quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom kan alles altijd spontaan opgelost worden als je zegt dat je op wilt zeggen?![]()
Houdt je snater en laat me gewoon opzeggen!
Love it.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet en philadelphia light.
1 pistolet tarwe met kipfilet
appel, peer, mandarijn, kiwi
gekookt eitjea
blokje chocolade puur
D: 500 gram broccoli, 200 gram spinazie en 200 gram gegrilde kipfilet.
Foto van de loeigeile broek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een superstrakke loeigeile sportjoggingbankhangbroek gekocht die ik vorige maand ook al in een andere kleur had gekocht. Vorige maand moest ik een M, nu heb ik een S gekochtEn ik ben vandaag ook alweer meer dan een halve kilo lichter van gisteren, dus blijkbaar valt de feestdagenschade tóch best mee!
En verder heb ik weer een paar topics gemist dus ik weet niet waar jullie het over hebben!
Ja dat moet ik dus nog gaan zienquote:
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah oke, want ik ben echt zeer tevreden en ook erg blij met de EPG![]()
Oh oh ik ben echt bang dat ik morgen toch niet meer kan schaatsen hier in de buurt
Ja dat is nog wel eens een probleem van Digitenne. Electronische ontstekingen storen het digitenne signaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!
Bij ons stoort ie alleen meteen als we de glas-in-lood deuren open hebben staan
Of als er een vrachtwagen langs rijdt. Dat kunnen we oplossen door een buitenantenne (kunnen we gratis van KPN krijgen geloof ik, is al eens aangeboden als oplossing) maar daar waren we tot nu toe te laks voorHeb je Spice Channel al gezien?
Die draadloze modem is super! Wij hebben ook alles van de KPN
Ik heb geen digitenne maar de tv gids is wel handyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!
Bij ons stoort ie alleen meteen als we de glas-in-lood deuren open hebben staan
Of als er een vrachtwagen langs rijdt. Dat kunnen we oplossen door een buitenantenne (kunnen we gratis van KPN krijgen geloof ik, is al eens aangeboden als oplossing) maar daar waren we tot nu toe te laks voorHeb je Spice Channel al gezien?
Die draadloze modem is super! Wij hebben ook alles van de KPN
Ik eet niet maar 1 snee brood met 1 gekookt ei hoor! Iig 2 sneetjes brood met 2 gekookte eieren en waarschijnlijk nog wel een 3e snee brood erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Maria, brood met ei als avondeten, kan je daarop leven?
Ohquote:
Als ik dat kon had ik het gedaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Regel jij eens even gauw korting dan
Jah! Hoe was 't?quote:
Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je ziet de foto's vanzelf wel langs komen hier Abba
Ik had nog niet gezegd dat ik 'm stiekem vandaag in twee kleuren gekocht had hèquote:
over het geheel genomen: erg leuk!!!quote:
Dat heb ik ook gemist geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Helicopter man Greys? Do tell
is het alweer half 12?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Nou dat Spice is op zich wel lollig, maar als het ineens 24/7 beschikbaar is ben ik er ook snel op uitgekeken ja![]()
Ik hoop alleen dat Helicopter Man nog een keer langs komt, dat is pure comedy ook al is het niet zo bedoeld!
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Abbadon het volgende:
conclusie 1: skien is tof!![]()
conclusie 2: ik ben geen natuurtalent
volwassenenklasjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukBehalve dan dat stuk waarbij je eerst moet leren skiën of snowboarden, dat zie ik niet zo zitten
Als kind is dat nog veel makkelijker, nu lijkt zo'n klasje me afschuwelijk!
Dat lijkt me er júíst zo erg aan, ik wil helemaal geen stuntelende idioot zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volwassenenklasje8 stuntelende idioten op het babyweidje...het viel me 100% mee...
Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezelligquote:
misschien ben jij wél een natuurtalentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me er júíst zo erg aan, ik wil helemaal geen stuntelende idioot zijn
ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweidequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ging na een uurtje les, van de grote baan af![]()
Zou ik toch een talent hebben?
Sorry die stad mag ik niet inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezellig
Dat valt reuze mee! Vorig jaar ben ik voor het eerst op wintersport gegaan (3 dagen). Dag 1 zat ik een paar uurtjes te stuntelen, vooral omdat ik gewoon nog bang was. Zomaar op van die dingen een heuvel af is toch best eng! Maar als je eenmaal gaat, gaat het ook elke minuut beter! Na 3 dagen kon ik al met de ervaren groep skieers mee. En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt! Dus dat boeit dan helemaal niet meer. Ik kan het echt aanraden, het is niet alsof je twee weken nodig hebt om het te leren ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukBehalve dan dat stuk waarbij je eerst moet leren skiën of snowboarden, dat zie ik niet zo zitten
Als kind is dat nog veel makkelijker, nu lijkt zo'n klasje me afschuwelijk!
Ik zou gaan voor de halve pro's. Tenzij zij echt alleen nog maar de zwarte pistes nemen, is het alleen maar leuk om met een ervaren persoon mee te gaan! Vraag wel of ze je de eerste dag een beetje willen helpen en ik weet zeker dat je na een paar dagen al vrolijk met ze mee kan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.
Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt!
Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweide
Dan niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 17:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry die stad mag ik niet in
Daar heb ik ooit ergens in een heel grijs verleden ook op gesnowboard! Echt een ramp zijn die dingen. Leuk om de basistechniek op te leren, maar uiteindelijk is het heel anders dan echt sneeuw. En je valt inderdaad retehardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
dat lijkt me ook echt drie keer niks om het te lerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indrukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.
Goed zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indruk
*proest*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben ooit met een groep op wintersport gegaan toen ik nog nooit op ski's had gestaan.
Gewoon ter plekke een beetje laten uitleggen en daar een prive lesje genomen.
En toen kon ik het nóg niet en toen heb ik zelf maar een beetje geklunsdtdtdt! Doe mij maar zonvakantie!![]()
Helicopter Man. Nou ehm.
Hij ziet er zó uit:
[ afbeelding ]
... en dan gaat hij dus sexen met allerlei Japanse piepmeisjes en tegelijkertijd heul acrobatisch doen.
Serieus, hi-lá-risch!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:25 schreef sigme het volgende:
Avondeten gaat worden: gekookte lamsschenkel, van bot gehaald, kleingesneden, staat nu te marineren en wordt dan later nog gestoofd. Met couscous en nog te maken verse-tomatensaus.
Ik kwalificeer niet voor het laatste dus dunnoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Zeg dames, weten jullie waar je een beetje goede bloesjes kan kopen die ook goed zitten als je redelijk smal bent maar wel big boobies hebt?
Mn wii maar weer eens uit de kast halen danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh god vanavond Titanic op tv...
Alwéér!?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, een andere antenne dan de meegeleverde. Hier inderdaad binnenkant raam opgehangen en sindsdien probleemloze ontvangst. Een iets groter kastje zeg 20 bij 15 cm, vrij plat, zoiets als 2 cm, in dit geval gekocht bij de Saturn, vast ook verkrijgbaar bij de MediaMarkt en dergelijke, kostte rond de 30 euro. Het ding is hier zo bevestigd dat ik echt niet kan zien wat erop staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Sigme hoe bedoel je dat dan met die binnenantenne?
Een andere antenne dan dat dingetje dat er bij zit, dat zwarte geval? En dan binnen bij het raam zitten/hangen ofzo?
Youuouououououou're heeeeeeeere, there's nooooooooothing I fear!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh daar ga ik dan ook eens achteraan! Dank je voor de tip!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, een andere antenne dan de meegeleverde. Hier inderdaad binnenkant raam opgehangen en sindsdien probleemloze ontvangst. Een iets groter kastje zeg 20 bij 15 cm, vrij plat, zoiets als 2 cm, in dit geval gekocht bij de Saturn, vast ook verkrijgbaar bij de MediaMarkt en dergelijke, kostte rond de 30 euro. Het ding is hier zo bevestigd dat ik echt niet kan zien wat erop staat.
Ik kan lief wel om meer informatie vragen als hij weer terug is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Wijn op een lege maag, dat werkt nietOf juist wel, het is maar hoe je het bekijkt
En ik moet zo nog naar de super, want geen eten in huis. Lekker zwalkenquote:
Lang leve thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik moet zo nog naar de super, want geen eten in huis. Lekker zwalkenen alles vergeten
Ik dnek niet dat ze dat hier vanavond nog bezorgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lang leve thuisbezorgd.nl
Die hebben vast kapsalonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lang leve thuisbezorgd.nl
Neeeee, ik ga nog gewoon gezond eten heurrquote:
Hier ook maar heb die 2 hier thuis niet kunnen overtuigen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die hebben de halve wereld. Althans in mijn postcode gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |