"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."quote:Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe het alleen zo omdat ik het het liefst over double-consciousness wou hebben en dat bij Murakami wel erg interessant is, helaas moest het onderwerp van intermedialiteit ook erbij betrokken worden
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden deden
Dat is een onderwerp die hier in huis maar wordt vermeden.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
Sorry dat ik even mushy doe tussendoor, maar ik word dus echtvan die arme kindjes in de Gazastrook
.
I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liefie naiefie, voor dát soort foto's zijn er soms ook wel andere motieven he.
Wil jij anders niet een toffe foto van mij makenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.
Ik ben een vreselijk hork met foto's, weet me nooit houding of gezichtsuitdrukking te geven, maar men wat lijkt het me geweldig om een paar écht mooie foto's van mezelf te hebben ... Dus leef ik mijn liefde voor mooie foto's maar uit op andere mensen.
Dat kan je in gevaarlijke situaties brengenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aan.
zo lang je heel tweakers.net in de carmen krullers weet te zetten, pas je er best wel bij, gok ik zo!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een goede puppel zijn, met mijn afkeer voor roze en vrouwelijke dingen en grote liefde voor nerdstuff. Ik bedacht vandaag nog, dat ik wel weer een keer naar een LAN zou willen, gewoon omdat ik dan eindelijk weer tijd zou hebben voor gamen. Dat is vast niet puppel-achtig.
je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."
Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik was gisteren derde in de dagstats
03. 299 motorbloempje
bijna 300 posts
Neenee zo bedoel ik het niet! Natuurlijk doet ander leed me ook wat. Het is gewoon zo dat ik dingen in perspectief plaats. Ik zou bijv. liever hondenhuid dan huid van Joden dragen snap jequote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Doet dan al het andere leed je weinig meer?
Of bedoel je dat niet?
mijn dag nietsdoen is in ieder geval geslaagdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!
Die ook al jaren die reputatie hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopen
En Chico je moet echt een keer foto's laten makenis zo leuk om te hebben
Waarschijnlijk ben ik ondertussen al heel offtopic, maar wij hebben de as van mijn vader begraven. Zo heeft de familie toch een plekje om naar toe te gaan (want die wilden niet cremeren), hebben we de wens van mijn vader uitgevoerd (crematie) en bewaar ik de herinnering aan mjn vader in mijn hart.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.
Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Wat waren we vroeger toch gelukkig in onwetende staatquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:
En als ik dan zeg dat ik dat allemaal liever niet wil weten omdat ik er helemaal depri van word en zulks wordt ze een beetje bozig en moet ik mijn ogen niet sluiten voor de realiteit enzo.
Johquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat kan je in gevaarlijke situaties brengen
Zo ben ik bevrucht geraaktquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?
Ik sta de laatste week ook opvallend vaak in die top 100 waar ik vroeger maar een paar posts per dag maakte.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik was gisteren derde in de dagstats
03. 299 motorbloempje
bijna 300 posts
Ik zou MissBliss vragen, die is niet voor niets fokfotograafquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Die ook al jaren die reputatie hebben
Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |