Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico evenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat heb je gekocht???
ik ben ook een rituals addictheeeeerlijk
en ik was in slaap gevallen na het eten...
nu enorm duf en zo trainen....
moet echt ff wakker worden, want wil wel ff lekker zweten
Dan nog heb je mensen met verschillende meningen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat je het er in het ideale geval al eerder over gehad hebt, voor het overlijden...
Klopt. De status van mijn kamer geeft precies aan hoe het in mijn hoofd zit. Voor ik op vakantie ging was ik ziek, down, voelde me waardeloos en verdrietig en wilde niets meer. De troep is toen schrikbarend groot geworden. Nu ga ik er weer fris tegenaan, maar heb ik geen tijd om puin te ruimen. Stap 1 was de troep uit gezichtsveld verwijderen zodat ik rustig kan gaan werken (ligt nu achter me, zit met mijn rug naar bed toe), stap 2 is het ook echt opruimen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico toch! Een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Hup, get organised!
Er ligt genoeg troep om een 2persoonsbed te vullenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik steel de aansporing voor chico even
P.s. ik heb een 2persoons bed dus ik kan altijd nog op de andere helft gaan liggen
zen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb een hele doos vol spullen gekrégen. Vier douchegels, 3 scrubs en 1 pot creme.
En ik ben de naam even kwijt van degene die ik zo lekker vind. Iets met rice en cherry ofzo?
Eens!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het zo ontzettend met je eens. Met mijn lief heb ik hier veel discussie over gehad. Hij vindt dat de nabestaanden moeten doen wat zij fijn vinden. Maar de nabestaanden vragen zich toch alleen maar af wat de overledene gewild zou hebben. Dan is het een stuk makkelijker als die dat op papier heeft staan.
Ik ben ook niet religieus. Sterker nog, ik geloof niet dat de mens meer is dan materie. Dat maakt het ook lastig voor me om hiermee om te gaan. Ik kan geen troost vinden omdat elke vorm van symboliek aanvoelt als mezelf voor de gek houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben van mening dat de 'spirit' niet in as zit, maar overal een oogje in het zeil kan houden waar nodig. En joechei, ik ben niet eens religieus!![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
De Kuipquote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Begraaf mij maar in De Kuip met een gedenktegeltje in Vak E
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Eens!
En gelukkig heb ik dat al uit mijn ouders, broertje en lief weten te persen. Ik wil niet voor dat soort vraagstukken komen te staan
Die van mij is ook uitgeschreven. Ik ga ze nog wel ff bezig houden na mijn dood.
Het Cambuur stadion!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De Kuip!
Pak dan een góed stadion. Zoals het Philips Stadion
Ik zat al op je te wachtenquote:
Same herequote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga het ook doen. Ik heb al een dubbele verzekering afgesloten om de boel te financieren.![]()
Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in dat gemlife (wat een vreselijke naam!).
Nu voel ik me nog schuldiger omdat ik het te duur vind.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here![]()
Maar mijn feestje kost ook veel centjes, ik wil echt dat het aan niemand wat ontbreekt. En iedereen moet dronken worden, da's verplicht![]()
http://www.lifegem.nl/
Zo vreselijk is de naam al niet meer( had 'm omgedraaid en nee, ik ben niet dronken! )
Het is echt de enige manier van as gebruiken die ik trek. Maar ik ben dan ook een kleine ekster
In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben met je broertje
Ik vind as verstrooien eng. Dan is ie weg
Ik heb voor mijn dierbaren een depot bij gemlife en laat van eenieder de as in diamantjes persen die ik in mijn sieraden verwerk.
Maar dan moet ik wel een goede kluis kopen, want straks jat iemand mijn moeder
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
In het engeltjestopic staat een link naar een site met herdenkingssieraden. Sommigen zijn niet zo mooi maar er zitten ook een paar mooie tussen.
Ik bedoelde het ook niet specifiek voor jouquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar mijn moeder is Joodse he...Wij hebben een familiekluis met juwelen waar je eng van wordt.
Ik laat de diamantjes door lifegem doen en die verwerk ik in onze familiejuwelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |