Oh ja, dat was ook zielug!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Gatverdámme!
Kleding van honden- en kattenvel
Soms moet ik gewoon een tijdje geen journaal kijken denk ik. Dan maar kop in het zand.
Maar ik word helemaal beroerd van al die journaalbeelden.
eng nietquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
dus Vief, wat ben jij? oud of eng?
Nou in een ver verleden heeft geloof ik een van de twee eens aangeboden om naakt/erotische foto's van mij te maken vandaar de associatiequote:
daar kan ik dan weer slecht tegenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
Ik skip altijd het journaal en de buitenland berichten in de krant omdat ik daar echt slecht tegen kan. Daarom kijk ik graag hart van NL
Ik ben ook wel een en al cliche hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik wou een mooie foto voor in een lijstje!
Haha, ja dat vind ik inderdaad een beetje een cliché shoot, ik zou mij dan echt een karikatuur van mijzelf vinden in een jurkje op het strand dan zou ik eerder gek gaan doen
Zijn zij niet heel oud/eng?
Maar aan de andere kant vind ik het wel super tof dat jij een sexy shoot hebt gedaan.. Het zou best leuk zijn voor later. Kijk kinders; dit was mama
Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden dedenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Gatverdámme!
Kleding van honden- en kattenvel
Soms moet ik gewoon een tijdje geen journaal kijken denk ik. Dan maar kop in het zand.
Maar ik word helemaal beroerd van al die journaalbeelden.
Ja maar jullie hadden een plan! *die ik even niet meer weet*quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey waar zeg ik dat jij geen medestrijder bent?Jij hoort er ook gewoon bij hoor!
Dat komt mijn hoofd gewoon niet in. Ik zie alles in beelden maar eh, dat niet. (gelukkig!!)quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden deden
Ik moet wel toegeven dat dat me ook wat minder raakt dan de Gaza babiesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden deden
Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou in een ver verleden heeft geloof ik een van de twee eens aangeboden om naakt/erotische foto's van mij te maken vandaar de associatieEn nee oud is niet hetzelfde als eng
Ik vind mini puppel wel goed genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar jullie hadden een plan! *die ik even niet meer weet*
Maar ik vind het wel toffWat zijn wij dan, de wuppels
![]()
?!
(wannabee puppels.. snap je hem!!)
Tsja weet je, er zijn zoveel gruwelijkheden op de aarde maar het één staat gewoon dichter bij je bed dan het ander.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat me ook wat minder raakt dan de Gaza babies.
Greys noemt mij ook mini puppelquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind mini puppel wel goed genoeg![]()
Waar is dit van? Van deze week ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef Adelante het volgende:
017. 2691 Greys
018. 2671 Adelante
net weer 20 posts meer moeten hebben he!?!
He, ik lees hier niets terug, dus geen idee in welke context ik nu die uitspraak doequote:
Liefie naiefie, voor dát soort foto's zijn er soms ook wel andere motieven hequote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.
Ja, weet iemand waar je goedkope lockerkasten kan kopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsja weet je, er zijn zoveel gruwelijkheden op de aarde maar het één staat gewoon dichter bij je bed dan het ander.
Maar wat een onderwerpzullen we overgaan op iets vrolijkers?
[FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008quote:Op maandag 5 januari 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is dit van? Van deze week ofzo?
Wel knus zo he, zo bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |