Omdat?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prima, ban jos ook voor een maand of drie! Ziek dit
Ik kreeg een anderequote:Op maandag 5 januari 2009 17:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het vaag blijft dat ze een copy/paste mail/tekst gebruikt
Alsof ze wist dat er vragen zouden komen.
Ja, ik geef aan dat ik het ook luguber vind. Maar goed, psychologisch gezien is het erg interessant om te kijken hoe mensen er op reageren.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Geinteresseerd? Dan kijk je maar in een topic wat wél echt is.
Humor? Verzin dan een leuke grap. Dit is niet grappig, tenzij je zo geretardeert bent dat je het ook leuk vind plotseling je vingers richting de ogen van anderen te priemen en te schreeuwen 'AHAHA JE KNIPPERDE'wat mensen hier deden was een doodnormale reactie. Die had iedereen met een zielig verhaal kunnen uitlokken en een zielig verhaal verzinnen is niet knap, interessant of grappig.
Reacties uitlokken en humor zijn twee heel verschillende dingen. Niet iedereen gaat het internet op met het idee dat nergens op reageren en nergens van onder de indruk zijn je tof maakt. Sommige mensen zijn ook op internet menselijk, als je dat grappig vind spoor je niet imho.
NB is dan ook een vampiergothic http://fotoboek.fok.nl/noorsbloedquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Het is vrij luguber ja, maar als je 's nachts moet werken, en je beetje geinteresseerd bent hoe mensen zullen reageren op dit soort berichten.
Morbide humor
Ten eerste, als je mijn topics een beetje volgt vertel ik meestal dat ik faal hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso vind ik het wel lef dat een van de grootste aandachttrekkers op FOK!, met zijn kijk mij eens stoer zijnen chicks hosselen topics, durft te klagen over mensen die aandacht vragen op forum. Het tweede punt even daargelaten.
En dat zijn vooroordelenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
NB is dan ook een vampiergothic http://fotoboek.fok.nl/noorsbloed: Daar zal het wel door komen
Waarom verdedig ik hem nog eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Er staat toch vampire freaks onder die foto,s
Dus ook niet aan de kindjes in Afrika.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:22 schreef TLC het volgende:
Als je zo iets verzint als de dood van je kind ben je geestesziek ; en dan heb je hulp nodig van een professional.
En voor de users ; nooit geld aanbieden aan iemand die je niet kent, hoe zielig hij / zij ook mag overkomen.
QFTquote:Op maandag 5 januari 2009 15:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Prima, ban jos ook voor een maand of drie! Ziek dit
Precies, er is een wezenlijk verschil tussen Fok zien als platform om dom te ouwehoeren, of een of ander verhaal te bedenken met de insteek daar een slaatje uit te slaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ten eerste, als je mijn topics een beetje volgt vertel ik meestal dat ik faal hooren ten tweede, hoe durf je mij te vergelijken met zo'n psychopaat die het volk in KLB SC en R&P maandenlang aan het lijntje hangt
Psychologisch gezien is er wel meer interessant, en daar is ook niets mis mee, zolang je er geen mensen mee lastig valt. En in dit geval maakt hij toch echt 'slachtoffers'.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:27 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Ja, ik geef aan dat ik het ook luguber vind. Maar goed, psychologisch gezien is het erg interessant om te kijken hoe mensen er op reageren.
Bovendien, waarom zou je dan niet gewoon de zoekfunctie gebruiken en wat al bestaande zielige topics lezen, die geschreven zijn door mensen die echt in de shit zitten... Zo kun je reacties bestuderen zonder mensen lastig te vallen en te neppen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Psychologisch gezien is er wel meer interessant, en daar is ook niets mis mee, zolang je er geen mensen mee lastig valt. En in dit geval maakt hij toch echt 'slachtoffers'.
Heel wat R&Pertjes zitten nuquote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Psychologisch gezien is er wel meer interessant, en daar is ook niets mis mee, zolang je er geen mensen mee lastig valt. En in dit geval maakt hij toch echt 'slachtoffers'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |