quote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie het laatst lacht begint bloed op te hoesten
Argh goedgelovige josti:quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
IQM poste precies diezelfde tekst een paar uur geleden al.
Zo per nu steek jij geregeld een vinger in je hol...quote:Hoi ik ben Snakey en ik steek geregeld een vinger in mijn poep.
Doeeeiiii
Je snapt het niet of wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Argh goedgelovige josti:
[..]
Zo per nu steek jij geregeld een vinger in je hol...
Ik kom helemaal nergens uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat jij en Afcajos uit KLB komen. Duh!
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je snapt het niet of wel?
Ik had Mirre gePMd via Hyves en kreeg een antwoord terug dat ik hier postte. In de OP van dit topic claimt de TS zelf een mailtje gestuurd te hebben naar Mirre en precies hetzelfde antwoord teruggekregen te hebben. En dat is raar. That's all.
Je snapt het niet of wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had Mirre gePMd via Hyves en kreeg een antwoord terug dat ik hier postte. In de OP van dit topic claimt de TS zelf een mailtje gestuurd te hebben naar Mirre en precies hetzelfde antwoord teruggekregen te hebben. En dat is raar. That's all.
En terecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.
Mensen kunnen wel meer willen. Ik ga 't niet geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mensen willen hyvespagina zien.
hyves is geen privé informatie.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Re het volgende:
er wordt hier dan ook geen hyves of prive informatie gepost
Ik ga nog lang niet dood, hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
dit zal helaas weer gaan leiden tot menig copy-cat (nee geen Cc) topics, immers hoe tof om te doen...
Als het klopt dan ja. Ik kan me uit dat topic niet veel info herinneren waarmee je iemands Hyves kan achterhalen...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.
Misschien staat er daarom het woordje 'of' tussen 'hyves' en 'privé informatie'?quote:
En wat bedoel je met 'hier'?quote:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Locusta het volgende:
Ik had het topic ook gelezen en vond het een erg zielig verhaalEn om nu te lezen dat iemand zo ziek is geweest om dit te verzinnen is te ziek voor woorden
![]()
Eigenlijk gun ik TS dan ook precies wat hij zelf verzonnen heeft, hopelijk leert hij dan dit soort streken af
Dat zou wel echt vet zijn. En dat ie dan zo op internet komt huilen, van OMG ik heb een miskraam gehad. En wij zo, ahahaha, HOAX, je hebt helemaal geen kutje haha.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Beauregard het volgende:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!
Ik doelde eigenlijk meer op de situatiequote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Beauregard het volgende:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |