Jazekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Is het vanavond EkStra weekend? Of volgende week pas?
Ach als je eenmaal in het ritme komtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat hoef ik op mijn leeftijd niet te proberen![]()
.
Vanavond weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Is het vanavond EkStra weekend? Of volgende week pas?
Ik moest eigenlijk deze week uit het ritme, maar het is niet gelukt. Gister ook weer tot na 2'en wakker gebleven. Morgenvroeg moet ik er om 7 uur uit. Gaat moeilijk worden denk ik.quote:
Ja dat is inderdaad pittig jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk deze week uit het ritme, maar het is niet gelukt. Gister ook weer tot na 2'en wakker gebleven. Morgenvroeg moet ik er om 7 uur uit. Gaat moeilijk worden denk ik.
Is ook niet gezondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan nog zou ik het niet heel lang kunnen volhouden. Denk ik
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad pittig ja
Als ik college heb om half 9 sochtend dan duik ik daarna meestal weer mijn bedje in
en wat is er na die 2 weken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.Gelukkig nog maar 2 weken school.
Hoezo nog maar 2 weken schoolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.Gelukkig nog maar 2 weken school.
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:15 schreef -Hans- het volgende:
En ook in 2009 blijven ze die Love Lockdown draaien...
De jouwe net één keerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Anderen hebben de sms zes keer gekregen.
Mee eens, hij verveelt mij ook nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productie
Vind er geen zak aan.. Vrij std. zeker als je voorbij bent aan het vreselijke begin met die suffe vervormerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productie
Tsjaa die vocoder is misschien niet fantastisch maar Kanye gebruikt hem wel slim (System Overload) en ik vind het geluid gewoon prachtig.. Die bass en de pianoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan.. Vrij std. zeker als je voorbij bent aan het vreselijke begin met die suffe vervormer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |