Ik vond Liefde in tijden van cholera echt geweldig, ik moest er bijna van huilen, en dat wil wel wat zeggenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef DaMart het volgende:
Honderd Jaar Eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquez.
Vorig jaar in de trein van Zwitserland naar Nederland bijna in één adem uitgelezen. Heerlijk boek, mooi verhaal en gewoon erg goed!
Virginia Andrews of Virginia Andrews®?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef draculettetje het volgende:
ik lees en verzamel alles van virginia andrews
Ja!quote:Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef Locusta het volgende:
op een goede tweede t/m vierde plaats komt de "Kinderen van Moeder Aarde triologie" van Thea Beckman![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze die nog een keer gaan verfilmen!
Al zijn boeken zijn geweldig.quote:
Dat boek is ook echt goedquote:Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef Locusta het volgende:
op een goede tweede t/m vierde plaats komt de "Kinderen van Moeder Aarde triologie" van Thea Beckman![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze die nog een keer gaan verfilmen!
Misschien wel, maar ik heb zoveel mooie uurtjes (dagdromend) doorgebracht met dat boek dat ik het graag eens "in het echt" zou willen zienquote:Op zondag 7 december 2008 21:47 schreef Walging het volgende:
Ja!![]()
Al hoeven ze 't niet te verfilmen, dan gaat vast het hele beeld dat ik ervan heb naar de kloten.
Jammer dat er maar 3 delen zijnquote:
Ja ik zou het stiekem ook best willen zien, ik weet alleen zeker dat ik er achteraf spijt van zou hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef Locusta het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb zoveel mooie uurtjes (dagdromend) doorgebracht met dat boek dat ik het graag eens "in het echt" zou willen zienZe kunnen er zo'n boeiende film/triologie van maken!
[..]
Jammer dat er maar 3 delen zijnHad er nog wel eentje bij willen hebben.
Ook die korte verhalen van hem, zoals "Mijn liefje, mijn duifje"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinistere misdaadverhalen!![]()
Vooral tijdens bepaalde perioden dat ik de boeken veel las, heb ik veel uurtjes dagdromend doorgebracht om te bedenken hoe het er allemaal uit zou moeten zienquote:Op zondag 7 december 2008 22:14 schreef Walging het volgende:
Ja ik zou het stiekem ook best willen zien, ik weet alleen zeker dat ik er achteraf spijt van zou hebben
Vroeger droomde ik er wel altijd van dat ik een beroemd filmmaker zou worden en dat ik het dan zelf zou verfilmen, precies zoals ik vond dat het moest worden
quote:Op zondag 7 december 2008 22:15 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ook die korte verhalen van hem, zoals "Mijn liefje, mijn duifje"![]()
En dan bedoel ik vooral die ene (en volgens mij is dat het hierboven genoemde verhaal) waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinistere misdaadverhalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
quote:Op maandag 8 december 2008 11:40 schreef Curiosity het volgende:
Aaaahh..... dat was het jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 december 2008 22:15 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ook die korte verhalen van hem, zoals "Mijn liefje, mijn duifje"![]()
En dan bedoel ik vooral die ene (en volgens mij is dat het hierboven genoemde verhaal) waarinIk vond dat ene verhaal ook geweldig waarin zo'n vrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinistere misdaadverhalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
Ik blijf hangen bij Memnochquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:27 schreef Ylf het volgende:
[ afbeelding ]
De verhalen van Anne Rice vind ik allemaal, zonder uitzondering, adembenemend.
Mwah, staat bij mij in m'n top 3.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef Jabberwocky het volgende:
Hard-boiled wonderland en het einde van de wereld van Haruki Murakami.
Ik ben me er van bewust dat ik nog veel moet lezen.
Dat 'leven in de breedte' is geniaal. Toch vinden de meeste mensen die ik ken (denk aan categorie 'leraar Nederlands') dit een vrij vervelend boek om te lezen. Wat zien zij niet dat jij wel ziet?quote:Op zondag 7 december 2008 10:36 schreef Vivi het volgende:
Dit is toch wel een boek dat mijn leven echt heeft veranderd.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |