Okay, maar hoe wordt die lijst dan samengesteld? edit: meest gedownload en gedraaid dus. Krijgen we dan niet elke dag tussen 19:05 - 19:30 hetzelfde lijstje te horen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Barend_ het volgende:
Nou, dit dus.
Iedere dag een Top 5 het eerste half uur blijkbaar.
Radio Compangie? Zitten jullie vlakbij Veendam?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Bertolf? Dan is 3FM een beetje laat. Dat was bij ons vorige maand de Explosieplaat bij Radio Compagnie.
Het is een top 5 van de meest opvallende verschuivingen in de Mega Top 50. Dat kan dus ook een binnenkomer op nr 43 zijn, of een stijger op 21. Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay, maar hoe wordt die lijst dan samengesteld? edit: meest gedownload en gedraaid dus. Krijgen we dan niet elke dag tussen 19:05 - 19:30 hetzelfde lijstje te horen?
edit:
wat Feivel ook terecht opmerkt.
Avond DiedjeeJquote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
M'n fipo van 2009, dus bij deze wens ik iedereen hier nog 'n héérlijk nieuw jaar toe.
Gerard zei al dat er gewoon geen reet wordt uitgebracht nu. Vandaar dat de MH ook wat ouder is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
Bertolf? Dan is 3FM een beetje laat. Dat was bij ons vorige maand de Explosieplaat bij Radio Compagnie.
Van hetzelfdequote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
M'n fipo van 2009, dus bij deze wens ik iedereen hier nog 'n héérlijk nieuw jaar toe.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef broer het volgende:
[..]
Een gewone smiley tijdens Coen en Sander?
What happened!?
Duidelijke uitleg en goed idee van jullie!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is een top 5 van de meest opvallende verschuivingen in de Mega Top 50. Dat kan dus ook een binnenkomer op nr 43 zijn, of een stijger op 21. Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.
Ja, Radio Compagnie. We zitten in Hoogezand-Sappemeer, inderdaad redelijk dichtbij Veendam.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Radio Compangie? Zitten jullie vlakbij Veendam?
Heb het eerste halfuur gemistquote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is een top 5 van de meest opvallende verschuivingen in de Mega Top 50. Dat kan dus ook een binnenkomer op nr 43 zijn, of een stijger op 21. Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.
Godzijdank dat je dat niet doet. Anders zou het saai worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ga dus niet elke dag de bovenste 5 afraggen.
Wat heb je gedaan dat je een uitnodiging hebt gekregen?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw ik voel me echt vereerd dat ik woensdag mag komen
dacht ik al een kameraad van mij luistert er wel eens naquote:Op maandag 5 januari 2009 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, Radio Compagnie. We zitten in Hoogezand-Sappemeer, inderdaad redelijk dichtbij Veendam.
You should be, tot nu toe ben je de enige van wie ik weet dat je bent uitgenodigd.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw ik voel me echt vereerd dat ik woensdag mag komen
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Gavin Degraw graag een geweldige poliep op zijn stembanden wensen
Iets met het ontbreken van het Y chromosoom?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een uitnodiging hebt gekregen?
Dan weet de rest van ons dat voor volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |