Hoe fucked up is ditquote:Wtf. Heb je mij opgezocht op hyves daarvoor?
Omdat ik niet in coma lig, er niets met mij aan de hand is, ik niet in noorwegen woon. We gewoon 3 maanden een leuke relatie hebben en mijn vriendje zich op zijn werk savonds stierlijk verveelt en dit als een soort.... bezighouding heeft dan savonds? En het in het begin leuk vond om wat verhalen aan te dikken en daarna slikten jullie zo veel dat dat hele verhaal is verzonnen.
Ik heb er niets mee te maken, dat hij dat deed was zijn intentie, ik was er niet blij mee maar ik geloof dat hij dat forum nu ook heeft opgezegd. Sorry voor als je er mee betrokken hebt gevoeld ofzo..
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
Zoiets verzinnen is gewoon ziek.
Hmm, ja, da's waar.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Linkje naar die hyves trouwens? Want TS vertrouw ik ook voor geen meter
Magere poging tot crew propagandaquote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Re het volgende:
tsja dit soort dingen zul je altijd houden op een forum, zolang er users zijn die in serieuze fora lol willen trappen, blijf je dit soort dingen houden.
Wie gaat er dan ook kaarsen branden voor een FOK!ker?!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
En daar heb ik godverdomme kostbare kaarsen voor gebrand? Tijdens de crisis?
Wat een lul. Dat ie lekker in coma mag komen te liggen.
Daar had je gewoon coke voor kunnen kopen, kunstkut dat je er bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
En daar heb ik godverdomme kostbare kaarsen voor gebrand? Tijdens de crisis?
Wat een lul. Dat ie lekker in coma mag komen te liggen.
Ik steek sowieso 's avonds altijd kaarsen aan. En nu dacht ik bij het aansteken even aan die lul en zijn comateuze vriendin.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Beauregard het volgende:
Wie gaat er dan ook kaarsen branden voor een FOK!ker?!
Je kunt doorslaan in betrokkenheid. Bij deze is dat jou gelukt.
Ja. Voor ¤1,99 bij de Albert Heijn. In een feestverpakking.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Daar had je gewoon coke voor kunnen kopen, kunstkut dat je er bent.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe hier moet ik gewoon gepost hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Magere poging tot crew propaganda
Inderdaad. Ik vind 'm briljant.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
dit zal helaas weer gaan leiden tot menig copy-cat (nee geen Cc) topics, immers hoe tof om te doen...
Que? Of heb jij precies hetzelfde teruggekregen als ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd, en kreeg het volgende terug:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
Zoiets verzinnen is gewoon ziek.
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Que? Of heb jij precies hetzelfde teruggekregen als ik?
uhuh, maar stellen dat het het gevolg is van algemene lol binnen serieuze topics... da's een paar bruggetjes te ver wmbquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
dit zal helaas weer gaan leiden tot menig copy-cat (nee geen Cc) topics, immers hoe tof om te doen...
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.En het zou uiterst ironisch zijn als TS verzint dat hij dat mailtje kreeg in een topic waarin hij klaagt over mensen die dingen verzinnen.
Of dat Noorsbloed eigenlijk die hyves van die vriendin heeft gemaakt stiekum en nu mailt dat ze niet ziek is terwijl ze eigenlijk wel bijna dood aan de lolleraidz in het ziekenhuis ligt!! Dat is pas ironisch!!!!1!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.En het zou uiterst ironisch zijn als TS verzint dat hij dat mailtje kreeg in een topic waarin hij klaagt over mensen die dingen verzinnen.
Haha, nou en of. Wie het laatst lacht begint bloed op te hoestenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Of dat Noorsbloed eigenlijk die hyves van die vriendin heeft gemaakt stiekum en nu mailt dat ze niet ziek is terwijl ze eigenlijk wel bijna dood aan de lolleraidz in het ziekenhuis ligt!! Dat is pas ironisch!!!!1!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie het laatst lacht begint bloed op te hoesten
Argh goedgelovige josti:quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
IQM poste precies diezelfde tekst een paar uur geleden al.
Zo per nu steek jij geregeld een vinger in je hol...quote:Hoi ik ben Snakey en ik steek geregeld een vinger in mijn poep.
Doeeeiiii
Je snapt het niet of wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Argh goedgelovige josti:
[..]
Zo per nu steek jij geregeld een vinger in je hol...
Ik kom helemaal nergens uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat jij en Afcajos uit KLB komen. Duh!
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je snapt het niet of wel?
Ik had Mirre gePMd via Hyves en kreeg een antwoord terug dat ik hier postte. In de OP van dit topic claimt de TS zelf een mailtje gestuurd te hebben naar Mirre en precies hetzelfde antwoord teruggekregen te hebben. En dat is raar. That's all.
Je snapt het niet of wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had Mirre gePMd via Hyves en kreeg een antwoord terug dat ik hier postte. In de OP van dit topic claimt de TS zelf een mailtje gestuurd te hebben naar Mirre en precies hetzelfde antwoord teruggekregen te hebben. En dat is raar. That's all.
En terecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.
Mensen kunnen wel meer willen. Ik ga 't niet geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mensen willen hyvespagina zien.
hyves is geen privé informatie.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Re het volgende:
er wordt hier dan ook geen hyves of prive informatie gepost
Ik ga nog lang niet dood, hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
Als het klopt dan ja. Ik kan me uit dat topic niet veel info herinneren waarmee je iemands Hyves kan achterhalen...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.
Misschien staat er daarom het woordje 'of' tussen 'hyves' en 'privé informatie'?quote:
En wat bedoel je met 'hier'?quote:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Locusta het volgende:
Ik had het topic ook gelezen en vond het een erg zielig verhaalEn om nu te lezen dat iemand zo ziek is geweest om dit te verzinnen is te ziek voor woorden
![]()
Eigenlijk gun ik TS dan ook precies wat hij zelf verzonnen heeft, hopelijk leert hij dan dit soort streken af
Dat zou wel echt vet zijn. En dat ie dan zo op internet komt huilen, van OMG ik heb een miskraam gehad. En wij zo, ahahaha, HOAX, je hebt helemaal geen kutje haha.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Beauregard het volgende:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!
Ik doelde eigenlijk meer op de situatiequote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Beauregard het volgende:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!
Net goed!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Dat zou wel echt vet zijn. En dat ie dan zo op internet komt huilen, van OMG ik heb een miskraam gehad. En wij zo, ahahaha, HOAX, je hebt helemaal geen kutje haha.
Als je toch bezig bent, morgen graag een lentezonnetje bij 16 graden celsius.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Noisiv het volgende:
Laten we met zn alle een kaarsje opsteken en bidden dat ze een auto ongeluk krijgen en in coma raken?
Rightttttt, en PM's en persoonlijke emails ook niet. Hele topic kan je dus wel sluiten conform die regeltjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Re het volgende:
ja meneer de sensatiezoeker...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Rightttttt, en PM's en persoonlijke emails ook niet. Hele topic kan je dus wel sluiten conform die regeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Juist, ik heb het hier over het pareltje van Noorsbloed
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Wat was meneer zielig, kindje dood, vriendin in coma.. blablafuckingbla. Ik had altijd al mijn twijfels over dat verhaal maar hield me maar stil. Er waren godverdomme zelfs mensen die geld wilden doneren omdat meneer NB zijn ziekenhuisrekening niet kon betalen. Spijtig dat NB ze allemaal voor de gek hield.
Want, de hyves van zijn vriendin werd opgespoord. Ik heb een mailtje gestuurd, en kreeg het volgende terug:
[..]
Hoe fucked up is diter was zelfs iemand die wel 100 euro wilde doneren
Opzich, petje af voor NB om iedereen zo te foppen. Maar dit is gewoon triest.
Prima, ban jos ook voor een maand of drie! Ziek ditquote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.
Dát is pas triest.
Ik wou net zeggen... Ik zie alleen maar die quote van IQM.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Aneurism het volgende:
Is het uberhaubt zeker dat het 1 groot lulverhaal is? Lijkt me nogal nasty dat Noorsbloed na een dag ziekenhuis bezoek inlogged op fok om te zien dat hij voor trieste knakker uitgemaakt word.
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Aneurism het volgende:
Is het uberhaubt zeker dat het 1 groot lulverhaal is? Lijkt me nogal nasty dat Noorsbloed na een dag ziekenhuis bezoek inlogged op fok om te zien dat hij voor trieste knakker uitgemaakt word.
Ziek juist als het fake is... Maar bijzonder triest als er daadwerkelijk iemand in het Zh ligt..quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Ik zie alleen maar die quote van IQM.
Je kan lullen wat je wil maar die NB heeft het wel bijzonder strak gedaan allemaal.
Ik dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Hoe fucked up is diter was zelfs iemand die wel 100 euro wilde doneren
Dus we gaan nu allemaal een oordeel trekken op basis van? Zal ik dan straks ook even een topic openen over mijn pik van 30cm zonder enige bronvermelding?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.
WTF?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Ik dus..
Het kan mij weinig schelen als dit hoax blijkt te zijn, dan had ik alsnog 100 gedoneerd. Ik kom niks tekort..
Tja, zo kan je alles wel wegschuiven. Is het zeer waarschijnlijk dat dit 1 groot lulverhaal is?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.
Nee, niks wegschuiven, gewoon nog maar eens een keer de waarschuwing niet zomaar klakkeloos alles te geloven. Ik weet niet hoor, heb er vandaag over gepost in KLB, zoek maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, zo kan je alles wel wegschuiven. Is het zeer waarschijnlijk dat dit 1 groot lulverhaal is?
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef Aneurism het volgende:
Best kut eigenlijk, ik wou er nog een boek over schrijven.
Ik moest lachen en nu kijken de katten naar mequote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal zo even wat mensen in een ander subforum op dit topic attenderen, kunnen ze jullie vertellen dat je je ogen uit je kop moet schamen.
Normaal spreek je ze alleen toe met de liefkozende woorden "kutkat" hetgeen gevolgd wordt door oudhollandsch schoen smijten?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu kijken de katten naar me
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal zo even wat mensen in een ander subforum op dit topic attenderen, kunnen ze jullie vertellen dat je je ogen uit je kop moet schamen.
Erhm, je brand zelf kaarsjes voor die vent?!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Ik was zelf weer te schijterig om deze te plaatsen
Of jullie gaan er allemaal met MIJN eer vandoorquote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
hij heeft nooit om dat geld gevraagd he...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
OMG ..... WTF
NB dat was toch een van de "BAZEN"
Kunnen ze die gast niet neerknuppelen, wat een faler. Ik heb zin om hem elke dag een pakket van 4 KG op te sturen, gewoon als tegenprestatie. Moet ik alleen nog even achter zijn adres komen. Wat een jostie zeg, wat mensen in de zeik nemen die het dan ook nog eens serieus voor met je hebben en geld willen storten. Triest... echt triest.
Kaars in je aars, baarsquote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Erhm, je brand zelf kaarsjes voor die vent?!
wacht... nee dat was een ander...![]()
Het is vrij luguber ja, maar als je 's nachts moet werken, en je beetje geinteresseerd bent hoe mensen zullen reageren op dit soort berichten.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel met mijn vriend verder zou willen als ik wist dat ie anonieme mensen om aandacht ging smeken met het verhaal dat ik een miskraam heb gehad en doodga.
Er zijn ook mensen die écht iets meemaken (zoals een miskraam of een partner die doodgaat, kijk maar in OUD) en daarover posten. En dan worden nu dus mensen die welwillend zijn om zoiets genoeg te geloven om sterkte te wensen, belachelijk gemaakt. Zodat de volgende keer dat iemand zoiets echt meemaakt en van zich afschrijft, we weer allemaal HOAX gaan roepen en weer teringlijers zijn.
Internet is een veel ongezelligere plek dan het hoeft te zijn, dankzij tragische aandachtshoeren van dit kaliber. Echt sneu dat je dan geen leuk ongeloofwaardig verhaal kan verzinnen in plaats van met dode baby's te gaan smijten. Wat heb je dan voor jezelf bewezen? Dat wildvreemde mensen aardig kunnen zijn en jijzelf een leugenachtige internetheld? Nou, knap hooralsof niet iedereen met een toetsenbord zoiets kan doen. Ik snap dat echt niet, en ik snap die vriendin die het niks kan schelen nog minder als dit dan wel echt is. Ik zou zo'n kneus niet moeten.
Gut, je maakt wat mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu kijken de katten naar me
ik houd van fokquote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.
Dát is pas triest.
Nee maar dan nog.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
hij heeft nooit om dat geld gevraagd he...
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Opzich, petje af voor NB om iedereen zo te foppen.
Ach daar kunnen mensen zelf ook wel achterkomen, hij heeft vaak genoeg gezegd dat die peter heet en uit zutphen komtquote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Re het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Adelante het volgende:
Is ie al geband?
Zo nee, ik verwijder al zijn berichten in de KLB SC. Wat the heck! In heel KLB is ie niet meer welkom!
Ach, het is gewoon een kleine groep Noren die het voor de rest verpest!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus.
IP ban a.u.b.
En een ban voor alle Noren.
quote:05-01 16:16: Robin wenst peter en mirjam veel sterkte met de coma van Mirjam
05-01 15:15: Joey doneert geld voor de operatie van Mirjam
Geinteresseerd? Dan kijk je maar in een topic wat wél echt is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Juvenalis het volgende:
Het is vrij luguber ja, maar als je 's nachts moet werken, en je beetje geinteresseerd bent hoe mensen zullen reageren op dit soort berichten.
Morbide humor
Persoonlijk vind ik dat wel grappigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
, tenzij je zo geretardeert bent dat je het ook leuk vind plotseling je vingers richting de ogen van anderen te priemen en te schreeuwen 'AHAHA JE KNIPPERDE'![]()
Ik moest lachen en nu kijken mijn katten naar mequote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus.
IP ban a.u.b.
En een ban voor alle Noren.
Een oom van mij had dat ook en die is nu dood.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu kijken mijn katten naar me
> OUDquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef timmmmm het volgende:
hierbij wil ik alle mensen die nu roepen dat ze allang wisten dat het nep was, maar het maar niet wilde zeggen, omdat dat ook weer zoietswas een dikke vette!!!!!!!!!!! geven. Lul niet.
Verder vind ik Afcajos nou niet echt een betrouwbare bron, IQMfor that matter ook niet. NB wordt nu aan de schandpaal genageld, terwijl het enige wat we hebben een stukje tekst is, wat van iedereen kan komen. Dat is een beetje jammer, omdat niemand, behalve NB weet wat er echt gebeurd is. Om mensen dood te wensen of een ban aan te vragen (wat volgens mij allemaal niet mag, maar in dit topic schijnbaar wel) op basis van dat stukje tekst is behoorlijk verwerpelijk.
Is yvonne jouw oom?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Een oom van mij had dat ook en die is nu dood.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef SHE het volgende:
[..]
[..]
dan moet je deze kloon ook niet te vaak gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
Lang geleden dat ik nog impact maakte met soortgelijke topics.
Dat zijn er wel meer hier. Maar de manier waarop NB het deed was wel heel ziek. Snap ook echt niet dat die vriendin van hem dit pikt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:05 schreef Fascination het volgende:
Noorsbloed is een attention whore.
[..]
Och, er zijn nog steeds mensen die je geloven hoor, zélfs als je je topics onder dit account postquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
Lang geleden dat ik nog impact maakte met soortgelijke topics.
Ze is 17, dan ben je nog wat naief en zulksquote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer hier. Maar de manier waarop NB het deed was wel heel ziek. Snap ook echt niet dat die vriendin van hem dit pikt.
Kennelijk heeft ze naar ons allebei het zelfde gestuurd. Moet ik nog een screen maken van de hyves pm ?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
wtf lul jij nouquote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát is pas triest.
Neemt niet weg dat het vaag blijft dat ze een copy/paste mail/tekst gebruiktquote:Op maandag 5 januari 2009 17:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kennelijk heeft ze naar ons allebei het zelfde gestuurd. Moet ik nog een screen maken van de hyves pm ?
Omdat?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prima, ban jos ook voor een maand of drie! Ziek dit
Ik kreeg een anderequote:Op maandag 5 januari 2009 17:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het vaag blijft dat ze een copy/paste mail/tekst gebruikt
Alsof ze wist dat er vragen zouden komen.
Ja, ik geef aan dat ik het ook luguber vind. Maar goed, psychologisch gezien is het erg interessant om te kijken hoe mensen er op reageren.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geinteresseerd? Dan kijk je maar in een topic wat wél echt is.
Humor? Verzin dan een leuke grap. Dit is niet grappig, tenzij je zo geretardeert bent dat je het ook leuk vind plotseling je vingers richting de ogen van anderen te priemen en te schreeuwen 'AHAHA JE KNIPPERDE'wat mensen hier deden was een doodnormale reactie. Die had iedereen met een zielig verhaal kunnen uitlokken en een zielig verhaal verzinnen is niet knap, interessant of grappig.
Reacties uitlokken en humor zijn twee heel verschillende dingen. Niet iedereen gaat het internet op met het idee dat nergens op reageren en nergens van onder de indruk zijn je tof maakt. Sommige mensen zijn ook op internet menselijk, als je dat grappig vind spoor je niet imho.
NB is dan ook een vampiergothic http://fotoboek.fok.nl/noorsbloedquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Het is vrij luguber ja, maar als je 's nachts moet werken, en je beetje geinteresseerd bent hoe mensen zullen reageren op dit soort berichten.
Morbide humor
Ten eerste, als je mijn topics een beetje volgt vertel ik meestal dat ik faal hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso vind ik het wel lef dat een van de grootste aandachttrekkers op FOK!, met zijn kijk mij eens stoer zijnen chicks hosselen topics, durft te klagen over mensen die aandacht vragen op forum. Het tweede punt even daargelaten.
En dat zijn vooroordelenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
NB is dan ook een vampiergothic http://fotoboek.fok.nl/noorsbloed: Daar zal het wel door komen
Waarom verdedig ik hem nog eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Er staat toch vampire freaks onder die foto,s
Dus ook niet aan de kindjes in Afrika.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:22 schreef TLC het volgende:
Als je zo iets verzint als de dood van je kind ben je geestesziek ; en dan heb je hulp nodig van een professional.
En voor de users ; nooit geld aanbieden aan iemand die je niet kent, hoe zielig hij / zij ook mag overkomen.
QFTquote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prima, ban jos ook voor een maand of drie! Ziek dit
Precies, er is een wezenlijk verschil tussen Fok zien als platform om dom te ouwehoeren, of een of ander verhaal te bedenken met de insteek daar een slaatje uit te slaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ten eerste, als je mijn topics een beetje volgt vertel ik meestal dat ik faal hooren ten tweede, hoe durf je mij te vergelijken met zo'n psychopaat die het volk in KLB SC en R&P maandenlang aan het lijntje hangt
Psychologisch gezien is er wel meer interessant, en daar is ook niets mis mee, zolang je er geen mensen mee lastig valt. En in dit geval maakt hij toch echt 'slachtoffers'.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ja, ik geef aan dat ik het ook luguber vind. Maar goed, psychologisch gezien is het erg interessant om te kijken hoe mensen er op reageren.
Bovendien, waarom zou je dan niet gewoon de zoekfunctie gebruiken en wat al bestaande zielige topics lezen, die geschreven zijn door mensen die echt in de shit zitten... Zo kun je reacties bestuderen zonder mensen lastig te vallen en te neppen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Psychologisch gezien is er wel meer interessant, en daar is ook niets mis mee, zolang je er geen mensen mee lastig valt. En in dit geval maakt hij toch echt 'slachtoffers'.
Heel wat R&Pertjes zitten nuquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Psychologisch gezien is er wel meer interessant, en daar is ook niets mis mee, zolang je er geen mensen mee lastig valt. En in dit geval maakt hij toch echt 'slachtoffers'.
Precies. Anderzijds; z'n verhalen in de SC waren ook behoorlijk ziek, je weet wel wat ik bedoelquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieve mod,quote:Op maandag 5 januari 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben benieuwd wat die kerel te zeggen heeft.
NB is volgens mij zelf ook al een kloon.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lieve mod,
ik wil graag een nieuwe kloon aanvragen. Graag met een beetje een stoere naam! Ik dacht zelf aan VikingBlood of UndeadBabyKiller.
kusjes,
NB
Vandaar nieuwe kloon in plaats van kloonquote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Zotheid het volgende:
NB is volgens mij zelf ook al een kloon.
quote:En voor de mensen met een geliefde,
Geniet van elke seconde met elkaar,
Geniet van elkaar blik en aanraking,
En vergeet NOOIT maar dan ook NOOIT
Dat het zo voorbij zou kunnen zijn ..
Vooral dat laatste denk ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Fascination het volgende:
Zou hij dit alles echt alleen als een "grap" bedoeld hebben of is hij daadwerkelijk een beetje "ziek" in z'n hoofd?
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:03 schreef Beauregard het volgende:
Overigens lijkt het me een goed idee om deze case naar Alberto Stegeman te sturen. Die kan er vast een interessant item van maken.
Dat laatste.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Fascination het volgende:
Zou hij dit alles echt alleen als een "grap" bedoeld hebben of is hij daadwerkelijk een beetje "ziek" in z'n hoofd?
Dat laatste, sinds ik hem foto's van verminkte lijken zag posten op een ander forum had ik al zo m'n bedenkingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Fascination het volgende:
Topicwendingquote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
Het ergste vind ik nog: hij draagt bandshirts.
Waar?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
on-ge-lo-felijk wat ik zojuist op internet tegenkwam.
Gewoon een stamceltransplantatie faken !
RIP Fancy forum.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste, sinds ik hem foto's van verminkte lijken zag posten op een ander forum had ik al zo m'n bedenkingen.
Weet je dat je een ongelofelijke stumper bent?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso vind ik het wel lef dat een van de grootste aandachttrekkers op FOK!, met zijn kijk mij eens stoer zijnen chicks hosselen topics, durft te klagen over mensen die aandacht vragen op forum. Het tweede punt even daargelaten.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar had je gewoon coke voor kunnen kopen, kunstkut dat je er bent.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, niet altijd maar soms ligt het er wel érg dik bovenop.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef ElizabethR het volgende:
Sja, heel sneu als het inderdaad verzonnen blijkt. Maar ik betuig veel liever een keer voor niks mijn welgemeende medeleven dan dat ik altijd en eeuwig er bij voorbaat vanuit moet gaan dat een en ander verzonnen zal zijn omdat het op een internetforum staat.
Had dat dan eerder gezegd kerelquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, niet altijd maar soms ligt het er wel érg dik bovenop.
mijn opperbouwmeester, wat een gastquote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit was wel 1 van mijn favoriete quotes eigenlijk
Neuh. Ik vind het een sneue actie van die gozer, maar verder zal het me aan mijn reet roesten. Zegt meer over zijn geestelijke gesteldheid dan over de mijne. Ik weet immers van mezelf dat mijn empathie soms een loopje met me neemtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Zoals in het topic te lezen was zaten er ook mensen 'met tranen in hun ogen' het topic door te lezen. Willen die mensen hier ook even reageren, a.u.b.? Hoe voelt u zich op dit moment? Aardig in de kont gepenetreerd?
Jij bent goed bezig in dit topicquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Zoals in het topic te lezen was zaten er ook mensen 'met tranen in hun ogen' het topic door te lezen. Willen die mensen hier ook even reageren, a.u.b.? Hoe voelt u zich op dit moment? Aardig in de kont gepenetreerd?
Jij denkt dat dat alleen voor dit specifieke topic geldt? Arme ziel.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig in dit topic
Zoiets dacht ik ook alquote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik vind het trouwens wel een grappige gedachte dat die alternatieve flapkees nu dit topic meeleest, met waarschijnlijk zijn broek op zijn enkels en zijn lul met inkepingen in z'n hand. Oh, oh, oh, wat zal ie genieten van de verbolgenheid die hier ontstaan is door zijn - ietwat vervroegde - 1 april grap..
Gelukkig houden we allemaal van kontseks beauregardquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Hij heeft uiteraard wel gelijk. En juist door dit soort topics geef je hem aleen maar zijn zin.quote:
Ik zie het nooit Swets, echt nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, niet altijd maar soms ligt het er wel érg dik bovenop.
Op mij komt het over alsof ze ook wel eens een avondje mee heeft gekeken/gelachenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer hier. Maar de manier waarop NB het deed was wel heel ziek. Snap ook echt niet dat die vriendin van hem dit pikt.
Denk dat ze zelf ook vaak over haar eigen dood fantaseertquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof ze ook wel eens een avondje mee heeft gekeken/gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ben dan weer zo'n sensatietrut die eigenlijk ook wel eens wil horen wat meneer hier zelf over te zeggen heeft, dus doe maar geen permbanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Agiath het volgende:
Ik neem aan dat noorsbloed wel een permban hiervoor gekregen heeft?
Oke hij heeft het recht om zich te verdedigen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben dan weer zo'n sensatietrut die eigenlijk ook wel eens wil horen wat meneer hier zelf over te zeggen heeft, dus doe maar geen permbanEn dat die vriendin dit blijkbaar normaal vindt
Dan ben je geen sensatietrut maar gewoon naief. Die gaat hier echt geen verklaring over afleggen...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ben dan weer zo'n sensatietrut die eigenlijk ook wel eens wil horen wat meneer hier zelf over te zeggen heeft
Zo reëel ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Dipkip het volgende:
Dan ben je geen sensatietrut maar gewoon naief. Die gaat hier echt geen verklaring over afleggen...
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf ook vaak over haar eigen dood fantaseert
Een folie a deux stelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Post eens jouw reactie uit dat topic dan? Och nee je hebt zeker niet gereageerd hequote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef right_turn het volgende:
Boehahaha, mensen die in zo'n onzinnig verhaal trappen. Het druipt er gewoon van af ...
Ik zal eerlijk zijn dat ik het in eerste instantie ook geloofde, maar toen hij bleef doordraven over dat ze OPEENS in coma lag enzo, dacht ikvan... rightquote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Aneurism het volgende:
Grappig hoe ineens IEDEREEN het al van mijlen ver aan zag komen.Dat vind ik bijna nog triester dan het hele verhaal van Noorsbloed.
Ik ben blij dat jij dit topic hebt gevonden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Nou, ik heb via hyves het adres van z'n schoonmoeder achterhaald, die ga ik morgen persoonlijk een bloemetje bezorgen voor alle ellende die ze nu meemaakt. Ouders worden immers vaak vergeten in deze. Als Re toestemming geeft zal ik dat adres heir plaatsen zodat we er misschien een gezamelijke stille tocht van kunnen maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef Trannellius het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er niet inmiddels een expeditie van enkele fokkers naar zijn huis is georganiseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |