vast wel, moet wel!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik herinner me opeens iets. Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef SHE het volgende:
Daar is zijn as in principe niet voor nodig, al vraag ik me af waarom je zijn as niet gewoon weghaalt daar. Da's geen fijne plek voor hem
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
You're on a roll, viking!
Tevens tvp.
zou niet weten wie anders in aanmerking komtquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik herinner me opeens iets. Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou niet weten wie anders in aanmerking komt
Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
En nee 'hier'.
@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af.
Ff gevraagd in het feedbacktopic in GCquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo. Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
Mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.
Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Ik wist nog niet hoe ik een topic moest openen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef SHE het volgende:
Snelle Jelle!
Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
Ja, dat doe ik ook. Ik ga zeker mijn zin niet doordrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
MooiEn dat is, in mijn ogen, de beste manier.
Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
Ik ben met je broertjequote:Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.
Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Uhm, hoi?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou niet weten wie anders in aanmerking komt
welk huis?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis
Ga je hem 3 weken niet zien?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Drie weken zonder vriendje, noesIk haat tentamen periodes
![]()
Slechte tvp
Dat was ik alquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijnIk ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer
En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:
Dan weet je tenminste zeker dat je het goed doet...
Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaarquote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ga je hem 3 weken niet zien?
Ik vind nu 1 week al te lang
wanneer kom je langs danquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis
Tot je iemand treft die een hekel aan zijn familie/omgeving heeft en de meest gruwelijke dingen verzint om zijn familie te sarren ... in mijn ogen is een uitvaart vaak ook juist vooral voor de familie en omgeving zelf, zodat zij op een mooie manier afscheid kunnen nemenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:
Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..
Dan ga ik je nu toppenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was ik al! Leuk enjoy!
Ik zoek snel een leuk bijbaantje dan kan ik die spullen ook kopen. En het leuke gedeelte wil zeggen dat het altijd op dezelfde locatie is en niet buiten en dat ik liever niet de hele dag hoef te staan of eten aan te raken. Moet lukken toch
En in het weekend dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaar!
Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg
Nee want ik heb een troef. Mijn SS string!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan ga ik je nu toppen![]()
Nouuu, dat moet toch lukken. Gewoon ergens een kantoorbaantje o.i.d.
Waar ik opeens aan moet denken: de urn begraven? Dan hoeft het niet in je huis, maar is het ook niet 'weg' en heeft die persoon nog een 'eigen' plekje.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.
Ja geen tijd voorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef P.F het volgende:
Je moet ook opruimen en niet je spullen verplaatsen
Ja ook..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En in het weekend dan?
Maar van 12.00 tot 23.00 wow, ik zou gek worden
daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.
Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
en dit voor de catering:
wat heb je gekocht???quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijnIk ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer
En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico evenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat heb je gekocht???
ik ben ook een rituals addictheeeeerlijk
en ik was in slaap gevallen na het eten...
nu enorm duf en zo trainen....
moet echt ff wakker worden, want wil wel ff lekker zweten
Dan nog heb je mensen met verschillende meningen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...
Klopt. De status van mijn kamer geeft precies aan hoe het in mijn hoofd zit. Voor ik op vakantie ging was ik ziek, down, voelde me waardeloos en verdrietig en wilde niets meer. De troep is toen schrikbarend groot geworden. Nu ga ik er weer fris tegenaan, maar heb ik geen tijd om puin te ruimen. Stap 1 was de troep uit gezichtsveld verwijderen zodat ik rustig kan gaan werken (ligt nu achter me, zit met mijn rug naar bed toe), stap 2 is het ook echt opruimen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
Er ligt genoeg troep om een 2persoonsbed te vullenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico even
P.s. ik heb een 2persoons bed dus ik kan altijd nog op de andere helft gaan liggen
zen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.
En ik ben de naam even kwijt van degene die ik zo lekker vind. Iets met rice en cherry ofzo?
Eens!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.
Ik ben ook niet religieus. Sterker nog, ik geloof niet dat de mens meer is dan materie. Dat maakt het ook lastig voor me om hiermee om te gaan. Ik kan geen troost vinden omdat elke vorm van symboliek aanvoelt als mezelf voor de gek houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
De Kuipquote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Eens!
En gelukkig heb ik dat al uit mijn ouders, broertje en lief weten te persen. Ik wil niet voor dat soort vraagstukken komen te staan
Die van mij is ook uitgeschreven. Ik ga ze nog wel ff bezig houden na mijn dood.
Het Cambuur stadion!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De Kuip!
Pak dan een góed stadion. Zoals het Philips Stadion
Ik zat al op je te wachtenquote:
Same herequote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.![]()
Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in dat gemlife (wat een vreselijke naam!).
Nu voel ik me nog schuldiger omdat ik het te duur vind.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here![]()
Maar mijn feestje kost ook veel centjes, ik wil echt dat het aan niemand wat ontbreekt. En iedereen moet dronken worden, da's verplicht![]()
http://www.lifegem.nl/
Zo vreselijk is de naam al niet meer( had 'm omgedraaid en nee, ik ben niet dronken! )
Het is echt de enige manier van as gebruiken die ik trek. Maar ik ben dan ook een kleine ekster
In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg
Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussen.
Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jouquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.
Ik laat de diamantjes door lifegem doen en die verwerk ik in onze familiejuwelen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jou.
Sniekers, jeweets.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, zondag!![]()
![]()
![]()
Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>
Wot ies dies, sis?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>
Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Wot ies dies, sis?
Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?op je bolletje
Weet je wat het meest bizarre is; toen ik het had getyped dacht ik nog : ' he, da's raar...bolletje=bolletje 'quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf
Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
Als wij nou allemaal eens een alinea schrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
Let goed op jezelf hoor! Ik weet nog dat ik toen ik aan het afstuderen was en m'n vader in het ziekenhuis lag ook ben gestopt met m'n bijbaantje. Dat is de beste beslissing geweest die ik toen heb genomen. Wat een beetje extra rust en minder verplichtingen al niet kunnen doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed![]()
Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.
En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.
Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
Murakamiquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa!Wat lief
![]()
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Maar ik doe het zelf wel hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |