quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom kan alles altijd spontaan opgelost worden als je zegt dat je op wilt zeggen?![]()
Houdt je snater en laat me gewoon opzeggen!
Love it.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet en philadelphia light.
1 pistolet tarwe met kipfilet
appel, peer, mandarijn, kiwi
gekookt eitjea
blokje chocolade puur
D: 500 gram broccoli, 200 gram spinazie en 200 gram gegrilde kipfilet.
Foto van de loeigeile broek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een superstrakke loeigeile sportjoggingbankhangbroek gekocht die ik vorige maand ook al in een andere kleur had gekocht. Vorige maand moest ik een M, nu heb ik een S gekochtEn ik ben vandaag ook alweer meer dan een halve kilo lichter van gisteren, dus blijkbaar valt de feestdagenschade tóch best mee!
En verder heb ik weer een paar topics gemist dus ik weet niet waar jullie het over hebben!
Ja dat moet ik dus nog gaan zienquote:
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah oke, want ik ben echt zeer tevreden en ook erg blij met de EPG![]()
Oh oh ik ben echt bang dat ik morgen toch niet meer kan schaatsen hier in de buurt
Ja dat is nog wel eens een probleem van Digitenne. Electronische ontstekingen storen het digitenne signaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!
Bij ons stoort ie alleen meteen als we de glas-in-lood deuren open hebben staan
Of als er een vrachtwagen langs rijdt. Dat kunnen we oplossen door een buitenantenne (kunnen we gratis van KPN krijgen geloof ik, is al eens aangeboden als oplossing) maar daar waren we tot nu toe te laks voorHeb je Spice Channel al gezien?
Die draadloze modem is super! Wij hebben ook alles van de KPN
Ik heb geen digitenne maar de tv gids is wel handyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!
Bij ons stoort ie alleen meteen als we de glas-in-lood deuren open hebben staan
Of als er een vrachtwagen langs rijdt. Dat kunnen we oplossen door een buitenantenne (kunnen we gratis van KPN krijgen geloof ik, is al eens aangeboden als oplossing) maar daar waren we tot nu toe te laks voorHeb je Spice Channel al gezien?
Die draadloze modem is super! Wij hebben ook alles van de KPN
Ik eet niet maar 1 snee brood met 1 gekookt ei hoor! Iig 2 sneetjes brood met 2 gekookte eieren en waarschijnlijk nog wel een 3e snee brood erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Maria, brood met ei als avondeten, kan je daarop leven?
Ohquote:
Als ik dat kon had ik het gedaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Regel jij eens even gauw korting dan
Jah! Hoe was 't?quote:
Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je ziet de foto's vanzelf wel langs komen hier Abba
Ik had nog niet gezegd dat ik 'm stiekem vandaag in twee kleuren gekocht had hèquote:
over het geheel genomen: erg leuk!!!quote:
Dat heb ik ook gemist geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Helicopter man Greys? Do tell
is het alweer half 12?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Nou dat Spice is op zich wel lollig, maar als het ineens 24/7 beschikbaar is ben ik er ook snel op uitgekeken ja![]()
Ik hoop alleen dat Helicopter Man nog een keer langs komt, dat is pure comedy ook al is het niet zo bedoeld!
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Abbadon het volgende:
conclusie 1: skien is tof!![]()
conclusie 2: ik ben geen natuurtalent
volwassenenklasjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukBehalve dan dat stuk waarbij je eerst moet leren skiën of snowboarden, dat zie ik niet zo zitten
Als kind is dat nog veel makkelijker, nu lijkt zo'n klasje me afschuwelijk!
Dat lijkt me er júíst zo erg aan, ik wil helemaal geen stuntelende idioot zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volwassenenklasje8 stuntelende idioten op het babyweidje...het viel me 100% mee...
Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezelligquote:
misschien ben jij wél een natuurtalentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me er júíst zo erg aan, ik wil helemaal geen stuntelende idioot zijn
ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweidequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ging na een uurtje les, van de grote baan af![]()
Zou ik toch een talent hebben?
Sorry die stad mag ik niet inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezellig
Dat valt reuze mee! Vorig jaar ben ik voor het eerst op wintersport gegaan (3 dagen). Dag 1 zat ik een paar uurtjes te stuntelen, vooral omdat ik gewoon nog bang was. Zomaar op van die dingen een heuvel af is toch best eng! Maar als je eenmaal gaat, gaat het ook elke minuut beter! Na 3 dagen kon ik al met de ervaren groep skieers mee. En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt! Dus dat boeit dan helemaal niet meer. Ik kan het echt aanraden, het is niet alsof je twee weken nodig hebt om het te leren ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukBehalve dan dat stuk waarbij je eerst moet leren skiën of snowboarden, dat zie ik niet zo zitten
Als kind is dat nog veel makkelijker, nu lijkt zo'n klasje me afschuwelijk!
Ik zou gaan voor de halve pro's. Tenzij zij echt alleen nog maar de zwarte pistes nemen, is het alleen maar leuk om met een ervaren persoon mee te gaan! Vraag wel of ze je de eerste dag een beetje willen helpen en ik weet zeker dat je na een paar dagen al vrolijk met ze mee kan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.
Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt!
Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweide
Dan niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 17:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry die stad mag ik niet in
Daar heb ik ooit ergens in een heel grijs verleden ook op gesnowboard! Echt een ramp zijn die dingen. Leuk om de basistechniek op te leren, maar uiteindelijk is het heel anders dan echt sneeuw. En je valt inderdaad retehardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
dat lijkt me ook echt drie keer niks om het te lerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indrukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.
Goed zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indruk
*proest*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben ooit met een groep op wintersport gegaan toen ik nog nooit op ski's had gestaan.
Gewoon ter plekke een beetje laten uitleggen en daar een prive lesje genomen.
En toen kon ik het nóg niet en toen heb ik zelf maar een beetje geklunsdtdtdt! Doe mij maar zonvakantie!![]()
Helicopter Man. Nou ehm.
Hij ziet er zó uit:
[ afbeelding ]
... en dan gaat hij dus sexen met allerlei Japanse piepmeisjes en tegelijkertijd heul acrobatisch doen.
Serieus, hi-lá-risch!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:25 schreef sigme het volgende:
Avondeten gaat worden: gekookte lamsschenkel, van bot gehaald, kleingesneden, staat nu te marineren en wordt dan later nog gestoofd. Met couscous en nog te maken verse-tomatensaus.
Ik kwalificeer niet voor het laatste dus dunnoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Zeg dames, weten jullie waar je een beetje goede bloesjes kan kopen die ook goed zitten als je redelijk smal bent maar wel big boobies hebt?
Mn wii maar weer eens uit de kast halen danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh god vanavond Titanic op tv...
Alwéér!?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, een andere antenne dan de meegeleverde. Hier inderdaad binnenkant raam opgehangen en sindsdien probleemloze ontvangst. Een iets groter kastje zeg 20 bij 15 cm, vrij plat, zoiets als 2 cm, in dit geval gekocht bij de Saturn, vast ook verkrijgbaar bij de MediaMarkt en dergelijke, kostte rond de 30 euro. Het ding is hier zo bevestigd dat ik echt niet kan zien wat erop staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Sigme hoe bedoel je dat dan met die binnenantenne?
Een andere antenne dan dat dingetje dat er bij zit, dat zwarte geval? En dan binnen bij het raam zitten/hangen ofzo?
Youuouououououou're heeeeeeeere, there's nooooooooothing I fear!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh daar ga ik dan ook eens achteraan! Dank je voor de tip!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, een andere antenne dan de meegeleverde. Hier inderdaad binnenkant raam opgehangen en sindsdien probleemloze ontvangst. Een iets groter kastje zeg 20 bij 15 cm, vrij plat, zoiets als 2 cm, in dit geval gekocht bij de Saturn, vast ook verkrijgbaar bij de MediaMarkt en dergelijke, kostte rond de 30 euro. Het ding is hier zo bevestigd dat ik echt niet kan zien wat erop staat.
Ik kan lief wel om meer informatie vragen als hij weer terug is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Wijn op een lege maag, dat werkt nietOf juist wel, het is maar hoe je het bekijkt
En ik moet zo nog naar de super, want geen eten in huis. Lekker zwalkenquote:
Lang leve thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik moet zo nog naar de super, want geen eten in huis. Lekker zwalkenen alles vergeten
Ik dnek niet dat ze dat hier vanavond nog bezorgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lang leve thuisbezorgd.nl
Die hebben vast kapsalonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lang leve thuisbezorgd.nl
Neeeee, ik ga nog gewoon gezond eten heurrquote:
Hier ook maar heb die 2 hier thuis niet kunnen overtuigen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die hebben de halve wereld. Althans in mijn postcode gebied.
Wij hebben UPC digitale TV en wel met BBC? Of hebben wij dan weer zo'n uitgebreid pakket misschienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:59 schreef kwakveense het volgende:
go merel!! met je kleine loeigeile joggingbroeken!
ik ben idd maandag jarig ja, en ik heb digitale tv (alles in 1) van ziggo. puur omdat ziggo de enige is die nog BBC aanbiedt. Ik kan niet zonder BBC. punt.
nu komt er weer visite (dit was t gaatje tussen ouders en vriendinnetjes vandaar....)
kussies!!!
BBC1,2,3,4 en prime. Ik gok zo dat we wel het uitgebreidste pakket hebben dan? M'n lief kennende wel, ik wil het ook niet weten want ik vind stiekem al die zenders wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:21 schreef neen het volgende:
Is het alleen BBC 1 die je hebt? Of ook 2/3/4/news etc.
uitgebreid pakketquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
BBC1,2,3,4 en prime. Ik gok zo dat we wel het uitgebreidste pakket hebben dan? M'n lief kennende wel, ik wil het ook niet weten want ik vind stiekem al die zenders wel leuk.
Edit - oh volgens mij ook BBC news idd. En van die vage zenders als Fashion TV, E!, ConsumentenTV. Maar ook de leuke themakanalen, HollandDoc, GeschiedenisTV, dat soort dingen, ik kan daar echt schandalig in blijven hangen, documentaires.
Was het katje er nog?quote:
Eerst sparen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:30 schreef kaasplankje het volgende:
En, heb je nog een artworkje aangschaft?
We hebben hem/haar weer op straat gezet.quote:
Echt? Waarom dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef MuadDib het volgende:
We hebben hem/haar weer op straat gezet.
Misschien moet je hem even in ijskoud water hangenquote:
Hij hing in Liejannuh's arm. En hij mocht sowieso niet blijven van conleche.quote:
heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even in ijskoud water hangen
En wat als ie geen huis heeft?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Dat was op aanraden van Amivedi zei Co net op Skype, Vik.
Zodat ie naar huis kon lopen.
Ja, dat vroeg ik me dus ook al afquote:
Liever brood dan wat wij hebben gegeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:22 schreef conleche het volgende:
Poesie komt goed. Moet nu eerst in bad en koken. Anders eet ik vanavond weeeer brood!!
En nou moeten wij natuurlijk vragen: Wat dan??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Liever brood dan wat wij hebben gegeten.![]()
Hoeft niet per se hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
En nou moeten wij natuurlijk vragen: Wat dan??
Dan nietquote:
Woon jij daar? Ik dacht altijd in Rotterdam, vanwege de kapsalonnetjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Lau, je hebt gewoon in Bleiswijk geschaatst! Wat leuk!
Ik had helemaal niet het idee dat het ijs hier zo goed is!
morgen met zn alle bij jou verzamelen en dan gaan schaatsenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
Lau, je hebt gewoon in Bleiswijk geschaatst! Wat leuk!
Ik had helemaal niet het idee dat het ijs hier zo goed is!
Een of andere stamppot met aardappelen, spruitjes en stukjes ham. Te smerig voor woorden, zat ook na 2 happen te kokhalzen aan tafelquote:
een spontane snertmeet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
morgen met zn alle bij jou verzamelen en dan gaan schaatsen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een of andere stamppot met aardappelen, spruitjes en stukjes ham. Te smerig voor woorden, zat ook na 2 happen te kokhalzen aan tafel![]()
![]()
Gelukkig wist ik dat het eten niet geweldig ging worden en had ik al een frietje op.
ElisaB dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Als hij morgen nu weer bij me is, dan bel ik de dierenambulance.
Ik denk tussen een half jaar en 9 maanden, zoiets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Was hij erg jong denk je Co?
Maar ik denk dat dit wel het beste is ja, wat je kon doen zo.
grapje, ik heb geeneens schaatsen geloof ik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, als ik thuis was, was ik er bij!
De kerstperiode is nog niet voorbij, het is nog geen driekoningen geweest!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Co en Greys: gaan jullie ook nog eens terug naar jullie oude ava's of laten jullie deze tot maart staan?.
Driekoningenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:07 schreef Merel het volgende:
[..]
De kerstperiode is nog niet voorbij, het is nog geen driekoningen geweest!
Die zijn nu onderweg uit het oosten, ze komen dinsdag pas aan, dan kan je de kerstspullen toch nog niet weghalen, dan zijn ze voor niks onderweg!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Driekoningen.
Zeker weer zo'n katholieke feestdag?
Ja, maar da's ook een beetje de datum tot wanneer je je kerstboom mag laten staan en mensen een gelukkig nieuwjaar mag wensen volgensmijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Driekoningen.
Ik wil morgen schaatsen maar bleiswijk is dus ook geen optie meer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Woon jij daar? Ik dacht altijd in Rotterdam, vanwege de kapsalonnetjes![]()
Maar het ijs is fantastisch, beter dan eergisteren toen ik er was. Niet meer kloenk-kloenk-kloenk, en veel minder gekraak. Je hebt een soort krabbelbaantje bij de Lange Vaart, en dat bredere water daarachter, waar ook veel bootjes liggen, met allemaal molens, daar schaatsen wij. De molenaar verkocht vandaag zelfgemaakte erwtensoep vanuit de molen![]()
Morgen schijnt het weer te dooien helaas
bijna elke dag is een katholieke feestdagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Driekoningen.
Nee een babietje had ik in mijn jas gestopt!! Deze had een zeer eigen willetje!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Vik! Je hebt gelijk! Ik ga de oude weer even terugtoveren zo! Thanks!
Co, oh gelukkig, ik dacht dat het echt een babietje was, dat poesje!
Kaas, ik ook niet!
Is dat nu nog te doen dan met die dooi? De vliet had ik nog niet aan gedacht trouwens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb ook zin om te schaatsen. Ik heb nog oude Zandstra noren liggen bij mijn ouders, die al 15 jaar niet meer zijn aangeraakt. Hier in Voorburg kan het ws. langs de Vliet (ik woon hier nog niet lang dus ik weet nog geen goede schaatsplekken) en anders ga ik wat meer naar 't Noorden: het Groene Hart is mooi schaatsen i.i.g. geval: de Braassem, Ter Aar.
Brabantquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:08 schreef conleche het volgende:
Waar woon jij dan Elisa?
Klopt. Elke dag is wel de naamdag van eoa heiligequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bijna elke dag is een katholieke feestdag
Het kokhals gedeelte of?quote:
Ik heb hier appeltaart staan voor als je wil?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Is die oven nou nog niet warm?
Ik heb trekkkkkkkkkkkkk!
Foei!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
grapje, ik heb geeneens schaatsen geloof ik!
driekoningen daarentegen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Elke dag is wel de naamdag van eoa heilige. Maar dat heeft niks met kerst te maken verder
.
Je bent een schat hoor, maar deze was niet echt zielig!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Brabant
Maar ElisaB heeft een autoen een kattenmandje
En ElisaB kan niet tegen zielige poesjes
Ohhhhhhhhhhhh! En ik heb slagroom!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hier appeltaart staan voor als je wil?
maar.....maar.....ijs is koud en hard enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Foei!![]()
Ik vind dat iedere hollander schaatsen moet hebben. En iedereen op inburgeringscursus ook meteen wat lessen op noren, en dan het ijs op!
Daar word je groot en sterk vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar.....maar.....ijs is koud en hard enzo
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hier appeltaart staan voor als je wil?
Ohh dus hij is aangekomen, gelukkig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhh! En ik heb slagroom!![]()
Ik zag je sms pas heel laat vannacht trouwens toen ik naar bed ging!
Foto's van je taarten he, strakkies!
ik ben al groot en sterk genoeg, thank you very muchquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Over zielige poesjes gesproken...
Heb je je voorraad al gecheckt Elies?
* Greys ligt hier in een deuk om haar eigen grapje
Dan moet je geen noren nemen maar kunst of ijshockey schaatsen zou beter moeten gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens zwakke enkels en dan is schaatsen echt een drama. Mijn enkels klappen altijd naar binnen en dat voelt niet fijn tijdens het schaatsen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar.....maar.....ijs is koud en hard enzo
Ja, maar je moet het wel onderhouden he. Voor je het weet ben je oud en verschrompeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben al groot en sterk genoeg, thank you very much
Ik heb dus wel (hoge) skates en daarmee heb ik hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan moet je geen noren nemen maar kunst of ijshockey schaatsen zou beter moeten gaan.
Maar soms vind ik mezelf zo lollig en dan kan ik er niets aan doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..].
+1 ontzettend fout.
En ook fout dat je lacht om je eigen grappen. Doet m'n broer ook altijd. Als we vroeger Sinterklaas vierden lachte hij het hardst om z'n eigen gedichten. Hij: ":'(![]()
![]()
". Wij: "
"
.
Elke dag dat je niet schaatst rondjes draaien met je voet, dan train je zequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb dus wel (hoge) skates en daarmee heb ik hetzelfde probleem.
Kan ze heel strak vaststrikken en de klemmetjes heel strak zetten, maar toch blijf ik door m'n enkels gaan.
Dat is waarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar soms vind ik mezelf zo lollig en dan kan ik er niets aan doen!![]()
Jij vond hem ook heus wel een beetje leuk
ik lach ook altijd heel hard om mijn eigen grapjes hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was goed hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kind van je moeder hèquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
ik lach ook altijd heel hard om mijn eigen grapjes hoor![]()
![]()
Ik heb/had ook de ellendigste enkels en doorgezaktste voeten van mijn hele balletklasje vroeger! Maar met schaatsen doe ik het wonder boven wonder toch best. Kijk maar eens naar al die kleine gastjes op het ijs, die racen keihard met helemaal doorgezwikte enkeltjes op die noren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens zwakke enkels en dan is schaatsen echt een drama. Mijn enkels klappen altijd naar binnen en dat voelt niet fijn tijdens het schaatsen.
echt niet...ik ben een jonge godquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het wel onderhouden he. Voor je het weet ben je oud en verschrompeld
Hihihihihi.quote:
Marc-Marie! Ga ik ook kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kind van je moeder hè.
Ik ga zo eens naar die DWDD-nicht kijken. Eens kijken of die een beetje leuk is.
Heel soms wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys kan ook wel lollig zijn
Neem iets te eten!quote:* TJDoornbos heeft nog altijd trek
Ik geloof je op je woord.quote:
9 boterhammen leek me genoegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel soms wel ja.
[..]
Neem iets te eten!
ik las molligquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys kan ook wel lollig zijn
* TJDoornbos heeft nog altijd trek
Hij liegt want abaddon (whehe, er staat een fout in zijn naamquote:
sympathiekquote:
Dat kan ik ook!quote:
een andere naam voor de duivel? je bent verkeerd geinformeerdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij liegt want abaddon (whehe, er staat een fout in zijn naam) is een andere naam voor de duivel en dus kan hij geen god zijn.
[/wijsneusmodus]
Het maakt mij niet uit hoorquote:
Leepu is gewéldig! En zijn broer heet Deepuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:25 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb niet een de Discovery Channel, snap niet wie dat besloten heeft, maar ik moet 'm nu al niet!
Wel NGC maar die zuigt, daar is geen Leepu en Ludolffs op! En How It's Made
Binnenkort als ik ooit weer 's geld heb een digitale ontvanger regelen zodat ik wel kan kijken want digitaal issie natuurlijk wel d'rop!
Zometeen filmavondje en ik heb zojuist de afwas van nieuwjaar weggewerkt, hele klus!
Mijn moeder zet altijd mijn zelfgekleide kerststalletjes neer. Zie je de progressie:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:19 schreef Merel het volgende:
Deze gaan dus pas ná driekoningen terug in hun doos
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik ook!
Ik ben zo getalenteerd!
Heer G vond het grapje niet zo lollig als ik
dat lijkt me wel zo eerlijk...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor![]()
Geloof je mij dan ook op mijn woord als ik zeg dat ik een jonge godin ben?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een andere naam voor de duivel? je bent verkeerd geinformeerd
Die had ik vroeger ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
Ik heb kunstschaatsen, dat is zeker niet hip.
ja, dat welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Abaddon
Jij bent een demoon!
Pietlutquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat weleen duivel, maar niet dé duivel
Als je witte hebt kan je je er wel leuk bij kleden enzo. En rondjes draaien endezoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
Kerststallen zijn tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn moeder zet altijd mijn zelfgekleide kerststalletjes neer. Zie je de progressie:
Soort blokje met stekels op een ander blokje:Jesus, gekleid toen ik 4 jaar was.
Paar brede drollen op elkaar met gaatjes op plek van gezicht: Maria, 5 jaar.
Zielige slurfjes, klein hoofdje en paar slierten: ezeltje, ook 5 jaar
Goede potige os: 6 jaar
Perfect miniatuurstalletje met koningen, kameel, engel, beesten, iedereen, en geschilderd: 8 jaar
Ja nou ik zei dus ... blablablabla.... en toen zei Viking, dat is een van de Slankgirls, je weet wel... bla blblabla, en toen zei ik... blabla... en ja nou, IK vond hem leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]Vertel jij je grapjes op Fok! ook aan heer G.?
Dat doe ik ook tegen Mark. En als hij dan niet lacht, dan zeg ik: "Ach, je moet het hele topic ook gevolgd hebben om het te kunnen snappen".
nietusquote:
Tinaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook.
Want in de Tina hadden ze die ook![]()
maar kerststallen zijn zo...zo kerstig...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Kerststallen zijn tofIk moet mezelf bedwingen om ze niet te gaan sparen, want wat moet een mens met 20 kerststallen? Maar er zijn zoooooveel mooie!
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
De eerste minuut van MM vind ik nog niet zo leuk
Dit had zo mijn post kunnen zijn. Behalve die Eppo dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik las eerst de Okki, Eppo en Taptoe.
En daarna de Donald Duck.
Daarna kwam Noortje idd en de Tina èn de Penny, want ik was een paardenmeisje
MM in zijn ééntje is niet grappig....totaal niet zelfs...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Maar ik geef hem een kwartiertje. JJ van der Wal kreeg vorig jaar 20 minuten voor ik wegzapte.
Die kregen wij op school, de Eppo!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit had zo mijn post kunnen zijn. Behalve die Eppo dan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]Vertel jij je grapjes op Fok! ook aan heer G.?
Dat doe ik ook tegen Mark. En als hij dan niet lacht, dan zeg ik: "Ach, je moet het hele topic ook gevolgd hebben om het te kunnen snappen".
Wij hebben dus een grote vijver in belgie en op een dag had ik er de muziek bij opgezet en een kort rokske aangetrokken en ging ik op mijn nieuwe schaatsen dansen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je witte hebt kan je je er wel leuk bij kleden enzo. En rondjes draaien endezo
Sinds Sterren op het Ijs is dat toch juist überhip! Moet je wel kunstjes en sprongen doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
Hm, morgen misschien nog niet, maar de komende week schijnt 't weer flink te gaan vriezen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat nu nog te doen dan met die dooi? De vliet had ik nog niet aan gedacht trouwens.
* Dizzy-Miss-Lizzy zet het op het lijstje voor morgen..
Of zo:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Co, leek je misschien een beetje op een schaatsende Arend Langenberg in rokje?
Die kan ik ook, maar op het ijs, denk ik dat bepaalde meisjes-delen dan kans op kou vatten hebben!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die Patty! Ik had toch wel bewondering voor die spagaat!
Hee dat heb ik ook!! Samen gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.
Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
meteen alweer een oordeel klaar....zo jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Of met Abbadon, die kan er ook geen klap van lees ik net!
Dat heb ik je op msn al lang gezegd joh. Je moet aankomen en SHE kan je wel vertellen hoe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef TJDoornbos het volgende:
DizMizLiz je vroeg vanmorgen wel naar mn stats maar heb er niks op gehoord..................Tell it
Nou, dan wacht ik wel op het filmpjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
meteen alweer een oordeel klaar....zo jammer
Ze is uit 1955.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
Maar hoe oud is Patty dan eigenlijk?
geloof me nou maar gewoon...da's veel beter voor onze verstandhoudingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik wel op het filmpje
quote:
Owjah sow volgens mij is het bedtijd voor mij hahahaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik je op msn al lang gezegd joh. Je moet aankomen en SHE kan je wel vertellen hoe.
Ik ben 30, zonder uitroeptekenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kon ook niet skieën. Het eerste jaar (ik was 28!)
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij hebben dus een grote vijver in belgie en op een dag had ik er de muziek bij opgezet en een kort rokske aangetrokken en ging ik op mijn nieuwe schaatsen dansen.(ik heb het over eind jaren 90 hè, dus way before de meuk op TV) Anyway de mister heeft me stiekem gefilmd en laten we het zo zeggen: waar ik dacht dat ik een gracieus elfje was, leek ik meer op.........zoekt een adequate vergelijking..........weet ff niemand te verzinnen, maar in ieder geval: not a pretty sight
No can doquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geloof me nou maar gewoon...da's veel beter voor onze verstandhouding
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Owjah sow volgens mij is het bedtijd voor mij hahaha
Check; dan ben ik gerustgesteld!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:14 schreef conleche het volgende:
Je bent een schat hoor, maar deze was niet echt zielig!!
jammer...quote:
Ik was deze smilie vergetenquote:
Als je wel kan schaatsen komt het nog goed met jequote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben 20 en ik kan niet skieen en ik ga het ook niet proberen!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben 30, zonder uitroepteken![]()
ik weet trouwens niet waarom ze het de kleuterweide noemen, want alle kleuters daar deden het veel beter
Ik ben het serieus kwijt!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik was deze smilie vergeten![]()
Is dat filmpje nog ergens te zien?![]()
*gaat verder film kijken*
Schaatsen heb ik echt heel lang niet meer gedaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je wel kan schaatsen komt het nog goed met je
MightyMouse noemen ze datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schaatsen heb ik echt heel lang niet meer gedaan!
Mijn moeder is over de 60 en heeft een beter figuur dan ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn ma past met 54 jaar nog in maatje 36/38 en heeft een meisjesachtig figuur. Middelbare vrouwen worden toch wel heul vaak appelvormig; het vet verdwijnt van hun benen en heupen en hoopt zich op buik, taille en borsten op. Dat lijkt mij vreselijk!!! Ik hoop dat ik mijn moeders genen heb geërfd wat dat betreft.
Waarom schaatsen als je kan vliegen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
MightyMouse noemen ze dat
Dat verleer je niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schaatsen heb ik echt heel lang niet meer gedaan!
Omdatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom schaatsen als je kan vliegen?
ik verdenk ze er ook sterk van...en maar schattig doen, de ettertjes...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde die flexibele mormeltjes ook altijd schateren als ze weer eens keihard voorbij kwamen slalommen, en ik denk dat dat plezier aan ons gestuntel ontleend was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |