quote:05-01 16:16: Robin wenst peter en mirjam veel sterkte met de coma van Mirjam
05-01 15:15: Joey doneert geld voor de operatie van Mirjam
Geinteresseerd? Dan kijk je maar in een topic wat wél echt is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Juvenalis het volgende:
Het is vrij luguber ja, maar als je 's nachts moet werken, en je beetje geinteresseerd bent hoe mensen zullen reageren op dit soort berichten.
Morbide humor
Persoonlijk vind ik dat wel grappigquote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
, tenzij je zo geretardeert bent dat je het ook leuk vind plotseling je vingers richting de ogen van anderen te priemen en te schreeuwen 'AHAHA JE KNIPPERDE'![]()
Ik moest lachen en nu kijken mijn katten naar mequote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus.
IP ban a.u.b.
En een ban voor alle Noren.
Een oom van mij had dat ook en die is nu dood.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moest lachen en nu kijken mijn katten naar me
> OUDquote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef timmmmm het volgende:
hierbij wil ik alle mensen die nu roepen dat ze allang wisten dat het nep was, maar het maar niet wilde zeggen, omdat dat ook weer zoietswas een dikke vette!!!!!!!!!!! geven. Lul niet.
Verder vind ik Afcajos nou niet echt een betrouwbare bron, IQMfor that matter ook niet. NB wordt nu aan de schandpaal genageld, terwijl het enige wat we hebben een stukje tekst is, wat van iedereen kan komen. Dat is een beetje jammer, omdat niemand, behalve NB weet wat er echt gebeurd is. Om mensen dood te wensen of een ban aan te vragen (wat volgens mij allemaal niet mag, maar in dit topic schijnbaar wel) op basis van dat stukje tekst is behoorlijk verwerpelijk.
Is yvonne jouw oom?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Een oom van mij had dat ook en die is nu dood.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef SHE het volgende:
[..]
[..]
dan moet je deze kloon ook niet te vaak gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
Lang geleden dat ik nog impact maakte met soortgelijke topics.
Dat zijn er wel meer hier. Maar de manier waarop NB het deed was wel heel ziek. Snap ook echt niet dat die vriendin van hem dit pikt.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:05 schreef Fascination het volgende:
Noorsbloed is een attention whore.
[..]
Och, er zijn nog steeds mensen die je geloven hoor, zélfs als je je topics onder dit account postquote:Op maandag 5 januari 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
Lang geleden dat ik nog impact maakte met soortgelijke topics.
Ze is 17, dan ben je nog wat naief en zulksquote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer hier. Maar de manier waarop NB het deed was wel heel ziek. Snap ook echt niet dat die vriendin van hem dit pikt.
Kennelijk heeft ze naar ons allebei het zelfde gestuurd. Moet ik nog een screen maken van de hyves pm ?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.
wtf lul jij nouquote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.
Dát is pas triest.
Neemt niet weg dat het vaag blijft dat ze een copy/paste mail/tekst gebruiktquote:Op maandag 5 januari 2009 17:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kennelijk heeft ze naar ons allebei het zelfde gestuurd. Moet ik nog een screen maken van de hyves pm ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |