abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64696572
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:27 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696590
fipo.
Niet meer actief op Fok!
pi_64696597
daar
Ja doei.
pi_64696611
Oh ja, ik herinner me opeens iets . Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:51 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696616
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
daar
.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:32:57 #6
236335 neen
schone schijn
pi_64696622
soms niet
het lijkt niet wat het is
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:03 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64696629
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
fipo.
You're on a roll, viking!

Tevens tvp.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64696631
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik herinner me opeens iets . Is Greys nou nog liefste user geworden met de de Fok!awards?
vast wel, moet wel!
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:11 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696634
En nee 'hier' .

@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af .
Niet meer actief op Fok!
pi_64696642
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef SHE het volgende:

Daar is zijn as in principe niet voor nodig, al vraag ik me af waarom je zijn as niet gewoon weghaalt daar. Da's geen fijne plek voor hem
Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.

Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:33:26 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696643
Snelle Jelle!

Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
pi_64696646
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

You're on a roll, viking!

Tevens tvp.
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:34:00 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64696663
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Chicolate het volgende:
zou niet weten wie anders in aanmerking komt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64696683
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja doei.
pi_64696687
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
En nee 'hier' .

@ Chico: dat vroeg ik me ook nog af .
Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo . Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
pi_64696699
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:06 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64696716
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan ook nergens de uitslag vinden ofzo . Ja, van de OUD awards, maar deze niet.
Ff gevraagd in het feedbacktopic in GC .

En Greys is gewoon de liefste user, ook al wijzen die awards anders uit. Wij weten wel beter .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:08 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64696721
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:35:23 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64696733
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil zijn as verstrooien, maar mijn broertje vindt dat een naar idee. Het lijkt mij op mijn beurt weer vreselijk om zo'n urn met as in huis te hebben.

Voor mijn vader hoefde die symboliek niet. Hij had het prima gevonden als ik het voor mezelf deed, maar voor hem hoefde ik zoiets zeker niet te doen. En nou ja, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er troost aan ontleen. Ik denk elke dag aan hem, altijd. Ik digitaliseer zijn levenswerk. Ik probeer de positieve dingen uit zijn leven toe te passen in mijn leven. Zo eer ik hem.
Mooi En dat is, in mijn ogen, de beste manier.

Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
pi_64696748
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef SHE het volgende:
Snelle Jelle!

Ik ben er nog niet uit welke ik lekkerder vind. Met olijfolie is ie wat...sexier idd, maar kan ik er minder van op.
Met zonnebloem is ie zachter, alleen vreet ik me dan altijd vol.
Mijn paps gebruikt alleen olijf geloof ik.
Ik wist nog niet hoe ik een topic moest openen. Ging er bijna van zweten.

Ik denk dat ik er ook veel te veel van zou eten als 'ie wat zachter zou zijn. Gelukkig maak ik het niet te vaak, want dan zou ik vast een megaculo hebben.
pi_64696792
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi En dat is, in mijn ogen, de beste manier.

Als het voor jou niet nodig is, misschien is het dan een idee om o.a. je broertje te laten beslissen?
Ja, dat doe ik ook. Ik ga zeker mijn zin niet doordrijven.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:37:14 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64696827
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg

Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder

Maar goed, dat is allemaal zo persoonlijk. Ik weet ook helemaal niet hoe dat voelt. En eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet weten. Ik ben zo'n sucker voor dramatiek dat ik me mezelf echt ter aarde zie werpen. En dat is natuurlijk ook een beetje overdreven.

Zo'n plechtigheid vind ik dan weer niks; tenzij het een feestje is. Want ik vind dat de dood net zo goed gevierd moet worden als een geboorte.
Hield je vader van feestjes?
pi_64696928
Diz de zon schijnt niet!
pi_64696990
tvp
  maandag 5 januari 2009 @ 18:41:45 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64697015
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!
Maar dat is voor iedereen verschillend. Al vind ik dat Claudia er, ondanks de moeite die ze er overduidelijk mee heeft, erg goed mee om gaat.

Ik vind as verstrooien dus niet eng - het heeft een gevoel van vrijheid, van dat het overal heen kan, en past bij het idee van 'overal zijn' wat ik er bij heb.

Jemig, je zou bijna denken dat ik een serieuze dag heb vandaag.
pi_64697019
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Uhm, hoi?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64697034
Drie weken zonder vriendje, noes Ik haat tentamen periodes
Slechte tvp
pi_64697117
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:

Dan weet je tenminste zeker dat je het goed doet...
pi_64697216
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijn Ik ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64697217
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Diz de zon schijnt niet!
Ik ben het zonnetje in huis
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64697281
als ik dood ben mag mn lichaam voor mijn part naar de wetenschap eigenlijk..

heb er dan toch niets meer aan, denk ik dan...

maar verder wil ik 't aan de nabestaanden over laten, zij moeten het 'ermee' doen
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:48:46 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64697288
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

welk huis?
het gekkenhuis?
het bejaardenhuis?
...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64697289
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Drie weken zonder vriendje, noes Ik haat tentamen periodes
Slechte tvp
Ga je hem 3 weken niet zien?
Ik vind nu 1 week al te lang
pi_64697335
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals spulletjes en die zijn zooooo fijn Ik ga met zo dus lekker even terugtrekken in de badkamer En dan kom ik er uit als het meest lekker ruikende sexy popje
Dat was ik al ! Leuk enjoy!

Ik zoek snel een leuk bijbaantje dan kan ik die spullen ook kopen . En het leuke gedeelte wil zeggen dat het altijd op dezelfde locatie is en niet buiten en dat ik liever niet de hele dag hoef te staan of eten aan te raken. Moet lukken toch
  maandag 5 januari 2009 @ 18:50:08 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64697348
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef P.F het volgende:
Soms zou het wel fijn zijn als iedere overleden een plan gemaakt heeft van zo moet mijn crematie/begrafenis zijn en ik wil graag een feest en deze mensen moeten komen:
en dit voor de catering:

niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..
pi_64697364
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga je hem 3 weken niet zien?
Ik vind nu 1 week al te lang
Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaar !
pi_64697452
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

wanneer kom je langs dan
pi_64697465
quote:
en dit voor de catering:

Tot je iemand treft die een hekel aan zijn familie/omgeving heeft en de meest gruwelijke dingen verzint om zijn familie te sarren ... in mijn ogen is een uitvaart vaak ook juist vooral voor de familie en omgeving zelf, zodat zij op een mooie manier afscheid kunnen nemen . Ik ga ook naar uitvaarten om de familie te steunen, en voor mezelf afscheid te nemen van die persoon. Diegene zelf merkt het toch niet of ik er ben ...

Oef ik moet weer proeven voorbereiden, wel even wennen hoor. En ik geloof dat ik mn pc weer gefixt heb. En mn vloer en bureau zijn weer leeg . Helaas pas ik er nu echt niet meer bij in mijn bed .
pi_64697479
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

niet helemaal mee eens...uiteindelijk is zo'n feest of wat dan ook toch vooral voor de nabestaanden, en die kunnen zelf het beste bepalen hoe ze afscheid willen nemen, denk ik...al zou het wel prettig zijn het daar vooraf over gehad te hebben, I guess..
Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64697484
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat was ik al ! Leuk enjoy!

Ik zoek snel een leuk bijbaantje dan kan ik die spullen ook kopen . En het leuke gedeelte wil zeggen dat het altijd op dezelfde locatie is en niet buiten en dat ik liever niet de hele dag hoef te staan of eten aan te raken. Moet lukken toch
Dan ga ik je nu toppen

Nouuu, dat moet toch lukken. Gewoon ergens een kantoorbaantje o.i.d.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64697496
Je moet ook opruimen en niet je spullen verplaatsen
pi_64697506
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.... volgens mij wel! Hij zit nu iedere dag van 12:00 tot 23:00 in de UB met pauze om te fitnessen en te eten.. En ik niet. Dus vandaar !
En in het weekend dan?
Maar van 12.00 tot 23.00 wow, ik zou gek worden
  maandag 5 januari 2009 @ 18:54:52 #43
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64697519
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
Ik ben met je broertje
Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.

Hoewel; dat zeg ik wel, maar dat is niet helemaal zo: mijn schoonouders staan hier in een raamkozijn. Mijn vader wil bij het grofvuil en mijn moeder wil niet bij ons thuis staan (ze heeft liever een plekje in een muur ergens).

Laten staan is ook zo wat. Want wat doe je er dan mee? Over 20 jaar? Steeds maar de urnen meeverhuizen? Ik heb geen idee. Voor de katten (jawel, ik ben een watje en denk erover na) heb ik het volgende bedacht: een vast aantal jaar in een urn in huis en daarna uitstrooien. We hebben nu 3 katten-urnen staan en de eerste gaat dus over een jaar of twee.

Gedoe... lastig
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64697545
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan ga ik je nu toppen

Nouuu, dat moet toch lukken. Gewoon ergens een kantoorbaantje o.i.d.
Nee want ik heb een troef. Mijn SS string! Haha
En happyfull douchegell
Plus ik ruik altijd naar baby's

Kantoorbaan klinkt wel tof Ik heb nu een baantje dat vooral buiten is en altijd ergens anders met andere mensen.. Ik wil werken in een team
pi_64697577
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wij kiezen de gulden middenweg; eerst in de urn thuis in de vensterbank en later een keer verstrooien.
Waar ik opeens aan moet denken: de urn begraven? Dan hoeft het niet in je huis, maar is het ook niet 'weg' en heeft die persoon nog een 'eigen' plekje.
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef P.F het volgende:
Je moet ook opruimen en niet je spullen verplaatsen
Ja geen tijd voor . En er was teveel troep om nog bij mijn bureau te kunnen, dus ik zou ook niet kunnen gaan leren ofzo. Dus dan maar zo, ik slaap wel op de grond .
pi_64697614
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En in het weekend dan?
Maar van 12.00 tot 23.00 wow, ik zou gek worden
Ja ook..
Ik heb het de vorige keer ook ongeveer gedaan, het was wel gezellig maar het is toch niet echt mijn ding Al zou ik het wel moeten doen want dan kan ik iedere dag sporten.. (zit in het zelfde gebouw) maar dan ben ik iedere dag 5-9 euro kwijt aan eten en zo veel geld heb ik niet dus studeer ik wel thuis
  maandag 5 januari 2009 @ 18:57:48 #47
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64697622
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar je ziet bij Claudia al dat die nabestaanden best tegenstrijdige meningen kunnen hebben.
daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...
pi_64697635
quote:
en dit voor de catering:

Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:57:59 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64697640
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef Goodbye het volgende:
wat heb je gekocht???
ik ben ook een rituals addict heeeeerlijk

en ik was in slaap gevallen na het eten...
nu enorm duf en zo trainen....
moet echt ff wakker worden, want wil wel ff lekker zweten
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64697649
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
pi_64697696
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico even
P.s. ik heb een 2persoons bed dus ik kan altijd nog op de andere helft gaan liggen
  maandag 5 januari 2009 @ 19:00:57 #52
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64697736
Vik, dadelijk hoor je bij mij, in de cyborgwereld

Wat ziet je processor er gaaf uit joh! Heel gelikt en glimmend. De mijne is maar saai beige dus ben er maar blij mee! En ik vind het echt super voor je dat je zo snel geholpen wordt. Heb je lekker snel die geruststelling dat ze je dat gehoor niet meer af kunnen nemen!

Verder mijn lijzzt:

O: yoghurt met cruesli
T: snack a jack
T: 2 bonbons
L: 2 boterhammen pindakaas en 2 mandarijnen
T: 1 lollie en 1 bonbon
D: nasi met wokgroenten
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64697738
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wat heb je gekocht???
ik ben ook een rituals addict heeeeerlijk

en ik was in slaap gevallen na het eten...
nu enorm duf en zo trainen....
moet echt ff wakker worden, want wil wel ff lekker zweten
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.

En ik ben de naam even kwijt van degene die ik zo lekker vind. Iets met rice en cherry ofzo?
pi_64697768
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...
Dan nog heb je mensen met verschillende meningen. . En wat als iemand onverwacht overlijdt?

I'm with Claudia in deze.
pi_64697792
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klopt. De status van mijn kamer geeft precies aan hoe het in mijn hoofd zit. Voor ik op vakantie ging was ik ziek, down, voelde me waardeloos en verdrietig en wilde niets meer. De troep is toen schrikbarend groot geworden. Nu ga ik er weer fris tegenaan, maar heb ik geen tijd om puin te ruimen. Stap 1 was de troep uit gezichtsveld verwijderen zodat ik rustig kan gaan werken (ligt nu achter me, zit met mijn rug naar bed toe), stap 2 is het ook echt opruimen.

Doel voor vanavond: proeven voorbereiden, daar 21.00 mee klaar zijn, en dan opruimen. Heb ik nog 2 uur de tijd ofzo. Zo . Nu moet ik wel.
pi_64697843
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico even
P.s. ik heb een 2persoons bed dus ik kan altijd nog op de andere helft gaan liggen
Er ligt genoeg troep om een 2persoonsbed te vullen . Nu is het gewoon wat hoger opgestapeld. Oh en, er zitten ook zware/scherpe dingen tussen, die wil ik niet naast me in bed .
  maandag 5 januari 2009 @ 19:03:42 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64697859
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.

En ik ben de naam even kwijt van degene die ik zo lekker vind. Iets met rice en cherry ofzo?
zen?
en ik vind die doucheschuims echt enorml lekker

nou ik ben pleite, trainen

doei dames!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 5 januari 2009 @ 19:03:51 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64697868
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.
Eens!
En gelukkig heb ik dat al uit mijn ouders, broertje en lief weten te persen. Ik wil niet voor dat soort vraagstukken komen te staan

Die van mij is ook uitgeschreven. Ik ga ze nog wel ff bezig houden na mijn dood.
pi_64697927
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!
Ik ben ook niet religieus. Sterker nog, ik geloof niet dat de mens meer is dan materie. Dat maakt het ook lastig voor me om hiermee om te gaan. Ik kan geen troost vinden omdat elke vorm van symboliek aanvoelt als mezelf voor de gek houden.

Stel dat ik zijn as op een bepaalde manier bij me draag. Wat heb ik daar dan aan? Is hij dichterbij me? Nee. Hij is gewoon weg. Ik heb alleen nog mijn herinneringen, en die herinneringen bestaan niet bij gratie van zijn as.

Natuurlijk is het voor iedereen verschillend, en dat kan ik prima accepteren. Als mijn broertje wel waarde hecht aan een bepaalde vorm van symboliek dan ga ik daar graag in mee. Dan doe ik dat alleen wel voor hem en niet voor mijn vader of voor mijzelf. Mijn broertje wilde bijvoorbeeld ook nog graag een tijdje bij mijn vader zijn na zijn overlijden. Ik heb dat ook even geprobeerd voor mijn broertje, maar ik vond het vreselijk.
pi_64697933
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
pi_64697988
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
  maandag 5 januari 2009 @ 19:07:28 #62
148689 Muis006
pi_64698036
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
De Kuip !
Pak dan een góed stadion. Zoals het Philips Stadion
pi_64698074
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef SHE het volgende:

[..]

Eens!
En gelukkig heb ik dat al uit mijn ouders, broertje en lief weten te persen. Ik wil niet voor dat soort vraagstukken komen te staan

Die van mij is ook uitgeschreven. Ik ga ze nog wel ff bezig houden na mijn dood.
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.

Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in dat gemlife (wat een vreselijke naam! ).
  maandag 5 januari 2009 @ 19:09:11 #64
236335 neen
schone schijn
pi_64698119
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

De Kuip !
Pak dan een góed stadion. Zoals het Philips Stadion
Het Cambuur stadion!
pi_64698134
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef neen het volgende:

[..]

Het Cambuur stadion!
Ik zat al op je te wachten
  maandag 5 januari 2009 @ 19:10:17 #66
148689 Muis006
pi_64698165
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Same
pi_64698356
Of gewoon niet in een stadion
  maandag 5 januari 2009 @ 19:14:46 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64698377
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.

Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in dat gemlife (wat een vreselijke naam! ).
Same here
Maar mijn feestje kost ook veel centjes, ik wil echt dat het aan niemand wat ontbreekt. En iedereen moet dronken worden, da's verplicht

http://www.lifegem.nl/

Zo vreselijk is de naam al niet meer ( had 'm omgedraaid en nee, ik ben niet dronken! )
Het is echt de enige manier van as gebruiken die ik trek. Maar ik ben dan ook een kleine ekster
  maandag 5 januari 2009 @ 19:17:09 #69
236335 neen
schone schijn
pi_64698500
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als ik het kan posten dan doe ik het
pi_64698539
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Same here
Maar mijn feestje kost ook veel centjes, ik wil echt dat het aan niemand wat ontbreekt. En iedereen moet dronken worden, da's verplicht

http://www.lifegem.nl/

Zo vreselijk is de naam al niet meer ( had 'm omgedraaid en nee, ik ben niet dronken! )
Het is echt de enige manier van as gebruiken die ik trek. Maar ik ben dan ook een kleine ekster
Nu voel ik me nog schuldiger omdat ik het te duur vind.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:19:06 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64698606
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben met je broertje

Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder

In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussen .
pi_64698717
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef P.F het volgende:
Of gewoon niet in een stadion
bij jou in de tuin dan?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:21:53 #73
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64698727
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussen .
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.
Ik laat de diamantjes door lifegem doen en die verwerk ik in onze familiejuwelen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:22:54 #74
163650 Greys
pi_64698778
Tvp!

Ik was die hele awards vergeten! Jullie zijn schatjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 19:25:05 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64698913
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.
Ik laat de diamantjes door lifegem doen en die verwerk ik in onze familiejuwelen.
Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jou .
  maandag 5 januari 2009 @ 19:25:28 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64698937
Nou lees ik in CUL over pastasaus.. .nou die ga ik morgen maar eens maken
Hoe, wat waar?? dat weet ik nog niet, met veel knoflook iig en ik heb nog een verlept selderieplantje buiten staan, die snij ik er ook wel in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 januari 2009 @ 19:26:25 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64698989
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jou .

Waarom quote je me dannnnnnnnnnnnn

hebbie je zigeunerdans al geoefend voor volgende week?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:26:53 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64699018
*burp*

Dat was lekker! .

Ik voel me net Garfield .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:27:15 #79
163650 Greys
pi_64699039
Jaaaaaaa, zondag!

Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 januari 2009 @ 19:28:50 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64699112
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>
  maandag 5 januari 2009 @ 19:29:06 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699123
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, zondag!

Wel je goeie schoenen aan doen he SHE?
Sniekers, jeweets.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:31:23 #82
163650 Greys
pi_64699212
Maria
Ik zal voor je duimen dat je het (in mijn ogen terechte) uitstel krijgt!

SHE: hatsekidee! Dan zie ik je gehups vol vertrouwen tegemoet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64699509
Ahw Maria . Niets zeikverhaal, zoiets is ook gewoon kut. Extra en ga even lekker wat voor jezelf doen he.
pi_64699518
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
<zeikverhaal>
Goffert. Net toch maar (met hulp van rationeel vriendje) besloten dat dat essay nu even niet lukt. Ik zit op 2.311 woorden van de 4.000-4.500. Ik had uitstel gehad van mijn lerares, ipv eind blok 1 mocht ik mn essay in de kerstvakantie maken. Prima, dacht ik. En toen was oma int ziekenhuis en nog wat stomme after-funeral regeldingen en bleek het huiswerk van een ander vak veel meer te zijn dan ik dacht en toen besloot ik dat ik het een dag later (dinsdag, morgen dus) in ging leveren maar ik moet onder ogen zien dat meer dan 1.500 woorden in 1 avond NIET gaat lukken.
Alles gaat langzamer de laatste tijd en ik word doodmoe van mezelf! En ik voel me een faalhaas. Bah. Lerares gemaild om te vragen om een week extra uitstel. Ik hoop dat ik het krijg, want anders moet ik dat vak komend jaar overdoen. Bah.
</zeikverhaal>

* Miss_S knuffelt Maria
Hopelijk begrijp je lerares het
  maandag 5 januari 2009 @ 19:39:35 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699555
quote:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Wot ies dies, sis?

Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?

op je bolletje
pi_64699662
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Wot ies dies, sis?

Heb je al geprobeerd wat Maria-time in te lassen? Gewoon even geen verplichtingen/do's voor een paar dagen en in retraite? Dus ook geen fok/internots?

op je bolletje
Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf

Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:43:36 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64699780
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ben haar bolletje niet, ik ben van mezelf

Hee ik hoop dat het uitstel lukt!!
Weet je wat het meest bizarre is; toen ik het had getyped dacht ik nog : ' he, da's raar...bolletje=bolletje '
Waarna ik mezelf herpakte en bedacht dat dat wel heel stom was en ik het gewoon liet staan

pi_64699791
jij bent geen faalhaas, Maria, je hebt een terechte reden
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:44:37 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64699823
Succes, Maria. Als ik het zo hoor heb je dat uitstel méér dan verdiend. Volgens mij ben jij het meeste van de tijd een ontzettend gemotiveerde en leergierig student, dus als ze je dit ontnemen, zou dat echt heel lullig zijn. Komt goed. En wees niet te hard voor jezelf, daar wordt niemand beter van .

.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:48:52 #90
33954 ElisaB
pi_64699993
quote:
<zeikverhaal>
</zeikverhaal>
Als wij nou allemaal eens een alinea schrijven.

Vertel maar; waar moet het over gaan
  maandag 5 januari 2009 @ 19:49:12 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700016
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed

Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.

En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.

Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 januari 2009 @ 19:50:14 #92
163650 Greys
pi_64700068
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64700096
de nasi was al met al best te kanen...
Ja doei.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:52:09 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64700161
Niks moeten is ook overrated hoor Maria! Dan moet je in de niks tijd NIKS, of iig alle dingen verwerken.. Dat werkt mijn inziens ook niet.
Proberen, blijven proberen en als het niet lukt dan dat proberen te accepteren.. Niet nu al opgeven. Komt goed hoor Maria
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 5 januari 2009 @ 19:52:47 #95
33954 ElisaB
pi_64700201
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu pas dat topic van die Noorsbloed eik0l gelezen.
Het valt me nog mee dat hij geen geld wilde aannemen. Maar verder heeft ie behoorlijk wat steken los
Ja

Hij heeft zijn FOK!-account opgezegd en dat lijkt me de enige slimme en logische beslissing. Wat een naaier!
  maandag 5 januari 2009 @ 19:53:18 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64700226
Elisa! Wat lief
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Maar ik doe het zelf wel hoor!
pi_64700231
en deze net schoongeblazen ziel zegt ook: je kunt nog zoveel van jezelf moeten Maria, soms kún je niet alles wat je van jezelf verwacht...
Ja doei.
pi_64700253
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, net even gesnotterd op schoot bij het vriendje. Pfff ik jank nooit, maar als ik het doe doe ik het goed

Dank jullies iig, ik ben wel een beetje uit mijn 'ik ben een zeiksnor en een faler"-mood nu denk ik.

En SHE, geloof me ik zou HEEL graag gewoon een lange tijd Maria-time willen. Wil ik al sinds de begravenis, maar de tijd is er niet voor. Niks moeten klinkt heel tof. Maar dat gaat nu niet - ik heb mn baantje, ik heb school, ik wil geen vertraging oplopen. Plus, ik vind dat ik het moet kunnen. Dus moet ik het doen met af en toe een dag gewoon thuis blijven om mn zaakjes (lees: essays schrijven) weer op orde te krijgen en avondjes hangen in het weekend. Ik zie erg uit naar het 3e blok - ik heb nu in feite steeds 4 vakken aan mn hoofd terwijl 2 voor de UU 'normaal' is, en ik heb het concentratieniveau van een bejaarde slak. In blok 3 ga ik een normaal aantal vakken doen en ik denk eraan om er even niet bij te werken. Maria-time sounds so good.

Ik ben eraan gewend dat school hetgeen is wat juist altijd wel goed gaat
Let goed op jezelf hoor! Ik weet nog dat ik toen ik aan het afstuderen was en m'n vader in het ziekenhuis lag ook ben gestopt met m'n bijbaantje. Dat is de beste beslissing geweest die ik toen heb genomen. Wat een beetje extra rust en minder verplichtingen al niet kunnen doen.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:05 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64700314
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Elisa! Wat lief
Het gaat over intermedialiteit en de representatie van double-consciousness in Murakami's Hardboiled Wonderland and the End of the World, Rushdie's The Ground Beneath Her Feet en Ferré's "Cuando las mujeres quieren a los hombres".
Maar ik doe het zelf wel hoor!
Murakami

en een voor Maria
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:19 #100
331 Merel
Be here now.
pi_64700323
even snel een tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')