Het valt hier best mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef D. het volgende:
Maar wat ik dus in het vorige topic nog vroeg: is Fok bij jullie ook zo traag?
een verkrachting van Runquote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Markeerstift het volgende:
Wat is dit ?
Misschien zo maar ff herstarten danquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het valt hier best mee.
Sterker nog, het lijkt best snel te zijn...
Merk er niks van, maar ben ook met 10.000 dingen tegelijk bezigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef D. het volgende:
Maar wat ik dus in het vorige topic nog vroeg: is Fok bij jullie ook zo traag?![]()
Te vroeg? Zo'n 49 weken ja, daarom zei ik ook bijnaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Merk er niks van, maar ben ook met 10.000 dingen tegelijk bezig![]()
Anyway, niet een beetje te vroeg voor SR. Ben nog aan het bijkomen van de laatste . . .![]()
Nogal mee eens!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef LeonH het volgende:
die mevrouw Lewis mag dan wel een dijk van een stem hebben maar van veel nummers (klassiekers) moet je gewoon met je poten afblijven!!!
En daar zijn er veel meer van, zoek zelf maar op.quote:Both versions are amazing
but leona has a better voice !
Er zijn meer gekken buiten het gesticht dan binnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nogal mee eens!
Het kan best zijn dat ik haar goed ga vinden, als ze eigen nummers schrijft.
Reacties nu op Youtube:
[..]
En daar zijn er veel meer van, zoek zelf maar op.
Leona Lewis
Snow Patrol
We hoeven dus in ieder geval niet te verwachten dat er een webcam aan gaat in de 3FM Studio als Rob er is...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Rob meldt net op KX dat ie de komende 12 weken thuis blijft
Arme Rob hij is al zo onzeker over zich zelf.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Rob meldt net op KX dat ie de komende 12 weken thuis blijft
Het is meer eigenlijk radio en muziek & gebeurtenissen reviewen/beoordelen en heel vaak over andere dingen dan 3fm kletsenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef neilyoung het volgende:
Niet offensief bedoeld maar is het jullie hobby 3fm en te luisteren, hebben jullie echt plezier in het dag in dag uit chatten over een radio station?
Het gaat heel vaak niet over 3fm hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef neilyoung het volgende:
Niet offensief bedoeld maar is het jullie hobby 3fm en te luisteren, hebben jullie echt plezier in het dag in dag uit chatten over een radio station?
Dat is al jaren bekend . . .quote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn meer gekken buiten het gesticht dan binnen.
volgens mij zit niet iedereen hier de hele dag/iedere dagquote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef neilyoung het volgende:
Wees blij dat Jordy van Loon niet de MH is.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef LeonH het volgende:
oh my god.... zeg toch niet dat die wanplaat van een Tijdmachine nu werkelijk op de playlist staat....![]()
![]()
Ik vind dit wel een leuk lied moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef borisz het volgende:
Wat een dweilmuziek in laaste half uur Rabbering
als je echt leuke Ska met nederhop wilt hebben moet je eens de cd van Def P. & de Beatbusters - Aangenaam ergens vandaan zien te toveren. Daar wordt ik dan wel weer vrolijk vanquote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk lied moet ik eerlijk zeggen.
Def.P is een baasquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
als je echt leuke Ska met nederhop wilt hebben moet je eens de cd van Def P. & de Beatbusters - Aangenaam ergens vandaan zien te toveren. Daar wordt ik dan wel weer vrolijk van
Die is inderdaad erg leukquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
als je echt leuke Ska met nederhop wilt hebben moet je eens de cd van Def P. & de Beatbusters - Aangenaam ergens vandaan zien te toveren. Daar wordt ik dan wel weer vrolijk van
Ik heb het niet over Def P, ik heb het over je 'ik wil hip klinken maar klink belachelijk' taalgebruikquote:
Wat is je probleem ouwe?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Def P, ik heb het over je 'ik wil hip klinken maar klink belachelijk' taalgebruik
Bij mij doet hij het ook niet. Het ligt niet aan jouw computer.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef alors het volgende:
Coen en Sander
Doet de webcam het bij jullie ook niet of is er bij mij iets mis?
Ok, goed om te wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het ook niet. Het ligt niet aan jouw computer.
Houd je waffel. Dat is de goden verzoeken . . .quote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef Sirolf het volgende:
Wees blij dat Jordy van Loon niet de MH is.![]()
Oei dat is niet zo mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
En natuurlijk moest ik vanochtend vallen met de scooterde eerste bocht was het al raak.
De schade:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het knipperlicht hangt er dus half uit. Ik heb het maar vastgetaped, gelukkig blijft het wel goed zitten zo.
Ben wel gaan werken, maar nu begint m'n heup/lies erg te zeuren
Damn, dat is een flinke schade zeg.. Hopen dat je heup/lies niet nog meer begint te zeuren, maar je hebt zo te zien wel een aardige smak gemaaktquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
En natuurlijk moest ik vanochtend vallen met de scooterde eerste bocht was het al raak.
De schade:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het knipperlicht hangt er dus half uit. Ik heb het maar vastgetaped, gelukkig blijft het wel goed zitten zo.
Ben wel gaan werken, maar nu begint m'n heup/lies erg te zeuren
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef DaMook het volgende:
Avond. Damn ik heb lang geslapen
, 12 uurtjes. Keelpijn is alleen niet over
.
Ik las dat ze nieuwe vormgeving hebben op twitter. Zullen ze daarmee ook weer een nieuwe audiovormgeving bedoelen? De huidige jingles lijken me nog niet zo oud.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Nog minder dan 45 minuten tot metMichiel 3.0
quote:Litton Afwassen 1.0 (met de hand). posten 2.0 (twitter/ mobiel). luisteren naar @michielveenstra 3.0!
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef muisje-eliza het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
iik mag naar de nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedenavoond trouwens
Ah, dan ben je volgens mij de enige van hier. Ik heb iig niks gezien in m'n mailbox.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef muisje-eliza het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
iik mag naar de nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedenavoond trouwens
Zie www.metmichiel.nl voor een uitleg van Professor A M S Veenstra!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:Broekie en Maricha
Ik hoor iedereen over Twitter. Wat is dat eigenlijk? Hoe werkt twitter?
http://michielveenstra.nl(...)/log/150009/Twitter/quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:Broekie en Maricha
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan ben je volgens mij de enige van hier. Ik heb iig niks gezien in m'n mailbox.
Ach, ik ga die 3FM-ers vanaf volgende maand al genoeg zien.
Ok bedankt. Zal het misschien ook een keer proberen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://michielveenstra.nl(...)/log/150009/Twitter/
http://www2.rickvanvelthu(...)ewoon+eens+proberen/
http://www.metmichiel.nl/page/weblogquote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:
Broekie en Maricha
Hoezo dat, ga je op Media terrein werken?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan ben je volgens mij de enige van hier. Ik heb iig niks gezien in m'n mailbox.
Ohja, daar ga je stagelopen he?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb ook nietsquote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik wou net vragen wie er nogmeer een uitnodiging hebben gehad
Geen idee eigenlijk, maar bepaalde items in het programma zijn vervangen. En waarschijnlijk zal Twitter wel een centrale rol gaan spelen. We horen het welquote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik las dat ze nieuwe vormgeving hebben op twitter. Zullen ze daarmee ook weer een nieuwe audiovormgeving bedoelen? De huidige jingles lijken me nog niet zo oud.
We lopen wel achter als Nederlanders, in Noorwegen draaien ze bijvoorbeeld 'Pokerface' van Lady Gaga al maanden, terwijl hij hier in Nederland amper is opgepakt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar bepaalde items in het programma zijn vervangen. En waarschijnlijk zal Twitter wel een centrale rol gaan spelen. We horen het wel
Gadver, gaat 3FM nou echt die andere bagger single van Beyonce draaien
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef themauster het volgende:
dit is dan wel weer lekkere muziek
Hotel callifornia![]()
The Eagles
Veel te vaak gehoord.... Mijn pa had net een dvd/ cd (?) toen ik nog thuis woonde.....quote:
quote:rickvanv: Let morgen bij Veenstra op het spelletje Polygok en weet dan hoeveel tijd hier in heeft gezeten. EJ is echt aan het prutsen!
Helemaal niets inderdaad..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van de Twitter van Antiroos:quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
We lopen wel achter als Nederlanders, in Noorwegen draaien ze bijvoorbeeld 'Pokerface' van Lady Gaga al maanden, terwijl hij hier in Nederland amper is opgepakt.
Klopt, maar dat is met heel veel singles het geval. Belgie loopt wat dat betreft ook regelmatig voor als het gaat om nieuwe muziek. Ik heb toch even gekeken naar de single van Beyonce, maar dat ding gaat vrij hard in de Mega Top 50.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Feivel1 het volgende:
We lopen wel achter als Nederlanders, in Noorwegen draaien ze bijvoorbeeld 'Pokerface' van Lady Gaga al maanden, terwijl hij hier in Nederland amper is opgepakt.
Ik schakel net in maar wat is de Mega Top 5 dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... door die Mega Top 5 is er dus in het eerste halfuur bijna alleen maar muziek... ik weet niet of ik dat nou zo'n geweldige verandering vind...
Nou, dit dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar wat is de Mega Top 5 dan?
Okay, maar hoe wordt die lijst dan samengesteld? edit: meest gedownload en gedraaid dus. Krijgen we dan niet elke dag tussen 19:05 - 19:30 hetzelfde lijstje te horen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Barend_ het volgende:
Nou, dit dus.
Iedere dag een Top 5 het eerste half uur blijkbaar.
Radio Compangie? Zitten jullie vlakbij Veendam?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Bertolf? Dan is 3FM een beetje laat. Dat was bij ons vorige maand de Explosieplaat bij Radio Compagnie.
Het is een top 5 van de meest opvallende verschuivingen in de Mega Top 50. Dat kan dus ook een binnenkomer op nr 43 zijn, of een stijger op 21. Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay, maar hoe wordt die lijst dan samengesteld? edit: meest gedownload en gedraaid dus. Krijgen we dan niet elke dag tussen 19:05 - 19:30 hetzelfde lijstje te horen?
edit:
wat Feivel ook terecht opmerkt.
Avond DiedjeeJquote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
M'n fipo van 2009, dus bij deze wens ik iedereen hier nog 'n héérlijk nieuw jaar toe.
Gerard zei al dat er gewoon geen reet wordt uitgebracht nu. Vandaar dat de MH ook wat ouder is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Bertolf? Dan is 3FM een beetje laat. Dat was bij ons vorige maand de Explosieplaat bij Radio Compagnie.
Van hetzelfdequote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
M'n fipo van 2009, dus bij deze wens ik iedereen hier nog 'n héérlijk nieuw jaar toe.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef broer het volgende:
[..]
Een gewone smiley tijdens Coen en Sander?
What happened!?
Duidelijke uitleg en goed idee van jullie!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is een top 5 van de meest opvallende verschuivingen in de Mega Top 50. Dat kan dus ook een binnenkomer op nr 43 zijn, of een stijger op 21. Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.
Ja, Radio Compagnie. We zitten in Hoogezand-Sappemeer, inderdaad redelijk dichtbij Veendam.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Radio Compangie? Zitten jullie vlakbij Veendam?
Heb het eerste halfuur gemistquote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is een top 5 van de meest opvallende verschuivingen in de Mega Top 50. Dat kan dus ook een binnenkomer op nr 43 zijn, of een stijger op 21. Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.
Godzijdank dat je dat niet doet. Anders zou het saai worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.
Wat heb je gedaan dat je een uitnodiging hebt gekregen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw ik voel me echt vereerd dat ik woensdag mag komen
dacht ik al een kameraad van mij luistert er wel eens naquote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, Radio Compagnie. We zitten in Hoogezand-Sappemeer, inderdaad redelijk dichtbij Veendam.
You should be, tot nu toe ben je de enige van wie ik weet dat je bent uitgenodigd.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Gavin Degraw graag een geweldige poliep op zijn stembanden wensen
Iets met het ontbreken van het Y chromosoom?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een uitnodiging hebt gekregen?
Dan weet de rest van ons dat voor volgend jaar
euhm...via de site van MM een meel gestuurd zoals iedereen en heeeel hard geduimd dat het door gingquote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een uitnodiging hebt gekregen?
Dan weet de rest van ons dat voor volgend jaar
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Misschien kan ik m nog koppelen aan een mooie dame daar![]()
Thanks voor de aanvulling en gelukkig maar. 't klinkt als een leuk item maar wordt dan de Mega Top 50 lijst op zaterdag dan niet een formaliteit? Aangezien de meest opvallende verschuivingen tijdens MetMichiel worden besproken.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
Zeggehh.. Had jij al iemand om mee te gaan trouwens?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
Hoiquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
Hey DiedjeeJ.
Hey iedereen.
Het is een winter wonderland in Brabant.
Merry Christmas.
Zo.
jaquote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Zeggehh.. Had jij al iemand om mee te gaan trouwens? :p
Ik hoop het voor je ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja![]()
ik beloof dat iik mooie foto's maak en jullie up to date hou met twitter

Het is zeker dit jaar weer in het Net3-gebouw? Daar was het vorig jaar iig, en volgens mij was dat wel bevallen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja![]()
ik beloof dat iik mooie foto's maak en jullie up to date hou met twitter
Klopt! denk inderdaad dat ik mijn beltegoed maar eens moet gaan opwaarderen en dan lekker veel smsenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, jij wilde toch ook nog heen? Dat wordt deze week SMS'en dus.
Oh, geef dan even aan je kameraad door dat vanaf deze zaterdag een nieuw regulier programma op de zaterdagmiddag is. Met alle genres muziek, zolang het maar van Nederlandse bodem is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef themauster het volgende:
[..]
dacht ik al een kameraad van mij luistert er wel eens na
Ik dacht dat Maricha de uitnodigingen verzondquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Iets met het ontbreken van het Y chromosoom?
Hai Cee.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
Hey DiedjeeJ.
Hey iedereen.
Het is een winter wonderland in Brabant.
Merry Christmas.
Zo.
uhmm........ volgens mij doe ik dat als het programma een jaar bestaatquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Broekie het volgende:
Oh, ik had trouwens een vraagje voor Maricha.
Maricha, wat telt bij jullie als nieuw jaargang, de nieuwjaarswisseling of wanneer het programma ook daadwerkelijk een jaar bestaat?
In ieder geval ruim genoeg..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is zeker dit jaar weer in het Net3-gebouw? Daar was het vorig jaar iig, en volgens mij was dat wel bevallen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... waarom doet de webcam het niet?
Niet?! Jammer want Maricha liep net met Michiel de polonaise door de studio.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Bekend foutje in de webcam-techniek dat soms opspeelt (ik heb er nog geen logica in ontdekt). Vannacht na 4 uur zou 'ie het weer moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! denk inderdaad dat ik mijn beltegoed maar eens moet gaan opwaarderen en dan lekker veel smsen
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Cee het volgende:
Zijn we van vleesch en bloed of zijn we Penny de Jagers?
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hier in Grunn de hele dag geen sneeuw gezien. Helaas.
True, true. Maar 'k denk dat Michiel ook best z'n zegje gedaan heeft hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maricha de uitnodigingen verzond
Vannacht na 4'enquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekend foutje in de webcam-techniek dat soms opspeelt (ik heb er nog geen logica in ontdekt). Vannacht na 4 uur zou 'ie het weer moeten doen.
Hmm, goede vraag. 'k neem aan van wel, in de routebeschrijving staat immers dat als je met de auto komt je naar de leveranciersingang van het Net3-gebouw (of VARA/NPS/VPRO gebouw, zo staat het in de mail) moet rijden, dus daar gaan we ons dan maar melden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is zeker dit jaar weer in het Net3-gebouw? Daar was het vorig jaar iig, en volgens mij was dat wel bevallen.
Kun jij het wel zien? Ik zie ook niks.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?! Jammer want Maricha liep net met Michiel de polonaise door de studio.
Neuh, meer onder het kopje 'Lang leve de haperende techniek.'quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vannacht na 4'enValt dit onder het kopje: lang leve de publieke omroepen?
Super! Dank je wel !!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga ook soms voor je smssen Hans
Hans heeft gewoon een hele goede verrekijker.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kun jij het wel zien? Ik zie ook niks.
Leek mij ook logisch, al doen ze het bij drukwerk geloof ik juist weer bij de kalenderjaar-wisseling, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
uhmm........ volgens mij doe ik dat als het programma een jaar bestaat
Ik ook nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
Kun jij het wel zien? Ik zie ook niks.
Er staan daar niet echt andere gebouwen in de buurt, dus het lijkt mij vrij duidelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. 'k neem aan van wel, in de routebeschrijving staat immers dat als je met de auto komt je naar de leveranciersingang van het Net3-gebouw (of VARA/NPS/VPRO gebouw, zo staat het in de mail) moet rijden, dus daar gaan we ons dan maar melden.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, true. Maar 'k denk dat Michiel ook best z'n zegje gedaan heeft hoor
Nieuwe items vooral.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is er nou zo 3.0 aan deze MetMichiel... of is het gewoon jaargang 3![]()
ahhhh... ik luister nog maar net 5 min namelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nieuwe items vooral.
Vernieuwde opzet dus.
't kost wat maar dan heb je ook watquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Hans heeft gewoon een hele goede verrekijker.
Ik heb me net ook aangemeldquote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat als ik niet heel snel ga Twitteren, ik straks zo ontzettend achterlig als een bejaarde wiens eerste gsm-aanschaf een iPhone is.
Van Twitter weet ik het nog niet maar bijvoorbeeld aan Hyves zal ik nooit beginnen... heb alleen de afgelopen 24 uur al 4 keer een bericht gelezen dat mensen via Hyves aan de schandpaal worden genageld omdat ze iets zouden hebben misdaan... hoe minder er van je zelf op het web te vinden is hoe beter... niet dat ik nou zoveel op mijn kerfstok heb trouwens maar toch...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Ik vrees dat als ik niet heel snel ga Twitteren, ik straks zo ontzettend achterlig als een bejaarde wiens eerste gsm-aanschaf een iPhone is.
Ik begon al aan mezelf te twijfelen (was half wakker)quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen helemaal blauw gelegen in bed toen ik Michiel tot 3 keer toe verkeerd hoorde rekenen bij het uitrekenen van de leeftijden van de jarige beroemdheden
Als je net als ik ongeveer tegen de 30 loopt is je gehoor al zo aangetast dat je dat niet meer hoortquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef alwaysleft het volgende:
Trouwens niemand gemerkt dat 3FM aan hun soundprocessing heeft gesleuteld?
Heel veeeeullll hoge toontjes in te bekennen
Dat is gewoon een kwestie van de rechten goed instellen op je Hyve.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Twitter weet ik het nog niet maar bijvoorbeeld aan Hyves zal ik nooit beginnen... heb alleen de afgelopen 24 uur al 4 keer een bericht gelezen dat mensen via Hyves aan de schandpaal worden genageld omdat ze iets zouden hebben misdaan... hoe minder er van je zelf op het web te vinden is hoe beter... niet dat ik nou zoveel op mijn kerfstok heb trouwens maar toch...
Mja.. Maar wij zijn allemaal zó leuk.. Hoe kunnen ze ons nou gemist hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, true. Maar 'k denk dat Michiel ook best z'n zegje gedaan heeft hoor
Op dezelfde server staan nog meer websites, dus de traagheid kan ook daar door komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't kost wat maar dan heb je ook wat.
btw; hoe gaat het met 3fmfan qua bezoekers? Misschien ligt het probleem hier maar ik heb af en toe het idee dat de site vrij traag reageert. Vooral als je snel klikt in het optiemenu gebeurt er vrij regelmatig niets.
Tja dat weet ik dan weer niet maar ik vind het onnodig om allerlei info over jezelf op het net te zetten...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van de rechten goed instellen op je Hyve.
ze zullen er vast zelf om gevraagd hebben danquote:Op maandag 5 januari 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Twitter weet ik het nog niet maar bijvoorbeeld aan Hyves zal ik nooit beginnen... heb alleen de afgelopen 24 uur al 4 keer een bericht gelezen dat mensen via Hyves aan de schandpaal worden genageld omdat ze iets zouden hebben misdaan... hoe minder er van je zelf op het web te vinden is hoe beter... niet dat ik nou zoveel op mijn kerfstok heb trouwens maar toch...
Misschien dat we de rest van het jaar al te nardrukkelijk aanwezig zijn via FOK!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Mja.. Maar wij zijn allemaal zó leuk.. Hoe kunnen ze ons nou gemist hebben?
Ik bedoel, wat is een nieuwjaarsreceptie zonder Barend .. ? Tsja.. Spreekt voorzich!
Ik ben hier te vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor alle beginnende twitterazzi: hier ben ik.
En dit ben ikquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor alle beginnende twitterazzi: hier ben ik.
Klopt, en ben uitgegaan van mensen die nooit eerder zijn geweest. Er waren zoveel aanmeldingen, leek me wel zo eerlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maricha de uitnodigingen verzond
Och, ik kan 't op z'n minste proberen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
Floris: Je hoeft niet te twitteren naar denware. Die luistert toch niet naar je. Die weet het zelf beter.
Over 3fmfan gesprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dezelfde server staan nog meer websites, dus de traagheid kan ook daar door komen.
Verder gaat 't z'n gangetje. Niet extreem druk, maar dat hoeft van mij ook niet per sé.
Is het ookquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt, en ben uitgegaan van mensen die nooit eerder zijn geweest. Er waren zoveel aanmeldingen, leek me wel zo eerlijk.
Ah, zit wat in idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Klopt, en ben uitgegaan van mensen die nooit eerder zijn geweest. Er waren zoveel aanmeldingen, leek me wel zo eerlijk.
En het is wel in het Net3 gebouw, Sirolf, maar andere locatie van vorig jaar
kijk, en ik ben nog nooit geweestquote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
En het is wel in het Net3 gebouw, Sirolf, maar andere locatie van vorig jaar
Nah, Studio 22 is misschien wat overdreven. Studio 24 zou echter prima kunnenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, zit wat in idd.
Andere locatie... nóg groter dan vorig jaar? Dan staan jullie over een paar jaar in Studio 22!
Mjah, sorry, heb je wel gelijk in eigenlijk.quote:
Ik vind al die aparte apps onzin.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Over 3fmfan gesprokenkomt er ook een Iphone (web)app
euh die doet t niequote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Dichterbijer het volgende:
En ik ben hier te vinden: http://twitter.com/intheweb.nl
Schop je dan eerst wel dat korenslag gebeuren uit die studio?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, Studio 22 is misschien wat overdreven. Studio 24 zou echter prima kunnen
Ah, dan onderhoud jij dus de ProFM website?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef Dichterbijer het volgende:
En ik ben hier te vinden: http://twitter.com/intheweb.nl
quote:
Ja, klopt...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ah, dan onderhoud jij dus de ProFM website?
Klopt, maar ik heb -als ik geen wifi heb- trage gprs. En dan is zo'n app wel handig, heb het idee dat bijvoorbeeld nu.nl langzamer is dan zijn app... Vandaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind al die aparte apps onzin.
Via Mobile Safari kan je toch gewoon de webpagina bekijken?
Sommige apps zijn erg strak en handigquote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind al die aparte apps onzin.
Via Mobile Safari kan je toch gewoon de webpagina bekijken?
Hmm, is dat nog steeds bezig dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Schop je dan eerst wel dat korenslag gebeuren uit die studio?
Klopt... doe het anders in 21... gelijk er lekker bij etenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, is dat nog steeds bezig dan?
Nouja, studio's genoeg daar, staat er altijd wel eentje leeg is mijn ervaring
Ik had het er net met mn broertje over (die weer mee zou zijn gegaan als ik een uitnodiging had gekregen) dat ik het ook wel eerlijk vind hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, sorry, heb je wel gelijk in eigenlijk.
Ik bekijk 'm zelf ook af en toe mobiel en dat gaat prima via GPRS (weliswaar via Opera Mini).quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb -als ik geen wifi heb- trage gprs. En dan is zo'n app wel handig, heb het idee dat bijvoorbeeld nu.nl langzamer is dan zijn app... Vandaar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sommige apps zijn erg strak en handig.
Opzich heb je daar wel een punt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het er net met mn broertje over (die weer mee zou zijn gegaan als ik een uitnodiging had gekregen) dat ik het ook wel eerlijk vind hoor.
Op een andere manier dan maar een 3FM-FOK!-meet regelen?
mequote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... ik heb volgers op Twitter erbij
Nou, dat hoeft niet natuurlijk. De hyve van die Emiel (?), waarvan iedereen dacht dat 't dé Otto was die tijdens de Freaknacht belde, is daarna ook volgekrabbeld met de meest kansloze reacties.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze zullen er vast zelf om gevraagd hebben dan![]()
Oh, ben jij dat. 'k vroeg me al af wie het wasquote:
Gewoon proberen en meedoenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef Cee het volgende:
Ik snap nog steeds geen butt van dat Twitter. Ik vind het alleen maar irritant eruit zien.En dat terwijl ik toch computer/webtechnisch gezien echt geen debiel ben.
quote:Michiel zei zojuist On Air het volgende:
2009, het jaar waarin Krezip uit elkaar gaat klappen. En Jacqueline ook.
Ik vond er geen zak aan en zag er het nut niet van inquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en meedoen. En genoeg online-apps als alternatief voor de homepage van twitter. Check http://www.tweetdeck.com
.
Ik ging ook vooral voor de meet. GEM heb ik de laatste weken al 2x gezien.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Opzich heb je daar wel een punt.
Michiel riep immers na het MetMichiel 2 Jaar feestje nog "Volgende keer bij ons, uhm, jullie dan maar?"
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.quote:
Mij lijkt het gezellig! Het was toen ook erg gezellig, dat is dus ook niet de reden dat de meesten van jullie niet zijn uitgenodigdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Opzich heb je daar wel een punt.
Michiel riep immers na het MetMichiel 2 Jaar feestje nog "Volgende keer bij ons, uhm, jullie dan maar?"
goedenavondquote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.
Maar ik ga er nu vandoor. Prettige avond nog.
Meeeeega hit....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van Lily Allen is idd erg goed. Komt de afgelopen dagen ook al opvallend vaak voorbij op 3.
Psiesquote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan en zag er het nut niet van in. Nu ik wat mensen volg begint dat te komen
.
Tot later!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zal me morgen aanmelden op twitter als me dat lukt.
Maar ik ga er nu vandoor. Prettige avond nog.
Gaat me een vliegticket kosten ben ik bangquote:Op maandag 5 januari 2009 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mij lijkt het gezellig! Het was toen ook erg gezellig, dat is dus ook niet de reden dat de meesten van jullie niet zijn uitgenodigd
top app! Ik heb het al weken en baal onwijs dat ik het hier in de studio en beneden op kantoor niet mag installeren. Al mocht Michiel dat laatste ook installeren, dus ga ik het ook aanvragenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en meedoen. En genoeg online-apps als alternatief voor de homepage van twitter. Check http://www.tweetdeck.com
.
Heel vervelend.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef Barend_ het volgende:
Ohh.. Vervelend..
Word ik net gebeld door een vriendin.. Heeft zij wél een uitnodiging gehad voor de nieuwjaarsreceptie!![]()
Ik ga vast de accu van mijn SLR opladen! Die had ik vorig jaar niet mee, en daar had ik wel spijt van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |