Wat is je probleem ouwe?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Def P, ik heb het over je 'ik wil hip klinken maar klink belachelijk' taalgebruik
Bij mij doet hij het ook niet. Het ligt niet aan jouw computer.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef alors het volgende:
Coen en Sander
Doet de webcam het bij jullie ook niet of is er bij mij iets mis?
Ok, goed om te wetenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het ook niet. Het ligt niet aan jouw computer.
Houd je waffel. Dat is de goden verzoeken . . .quote:Op maandag 5 januari 2009 15:50 schreef Sirolf het volgende:
Wees blij dat Jordy van Loon niet de MH is.![]()
Oei dat is niet zo mooiquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
En natuurlijk moest ik vanochtend vallen met de scooterde eerste bocht was het al raak.
De schade:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het knipperlicht hangt er dus half uit. Ik heb het maar vastgetaped, gelukkig blijft het wel goed zitten zo.
Ben wel gaan werken, maar nu begint m'n heup/lies erg te zeuren
Damn, dat is een flinke schade zeg.. Hopen dat je heup/lies niet nog meer begint te zeuren, maar je hebt zo te zien wel een aardige smak gemaaktquote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
En natuurlijk moest ik vanochtend vallen met de scooterde eerste bocht was het al raak.
De schade:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het knipperlicht hangt er dus half uit. Ik heb het maar vastgetaped, gelukkig blijft het wel goed zitten zo.
Ben wel gaan werken, maar nu begint m'n heup/lies erg te zeuren
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef DaMook het volgende:
Avond. Damn ik heb lang geslapen
, 12 uurtjes. Keelpijn is alleen niet over
.
Ik las dat ze nieuwe vormgeving hebben op twitter. Zullen ze daarmee ook weer een nieuwe audiovormgeving bedoelen? De huidige jingles lijken me nog niet zo oud.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Nog minder dan 45 minuten tot metMichiel 3.0
quote:Litton Afwassen 1.0 (met de hand). posten 2.0 (twitter/ mobiel). luisteren naar @michielveenstra 3.0!
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef muisje-eliza het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
iik mag naar de nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedenavoond trouwens
Ah, dan ben je volgens mij de enige van hier. Ik heb iig niks gezien in m'n mailbox.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef muisje-eliza het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
iik mag naar de nieuwjaarsreceptie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedenavoond trouwens
Zie www.metmichiel.nl voor een uitleg van Professor A M S Veenstra!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:Broekie en Maricha
Ik hoor iedereen over Twitter. Wat is dat eigenlijk? Hoe werkt twitter?
http://michielveenstra.nl(...)/log/150009/Twitter/quote:Op maandag 5 januari 2009 19:07 schreef MarijeH het volgende:Broekie en Maricha
Ik hoor iedereen over Twitter. Wat is dat eigenlijk? Hoe werkt twitter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |