abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64701876
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe het alleen zo omdat ik het het liefst over double-consciousness wou hebben en dat bij Murakami wel erg interessant is, helaas moest het onderwerp van intermedialiteit ook erbij betrokken worden

"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:24:13 #177
163650 Greys
pi_64701882
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik gruwel daar niet meer van sinds ik weet wat de Nazi's met Joden deden
Hoe bedoel je dat?
Doet dan al het andere leed je weinig meer?
Of bedoel je dat niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 20:24:18 #178
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64701888
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
Sorry dat ik even mushy doe tussendoor, maar ik word dus echt van die arme kindjes in de Gazastrook .
Dat is een onderwerp die hier in huis maar wordt vermeden.

Ik kan er niet tegen
pi_64701908
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Liefie naiefie, voor dát soort foto's zijn er soms ook wel andere motieven he .
I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aan .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64701913
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Eigenlijk he, is dat een groot compliment. Als een fotograaf echt iets in je ziet, en je voor een shoot vráágt ipv dat jij op zoek moet gaan.

Ik ben een vreselijk hork met foto's, weet me nooit houding of gezichtsuitdrukking te geven, maar men wat lijkt het me geweldig om een paar écht mooie foto's van mezelf te hebben ... Dus leef ik mijn liefde voor mooie foto's maar uit op andere mensen .
Wil jij anders niet een toffe foto van mij maken
pi_64701964
Oh ik heb al een PM, spannend
  maandag 5 januari 2009 @ 20:26:11 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64701974
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

I knowz, maar daar denk ik dan liever niet aan .
Dat kan je in gevaarlijke situaties brengen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64701980
ik was gisteren derde in de dagstats

03. 299 motorbloempje

bijna 300 posts
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:26:27 #184
3185 Adelante
To let it go now
pi_64701989
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een goede puppel zijn, met mijn afkeer voor roze en vrouwelijke dingen en grote liefde voor nerdstuff . Ik bedacht vandaag nog, dat ik wel weer een keer naar een LAN zou willen, gewoon omdat ik dan eindelijk weer tijd zou hebben voor gamen. Dat is vast niet puppel-achtig.
zo lang je heel tweakers.net in de carmen krullers weet te zetten, pas je er best wel bij, gok ik zo!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64701991
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef Merel het volgende:
even snel een tvp
  maandag 5 januari 2009 @ 20:26:41 #186
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64702001
quote:

[..]

je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:27:08 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64702027
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"His mind slid away into the labyrinthine world of doublethink. To know and not to know, to be conscious of complete truthfulness while telling carefully-constructed lies, to hold simultaneously two opinions which cancelled out, knowing them to be contradictory and believing in both of them; to use logic against logic, to repudiate morality while laying claim to it, to believe that democracy was impossible and that the Party was the guardian of democracy; to forget whatever it was necessary to forget, then to draw it back into memory again at the moment when it was needed, and then promptly to forget it again: and above all, to apply the same process to the process itself. That was the ultimate subtlety: consciously to induce unconsciousness, and then, once again, to become unconscious of the act of hypnosis you had just performed. Even to understand the word ‘doublethink’ involved the use of doublethink."

Zo tof ingewikkeld en goed uitgedacht!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64702037
quote:

[..]

Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopen
En Chico je moet echt een keer foto's laten maken is zo leuk om te hebben
  maandag 5 januari 2009 @ 20:27:19 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_64702040
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:

03. 299 motorbloempje

bijna 300 posts
da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 5 januari 2009 @ 20:27:42 #190
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64702056
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Doet dan al het andere leed je weinig meer?
Of bedoel je dat niet?
Neenee zo bedoel ik het niet! Natuurlijk doet ander leed me ook wat. Het is gewoon zo dat ik dingen in perspectief plaats. Ik zou bijv. liever hondenhuid dan huid van Joden dragen snap je . En dat betekent niet dat ik het niet erg vind voor honden en katten! Maar als ik moest kiezen wist ik het wel. Maar het is een raar onderwerp en ik kan me niet zo goed verwoorden op het moment ik probeer te zeggen dat iedereen zich met kennis uit het verleden een beeld vormt en daar de gebeurtenissen van de hedendaagse maatschappij op afspiegelt. En dat verschilt gewoon bij iedereen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64702058
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Adelante het volgende:

[..]

da's best veel voor een dagje FOK!, hoewel die topics hier soms ook te snel kunnen gaan!
mijn dag nietsdoen is in ieder geval geslaagd
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:32 #192
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64702105
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar niet als het fotografen zijn die al jaren op FOT meelopen
En Chico je moet echt een keer foto's laten maken is zo leuk om te hebben
Die ook al jaren die reputatie hebben

Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:48 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64702118
En chico, ik kan dan ook nooit aspireren naar puppelheid

Wij zijn gewoon van het awesome collectief

Dan ben ik Maria, Founder of the Awesome Collective samen met Chico, zusje van SHE en Spammer des Topics Allelujah.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:49 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64702119
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.

Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Waarschijnlijk ben ik ondertussen al heel offtopic, maar wij hebben de as van mijn vader begraven. Zo heeft de familie toch een plekje om naar toe te gaan (want die wilden niet cremeren), hebben we de wens van mijn vader uitgevoerd (crematie) en bewaar ik de herinnering aan mjn vader in mijn hart.
Iedereen gelukkig. Ja,mijn vader ook. Ik geloof dat hij nu gelukkiger is dan hij ooit op aarde was. Waar hij ook mag zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:28:51 #195
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64702122
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:

En als ik dan zeg dat ik dat allemaal liever niet wil weten omdat ik er helemaal depri van word en zulks wordt ze een beetje bozig en moet ik mijn ogen niet sluiten voor de realiteit enzo .
Wat waren we vroeger toch gelukkig in onwetende staat . Dat valt mij tegenwoordig ook wel eens op. Maar al dit soort dingen is altijd extra erg in de winter, dat trekt wel weer bij als het weer mooier wordt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 20:30:08 #196
163650 Greys
pi_64702191
SHE!
RonaldV heeft toch nog nooit iets engs gedaan met de meisjes die hij op de foto zet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64702214
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat kan je in gevaarlijke situaties brengen
Joh . Maar ik geloof niet dat álle fotografen dit soort reportages alleen maar doen om te zien hoe een mooi meisje dr kleren uit doet. Het menselijk lichaam heeft ook gewoon een bepaalde schoonheid en heeft wat speciaals als jij dat mooi op plaat kan zetten.

De fotografiegek in mij spreekt nu, ik zou zelf nooit naaktreportages willen maken of laten maken. Denk ik. Nog niet iig.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 5 januari 2009 @ 20:30:42 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64702223
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je wil toch niet impliceren dat een man zou aanbieden om naaktfoto's van een meisje te maken met oneerbare motieven?
Zo ben ik bevrucht geraakt

Hoewel dat niet zijn motief was
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64702229
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef motorbloempje het volgende:

03. 299 motorbloempje

bijna 300 posts
Ik sta de laatste week ook opvallend vaak in die top 100 waar ik vroeger maar een paar posts per dag maakte.

Maar goed dat ik weer ga werken vanaf donderdag
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64702240
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Die ook al jaren die reputatie hebben

Suit yourself, maar ik laat die viezerikken niet in mijn buurt komen. Die maken gebruik van hele domme, jonge meisjes
Ik zou MissBliss vragen, die is niet voor niets fokfotograaf

en SHE fotograaf naturlich
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')