Prima, ban jos ook voor een maand of drie! Ziek ditquote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.
Dát is pas triest.
Ik wou net zeggen... Ik zie alleen maar die quote van IQM.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Aneurism het volgende:
Is het uberhaubt zeker dat het 1 groot lulverhaal is? Lijkt me nogal nasty dat Noorsbloed na een dag ziekenhuis bezoek inlogged op fok om te zien dat hij voor trieste knakker uitgemaakt word.
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Aneurism het volgende:
Is het uberhaubt zeker dat het 1 groot lulverhaal is? Lijkt me nogal nasty dat Noorsbloed na een dag ziekenhuis bezoek inlogged op fok om te zien dat hij voor trieste knakker uitgemaakt word.
Ziek juist als het fake is... Maar bijzonder triest als er daadwerkelijk iemand in het Zh ligt..quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Ik zie alleen maar die quote van IQM.
Je kan lullen wat je wil maar die NB heeft het wel bijzonder strak gedaan allemaal.
Ik dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Hoe fucked up is diter was zelfs iemand die wel 100 euro wilde doneren
Dus we gaan nu allemaal een oordeel trekken op basis van? Zal ik dan straks ook even een topic openen over mijn pik van 30cm zonder enige bronvermelding?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.
WTF?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Ik dus..
Het kan mij weinig schelen als dit hoax blijkt te zijn, dan had ik alsnog 100 gedoneerd. Ik kom niks tekort..
Tja, zo kan je alles wel wegschuiven. Is het zeer waarschijnlijk dat dit 1 groot lulverhaal is?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.
Nee, niks wegschuiven, gewoon nog maar eens een keer de waarschuwing niet zomaar klakkeloos alles te geloven. Ik weet niet hoor, heb er vandaag over gepost in KLB, zoek maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, zo kan je alles wel wegschuiven. Is het zeer waarschijnlijk dat dit 1 groot lulverhaal is?
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef Aneurism het volgende:
Best kut eigenlijk, ik wou er nog een boek over schrijven.
Ik moest lachen en nu kijken de katten naar mequote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal zo even wat mensen in een ander subforum op dit topic attenderen, kunnen ze jullie vertellen dat je je ogen uit je kop moet schamen.
Normaal spreek je ze alleen toe met de liefkozende woorden "kutkat" hetgeen gevolgd wordt door oudhollandsch schoen smijten?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu kijken de katten naar me
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal zo even wat mensen in een ander subforum op dit topic attenderen, kunnen ze jullie vertellen dat je je ogen uit je kop moet schamen.
Erhm, je brand zelf kaarsjes voor die vent?!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Ik was zelf weer te schijterig om deze te plaatsen
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe hier moet ik gewoon gepost hebben.
Of jullie gaan er allemaal met MIJN eer vandoorquote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.
hij heeft nooit om dat geld gevraagd he...quote:Op maandag 5 januari 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
OMG ..... WTF
NB dat was toch een van de "BAZEN"
Kunnen ze die gast niet neerknuppelen, wat een faler. Ik heb zin om hem elke dag een pakket van 4 KG op te sturen, gewoon als tegenprestatie. Moet ik alleen nog even achter zijn adres komen. Wat een jostie zeg, wat mensen in de zeik nemen die het dan ook nog eens serieus voor met je hebben en geld willen storten. Triest... echt triest.
Kaars in je aars, baarsquote:Op maandag 5 januari 2009 15:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Erhm, je brand zelf kaarsjes voor die vent?!
wacht... nee dat was een ander...![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe hier moet ik gewoon gepost hebben.
Het is vrij luguber ja, maar als je 's nachts moet werken, en je beetje geinteresseerd bent hoe mensen zullen reageren op dit soort berichten.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel met mijn vriend verder zou willen als ik wist dat ie anonieme mensen om aandacht ging smeken met het verhaal dat ik een miskraam heb gehad en doodga.
Er zijn ook mensen die écht iets meemaken (zoals een miskraam of een partner die doodgaat, kijk maar in OUD) en daarover posten. En dan worden nu dus mensen die welwillend zijn om zoiets genoeg te geloven om sterkte te wensen, belachelijk gemaakt. Zodat de volgende keer dat iemand zoiets echt meemaakt en van zich afschrijft, we weer allemaal HOAX gaan roepen en weer teringlijers zijn.
Internet is een veel ongezelligere plek dan het hoeft te zijn, dankzij tragische aandachtshoeren van dit kaliber. Echt sneu dat je dan geen leuk ongeloofwaardig verhaal kan verzinnen in plaats van met dode baby's te gaan smijten. Wat heb je dan voor jezelf bewezen? Dat wildvreemde mensen aardig kunnen zijn en jijzelf een leugenachtige internetheld? Nou, knap hooralsof niet iedereen met een toetsenbord zoiets kan doen. Ik snap dat echt niet, en ik snap die vriendin die het niks kan schelen nog minder als dit dan wel echt is. Ik zou zo'n kneus niet moeten.
Gut, je maakt wat mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu kijken de katten naar me
ik houd van fokquote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.
Dát is pas triest.
Nee maar dan nog.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
hij heeft nooit om dat geld gevraagd he...
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Opzich, petje af voor NB om iedereen zo te foppen.
Ach daar kunnen mensen zelf ook wel achterkomen, hij heeft vaak genoeg gezegd dat die peter heet en uit zutphen komtquote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Re het volgende:
er wordt hier dan ook geen hyves of prive informatie gepost
Dit dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:08 schreef Adelante het volgende:
Is ie al geband?
Zo nee, ik verwijder al zijn berichten in de KLB SC. Wat the heck! In heel KLB is ie niet meer welkom!
Ach, het is gewoon een kleine groep Noren die het voor de rest verpest!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus.
IP ban a.u.b.
En een ban voor alle Noren.
quote:05-01 16:16: Robin wenst peter en mirjam veel sterkte met de coma van Mirjam
05-01 15:15: Joey doneert geld voor de operatie van Mirjam
Geinteresseerd? Dan kijk je maar in een topic wat wél echt is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Juvenalis het volgende:
Het is vrij luguber ja, maar als je 's nachts moet werken, en je beetje geinteresseerd bent hoe mensen zullen reageren op dit soort berichten.
Morbide humor
Persoonlijk vind ik dat wel grappigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
, tenzij je zo geretardeert bent dat je het ook leuk vind plotseling je vingers richting de ogen van anderen te priemen en te schreeuwen 'AHAHA JE KNIPPERDE'![]()
Ik moest lachen en nu kijken mijn katten naar mequote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus.
IP ban a.u.b.
En een ban voor alle Noren.
Een oom van mij had dat ook en die is nu dood.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu kijken mijn katten naar me
> OUDquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef timmmmm het volgende:
hierbij wil ik alle mensen die nu roepen dat ze allang wisten dat het nep was, maar het maar niet wilde zeggen, omdat dat ook weer zoietswas een dikke vette!!!!!!!!!!! geven. Lul niet.
Verder vind ik Afcajos nou niet echt een betrouwbare bron, IQMfor that matter ook niet. NB wordt nu aan de schandpaal genageld, terwijl het enige wat we hebben een stukje tekst is, wat van iedereen kan komen. Dat is een beetje jammer, omdat niemand, behalve NB weet wat er echt gebeurd is. Om mensen dood te wensen of een ban aan te vragen (wat volgens mij allemaal niet mag, maar in dit topic schijnbaar wel) op basis van dat stukje tekst is behoorlijk verwerpelijk.
Is yvonne jouw oom?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Een oom van mij had dat ook en die is nu dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |