abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 19:25:28 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64698937
Nou lees ik in CUL over pastasaus.. .nou die ga ik morgen maar eens maken
Hoe, wat waar?? dat weet ik nog niet, met veel knoflook iig en ik heb nog een verlept selderieplantje buiten staan, die snij ik er ook wel in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 januari 2009 @ 19:26:25 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64698989
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jou .

Waarom quote je me dannnnnnnnnnnnn

hebbie je zigeunerdans al geoefend voor volgende week?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:26:53 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64699018
*burp*

Dat was lekker! .

Ik voel me net Garfield .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:27:15 #79
163650 Greys
pi_64699039
Jaaaaaaa, zondag!

Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 19:28:50 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64699112
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 januari 2009 @ 19:29:06 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699123
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, zondag!

Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
Sniekers, jeweets.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:31:23 #82
163650 Greys
pi_64699212
Maria
Ik zal voor je duimen dat je het (in mijn ogen terechte) uitstel krijgt!

SHE: hatsekidee! Dan zie ik je gehups vol vertrouwen tegemoet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64699509
Ahw Maria . Niets zeikverhaal, zoiets is ook gewoon kut. Extra en ga even lekker wat voor jezelf doen he.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64699518
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>

* Miss_S knuffelt Maria
Hopelijk begrijp je lerares het
  maandag 5 januari 2009 @ 19:39:35 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699555
quote:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Wot ies dies, sis?

Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?

op je bolletje
pi_64699662
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Wot ies dies, sis?

Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?

op je bolletje
Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf

Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:43:36 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699780
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf

Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
Weet je wat het meest bizarre is; toen ik het had getyped dacht ik nog : ' he, da's raar...bolletje=bolletje '
Waarna ik mezelf herpakte en bedacht dat dat wel heel stom was en ik het gewoon liet staan

pi_64699791
jij bent geen faalhaas, Maria, je hebt een terechte reden
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:44:37 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64699823
Succes, Maria. Als ik het zo hoor heb je dat uitstel méér dan verdiend. Volgens mij ben jij het meeste van de tijd een ontzettend gemotiveerde en leergierig student, dus als ze je dit ontnemen, zou dat echt heel lullig zijn. Komt goed. En wees niet te hard voor jezelf, daar wordt niemand beter van .

.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:48:52 #90
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64699993
quote:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Als wij nou allemaal eens een alinea schrijven.

Vertel maar; waar moet het over gaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:49:12 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700016
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed

Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.

En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.

Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:50:14 #92
163650 Greys
pi_64700068
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64700096
de nasi was al met al best te kanen...
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:52:09 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64700161
Niks moeten is ook overrated hoor Maria! Dan moet je in de niks tijd NIKS, of iig alle dingen verwerken.. Dat werkt mijn inziens ook niet.
Proberen, blijven proberen en als het niet lukt dan dat proberen te accepteren.. Niet nu al opgeven. Komt goed hoor Maria
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 januari 2009 @ 19:52:47 #95
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64700201
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
Ja

Hij heeft zijn FOK!-account opgezegd en dat lijkt me de enige slimme en logische beslissing. Wat een naaier!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:53:18 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700226
Elisa! Wat lief
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Maar ik doe het zelf wel hoor!
pi_64700231
en deze net schoongeblazen ziel zegt ook: je kunt nog zoveel van jezelf moeten Maria, soms kún je niet alles wat je van jezelf verwacht...
Ja doei.
pi_64700253
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed

Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.

En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.

Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
Let goed op jezelf hoor! Ik weet nog dat ik toen ik aan het afstuderen was en m'n vader in het ziekenhuis lag ook ben gestopt met m'n bijbaantje. Dat is de beste beslissing geweest die ik toen heb genomen. Wat een beetje extra rust en minder verplichtingen al niet kunnen doen.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:05 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64700314
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa! Wat lief
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Maar ik doe het zelf wel hoor!
Murakami

en een voor Maria
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:19 #100
331 Merel
Be here now.
pi_64700323
even snel een tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')