Hoe fucked up is ditquote:Wtf. Heb je mij opgezocht op hyves daarvoor?
Omdat ik niet in coma lig, er niets met mij aan de hand is, ik niet in noorwegen woon. We gewoon 3 maanden een leuke relatie hebben en mijn vriendje zich op zijn werk savonds stierlijk verveelt en dit als een soort.... bezighouding heeft dan savonds? En het in het begin leuk vond om wat verhalen aan te dikken en daarna slikten jullie zo veel dat dat hele verhaal is verzonnen.
Ik heb er niets mee te maken, dat hij dat deed was zijn intentie, ik was er niet blij mee maar ik geloof dat hij dat forum nu ook heeft opgezegd. Sorry voor als je er mee betrokken hebt gevoeld ofzo..
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
Zoiets verzinnen is gewoon ziek.
Hmm, ja, da's waar.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Linkje naar die hyves trouwens? Want TS vertrouw ik ook voor geen meter
Magere poging tot crew propagandaquote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Re het volgende:
tsja dit soort dingen zul je altijd houden op een forum, zolang er users zijn die in serieuze fora lol willen trappen, blijf je dit soort dingen houden.
Wie gaat er dan ook kaarsen branden voor een FOK!ker?!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
En daar heb ik godverdomme kostbare kaarsen voor gebrand? Tijdens de crisis?
Wat een lul. Dat ie lekker in coma mag komen te liggen.
Daar had je gewoon coke voor kunnen kopen, kunstkut dat je er bent.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
En daar heb ik godverdomme kostbare kaarsen voor gebrand? Tijdens de crisis?
Wat een lul. Dat ie lekker in coma mag komen te liggen.
Ik steek sowieso 's avonds altijd kaarsen aan. En nu dacht ik bij het aansteken even aan die lul en zijn comateuze vriendin.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Beauregard het volgende:
Wie gaat er dan ook kaarsen branden voor een FOK!ker?!
Je kunt doorslaan in betrokkenheid. Bij deze is dat jou gelukt.
Ja. Voor ¤1,99 bij de Albert Heijn. In een feestverpakking.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Daar had je gewoon coke voor kunnen kopen, kunstkut dat je er bent.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe hier moet ik gewoon gepost hebben.
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Magere poging tot crew propaganda
Inderdaad. Ik vind 'm briljant.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
dit zal helaas weer gaan leiden tot menig copy-cat (nee geen Cc) topics, immers hoe tof om te doen...
Que? Of heb jij precies hetzelfde teruggekregen als ik?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd, en kreeg het volgende terug:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef dawg het volgende:
Zoiets verzinnen is gewoon ziek.
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Que? Of heb jij precies hetzelfde teruggekregen als ik?
uhuh, maar stellen dat het het gevolg is van algemene lol binnen serieuze topics... da's een paar bruggetjes te ver wmbquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
dit zal helaas weer gaan leiden tot menig copy-cat (nee geen Cc) topics, immers hoe tof om te doen...
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten. Volgens mij gaat hij er met jouw "eer" vandoor.
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.En het zou uiterst ironisch zijn als TS verzint dat hij dat mailtje kreeg in een topic waarin hij klaagt over mensen die dingen verzinnen.
Of dat Noorsbloed eigenlijk die hyves van die vriendin heeft gemaakt stiekum en nu mailt dat ze niet ziek is terwijl ze eigenlijk wel bijna dood aan de lolleraidz in het ziekenhuis ligt!! Dat is pas ironisch!!!!1!!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
Het viel me gewoon op dat het precíés dezelfde tekst is.En het zou uiterst ironisch zijn als TS verzint dat hij dat mailtje kreeg in een topic waarin hij klaagt over mensen die dingen verzinnen.
Haha, nou en of. Wie het laatst lacht begint bloed op te hoestenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Of dat Noorsbloed eigenlijk die hyves van die vriendin heeft gemaakt stiekum en nu mailt dat ze niet ziek is terwijl ze eigenlijk wel bijna dood aan de lolleraidz in het ziekenhuis ligt!! Dat is pas ironisch!!!!1!!
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wie het laatst lacht begint bloed op te hoesten
Argh goedgelovige josti:quote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
IQM poste precies diezelfde tekst een paar uur geleden al.
Zo per nu steek jij geregeld een vinger in je hol...quote:Hoi ik ben Snakey en ik steek geregeld een vinger in mijn poep.
Doeeeiiii
Je snapt het niet of wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Argh goedgelovige josti:
[..]
Zo per nu steek jij geregeld een vinger in je hol...
Ik kom helemaal nergens uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat jij en Afcajos uit KLB komen. Duh!
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je snapt het niet of wel?
Ik had Mirre gePMd via Hyves en kreeg een antwoord terug dat ik hier postte. In de OP van dit topic claimt de TS zelf een mailtje gestuurd te hebben naar Mirre en precies hetzelfde antwoord teruggekregen te hebben. En dat is raar. That's all.
Je snapt het niet of wel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had Mirre gePMd via Hyves en kreeg een antwoord terug dat ik hier postte. In de OP van dit topic claimt de TS zelf een mailtje gestuurd te hebben naar Mirre en precies hetzelfde antwoord teruggekregen te hebben. En dat is raar. That's all.
En terecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.
Mensen kunnen wel meer willen. Ik ga 't niet geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mensen willen hyvespagina zien.
hyves is geen privé informatie.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Re het volgende:
er wordt hier dan ook geen hyves of prive informatie gepost
Ik ga nog lang niet dood, hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Re het volgende:
Als het klopt dan ja. Ik kan me uit dat topic niet veel info herinneren waarmee je iemands Hyves kan achterhalen...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maarja, punt is en blijft dat er een heleboel mensen flink genaaid zijn, of zich op zijn minstr zo voelen.
Misschien staat er daarom het woordje 'of' tussen 'hyves' en 'privé informatie'?quote:
En wat bedoel je met 'hier'?quote:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Locusta het volgende:
Ik had het topic ook gelezen en vond het een erg zielig verhaalEn om nu te lezen dat iemand zo ziek is geweest om dit te verzinnen is te ziek voor woorden
![]()
Eigenlijk gun ik TS dan ook precies wat hij zelf verzonnen heeft, hopelijk leert hij dan dit soort streken af
Dat zou wel echt vet zijn. En dat ie dan zo op internet komt huilen, van OMG ik heb een miskraam gehad. En wij zo, ahahaha, HOAX, je hebt helemaal geen kutje haha.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Beauregard het volgende:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!
Ik doelde eigenlijk meer op de situatiequote:Op maandag 5 januari 2009 14:01 schreef Beauregard het volgende:
Ja! Goed zo, meid! Zeg het hem! Ik hoop ook dat hij een miskraam krijgt, hoor!
Net goed!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Dipkip het volgende:
Dat zou wel echt vet zijn. En dat ie dan zo op internet komt huilen, van OMG ik heb een miskraam gehad. En wij zo, ahahaha, HOAX, je hebt helemaal geen kutje haha.
Als je toch bezig bent, morgen graag een lentezonnetje bij 16 graden celsius.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef Noisiv het volgende:
Laten we met zn alle een kaarsje opsteken en bidden dat ze een auto ongeluk krijgen en in coma raken?
Rightttttt, en PM's en persoonlijke emails ook niet. Hele topic kan je dus wel sluiten conform die regeltjes.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:48 schreef Re het volgende:
er wordt hier dan ook geen hyves of prive informatie gepost
ja meneer de sensatiezoeker...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:50 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Rightttttt, en PM's en persoonlijke emails ook niet. Hele topic kan je dus wel sluiten conform die regeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Juist, ik heb het hier over het pareltje van Noorsbloed
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Wat was meneer zielig, kindje dood, vriendin in coma.. blablafuckingbla. Ik had altijd al mijn twijfels over dat verhaal maar hield me maar stil. Er waren godverdomme zelfs mensen die geld wilden doneren omdat meneer NB zijn ziekenhuisrekening niet kon betalen. Spijtig dat NB ze allemaal voor de gek hield.
Want, de hyves van zijn vriendin werd opgespoord. Ik heb een mailtje gestuurd, en kreeg het volgende terug:
[..]
Hoe fucked up is diter was zelfs iemand die wel 100 euro wilde doneren
Opzich, petje af voor NB om iedereen zo te foppen. Maar dit is gewoon triest.
Prima, ban jos ook voor een maand of drie! Ziek ditquote:Op maandag 5 januari 2009 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent bij deze even triest zo niet triester, jíj bent abslouut niet degeen die het spitwerk heeft gedaan, maar wil er maar al te graag de stoere boy mee uithanegn.
Dát is pas triest.
Ik wou net zeggen... Ik zie alleen maar die quote van IQM.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Aneurism het volgende:
Is het uberhaubt zeker dat het 1 groot lulverhaal is? Lijkt me nogal nasty dat Noorsbloed na een dag ziekenhuis bezoek inlogged op fok om te zien dat hij voor trieste knakker uitgemaakt word.
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Aneurism het volgende:
Is het uberhaubt zeker dat het 1 groot lulverhaal is? Lijkt me nogal nasty dat Noorsbloed na een dag ziekenhuis bezoek inlogged op fok om te zien dat hij voor trieste knakker uitgemaakt word.
Ziek juist als het fake is... Maar bijzonder triest als er daadwerkelijk iemand in het Zh ligt..quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Ik zie alleen maar die quote van IQM.
Je kan lullen wat je wil maar die NB heeft het wel bijzonder strak gedaan allemaal.
Ik dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Hoe fucked up is diter was zelfs iemand die wel 100 euro wilde doneren
Dus we gaan nu allemaal een oordeel trekken op basis van? Zal ik dan straks ook even een topic openen over mijn pik van 30cm zonder enige bronvermelding?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.
WTF?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Ik dus..
Het kan mij weinig schelen als dit hoax blijkt te zijn, dan had ik alsnog 100 gedoneerd. Ik kom niks tekort..
Tja, zo kan je alles wel wegschuiven. Is het zeer waarschijnlijk dat dit 1 groot lulverhaal is?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, voor de triljoenste keer, GEEN ENKEL verhaal is ooit zeker, van niemand niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |