mijn opperbouwmeester, wat een gastquote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit was wel 1 van mijn favoriete quotes eigenlijk
Neuh. Ik vind het een sneue actie van die gozer, maar verder zal het me aan mijn reet roesten. Zegt meer over zijn geestelijke gesteldheid dan over de mijne. Ik weet immers van mezelf dat mijn empathie soms een loopje met me neemtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Zoals in het topic te lezen was zaten er ook mensen 'met tranen in hun ogen' het topic door te lezen. Willen die mensen hier ook even reageren, a.u.b.? Hoe voelt u zich op dit moment? Aardig in de kont gepenetreerd?
Jij bent goed bezig in dit topicquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Zoals in het topic te lezen was zaten er ook mensen 'met tranen in hun ogen' het topic door te lezen. Willen die mensen hier ook even reageren, a.u.b.? Hoe voelt u zich op dit moment? Aardig in de kont gepenetreerd?
Jij denkt dat dat alleen voor dit specifieke topic geldt? Arme ziel.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:35 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig in dit topic
Zoiets dacht ik ook alquote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef Beauregard het volgende:
Ik vind het trouwens wel een grappige gedachte dat die alternatieve flapkees nu dit topic meeleest, met waarschijnlijk zijn broek op zijn enkels en zijn lul met inkepingen in z'n hand. Oh, oh, oh, wat zal ie genieten van de verbolgenheid die hier ontstaan is door zijn - ietwat vervroegde - 1 april grap..
Gelukkig houden we allemaal van kontseks beauregardquote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Hij heeft uiteraard wel gelijk. En juist door dit soort topics geef je hem aleen maar zijn zin.quote:
Ik zie het nooit Swets, echt nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, niet altijd maar soms ligt het er wel érg dik bovenop.
Op mij komt het over alsof ze ook wel eens een avondje mee heeft gekeken/gelachenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer hier. Maar de manier waarop NB het deed was wel heel ziek. Snap ook echt niet dat die vriendin van hem dit pikt.
Denk dat ze zelf ook vaak over haar eigen dood fantaseertquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op mij komt het over alsof ze ook wel eens een avondje mee heeft gekeken/gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ben dan weer zo'n sensatietrut die eigenlijk ook wel eens wil horen wat meneer hier zelf over te zeggen heeft, dus doe maar geen permbanquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Agiath het volgende:
Ik neem aan dat noorsbloed wel een permban hiervoor gekregen heeft?
Oke hij heeft het recht om zich te verdedigen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ben dan weer zo'n sensatietrut die eigenlijk ook wel eens wil horen wat meneer hier zelf over te zeggen heeft, dus doe maar geen permbanEn dat die vriendin dit blijkbaar normaal vindt
Dan ben je geen sensatietrut maar gewoon naief. Die gaat hier echt geen verklaring over afleggen...quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ben dan weer zo'n sensatietrut die eigenlijk ook wel eens wil horen wat meneer hier zelf over te zeggen heeft
Zo reëel ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef Dipkip het volgende:
Dan ben je geen sensatietrut maar gewoon naief. Die gaat hier echt geen verklaring over afleggen...
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf ook vaak over haar eigen dood fantaseert
Een folie a deux stelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Post eens jouw reactie uit dat topic dan? Och nee je hebt zeker niet gereageerd hequote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef right_turn het volgende:
Boehahaha, mensen die in zo'n onzinnig verhaal trappen. Het druipt er gewoon van af ...
Ik zal eerlijk zijn dat ik het in eerste instantie ook geloofde, maar toen hij bleef doordraven over dat ze OPEENS in coma lag enzo, dacht ikvan... rightquote:Op maandag 5 januari 2009 21:22 schreef Aneurism het volgende:
Grappig hoe ineens IEDEREEN het al van mijlen ver aan zag komen.Dat vind ik bijna nog triester dan het hele verhaal van Noorsbloed.
Ik ben blij dat jij dit topic hebt gevonden.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef Beauregard het volgende:
Nou, ik heb via hyves het adres van z'n schoonmoeder achterhaald, die ga ik morgen persoonlijk een bloemetje bezorgen voor alle ellende die ze nu meemaakt. Ouders worden immers vaak vergeten in deze. Als Re toestemming geeft zal ik dat adres heir plaatsen zodat we er misschien een gezamelijke stille tocht van kunnen maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef Trannellius het volgende:
Valt me trouwens tegen dat er niet inmiddels een expeditie van enkele fokkers naar zijn huis is georganiseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |