haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Marc63 het volgende:
Zo, nu kan ik rustig in bed nog even verder luisteren zonder me zorgen te hoeven maken dat ik misschien een topic met mn mobiel moet openen.
Ben zo terug...
Dat moet wel goed klinken voor dat geldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spaar er ook al 4 jaar voor
als ik al mijn zooi moest kopen in nederland zou ik
1299 euro voor versterker kwijt zijn, nu 599 pond
1100 euro voor dvd/cd speler , nu 225 pond
450 euro voor tuner, nu 135 pond
1200 euro voor boxen , nu 800 pond
scheelt echt enorm.
Ik zei vannacht in de kroeg tegen een vriend dat ik nu wel meteen goed in het nachtritme zat voor komende week nachtdienst. Zegt hij dat het pas donderdag isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb een maandaggevoel, wie haalt dat weg
Guis... dat zou wel leuk zijn als hij ook overdag is te horen. Neem aan dat we het binnenkort wel horen wie het is gewordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En volgens mij is hij nog niet klaar met zn studie.
Ik denk niet dat Domien op dat tijdstip komt. Hij heeft nog maar net zn dagelijkse programma. Ik denk nog steeds dat Guis de voornaamste kandidaat is, maar dat dacht ik ook toen Muijs weg ging.
[3FM #1126] Is het alweer vrijdag?
Dat was een gevalletje geen TT kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zitten
Géén idee!quote:
Tenzij je ziet wie er naar de studio loopt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
En de cam staat op de (overigens wat donkere) gang, dus daar kunnen we het ook niet aan zien.
Ah, da's genoeg info qua wie er zometeen te horen is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
(en haai en gelukkig nieuwjaar enzo)
Ik ga er maar vanuit dat zometeen Roos komt.. althans, dat is normaal gesproken het gevalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
En de cam staat op de (overigens wat donkere) gang, dus daar kunnen we het ook niet aan zien.
Haaiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Hej, daar is ze al !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Stukje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand eergisteren nog ac/dc concert op tv gezien ?
Wist niet dat dat op TV wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik had 'em wel op m'n longlist staan, maar hij viel al gauw af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat Mars niet in mn Top2008 staat!
Maar ik zou em ook eigenlijk niet zo snel zelf opzetten. Hij is leuk voor op de radio ter afwisseling.
jij ook dat we er een leuk jaar van mogen maken en jij een keer naar de dag mag verhuizenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Dat was No Bull toch? Die heb ik op dvd, al erg vaak gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was No Bull toch? Die heb ik op dvd, al erg vaak gezien.
Ook aan het begin van de avond, 18.30 ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rtl7 zond hem uit na 00:00
Op oudjaarsavond ook nog. Half 7 of zoiets.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rtl7 zond hem uit na 00:00
dan heb ik de herhaling gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond ook nog. Half 7 of zoiets.
Guis is tegenwoordig Avro.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:06 schreef -Hans- het volgende:
Guis = BNN. Zou eigenlijk logisch zijn als hij het is.
KT
Van de IRC:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Zou Roos misschien weten wie Timur vervangt tussen 07:00 - 10:00?
Hopen dat Guis na 1 februari mag blijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van de IRC:
[01:05:19] <@antiroos> guis zit er tot 1 feb in te vallen tot bekend wordt wie die show gaat doen
Thanks voor de infoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef Sirolf het volgende:
Van de IRC:
[01:05:19] <@antiroos> guis zit er tot 1 feb in te vallen tot bekend wordt wie die show gaat doen
en zo erg vind ik hem niet zingen voor zijn lengtequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de gast van de eerste EkStra weekend 2009. Van Velzen.
Bijna net zo goed als Gerrit-Jan Konijnenbergquote:
Ik heb EW de afgelopen weken erg gemist, maar dat The Man komt zorgt ervoor dat ik er wel heel erg naar uitkijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef -Hans- het volgende:
Vind de gast wel leuk, maar zijn muziek (+ nieuwe single) eigenlijk niet echtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
en zo erg vind ik hem niet zingen voor zijn lengte
Me2 en de uuropener door Tjibbe schijnt erg leuk te zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb EW de afgelopen weken erg gemist, maar dat The Man komt zorgt ervoor dat ik er wel heel erg naar uitkijk.
Trustenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga pitten, moet toch echt nog even aan het werk zometeen...
Ik las op Twitter dat Michiel in een deuk lag.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 en de uuropener door Tjibbe schijnt erg leuk te zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Sersjee het volgende:
Over een paar uur kunnen wij het beoordelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Ik las op Twitter dat Michiel in een deuk lag.
tot straksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Sersjee het volgende:
werd vannacht wakker gesmst alles druppelde toen binnen, broekie maar 1x gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik kreeg afgelopen nacht het smsje van Broekie dubbel. Als dat vaker is gebeurd, snap ik die stijging wel.
Ze hadden ilse moeten vragen (en hopen dat ze konquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef -Hans- het volgende:
die komt vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze hadden ilse moeten vragen (en hopen dat ze kon) .
Ik denk (lees: 98% zeker) dat 'ie het volgende week ook nog wel zal zijn. Zou wel erg kort zijn anders (amper een dag).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Blijft Bertolf volgende week ook nog MH, of komt er morgen een nieuwe?
Zou me niets verbazen als die de 2e of 3e uitzending komtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die komt vast nog wel een keer
Denk het ook. Anders hadden ze gewoon Toverbal als MH kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk (lees: 98% zeker) dat 'ie het volgende week ook nog wel zal zijn. Zou wel erg kort zijn anders (amper een dag).
Ademhalen kan ook handig zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef Marc63 het volgende:
Wat heb ik in 2008 gedaan dat ik in 2009 weer wil doen...
Weer naar de MetMichiel nieuwjaarsreceptie, Pinkpop, concert van John Mayer (maar dan in Paradiso of zo), 3voor12 Radio Live, eten, drinken, slapen...
zou wel korte mh zijn gisteren werd hij geinformeerd door robquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Blijft Bertolf volgende week ook nog MH, of komt er morgen een nieuwe?
Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, ENZquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:50 schreef Marc63 het volgende:
Ow, dus ook weer uitademen.
Ik dacht al, wat word ik paars.
Trustequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:53 schreef Marc63 het volgende:
Mn mobiel reageert een beetje traag. Ik denk dat ie wil slapen. Ik dus ook maar. Weltrusten
Nog niet, maar dat was ik wel van plan. Ik ga er nu dus ook vandoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:08 schreef DaMook het volgende:
Iedereen al slapen ?
Trustequote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat was ik wel van plan. Ik ga er nu dus ook vandoor.
Dus niet alleen de Top2000 waar ze liedjes afkappen.quote:
Ik vind het heul zo erg niet hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou de muziekkeuze is weer ont-zet-tend afwisselend. Die irritante Mraz daarnet, nu alweeeeer Kings of Leon
![]()
![]()
.
Lieve mensen van de muziekredactie, inspiratie: http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw . Met name vanaf nummer 30 ofzo.
MichielFM is mss een ideequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan michiel niet eeuwig de ochtend gaan doen
was even bang dat hij jordy van loon ging aankondigenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Novastar![]()
![]()
. Erg bijzonder nummer door SR08 en vooral de finale
.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Sersjee het volgende:Sausalito Summernight
![]()
"Tis 3FM met Gerard Ekdom!"
je luistert naar je favouriete hamster, draait die normaal wel muziek die je leuk vindquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
De muziekkeuze is echt belabberd. Weer de standaardmeuk. Alsof er geen Serious Request geweest is....
Ow, heel af en toe wel. Maar bij de programma's van vanmorgen was 't al niet beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luistert naar je favouriete hamster, draait die normaal wel muziek die je leuk vind
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Het is echt fantastisch weer! dus ik ga maar even naar buiten.
Omdat die hamster te lui is om twee uurtjes te werken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:15 schreef ScottTracy het volgende:
GoedemiddagWaarom is dit al eerder opgenomen??
Nog meer Claudia fans zie ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ie hamster te lui is om twee uurtjes te werken.
Pas maar op als je straks naar naar huis gaat want dan zou het wel eens link kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Hier motsneeuwt/regent 't nog steeds.
Geen idee wie hierna komt. Rab zal er toch niet alweer zijn, gok ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:17 schreef alors het volgende:
Ik merkte het ook ja, is de rest vanmiddag wel gewoon live?
Lijkt me niet, ik gok erop dat Bart Arens het overneemtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee wie hierna komt. Rab zal er toch niet alweer zijn, gok ik
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef ScottTracy het volgende:
Voordeel is wel dat we de playlist voor de rest van het uur kunnen opzoeken:
19-12-2008 13:24 Novastar Waiting So Long
19-12-2008 13:44 Fine Young Cannibals She Drives Me Crazy
19-12-2008 13:50 Lily Allen Smile
19-12-2008 13:52 Killers Human
19-12-2008 14:00 Cardigans My Favourite Game
19-12-2008 14:04 Bertolf Another Day (Serious Talent)
19-12-2008 14:12 Mylo Doctor Pressure
Radiofreak moet is stoppen met speculeren. Er zijn nu meer dan 20 gemeentes die vergunning op voorhand hebben aangevraagd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas maar op als je straks naar naar huis gaat want dan zou het wel eens link kunnen zijn. Ik zie dat het in Maastricht ook nog onder 0. Sorry dat ik het zeg maar hier in het Noorden schijnt de zon
. Ik las trouwens op RadioFreak dat het GH volgend jaar wel eens kan staan in Maastricht
.
Vanmorgen was 't op een trap hier bij kantoor al lekker glad. Op de weg is lekker gestrooid, dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas maar op als je straks naar naar huis gaat want dan zou het wel eens link kunnen zijn. Ik zie dat het in Maastricht ook nog onder 0. Sorry dat ik het zeg maar hier in het Noorden schijnt de zon
. Ik las trouwens op RadioFreak dat het GH volgend jaar wel eens kan staan in Maastricht
.
Van 3fmfan, dit is gewoon allemaal (inclusief liedjes) in de studio opgenomen op 19 december. Toen al vanuit het glazen huis werd uitgezondenquote:
net als de hoax die goed verspreidt was dat hij weer in Utrecht zou staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanmorgen was 't op een trap hier bij kantoor al lekker glad. Op de weg is lekker gestrooid, dus dat zal wel meevallen.
Zag idd op diverse sites al het bericht over Glazen Huis in Maastricht opduiken. Zou leuk zijn.
Ik weet niet in de gids stond wel de gewone programmering weer, maar ik betwijfel dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee wie hierna komt. Rab zal er toch niet alweer zijn, gok ik
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Van 3fmfan, dit is gewoon allemaal (inclusief liedjes) in de studio opgenomen op 19 december. Toen al vanuit het glazen huis werd uitgezonden
Ik las op de site van 3fm dat Bart Arens het overneemt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik gok erop dat Bart Arens het overneemt
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net als de hoax die goed verspreidt was dat hij weer in Utrecht zou staan
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik las op de site van 3fm dat Bart Arens het overneemt.
Goedemiddag trouwens.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik las op de site van 3fm dat Bart Arens het overneemt.
Goedemiddag trouwens.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
lijkt me toch wat teveel in een uithoek gelegen.quote:'Grote kans op Glazen Huis in Maastricht'
'Grote kans op Glazen Huis in Maastricht'De kans is groot dat het Glazen Huis van 3FM volgend jaar naar Maasticht komt. Dat zegt de organisatie van Winterland Maastricht. Zij organiseren jaarlijks een kerstmarkt op het Vrijthof in de Limburgse stad. Er zijn veel steden die het Glazen Huis in de kerstperiode binnen willen halen, maar Maastricht zou een goede kans maken omdat sponsor Coca Cola voor Maastricht kiest, volgens Winterland.
Serious Request begon in 2004 in Utrecht en heeft ook al in Den Haag en Breda gestaan. Naast Maastricht zou ook Tilburg de actie graag binnen willen halen. De Brabantse stad viert dit jaar uitgebreid dat het 200 jaar stadsrechten heeft en wil het feestjaar afsluiten met het Glazen Huis.
Vergeet niet dat Winterland in een week of 5/6 meer dan 1,2 miljoen mensen trekt. Als je daarvan in de zes dagen Glazen Huis een gedeelte weet te trekken, is 't lekker druk voor het huisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
lijkt me toch wat teveel in een uithoek gelegen.
allemaal Duitsers en Belgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Winterland in een week of 5/6 meer dan 1,2 miljoen mensen trekt. Als je daarvan in de zes dagen Glazen Huis een gedeelte weet te trekken, is 't lekker druk voor het huis.
was 19 decemberquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:36 schreef gerbenp het volgende:
Geen files? Hoe kom je daar op...
http://www.anwb.nl/verkeer
heb je ook gezien wat het publiek was van die 1,2 miljoenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Winterland in een week of 5/6 meer dan 1,2 miljoen mensen trekt. Als je daarvan in de zes dagen Glazen Huis een gedeelte weet te trekken, is 't lekker druk voor het huis.
net als die dame van de efteling die moest vertellen hoe de kerstdagen waren verlopen in de efteling , die ging er heerlijk in meequote:
Vertel eerst even je verhaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben bang dat ik ben opgelicht via Marktplaats...
kHeb alleen een naam, mailadres en rekeningnummer... iemand erg goed in het opzoeken van gegevens? Ik kom zelf niet erg ver...
Gewoon even zelf terug laten storten via je bank. Dat moet nu nog kunnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Advertentie van een Wii spelcomputer op marktplaats. Even heen en weer gemaild, prijs overeen gekomen, kreeg steeds erg snel antwoord op mn mails. Toen uitte ik al mijn zorgen over wijze van betalen. Die gast stelde voor dat ik eerst de helft zou overmaken, dat hij het ding dan zou opsturen en als ik de Wii binnen had, ik de andere helft zou overmaken.
Zo gezegd zo gedaan.
Ikke helft geld overgemaakt, hij zegt nog, ik verstuur m maandagochtend, en sindsdien niks meer van gehoord. Geen reactie op mn mail ook of niks...
Nu is het best wel druk rond de feestdagen bij de post, maar nu zou-ie er toch wel moeten zijn... right?
Volgens mij gaat dat niet, laten terugstorten... kan alleen bij automatische incasso toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Gewoon even zelf terug laten storten via je bank. Dat moet nu nog kunnen.
Als je geen telefoonnummer, achternaam, woonplaats hebt, dan ben je opgelicht.
Ik vind dit ook geen leuk liedje eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuw jaar. Met dezelfde crap als vorig jaar![]()
.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/wie_is_dit.html
Vandaar dat gezoek van Veenstra Veenstra vanochtend![]()
Klopt, maar goed dat hou je toch een beetje deze periode. Het speculeren dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Radiofreak moet is stoppen met speculeren. Er zijn nu meer dan 20 gemeentes die vergunning op voorhand hebben aangevraagd.
wat is het bankrekeningnummer, als het een banknummer is van "ons" wil ik nog is een poging wagen of ik er achter kan komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Advertentie van een Wii spelcomputer op marktplaats. Even heen en weer gemaild, prijs overeen gekomen, kreeg steeds erg snel antwoord op mn mails. Toen uitte ik al mijn zorgen over wijze van betalen. Die gast stelde voor dat ik eerst de helft zou overmaken, dat hij het ding dan zou opsturen en als ik de Wii binnen had, ik de andere helft zou overmaken.
Zo gezegd zo gedaan.
Ikke helft geld overgemaakt, hij zegt nog, ik verstuur m maandagochtend, en sindsdien niks meer van gehoord. Geen reactie op mn mail ook of niks...
Nu is het best wel druk rond de feestdagen bij de post, maar nu zou-ie er toch wel moeten zijn... right?
En bij een girorekening (Postbank) kan je naam en woonplaats opzoeken door het rekeningnummer in te voeren in Mijn Postbank.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is het bankrekeningnummer, als het een banknummer is van "ons" wil ik nog is een poging wagen of ik er achter kan komen.
BloemkoolKomkommertijd hè.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overdreven gedoe trouwens over die chick bij de Nieuwjaarsduik... een paar dikke tieten en we openen een klopjacht
Vind ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overdreven gedoe trouwens over die chick bij de Nieuwjaarsduik... een paar dikke tieten en we openen een klopjacht
Nummer 1 of anders 3quote:Lekker uit je plaat met een stampplaat! Welke uit-je-dip kies jij voor de eerste Rabradio van het jaar?
Benny Benassi - Satisfaction
Tim Deluxe - Just Won't Do
Daft Punk - One More Time
Eensch!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Is er wellicht in Scheveningen ook nog een lekkere gast ontdekt met een kloppende piemel, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar
Nee helaas. Ik kon niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Is er wellicht in Scheveningen ook nog een lekkere gast ontdekt met een kloppende piemel, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom nou, Hans. Je vindt 't gewoon lekker tieten
quote:
Nope, niets gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ik je vreemd gebeld of gesmst? ...
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niets gezien.
Of had ik 't niet willen zien als je wel was gaan sms'en?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh. Dacht wel gesmst te hebben...
Weet bij god niet meer wie wel wat gekregen heeft en wie niet en wat dan.
Dit is de tussenstand op dit moment. Ik heb op Daft Punk gestemd.quote:Lekker uit je plaat met een stampplaat! Welke uit-je-dip kies jij voor de eerste Rabradio van het jaar?
27% Benny Benassi - Satisfaction
18% Tim Deluxe - Just Won't Do
55% Daft Punk - One More Time
Done!quote:
tuurlijk welquote:
Voordeel ook van de vakantiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef Seam het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Ik ging ook pas om 5 uur naar bed dat scheelt he
Dat doe ik ook tijdens normale schoolweken hoorquote:
Vanavond is de eerste EkStra weekend van 2009. Roel van Velzen is vanavond de gast.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Is het vanavond EkStra weekend? Of volgende week pas?
Damn, dat hoef ik op mijn leeftijd niet te proberenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:06 schreef Seam het volgende:
Dat doe ik ook tijdens normale schoolweken hoor
Jazekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Ach als je eenmaal in het ritme komtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat hoef ik op mijn leeftijd niet te proberen![]()
.
Vanavond weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Ik moest eigenlijk deze week uit het ritme, maar het is niet gelukt. Gister ook weer tot na 2'en wakker gebleven. Morgenvroeg moet ik er om 7 uur uit. Gaat moeilijk worden denk ik.quote:
Ja dat is inderdaad pittig jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk deze week uit het ritme, maar het is niet gelukt. Gister ook weer tot na 2'en wakker gebleven. Morgenvroeg moet ik er om 7 uur uit. Gaat moeilijk worden denk ik.
Is ook niet gezondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan nog zou ik het niet heel lang kunnen volhouden. Denk ik
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad pittig ja
Als ik college heb om half 9 sochtend dan duik ik daarna meestal weer mijn bedje in
en wat is er na die 2 weken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.Gelukkig nog maar 2 weken school.
Hoezo nog maar 2 weken schoolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.Gelukkig nog maar 2 weken school.
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:15 schreef -Hans- het volgende:
En ook in 2009 blijven ze die Love Lockdown draaien...
De jouwe net één keerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Anderen hebben de sms zes keer gekregen.
Mee eens, hij verveelt mij ook nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productie
Vind er geen zak aan.. Vrij std. zeker als je voorbij bent aan het vreselijke begin met die suffe vervormerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productie
Tsjaa die vocoder is misschien niet fantastisch maar Kanye gebruikt hem wel slim (System Overload) en ik vind het geluid gewoon prachtig.. Die bass en de pianoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan.. Vrij std. zeker als je voorbij bent aan het vreselijke begin met die suffe vervormer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en wat is er na die 2 weken ?
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond weer eens aanwezig tijdens het EkStra weekend en MoveYourAss?
Laten we het maar houden bij het feit dat smaken verschillen. Dat de plaat zo hoog staat/stond in de Top 50 geeft wel aan dat er veel mensen zijn die het wel leuk vinden. Zal wel eerlijk zeggen dat de plaat wel lekker swingt. Morgen zal de plaat wel weer uit de vette speakers knallen van de Martiniplaza en dan is die plaat wel heel prettigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
Tsjaa die vocoder is misschien niet fantastisch maar Kanye gebruikt hem wel slim (System Overload) en ik vind het geluid gewoon prachtig.. Die bass en de piano
Coolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het maar houden bij het feit dat smaken verschillen. Dat de plaat zo hoog staat/stond in de Top 50 geeft wel aan dat er veel mensen zijn die het wel leuk vinden. Zal wel eerlijk zeggen dat de plaat wel lekker swingt. Morgen zal de plaat wel weer uit de vette speakers knallen van de Martiniplaza en dan is die plaat wel heel prettig.
Te gek manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Normaal kan ik pas vanaf MYA luisteren ivm werk, maar kan vandaag ook Ekstra weekend eens meepikken
Linkje misschienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek man! EkStra weekend zou wel eens leuk kunnen worden. Let ook even op de uuropener want die schijnt hilarisch te zijn. Playlist van MoveYourAss staat inmiddels ook online is het checken wel waard, vind ik. De eerste plaat van de show is direct een knaller
.
Hmm.. Tof!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vanavond is de eerste EkStra weekend van 2009. Roel van Velzen is vanavond de gast.
Bart is waarschijnlijk Bart Arens? Van onder andere de Mega Top 50 in het weekend. Zie ook wikipedia uiteraard.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
Paul is nog aan het bijkomen van serious request denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
De ubbervette plaat van Franz staat er ook op.. had ik nog niet eens gezien.quote:
Heb je dan geen terugkomdagen op jouw school, tijdens je stage ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.
Die worden bij ons opgedeeld per klas, en dan nog in groepjes van 5 ofzo. Dus misschien in totaal 2x een uurtje nog. En uiteraard het ophalen van mn diploma.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je dan geen terugkomdagen op jouw school, tijdens je stage ?
Die playlist van 22-23quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De ubbervette plaat van Franz staat er ook op.. had ik nog niet eens gezien.
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Sweetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die worden bij ons opgedeeld per klas, en dan nog in groepjes van 5 ofzo. Dus misschien in totaal 2x een uurtje nog. En uiteraard het ophalen van mn diploma.
Paul heeft nog vakantie. Bart = Bart Arens. Zit normaal gesproken in het weekend 15 - 17 uur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vetquote:
okee thanks voor de informatie!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Barend_ het volgende:
Bart is waarschijnlijk Bart Arens? Van onder andere de Mega Top 50 in het weekend. Zie ook wikipedia uiteraard.
En Paul heeft waarschijnlijk deze week nog vrij, net zoals volgens mij ( ik sliep nog..) Michiel vanmorgen Giel zijn show heeft overgenomen..? Wat dus wil zeggen dat die ook nog vrij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |