Oh, geef dan even aan je kameraad door dat vanaf deze zaterdag een nieuw regulier programma op de zaterdagmiddag is. Met alle genres muziek, zolang het maar van Nederlandse bodem is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef themauster het volgende:
[..]
dacht ik al een kameraad van mij luistert er wel eens na
Ik dacht dat Maricha de uitnodigingen verzondquote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Iets met het ontbreken van het Y chromosoom?
Hai Cee.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
Hey DiedjeeJ.
Hey iedereen.
Het is een winter wonderland in Brabant.
Merry Christmas.
Zo.
uhmm........ volgens mij doe ik dat als het programma een jaar bestaatquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef Broekie het volgende:
Oh, ik had trouwens een vraagje voor Maricha.
Maricha, wat telt bij jullie als nieuw jaargang, de nieuwjaarswisseling of wanneer het programma ook daadwerkelijk een jaar bestaat?
In ieder geval ruim genoeg..quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is zeker dit jaar weer in het Net3-gebouw? Daar was het vorig jaar iig, en volgens mij was dat wel bevallen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... waarom doet de webcam het niet?
Niet?! Jammer want Maricha liep net met Michiel de polonaise door de studio.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Bekend foutje in de webcam-techniek dat soms opspeelt (ik heb er nog geen logica in ontdekt). Vannacht na 4 uur zou 'ie het weer moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! denk inderdaad dat ik mijn beltegoed maar eens moet gaan opwaarderen en dan lekker veel smsen
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Cee het volgende:
Zijn we van vleesch en bloed of zijn we Penny de Jagers?
Gelukkig maarquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hier in Grunn de hele dag geen sneeuw gezien. Helaas.
True, true. Maar 'k denk dat Michiel ook best z'n zegje gedaan heeft hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Maricha de uitnodigingen verzond
Vannacht na 4'enquote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekend foutje in de webcam-techniek dat soms opspeelt (ik heb er nog geen logica in ontdekt). Vannacht na 4 uur zou 'ie het weer moeten doen.
Hmm, goede vraag. 'k neem aan van wel, in de routebeschrijving staat immers dat als je met de auto komt je naar de leveranciersingang van het Net3-gebouw (of VARA/NPS/VPRO gebouw, zo staat het in de mail) moet rijden, dus daar gaan we ons dan maar melden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is zeker dit jaar weer in het Net3-gebouw? Daar was het vorig jaar iig, en volgens mij was dat wel bevallen.
Kun jij het wel zien? Ik zie ook niks.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?! Jammer want Maricha liep net met Michiel de polonaise door de studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |