quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:25 schreef sigme het volgende:
Avondeten gaat worden: gekookte lamsschenkel, van bot gehaald, kleingesneden, staat nu te marineren en wordt dan later nog gestoofd. Met couscous en nog te maken verse-tomatensaus.
Ik kwalificeer niet voor het laatste dus dunnoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:31 schreef Merel het volgende:
Zeg dames, weten jullie waar je een beetje goede bloesjes kan kopen die ook goed zitten als je redelijk smal bent maar wel big boobies hebt?
Mn wii maar weer eens uit de kast halen danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh god vanavond Titanic op tv...
Alwéér!?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, een andere antenne dan de meegeleverde. Hier inderdaad binnenkant raam opgehangen en sindsdien probleemloze ontvangst. Een iets groter kastje zeg 20 bij 15 cm, vrij plat, zoiets als 2 cm, in dit geval gekocht bij de Saturn, vast ook verkrijgbaar bij de MediaMarkt en dergelijke, kostte rond de 30 euro. Het ding is hier zo bevestigd dat ik echt niet kan zien wat erop staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Sigme hoe bedoel je dat dan met die binnenantenne?
Een andere antenne dan dat dingetje dat er bij zit, dat zwarte geval? En dan binnen bij het raam zitten/hangen ofzo?
Youuouououououou're heeeeeeeere, there's nooooooooothing I fear!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh daar ga ik dan ook eens achteraan! Dank je voor de tip!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, een andere antenne dan de meegeleverde. Hier inderdaad binnenkant raam opgehangen en sindsdien probleemloze ontvangst. Een iets groter kastje zeg 20 bij 15 cm, vrij plat, zoiets als 2 cm, in dit geval gekocht bij de Saturn, vast ook verkrijgbaar bij de MediaMarkt en dergelijke, kostte rond de 30 euro. Het ding is hier zo bevestigd dat ik echt niet kan zien wat erop staat.
Ik kan lief wel om meer informatie vragen als hij weer terug is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Wijn op een lege maag, dat werkt nietOf juist wel, het is maar hoe je het bekijkt
En ik moet zo nog naar de super, want geen eten in huis. Lekker zwalkenquote:
Lang leve thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik moet zo nog naar de super, want geen eten in huis. Lekker zwalkenen alles vergeten
Ik dnek niet dat ze dat hier vanavond nog bezorgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lang leve thuisbezorgd.nl
Die hebben vast kapsalonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lang leve thuisbezorgd.nl
Neeeee, ik ga nog gewoon gezond eten heurrquote:
Hier ook maar heb die 2 hier thuis niet kunnen overtuigen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die hebben de halve wereld. Althans in mijn postcode gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |