Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezelligquote:
misschien ben jij wél een natuurtalentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me er júíst zo erg aan, ik wil helemaal geen stuntelende idioot zijn
ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweidequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ging na een uurtje les, van de grote baan af![]()
Zou ik toch een talent hebben?
Sorry die stad mag ik niet inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezellig
Dat valt reuze mee! Vorig jaar ben ik voor het eerst op wintersport gegaan (3 dagen). Dag 1 zat ik een paar uurtjes te stuntelen, vooral omdat ik gewoon nog bang was. Zomaar op van die dingen een heuvel af is toch best eng! Maar als je eenmaal gaat, gaat het ook elke minuut beter! Na 3 dagen kon ik al met de ervaren groep skieers mee. En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt! Dus dat boeit dan helemaal niet meer. Ik kan het echt aanraden, het is niet alsof je twee weken nodig hebt om het te leren ofzoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukBehalve dan dat stuk waarbij je eerst moet leren skiën of snowboarden, dat zie ik niet zo zitten
Als kind is dat nog veel makkelijker, nu lijkt zo'n klasje me afschuwelijk!
Ik zou gaan voor de halve pro's. Tenzij zij echt alleen nog maar de zwarte pistes nemen, is het alleen maar leuk om met een ervaren persoon mee te gaan! Vraag wel of ze je de eerste dag een beetje willen helpen en ik weet zeker dat je na een paar dagen al vrolijk met ze mee kan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.
Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt!
Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweide
Dan niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 17:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry die stad mag ik niet in
Daar heb ik ooit ergens in een heel grijs verleden ook op gesnowboard! Echt een ramp zijn die dingen. Leuk om de basistechniek op te leren, maar uiteindelijk is het heel anders dan echt sneeuw. En je valt inderdaad retehardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
dat lijkt me ook echt drie keer niks om het te lerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indrukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.
Goed zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indruk
*proest*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben ooit met een groep op wintersport gegaan toen ik nog nooit op ski's had gestaan.
Gewoon ter plekke een beetje laten uitleggen en daar een prive lesje genomen.
En toen kon ik het nóg niet en toen heb ik zelf maar een beetje geklunsdtdtdt! Doe mij maar zonvakantie!![]()
Helicopter Man. Nou ehm.
Hij ziet er zó uit:
[ afbeelding ]
... en dan gaat hij dus sexen met allerlei Japanse piepmeisjes en tegelijkertijd heul acrobatisch doen.
Serieus, hi-lá-risch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |