Gewoon even zelf terug laten storten via je bank. Dat moet nu nog kunnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Advertentie van een Wii spelcomputer op marktplaats. Even heen en weer gemaild, prijs overeen gekomen, kreeg steeds erg snel antwoord op mn mails. Toen uitte ik al mijn zorgen over wijze van betalen. Die gast stelde voor dat ik eerst de helft zou overmaken, dat hij het ding dan zou opsturen en als ik de Wii binnen had, ik de andere helft zou overmaken.
Zo gezegd zo gedaan.
Ikke helft geld overgemaakt, hij zegt nog, ik verstuur m maandagochtend, en sindsdien niks meer van gehoord. Geen reactie op mn mail ook of niks...
Nu is het best wel druk rond de feestdagen bij de post, maar nu zou-ie er toch wel moeten zijn... right?
Volgens mij gaat dat niet, laten terugstorten... kan alleen bij automatische incasso toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Gewoon even zelf terug laten storten via je bank. Dat moet nu nog kunnen.
Als je geen telefoonnummer, achternaam, woonplaats hebt, dan ben je opgelicht.
Ik vind dit ook geen leuk liedje eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuw jaar. Met dezelfde crap als vorig jaar![]()
.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/wie_is_dit.html
Vandaar dat gezoek van Veenstra Veenstra vanochtend![]()
Klopt, maar goed dat hou je toch een beetje deze periode. Het speculeren dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Radiofreak moet is stoppen met speculeren. Er zijn nu meer dan 20 gemeentes die vergunning op voorhand hebben aangevraagd.
wat is het bankrekeningnummer, als het een banknummer is van "ons" wil ik nog is een poging wagen of ik er achter kan komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Advertentie van een Wii spelcomputer op marktplaats. Even heen en weer gemaild, prijs overeen gekomen, kreeg steeds erg snel antwoord op mn mails. Toen uitte ik al mijn zorgen over wijze van betalen. Die gast stelde voor dat ik eerst de helft zou overmaken, dat hij het ding dan zou opsturen en als ik de Wii binnen had, ik de andere helft zou overmaken.
Zo gezegd zo gedaan.
Ikke helft geld overgemaakt, hij zegt nog, ik verstuur m maandagochtend, en sindsdien niks meer van gehoord. Geen reactie op mn mail ook of niks...
Nu is het best wel druk rond de feestdagen bij de post, maar nu zou-ie er toch wel moeten zijn... right?
En bij een girorekening (Postbank) kan je naam en woonplaats opzoeken door het rekeningnummer in te voeren in Mijn Postbank.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is het bankrekeningnummer, als het een banknummer is van "ons" wil ik nog is een poging wagen of ik er achter kan komen.
BloemkoolKomkommertijd hè.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overdreven gedoe trouwens over die chick bij de Nieuwjaarsduik... een paar dikke tieten en we openen een klopjacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |