De foto's die ik van PF zou maken, zouden portret zijn jaquote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat jullie het over naaktfoto's hadden.
Over portretfoto's kan ik wel meepratenMijn man heeft net hele mooie gemaakt. DAt mag hij dan wel, al is het de eerste keer in 7 jaar huwelijk
Afijn, BlaatschaaP heeft meteen 25 PMs van hitsige lurkers die toevallig een camera vast kunnen houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar als het me aangeboden werd, deed ik het morgen nog!
Natuurlijk alleen van echte fotografen of tenminste mensen die een goede vertrouwensbasis hebben. Ik ga niet in op een wilde PM van een onbekende user ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Afijn, BlaatschaaP heeft meteen 25 PMs van hitsige lurkers die toevallig een camera vast kunnen houden
Vrienden van ons hebben zich samen naakt (maar heel degelijk) laten fotograferen. Je ziet niets, maar de suggestie wordt wel gewekt. Ziet er ontzettend stoer en leuk uit. Dat zou ik zeker wel in m'n woonkamer op hangen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
mn nageslacht hoef ik niet aan te denken![]()
maar misschien voor René's verjaardag zou je dan denken, maar wij zijn niet van die foto-ophang-neerzet-mensen
eigenlijk
alleen maar voor de heb op de hyves en pc zou het dan zijn.. en mij als laptopachtergrond zal ik 'm ook niet snel zien doen
waar doe ik het dan eigenlijk voor?
Zou jij je echt prettig vinden als -buiten jouw wil om- jouw naaktfoto's online komen? Als je er zelf de hand in hebt, zoals SHE nu doet, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Dan kan je zelf nog een selectie maken en word je er niet door "overvallen". Daarnaast komen dan natuurlijk alleen de mooie foto's online. Maar wat ijsmeis bijvoorbeeld overkomen is lijkt mij echt vreselijk (ookal waren het best mooie foto's als ik het me goed herinner). Ook als je geen ministerpresident bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:50 schreef P.F het volgende:
Maar straks ben je minister president en lekken je foto's uit
Daar ging ik ook wel van uitquote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen van echte fotografen of tenminste mensen die een goede vertrouwensbasis hebben. Ik ga niet in op een wilde PM van een onbekende user ofzo.
Ik denk dat het me echt niet zoveel zou schelen. Ik wil sowieso degelijk naakte foto's en geen full frontal aanzicht dingen oid. Als ik tevreden ben over mijn lichaam en er zelf voor kies het te laten fotograferen is de angst dat ze misschien verspreid worden niet heel aanwezig. Sowieso vind ik het laten doen bij een (professionele) fotograaf iets anders dan onvoorzichtig omspringen met je huis-, tuin- en keukenfoto's op de PC. Maar dat zal mijn mening zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou jij je echt prettig vinden als -buiten jouw wil om- jouw naaktfoto's online komen? Als je er zelf de hand in hebt, zoals SHE nu doet, kan ik me er nog wel wat bij voorstellen. Dan kan je zelf nog een selectie maken en word je er niet door "overvallen". Daarnaast komen dan natuurlijk alleen de mooie foto's online. Maar wat ijsmeis bijvoorbeeld overkomen is lijkt mij echt vreselijk (ookal waren het best mooie foto's als ik het me goed herinner). Ook als je geen ministerpresident bent.
Laat zien!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb meermaals aanbiedingen gehad voor fotoshoots waarbij m'n benen centraal zouden staan, en ook eens een keertje van een onbekend iemand voor een corsetshoot nadat 'ie een foto van mij in corset op fok had zien staan. Toch liever niet.
Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.quote:
geen ideequote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zitten leuke foto's tussen, moblo. Vooral de beach-serie. Maar waarom spel je lense zo eigenlijk?
Zal ik dan maar afschoppen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!
Zal ik mezelf maar even melden dan?Aangezien bijna niemand (ook SHE niet) de moed heeft om me zelf te benaderen over die vragen en geruchten?
Met oprechte dank aan diegenen die niet blind vertrouwen op geruchten trouwens...![]()
Eén tegelijk graag trouwens.. ik kan niet alle vragen tegelijk beantwoorden.
Hoi! Ben jij de verpersoonlijking van Het Kwaad?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!
Zal ik mezelf maar even melden dan?Aangezien bijna niemand (ook SHE niet) de moed heeft om me zelf te benaderen over die vragen en geruchten?
Met oprechte dank aan diegenen die niet blind vertrouwen op geruchten trouwens...![]()
- Waarom benader je ongevraagd meisjes?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef RonaldV het volgende:
Hoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Maar je kunt wel zien dat we geen kaas gegeten hebben van Photoshop, want iets te hard aan de contrastschuifjes getrokken waardoor mijn hele gezicht weg is
Ik haal hem zo weer weg hoor!
Maar ik bedoel dus te zeggen, je kunt ook zelf eens proberen te hobbiën
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
je bent zo leukquote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoi! Ben jij de verpersoonlijking van Het Kwaad?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef SHE het volgende:
- Waarom fotografeer je dames in poses die aan de tuk doen denken?
Dawast
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Heb ooit zelf met een vriendin fotoshootje gespeeld en dat werd o.a. dit
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Maar je kunt wel zien dat we geen kaas gegeten hebben van Photoshop, want iets te hard aan de contrastschuifjes getrokken waardoor mijn hele gezicht weg is
Ja doei.
*auch*quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.
DAt vind ik een hele mooie sexy foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Maar ik bedoel dus te zeggen, je kunt ook zelf eens proberen te hobbiënGeen zorgen voor de dag van morgen.
Ik heb een idee ja. Maar angezien ik dat niet hard kan maken ga ik geen beschuldigingen uiten.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal ik dan maar afschoppen?
Waar rook is, is vaak vuur. Weet jij waar die geruchten vandaan kunnen komen?
Dat schijnt zo, want uiteraard pik ik de geruchten af en toe buiten FOK ook op, al een paar jaar. Ik ben niet beledigdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoi! Ben jij de verpersoonlijking van Het Kwaad?![]()
(sorry, grapje! Ik ken je niet en weet niks van je - ook geen geruchten - dus ik ga hier verder niet op in, kk!)
Ik word altijd een beetje achterdochtig van mensen die er als de kippen bijzijn als er over ze gesproken wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
Die lijkt wel een beetje op de foto van Vivi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon in de woonkamer
Dé Tuk. Ranzig sexblaadje met amateurfoto's als ik het me geod herinner.quote:
Die uit S&G?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al m'n foto's uit die tijd weggegooid. Ze herinnerden me aan een tijd waarin ik dacht dat mijn lichaam het enige was wat ik had te bieden, dus ik heb niets meer.
Miss S is er als de kippen bijquote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Mijn enige vraag aan RonaldV is eigenlijk:
Lurkte je hier al, of ben je door iemand geattendeerd?
Ja, en heb je je buren vermoord?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Mijn enige vraag aan RonaldV is eigenlijk:
Lurkte je hier al, of ben je door iemand geattendeerd?
Ik dacht dat je mij toen bedoelde met die opdrachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Chicolate het volgende:
PF, kijk goed naar die foto van Greys! Zoiets kan dus ook Maar niet met mij, want ik ben bang dat ik je dan verklooi
Oef ik moet nog 'even' 200 foto's bewerken en afgeven bij de opdrachtgevers. Even vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |