over portretfoto's kan ik wel meepraten Mijn man heeft net hele mooie gemaakt. DAt mag hij dan wel, al is het de eerste keer in 7 jaar huwelijk
De foto's die ik van PF zou maken, zouden portret zijn ja . Daarvan hoef je niet zo bang te zijn dat ze verkeerd terecht komen ... en ze weet waar ik woon dus ik laat dat wel uit mn hoofd.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:48:47 #252
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64703274
Ik zou ook heel graag een keer een mooie shoot van me laten maken! En dat mag dan zeker naakt/half naakt. Dan gaat m'n vriend gewoon mee naar de shoot. Het zal me echt aan m'n reet roesten als de hitsige fotograaf zich er later op af zit te rukken. Wat ik sowieso betwijfel . Maargoed, ik vind me momenteel niet echt mooi genoeg om me te vereeuwigen voor 'het nageslacht'. Dan wacht ik liever nog een jaartje totdat ik m'n heerlijke figuur weer terug heb . Maar als het me aangeboden werd, deed ik het morgen nog!
pi_64703369
Maar straks ben je minister president en lekken je foto's uit
  maandag 5 januari 2009 @ 20:51:01 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64703392
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar als het me aangeboden werd, deed ik het morgen nog!
Afijn, BlaatschaaP heeft meteen 25 PMs van hitsige lurkers die toevallig een camera vast kunnen houden
pi_64703417
mn nageslacht hoef ik niet aan te denken maar misschien voor René's verjaardag zou je dan denken, maar wij zijn niet van die foto-ophang-neerzet-mensen

eigenlijk

alleen maar voor de heb op de hyves en pc zou het dan zijn.. en mij als laptopachtergrond zal ik 'm ook niet snel zien doen

waar doe ik het dan eigenlijk voor?
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:52:20 #256
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64703463
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Afijn, BlaatschaaP heeft meteen 25 PMs van hitsige lurkers die toevallig een camera vast kunnen houden
Natuurlijk alleen van echte fotografen of tenminste mensen die een goede vertrouwensbasis hebben. Ik ga niet in op een wilde PM van een onbekende user ofzo .
pi_64703469
Ik heb meermaals aanbiedingen gehad voor fotoshoots waarbij m'n benen centraal zouden staan, en ook eens een keertje van een onbekend iemand voor een corsetshoot nadat 'ie een foto van mij in corset op fok had zien staan. Toch liever niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:52:32 #258
163650 Greys
pi_64703470
Ik vind The Village maar een gekke film
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:52:51 #259
148689 Muis006
pi_64703484
Ik zou echt niet naakt op de foto durven! Mijn buik is net een smiley vanwege de littekens die erop zitten en mijn benen zijn stom. En mijn voeten altijd rood!

Ik ben alleen blij met mijn borsten
  maandag 5 januari 2009 @ 20:53:28 #260
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64703519
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
mn nageslacht hoef ik niet aan te denken maar misschien voor René's verjaardag zou je dan denken, maar wij zijn niet van die foto-ophang-neerzet-mensen

eigenlijk

alleen maar voor de heb op de hyves en pc zou het dan zijn.. en mij als laptopachtergrond zal ik 'm ook niet snel zien doen

waar doe ik het dan eigenlijk voor?
Vrienden van ons hebben zich samen naakt (maar heel degelijk) laten fotograferen. Je ziet niets, maar de suggestie wordt wel gewekt. Ziet er ontzettend stoer en leuk uit. Dat zou ik zeker wel in m'n woonkamer op hangen.
pi_64703543
ik had het graag gedaan als ik niet mn motor had hoeven laten maken... was namelijk bijna zover dat ik een digitale spiegelreflex ging kopen om mn fotohobby weer op te pakken

Mijn oude fotosite

Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:54:28 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64703569
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:50 schreef P.F het volgende:
Maar straks ben je minister president en lekken je foto's uit
Zou jij je echt prettig vinden als -buiten jouw wil om- jouw naaktfoto's online komen? Als je er zelf de hand in hebt, zoals SHE nu doet, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Dan kan je zelf nog een selectie maken en word je er niet door "overvallen". Daarnaast komen dan natuurlijk alleen de mooie foto's online. Maar wat ijsmeis bijvoorbeeld overkomen is lijkt mij echt vreselijk (ookal waren het best mooie foto's als ik het me goed herinner). Ook als je geen ministerpresident bent.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:55:00 #263
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64703593
Muis kick tagje!!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:55:36 #264
148689 Muis006
pi_64703625
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Muis kick tagje!!
Dankje!

Die heb ik van Mike gekregen
  maandag 5 januari 2009 @ 20:55:45 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64703638
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Natuurlijk alleen van echte fotografen of tenminste mensen die een goede vertrouwensbasis hebben. Ik ga niet in op een wilde PM van een onbekende user ofzo .
Daar ging ik ook wel van uit

Ik zou échte naaktfoto's ook niet zo snel door een man laten maken Of uberhaupt door een nagenoeg vreemde. Nowai. Dan moet mn vriend het maar leren (edit: ik kom erachter hoe dit klinkt natuurlijk is vriend ook een man, duh, maar hijs MIJN man Ende zo. Ja!) En zelfs dan nog: ik ben preuts! Al lijken artsy foto's me wel leuk. Of zoals BlaatschaaP beschrijft.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:57:31 #266
236335 neen
schone schijn
pi_64703727
Gewoon met een analoge camera naaktofotos maken, zijn de kleurtjes nog leuker ook. mening
  maandag 5 januari 2009 @ 20:58:07 #267
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64703754
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zou jij je echt prettig vinden als -buiten jouw wil om- jouw naaktfoto's online komen? Als je er zelf de hand in hebt, zoals SHE nu doet, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Dan kan je zelf nog een selectie maken en word je er niet door "overvallen". Daarnaast komen dan natuurlijk alleen de mooie foto's online. Maar wat ijsmeis bijvoorbeeld overkomen is lijkt mij echt vreselijk (ookal waren het best mooie foto's als ik het me goed herinner). Ook als je geen ministerpresident bent.
Ik denk dat het me echt niet zoveel zou schelen. Ik wil sowieso degelijk naakte foto's en geen full frontal aanzicht dingen oid. Als ik tevreden ben over mijn lichaam en er zelf voor kies het te laten fotograferen is de angst dat ze misschien verspreid worden niet heel aanwezig. Sowieso vind ik het laten doen bij een (professionele) fotograaf iets anders dan onvoorzichtig omspringen met je huis-, tuin- en keukenfoto's op de PC. Maar dat zal mijn mening zijn .
  maandag 5 januari 2009 @ 20:58:55 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64703795
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb meermaals aanbiedingen gehad voor fotoshoots waarbij m'n benen centraal zouden staan, en ook eens een keertje van een onbekend iemand voor een corsetshoot nadat 'ie een foto van mij in corset op fok had zien staan. Toch liever niet.
Laat zien!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:58:57 #269
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64703799
Claudia, is een urnentuin niet een idee?
Mijn vader wilde gecremeerd worden.. mijn mama begraven. Bij papa hebben we het nu allebei gedaan.
Hij heeft een tuintje/minigraf. Dan is hij niet in huis, maar wel in de buurt. En bij elkaar zeg maar.
Fok!bejaarde
  maandag 5 januari 2009 @ 20:59:18 #270
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64703820
Zitten leuke foto's tussen, moblo . Vooral de beach-serie. Maar waarom spel je lense zo eigenlijk?
  maandag 5 januari 2009 @ 20:59:42 #271
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_64703845
Hoi!
Zal ik mezelf maar even melden dan? Aangezien bijna niemand (ook SHE niet) de moed heeft om me zelf te benaderen over die vragen en geruchten?

Met oprechte dank aan diegenen die niet blind vertrouwen op geruchten trouwens...
Eén tegelijk graag trouwens.. ik kan niet alle vragen tegelijk beantwoorden.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_64703918
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Laat zien!
Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.
pi_64703929
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zitten leuke foto's tussen, moblo . Vooral de beach-serie. Maar waarom spel je lense zo eigenlijk?
geen idee website is alweer een tijdje geleden, heb 't wachtwoord er ook niet meer van
maar het is lens, toch?

en bedankt voor 't compliment

zijn allemaal analoge foto's, ingescanned met een brakke scanner
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:01:29 #274
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64703935
Wat voor vragen moeten we stellen dan? 'Vind je het lekker om jonge meisjes te fotografen?'

.

Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien trouwens.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:01:52 #275
14746 k_i_m
pi_64703950
Teh drama .

*popcorn pakt*
In my life
Why do I smile
  maandag 5 januari 2009 @ 21:02:08 #276
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64703963
Lens ja.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:02:08 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64703964
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!
Zal ik mezelf maar even melden dan? Aangezien bijna niemand (ook SHE niet) de moed heeft om me zelf te benaderen over die vragen en geruchten?

Met oprechte dank aan diegenen die niet blind vertrouwen op geruchten trouwens...
Zal ik dan maar afschoppen?
Waar rook is, is vaak vuur. Weet jij waar die geruchten vandaan kunnen komen?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:02:20 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64703974
quote:
Hoi!

Hoi! Ben jij de verpersoonlijking van Het Kwaad?

(sorry, grapje! Ik ken je niet en weet niks van je - ook geen geruchten - dus ik ga hier verder niet op in, kk!)
  maandag 5 januari 2009 @ 21:02:46 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64703998
quote:
Hoi!

- Waarom benader je ongevraagd meisjes?
- Waarom zijn er die geruchten?
- Hoe komt het dat je via internet je modellen ronselt?
- Waarom fotografeer je dames in poses die aan de tuk doen denken?

Dawast
pi_64703999
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef k_i_m het volgende:
Teh drama .

*popcorn pakt*
wel light toch?
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:03:13 #281
148689 Muis006
pi_64704022
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef k_i_m het volgende:
Teh drama .

*popcorn pakt*
Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 21:03:17 #282
163650 Greys
pi_64704027
Heb ooit zelf met een vriendin fotoshootje gespeeld en dat werd o.a. dit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon in de woonkamer
Maar je kunt wel zien dat we geen kaas gegeten hebben van Photoshop, want iets te hard aan de contrastschuifjes getrokken waardoor mijn hele gezicht weg is

Ik haal hem zo weer weg hoor!
Maar ik bedoel dus te zeggen, je kunt ook zelf eens proberen te hobbiën
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 21:03:21 #283
14746 k_i_m
pi_64704030
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wel light toch?
Tuurlijk niet .
In my life
Why do I smile
pi_64704034
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

je bent zo leuk
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:03:28 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64704043
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef SHE het volgende:

- Waarom fotografeer je dames in poses die aan de tuk doen denken?

Dawast
Dat wist ik niet.
pi_64704063
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon in de woonkamer
Maar je kunt wel zien dat we geen kaas gegeten hebben van Photoshop, want iets te hard aan de contrastschuifjes getrokken waardoor mijn hele gezicht weg is

mooi
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:03:53 #287
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64704064
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.
*auch*

herkenbaar ook.

baal je ook?
pi_64704077
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat wist ik niet.
wat is een tuk?
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:04:17 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64704085
quote:
SPOILER
Gewoon in de woonkamer

DAt vind ik een hele mooie sexy foto.
  maandag 5 januari 2009 @ 21:04:24 #290
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_64704090
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zal ik dan maar afschoppen?
Waar rook is, is vaak vuur. Weet jij waar die geruchten vandaan kunnen komen?
Ik heb een idee ja. Maar angezien ik dat niet hard kan maken ga ik geen beschuldigingen uiten.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

(sorry, grapje! Ik ken je niet en weet niks van je - ook geen geruchten - dus ik ga hier verder niet op in, kk!)
Dat schijnt zo, want uiteraard pik ik de geruchten af en toe buiten FOK ook op, al een paar jaar. Ik ben niet beledigd
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 5 januari 2009 @ 21:04:30 #291
331 Merel
Be here now.
pi_64704095
Wat is een tuk?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 5 januari 2009 @ 21:04:32 #292
14746 k_i_m
pi_64704096
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
Ik word altijd een beetje achterdochtig van mensen die er als de kippen bijzijn als er over ze gesproken wordt . Dan denk ik gelijk dat ze het gedaan hebben EN NOG VEEL MEER! .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 21:04:47 #293
163650 Greys
pi_64704109
Mijn enige vraag aan RonaldV is eigenlijk:
Lurkte je hier al, of ben je door iemand geattendeerd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64704110
quote:
SPOILER
Gewoon in de woonkamer

Die lijkt wel een beetje op de foto van Vivi!
  maandag 5 januari 2009 @ 21:05:08 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64704130
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat is een tuk?
Dé Tuk. Ranzig sexblaadje met amateurfoto's als ik het me geod herinner.
pi_64704161
PF, kijk goed naar die foto van Greys! Zoiets kan dus ook Maar niet met mij, want ik ben bang dat ik je dan verklooi

Oef ik moet nog 'even' 200 foto's bewerken en afgeven bij de opdrachtgevers. Even vergeten .
pi_64704168
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die uit S&G?
  maandag 5 januari 2009 @ 21:05:55 #298
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64704171
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Miss S is er als de kippen bij
  maandag 5 januari 2009 @ 21:06:01 #299
14746 k_i_m
pi_64704179
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Ja, en heb je je buren vermoord?
In my life
Why do I smile
pi_64704208
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
PF, kijk goed naar die foto van Greys! Zoiets kan dus ook Maar niet met mij, want ik ben bang dat ik je dan verklooi

Oef ik moet nog 'even' 200 foto's bewerken en afgeven bij de opdrachtgevers. Even vergeten .
Ik dacht dat je mij toen bedoelde met die opdracht
pi_64704217
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Miss S is er als de kippen bij
MTE

Slank 2009 in #442: Waar rook is.. wordt gerookt.. of niet?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')