Je moet niet alles geloven wat je leest op Fok! hequote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Die ook al jaren die reputatie hebben
Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
Miss_S heeft goede ervaringen.. Maarrr ik weet het niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Die ook al jaren die reputatie hebben
Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
door iemand die je naakt op de foto wilde zetten?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo ben ik bevrucht geraakt![]()
Hoewel dat niet zijn motief was
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo ben ik bevrucht geraakt![]()
Hoewel dat niet zijn motief was
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat waren we vroeger toch gelukkig in onwetende staat. Dat valt mij tegenwoordig ook wel eens op. Maar al dit soort dingen is altijd extra erg in de winter, dat trekt wel weer bij als het weer mooier wordt
.
Hehe, waarom denk je dat ik ze nu wil laten maken. Dan heb ik over 10 jaar iets om te laten zien aan de ongelovigenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alleen maar oude foto's, van toen ik nog jong en dun was.
Euh...dat gaat al rond hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest op Fok! he
Als er iemand echt een slechte reputatie zou hebben van de vaste fotografen op Fok! zou dat te snel rond gaan om lang door te blijven gaan
Ja he! Dat vond ik zelf nou ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat hihihiiiiiiiiiii-de je subtiel op mijn Hyves trouwens!![]()
Oh dan wil ik het wel een keer proberen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Miss_S heeft goede ervaringen.. Maarrr ik weet het niet!
Het liefst heb ik denk ik een vrouw dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met een harde fallus foto's loopt te makenMaar aan de andere kant, ik hou gewoon m'n kleding aan en ik wil een portret foto dus dat zal wel loslopen
Mijn teerbeminde is toevallig fotograaf en na wat *subtiele* hints van hem heb ik mezelf aangeboden als model omdat ik niet wist hoe ik er anders voor moest zorgen dat ik een afspraakje kreegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
door iemand die je naakt op de foto wilde zetten?
Vragen kan altijd, het is natuurlijk maar net de vraag of ze willenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou MissBliss vragen, die is niet voor niets fokfotograaf![]()
en SHE fotograaf naturlich
En we moeten alles geloven wat er over jou rond gaat op Fok!quote:
quote:
nou ja, los van het feit of iemand je op een shoot iets 'aan zou doen', of weetikveelwat, vind ik het veel belangrijker water met de foto's gebeurtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je kunt zoiets toch voorkomen door iemand mee te nemen waar je je veilig bij voelt?
Ja doh, daarom zeg ik ook vragenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, het is natuurlijk maar net de vraag of ze willen
In geval van erotiek zou ik alleen een vrouw die ik al eens ontmoet heb en mn eigen vriendje vertrouwenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je kunt zoiets toch voorkomen door iemand mee te nemen waar je je veilig bij voelt?
Ja dat ook!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, los van het feit of iemand je op een shoot iets 'aan zou doen', of weetikveelwat, vind ik het veel belangrijker water met de foto's gebeurt
Sorry, maar mijn alarmbellen gaan wel af als een volwassen vent veel moeite doet om jonge meisje op de kiek te zetten, en daarbij ook nog vraagt om naakt/erotische shoots.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En we moeten alles geloven wat er over jou rond gaat op Fok!
Maar goed inderdaad PF ik heb positieve ervaringen met beidenet zoals anderen op het forum, maar je moet zelf natuurlijk wel onderzoek doen voordat je met een wildvreemde afspreekt
En ik ben ook wel het type dat mannen net zo erg vertrouwt als vrouwen
Das nog altijd beter dan mijn fotograaf, die tegen me zei; Goh, een levend iemand fotograferen heeft toch eigenlijk ook wel wat. Alhoewel, levendquote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Miss_S heeft goede ervaringen.. Maarrr ik weet het niet!
Het liefst heb ik denk ik een vrouw dan weet ik tenminste zeker dat ze niet met een harde fallus foto's loopt te makenMaar aan de andere kant, ik hou gewoon m'n kleding aan en ik wil een portret foto dus dat zal wel loslopen
Nou ik heb wel eens half februari in het stadshart bikini foto's gemaakt voor een vriendinnetje, maar dat is niet echt aan te radenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In geval van erotiek zou ik alleen een vrouw die ik al eens ontmoet heb en mn eigen vriendje vertrouwen.
PF!!!! Waar zijn er nu leuke plaatsen te vinden om foto's te maken in de winter zonder dat je oren knalrood zijn? Misschien ermee wachten tot de zomer?Strand/Parkfoto's ...
Of we kammen je haar over je orenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens half februari in het stadshart bikini foto's gemaakt voor een vriendinnetje, maar dat is niet echt aan te raden![]()
Stiekem in een winkel of zo, of thuis?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef SHE het volgende:
[..]
En wat er over mij rondgaat op FOK! moet je geloven; in werkelijkheid is het een factor 10 erger. Ik bijt idd koppen eraf voor ontbijt en ik ben een aanmatigende trut.
Daarbij heb ik altijd gelijk. Het staat in de OP.
Waar zou je bang voor zijn dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het dapper hoor, naaktfoto's van jezelf laten maken. Zelf zou ik het niet durven, ook niet door mijn man.En die heeft fototgrafie gestudeerd.
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor zijn dan?
Dat de foto's ooit verkeerd terecht zouden kunnen komen?
lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
Spew wibs.
Had immers wat te vieren.
Nu ben ik uitgestuiterd en ga ik even bijlezen.
Ik vind dat soort geruchten altijd een beetje eng.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het van RonaldV ook weleens gehoord. Maar dan wel als gerucht. nooit van een "slachtoffer" zelf.
Portret foto's!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind het dapper hoor, naaktfoto's van jezelf laten maken. Zelf zou ik het niet durven, ook niet door mijn man.En die heeft fototgrafie gestudeerd.
Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee
mijn PMbox noem ik niet verkeerd btwquote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor zijn dan?
Dat de foto's ooit verkeerd terecht zouden kunnen komen?
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Portret foto's! [ afbeelding ] Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee
O ik maak soms wel foto's samen met vriendje terwijl we naakt zijn, maar dat zijn we eigenlijk bijna altijd dus het is niet per se om het naakt-zijn. En ze staan op mijn laptop/in mijn telefoon dus ik maak mij geen zorgen
De hele tijd als jij post portretfoto denk ik aan een foto van jou die me deed denken aan de exorcistquote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Portret foto's! [ afbeelding ] Ik heb dan wel een blote billengezicht maar naakt, nee
O ik maak soms wel foto's samen met vriendje terwijl we naakt zijn, maar dat zijn we eigenlijk bijna altijd dus het is niet per se om het naakt-zijn. En ze staan op mijn laptop/in mijn telefoon dus ik maak mij geen zorgen
Nee hoor deze keer ben je niet te naiefquote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat soort geruchten altijd een beetje eng.
Voor je het weet sta je bekend als vieze ouwe kerel, terwijl je 'klanten' allemaal tevreden zijn, puur omdat er wellicht iemand jaloers is en een naar gerucht de wereld in helpt.
Maar nogmaals, ik zal wel te naïef zijn
Ja zo ben je toch ook geborenquote:
Ik ben echt niet met dikke dijen geborenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja zo ben je toch ook geborenHij durft niet eens gemengd te douchen maar met mij is hij sinds dag 1 een beroeps naturist. Ik wek vertrouwen bij mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |