Arme Rob hij is al zo onzeker over zich zelf.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Rob meldt net op KX dat ie de komende 12 weken thuis blijft
Het is meer eigenlijk radio en muziek & gebeurtenissen reviewen/beoordelen en heel vaak over andere dingen dan 3fm kletsenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef neilyoung het volgende:
Niet offensief bedoeld maar is het jullie hobby 3fm en te luisteren, hebben jullie echt plezier in het dag in dag uit chatten over een radio station?
Het gaat heel vaak niet over 3fm hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef neilyoung het volgende:
Niet offensief bedoeld maar is het jullie hobby 3fm en te luisteren, hebben jullie echt plezier in het dag in dag uit chatten over een radio station?
Dat is al jaren bekend . . .quote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn meer gekken buiten het gesticht dan binnen.
volgens mij zit niet iedereen hier de hele dag/iedere dagquote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef neilyoung het volgende:
Wees blij dat Jordy van Loon niet de MH is.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef LeonH het volgende:
oh my god.... zeg toch niet dat die wanplaat van een Tijdmachine nu werkelijk op de playlist staat....![]()
![]()
Ik vind dit wel een leuk lied moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:49 schreef borisz het volgende:
Wat een dweilmuziek in laaste half uur Rabbering
als je echt leuke Ska met nederhop wilt hebben moet je eens de cd van Def P. & de Beatbusters - Aangenaam ergens vandaan zien te toveren. Daar wordt ik dan wel weer vrolijk vanquote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk lied moet ik eerlijk zeggen.
Def.P is een baasquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
als je echt leuke Ska met nederhop wilt hebben moet je eens de cd van Def P. & de Beatbusters - Aangenaam ergens vandaan zien te toveren. Daar wordt ik dan wel weer vrolijk van
Die is inderdaad erg leukquote:Op maandag 5 januari 2009 15:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
als je echt leuke Ska met nederhop wilt hebben moet je eens de cd van Def P. & de Beatbusters - Aangenaam ergens vandaan zien te toveren. Daar wordt ik dan wel weer vrolijk van
Ik heb het niet over Def P, ik heb het over je 'ik wil hip klinken maar klink belachelijk' taalgebruikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |