Oei dat is niet zo mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
En natuurlijk moest ik vanochtend vallen met de scooterde eerste bocht was het al raak.
De schade:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het knipperlicht hangt er dus half uit. Ik heb het maar vastgetaped, gelukkig blijft het wel goed zitten zo.
Ben wel gaan werken, maar nu begint m'n heup/lies erg te zeuren
Damn, dat is een flinke schade zeg.. Hopen dat je heup/lies niet nog meer begint te zeuren, maar je hebt zo te zien wel een aardige smak gemaaktquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
En natuurlijk moest ik vanochtend vallen met de scooterde eerste bocht was het al raak.
De schade:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het knipperlicht hangt er dus half uit. Ik heb het maar vastgetaped, gelukkig blijft het wel goed zitten zo.
Ben wel gaan werken, maar nu begint m'n heup/lies erg te zeuren
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef DaMook het volgende:
Avond. Damn ik heb lang geslapen
, 12 uurtjes. Keelpijn is alleen niet over
.
Ik las dat ze nieuwe vormgeving hebben op twitter. Zullen ze daarmee ook weer een nieuwe audiovormgeving bedoelen? De huidige jingles lijken me nog niet zo oud.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Nog minder dan 45 minuten tot metMichiel 3.0
quote:Litton Afwassen 1.0 (met de hand). posten 2.0 (twitter/ mobiel). luisteren naar @michielveenstra 3.0!
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef muisje-eliza het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
iik mag naar de nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedenavoond trouwens
Ah, dan ben je volgens mij de enige van hier. Ik heb iig niks gezien in m'n mailbox.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef muisje-eliza het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
iik mag naar de nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedenavoond trouwens
Zie www.metmichiel.nl voor een uitleg van Professor A M S Veenstra!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:Broekie en Maricha
Ik hoor iedereen over Twitter. Wat is dat eigenlijk? Hoe werkt twitter?
http://michielveenstra.nl(...)/log/150009/Twitter/quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:Broekie en Maricha
Ik hoor iedereen over Twitter. Wat is dat eigenlijk? Hoe werkt twitter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |