abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:09:12 #51
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64617450
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 @ 16:56 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hoelaat en waar
Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezellig
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 17:09:54 #52
163650 Greys
pi_64617475
Wat mij tegenviel van wintersport is dat ik dacht dat we dan 's avonds met zijn allen wild gingen stappen, maar dat iedereen zo fanatiek de hele dag aan het skiën was dat men 's avonds om acht uur na het eten luid gapend omviel en naar bed ging
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:10:23 #53
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64617490
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat lijkt me er júíst zo erg aan, ik wil helemaal geen stuntelende idioot zijn
misschien ben jij wél een natuurtalent

ik was gelukkig niet eens de schlemiel van de groep...dat viel weer mee...

één van de aanwezigen was zo slim geweest de aldaar gehuurde skibroek over zijn spijkerbroek aan te trekken en dit geheel dan weer in zijn skischoenen te proppen, alvorens deze goed strak aan te snoeren en daarmee de bloedtoevoer naar zijn voeten vakkundig te onderbreken...

na afloop kon hij niet meer lopen en is hij in ieder geval een half uur door de ehbo daar gemasseerd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64617498
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]
glas-in-lood deuren
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:11:12 #55
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64617515
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ging na een uurtje les, van de grote baan af
Zou ik toch een talent hebben?
ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweide
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64617524
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Amsterdam en vanaf een uur of 8, kom je ook? Gezellig
Sorry die stad mag ik niet in
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:12:00 #57
331 Merel
Be here now.
pi_64617539
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.

Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:12:33 #58
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64617562
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleuk Behalve dan dat stuk waarbij je eerst moet leren skiën of snowboarden, dat zie ik niet zo zitten Als kind is dat nog veel makkelijker, nu lijkt zo'n klasje me afschuwelijk!
Dat valt reuze mee! Vorig jaar ben ik voor het eerst op wintersport gegaan (3 dagen). Dag 1 zat ik een paar uurtjes te stuntelen, vooral omdat ik gewoon nog bang was. Zomaar op van die dingen een heuvel af is toch best eng! Maar als je eenmaal gaat, gaat het ook elke minuut beter! Na 3 dagen kon ik al met de ervaren groep skieers mee. En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt! Dus dat boeit dan helemaal niet meer. Ik kan het echt aanraden, het is niet alsof je twee weken nodig hebt om het te leren ofzo .

Volgende maand ga ik weer! .
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:13:28 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64617591
Whoehoe, goedgekeurd lijstje dus... altijd fijn om te horen SHE en Greys
Heb voorlopig ook de calorie vocht inname tot 0 gereduceerd, dus geen melk of jus drinken maar alleen koffie en thee, water en cola light...
Kut nu lieg ik, berenburg is nou niet echt calorie-arm Nou ja, dat dus nog wel

Gefeliciteerd met je eerst skiles Abba
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64617609
Heel topic gemist

Maar ik zet dus net de eerste Jane Fonda-video aan, knalt er een stepklas mijn woonkamer binnen en ze hebben allemaal GIGANTISCHE bovenbenen Zo zien de mijne er ook precies uit

Dus.... *schuift de bank weer op met een blokje chocolade*
Morgen is de andere binnen, kijken welke benen daar in zitten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:14:13 #61
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64617612
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat ik Helicopter Man een beetje eng vindt! Net als skiën dus.

Ik zou ook niet weten met wie ik op wintersport moest trouwens. Iedereen in mijn omgeving is óf een halve pro óf ziet het totaal niet zitten. Ik wil niet in m'n eentje stuntelen!
Ik zou gaan voor de halve pro's. Tenzij zij echt alleen nog maar de zwarte pistes nemen, is het alleen maar leuk om met een ervaren persoon mee te gaan! Vraag wel of ze je de eerste dag een beetje willen helpen en ik weet zeker dat je na een paar dagen al vrolijk met ze mee kan!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:14:40 #62
331 Merel
Be here now.
pi_64617627
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef BlaatschaaP het volgende:

En het voordeel van wintersport (itt SnowWorld, etc.) is dat je, of je nou op een moeilijke zwarte of een simpele groene piste staat, je altijd supermooi uitzicht hebt!
Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64617632
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:11 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik ook....die is namelijk precies even steil als de babyweide
Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:15:28 #64
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64617652
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 @ 17:11 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Sorry die stad mag ik niet in
Dan niet!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64617659
Ik ging vorig jaar voor het eerst skieën in Tsjechië. Perfect voor beginners. Ik had wel in NL wat geoefend (2x vrij skieën met advies van mensen die het wel al konden) en ter plekke 1 dag privé les. Met privé les leer je veel sneller, sta je veel minder snel voor lul en in Tsjechië kostte het ook nog eens bijna niks! Daarna nog 4 dagen zelfstandig kunnen skieën. Wel heel veel pijn gehad (als ik nog eens ga skieën koop ik toch echt mijn eigen schoenen, man, mijn schenen waren zo beurs!!) en idd na het eten zo moe zijn dat je alleen nog maar wil slapen

O&N in Tsjechië was trouwens ook heel cool, enorme vuurpijlen (in NL ongetwijfeld verboden) en cocktails voor 1 euro per stuk!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:16:01 #66
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64617664
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:

[..]

Ohja, ik heb wel eens een proefles gehad op zo'n indoor baan, afschuwelijk! Was zo'n lopende band zeg maar, die dan omhoog ging, en als je het allemaal goed deed bleef je dus op je plek staan skiën, en als je het fout deed schoot je omhoog en viel je heel gemeen. En ik ben dus héél vaak gevallen, was echt niet leuk! Maar ik vond het ook onzin, een berg rolt in het echt toch ook niet omhoog?
Daar heb ik ooit ergens in een heel grijs verleden ook op gesnowboard! Echt een ramp zijn die dingen. Leuk om de basistechniek op te leren, maar uiteindelijk is het heel anders dan echt sneeuw. En je valt inderdaad retehard .
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:16:40 #67
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64617691
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Merel het volgende:

[..]

dat lijkt me ook echt drie keer niks om het te leren
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:17:18 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64617713
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik was ergens in brabo land en daar was wel degelijk verschil.
dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indruk
pi_64617767
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dan ben ik met terugwerkende kracht onder de indruk
Goed zo
The way you rock'n'roll
pi_64617938
Hier ook digitenne. De ontvangstkwaliteit kan ook met een binnenantenne al behoorlijk opgeschroefd worden hoor, voordat er allemaal gaten geboord worden.

Lijstje:
Bak brinta
5 krekkers met boter & pindakaas
Anderhalve bak bruinebonensoep
3 krekkers met boter & pindakaas
Avondeten gaat worden: gekookte lamsschenkel, van bot gehaald, kleingesneden, staat nu te marineren en wordt dan later nog gestoofd. Met couscous en nog te maken verse-tomatensaus. Voor toe is er rijstepap.
3 espresso gehad, er zal nog 1 bier volgen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:25:54 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64617955
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben ooit met een groep op wintersport gegaan toen ik nog nooit op ski's had gestaan.
Gewoon ter plekke een beetje laten uitleggen en daar een prive lesje genomen.
En toen kon ik het nóg niet en toen heb ik zelf maar een beetje geklunsdtdtdt! Doe mij maar zonvakantie!

Helicopter Man. Nou ehm.
Hij ziet er zó uit:

[ afbeelding ]

... en dan gaat hij dus sexen met allerlei Japanse piepmeisjes en tegelijkertijd heul acrobatisch doen.
Serieus, hi-lá-risch!
*proest*
pi_64618022
Oh greys ik had helicopter man gemist.

Weet je ook wanneer ie uitgezonden wordt?
The way you rock'n'roll
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:30:02 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64618077
ik vind skieèn echt heel leuk, alleen als ik ´s zomers in de bergen kom om te trainen op de velo word ik heel droevig van de kaalslag op de berghellingen en die lelijke ski-hotels.

Toch is er bijna niks mooier in de bergen te zijn als er een meter sneeuw ligt
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:31:17 #74
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64618111
Lijstje!

O: Dubbele volkorenboterham Heinz dailyspread en dubbele volkorenboterham met komijnenkaas
L: Bakje cruesli met magere yoghurt
D: Volkorenpasta met tomaat-kaassaus
T: Appel?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:31:26 #75
331 Merel
Be here now.
pi_64618119
Zeg dames, weten jullie waar je een beetje goede bloesjes kan kopen die ook goed zitten als je redelijk smal bent maar wel big boobies hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')