quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom kan alles altijd spontaan opgelost worden als je zegt dat je op wilt zeggen?![]()
Houdt je snater en laat me gewoon opzeggen!
Love it.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet en philadelphia light.
1 pistolet tarwe met kipfilet
appel, peer, mandarijn, kiwi
gekookt eitjea
blokje chocolade puur
D: 500 gram broccoli, 200 gram spinazie en 200 gram gegrilde kipfilet.
Foto van de loeigeile broek!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een superstrakke loeigeile sportjoggingbankhangbroek gekocht die ik vorige maand ook al in een andere kleur had gekocht. Vorige maand moest ik een M, nu heb ik een S gekochtEn ik ben vandaag ook alweer meer dan een halve kilo lichter van gisteren, dus blijkbaar valt de feestdagenschade tóch best mee!
En verder heb ik weer een paar topics gemist dus ik weet niet waar jullie het over hebben!
Ja dat moet ik dus nog gaan zienquote:
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah oke, want ik ben echt zeer tevreden en ook erg blij met de EPG![]()
Oh oh ik ben echt bang dat ik morgen toch niet meer kan schaatsen hier in de buurt
Ja dat is nog wel eens een probleem van Digitenne. Electronische ontstekingen storen het digitenne signaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!
Bij ons stoort ie alleen meteen als we de glas-in-lood deuren open hebben staan
Of als er een vrachtwagen langs rijdt. Dat kunnen we oplossen door een buitenantenne (kunnen we gratis van KPN krijgen geloof ik, is al eens aangeboden als oplossing) maar daar waren we tot nu toe te laks voorHeb je Spice Channel al gezien?
Die draadloze modem is super! Wij hebben ook alles van de KPN
Ik heb geen digitenne maar de tv gids is wel handyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het beeld is echt superscherp en prachtig en de ingebouwde tvgids is inderdaad super handig!
Bij ons stoort ie alleen meteen als we de glas-in-lood deuren open hebben staan
Of als er een vrachtwagen langs rijdt. Dat kunnen we oplossen door een buitenantenne (kunnen we gratis van KPN krijgen geloof ik, is al eens aangeboden als oplossing) maar daar waren we tot nu toe te laks voorHeb je Spice Channel al gezien?
Die draadloze modem is super! Wij hebben ook alles van de KPN
Ik eet niet maar 1 snee brood met 1 gekookt ei hoor! Iig 2 sneetjes brood met 2 gekookte eieren en waarschijnlijk nog wel een 3e snee brood erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Maria, brood met ei als avondeten, kan je daarop leven?
Ohquote:
Als ik dat kon had ik het gedaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Regel jij eens even gauw korting dan
Jah! Hoe was 't?quote:
Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je ziet de foto's vanzelf wel langs komen hier Abba
Ik had nog niet gezegd dat ik 'm stiekem vandaag in twee kleuren gekocht had hèquote:
over het geheel genomen: erg leuk!!!quote:
Dat heb ik ook gemist geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Helicopter man Greys? Do tell
is het alweer half 12?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Nou dat Spice is op zich wel lollig, maar als het ineens 24/7 beschikbaar is ben ik er ook snel op uitgekeken ja![]()
Ik hoop alleen dat Helicopter Man nog een keer langs komt, dat is pure comedy ook al is het niet zo bedoeld!
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Abbadon het volgende:
conclusie 1: skien is tof!![]()
conclusie 2: ik ben geen natuurtalent
volwassenenklasjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewintersport, maar 't lijkt me echt superleukBehalve dan dat stuk waarbij je eerst moet leren skiën of snowboarden, dat zie ik niet zo zitten
Als kind is dat nog veel makkelijker, nu lijkt zo'n klasje me afschuwelijk!
Dat lijkt me er júíst zo erg aan, ik wil helemaal geen stuntelende idioot zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volwassenenklasje8 stuntelende idioten op het babyweidje...het viel me 100% mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |