quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en wat is er na die 2 weken ?
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond weer eens aanwezig tijdens het EkStra weekend en MoveYourAss?
Laten we het maar houden bij het feit dat smaken verschillen. Dat de plaat zo hoog staat/stond in de Top 50 geeft wel aan dat er veel mensen zijn die het wel leuk vinden. Zal wel eerlijk zeggen dat de plaat wel lekker swingt. Morgen zal de plaat wel weer uit de vette speakers knallen van de Martiniplaza en dan is die plaat wel heel prettigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
Tsjaa die vocoder is misschien niet fantastisch maar Kanye gebruikt hem wel slim (System Overload) en ik vind het geluid gewoon prachtig.. Die bass en de piano
Coolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het maar houden bij het feit dat smaken verschillen. Dat de plaat zo hoog staat/stond in de Top 50 geeft wel aan dat er veel mensen zijn die het wel leuk vinden. Zal wel eerlijk zeggen dat de plaat wel lekker swingt. Morgen zal de plaat wel weer uit de vette speakers knallen van de Martiniplaza en dan is die plaat wel heel prettig.
Te gek manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Normaal kan ik pas vanaf MYA luisteren ivm werk, maar kan vandaag ook Ekstra weekend eens meepikken
Linkje misschienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek man! EkStra weekend zou wel eens leuk kunnen worden. Let ook even op de uuropener want die schijnt hilarisch te zijn. Playlist van MoveYourAss staat inmiddels ook online is het checken wel waard, vind ik. De eerste plaat van de show is direct een knaller
.
Hmm.. Tof!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vanavond is de eerste EkStra weekend van 2009. Roel van Velzen is vanavond de gast.
Bart is waarschijnlijk Bart Arens? Van onder andere de Mega Top 50 in het weekend. Zie ook wikipedia uiteraard.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
Paul is nog aan het bijkomen van serious request denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
De ubbervette plaat van Franz staat er ook op.. had ik nog niet eens gezien.quote:
Heb je dan geen terugkomdagen op jouw school, tijdens je stage ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.
Die worden bij ons opgedeeld per klas, en dan nog in groepjes van 5 ofzo. Dus misschien in totaal 2x een uurtje nog. En uiteraard het ophalen van mn diploma.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je dan geen terugkomdagen op jouw school, tijdens je stage ?
Die playlist van 22-23quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De ubbervette plaat van Franz staat er ook op.. had ik nog niet eens gezien.
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Sweetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die worden bij ons opgedeeld per klas, en dan nog in groepjes van 5 ofzo. Dus misschien in totaal 2x een uurtje nog. En uiteraard het ophalen van mn diploma.
Paul heeft nog vakantie. Bart = Bart Arens. Zit normaal gesproken in het weekend 15 - 17 uur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vetquote:
okee thanks voor de informatie!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Barend_ het volgende:
Bart is waarschijnlijk Bart Arens? Van onder andere de Mega Top 50 in het weekend. Zie ook wikipedia uiteraard.
En Paul heeft waarschijnlijk deze week nog vrij, net zoals volgens mij ( ik sliep nog..) Michiel vanmorgen Giel zijn show heeft overgenomen..? Wat dus wil zeggen dat die ook nog vrij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |