MichielFM is mss een ideequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan michiel niet eeuwig de ochtend gaan doen
was even bang dat hij jordy van loon ging aankondigenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Novastar![]()
![]()
. Erg bijzonder nummer door SR08 en vooral de finale
.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Sersjee het volgende:Sausalito Summernight
![]()
"Tis 3FM met Gerard Ekdom!"
je luistert naar je favouriete hamster, draait die normaal wel muziek die je leuk vindquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
De muziekkeuze is echt belabberd. Weer de standaardmeuk. Alsof er geen Serious Request geweest is....
Ow, heel af en toe wel. Maar bij de programma's van vanmorgen was 't al niet beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je luistert naar je favouriete hamster, draait die normaal wel muziek die je leuk vind
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Het is echt fantastisch weer! dus ik ga maar even naar buiten.
Omdat die hamster te lui is om twee uurtjes te werken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:15 schreef ScottTracy het volgende:
GoedemiddagWaarom is dit al eerder opgenomen??
Nog meer Claudia fans zie ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ie hamster te lui is om twee uurtjes te werken.
Pas maar op als je straks naar naar huis gaat want dan zou het wel eens link kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Hier motsneeuwt/regent 't nog steeds.
Geen idee wie hierna komt. Rab zal er toch niet alweer zijn, gok ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:17 schreef alors het volgende:
Ik merkte het ook ja, is de rest vanmiddag wel gewoon live?
Lijkt me niet, ik gok erop dat Bart Arens het overneemtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee wie hierna komt. Rab zal er toch niet alweer zijn, gok ik
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef ScottTracy het volgende:
Voordeel is wel dat we de playlist voor de rest van het uur kunnen opzoeken:
19-12-2008 13:24 Novastar Waiting So Long
19-12-2008 13:44 Fine Young Cannibals She Drives Me Crazy
19-12-2008 13:50 Lily Allen Smile
19-12-2008 13:52 Killers Human
19-12-2008 14:00 Cardigans My Favourite Game
19-12-2008 14:04 Bertolf Another Day (Serious Talent)
19-12-2008 14:12 Mylo Doctor Pressure
Radiofreak moet is stoppen met speculeren. Er zijn nu meer dan 20 gemeentes die vergunning op voorhand hebben aangevraagd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas maar op als je straks naar naar huis gaat want dan zou het wel eens link kunnen zijn. Ik zie dat het in Maastricht ook nog onder 0. Sorry dat ik het zeg maar hier in het Noorden schijnt de zon
. Ik las trouwens op RadioFreak dat het GH volgend jaar wel eens kan staan in Maastricht
.
Vanmorgen was 't op een trap hier bij kantoor al lekker glad. Op de weg is lekker gestrooid, dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas maar op als je straks naar naar huis gaat want dan zou het wel eens link kunnen zijn. Ik zie dat het in Maastricht ook nog onder 0. Sorry dat ik het zeg maar hier in het Noorden schijnt de zon
. Ik las trouwens op RadioFreak dat het GH volgend jaar wel eens kan staan in Maastricht
.
Van 3fmfan, dit is gewoon allemaal (inclusief liedjes) in de studio opgenomen op 19 december. Toen al vanuit het glazen huis werd uitgezondenquote:
net als de hoax die goed verspreidt was dat hij weer in Utrecht zou staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanmorgen was 't op een trap hier bij kantoor al lekker glad. Op de weg is lekker gestrooid, dus dat zal wel meevallen.
Zag idd op diverse sites al het bericht over Glazen Huis in Maastricht opduiken. Zou leuk zijn.
Ik weet niet in de gids stond wel de gewone programmering weer, maar ik betwijfel dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee wie hierna komt. Rab zal er toch niet alweer zijn, gok ik
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Van 3fmfan, dit is gewoon allemaal (inclusief liedjes) in de studio opgenomen op 19 december. Toen al vanuit het glazen huis werd uitgezonden
Ik las op de site van 3fm dat Bart Arens het overneemt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik gok erop dat Bart Arens het overneemt
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
net als de hoax die goed verspreidt was dat hij weer in Utrecht zou staan
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik las op de site van 3fm dat Bart Arens het overneemt.
Goedemiddag trouwens.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik las op de site van 3fm dat Bart Arens het overneemt.
Goedemiddag trouwens.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
lijkt me toch wat teveel in een uithoek gelegen.quote:'Grote kans op Glazen Huis in Maastricht'
'Grote kans op Glazen Huis in Maastricht'De kans is groot dat het Glazen Huis van 3FM volgend jaar naar Maasticht komt. Dat zegt de organisatie van Winterland Maastricht. Zij organiseren jaarlijks een kerstmarkt op het Vrijthof in de Limburgse stad. Er zijn veel steden die het Glazen Huis in de kerstperiode binnen willen halen, maar Maastricht zou een goede kans maken omdat sponsor Coca Cola voor Maastricht kiest, volgens Winterland.
Serious Request begon in 2004 in Utrecht en heeft ook al in Den Haag en Breda gestaan. Naast Maastricht zou ook Tilburg de actie graag binnen willen halen. De Brabantse stad viert dit jaar uitgebreid dat het 200 jaar stadsrechten heeft en wil het feestjaar afsluiten met het Glazen Huis.
Vergeet niet dat Winterland in een week of 5/6 meer dan 1,2 miljoen mensen trekt. Als je daarvan in de zes dagen Glazen Huis een gedeelte weet te trekken, is 't lekker druk voor het huisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
lijkt me toch wat teveel in een uithoek gelegen.
allemaal Duitsers en Belgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Winterland in een week of 5/6 meer dan 1,2 miljoen mensen trekt. Als je daarvan in de zes dagen Glazen Huis een gedeelte weet te trekken, is 't lekker druk voor het huis.
was 19 decemberquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:36 schreef gerbenp het volgende:
Geen files? Hoe kom je daar op...
http://www.anwb.nl/verkeer
heb je ook gezien wat het publiek was van die 1,2 miljoenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Winterland in een week of 5/6 meer dan 1,2 miljoen mensen trekt. Als je daarvan in de zes dagen Glazen Huis een gedeelte weet te trekken, is 't lekker druk voor het huis.
net als die dame van de efteling die moest vertellen hoe de kerstdagen waren verlopen in de efteling , die ging er heerlijk in meequote:
Vertel eerst even je verhaal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben bang dat ik ben opgelicht via Marktplaats...
kHeb alleen een naam, mailadres en rekeningnummer... iemand erg goed in het opzoeken van gegevens? Ik kom zelf niet erg ver...
Gewoon even zelf terug laten storten via je bank. Dat moet nu nog kunnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Advertentie van een Wii spelcomputer op marktplaats. Even heen en weer gemaild, prijs overeen gekomen, kreeg steeds erg snel antwoord op mn mails. Toen uitte ik al mijn zorgen over wijze van betalen. Die gast stelde voor dat ik eerst de helft zou overmaken, dat hij het ding dan zou opsturen en als ik de Wii binnen had, ik de andere helft zou overmaken.
Zo gezegd zo gedaan.
Ikke helft geld overgemaakt, hij zegt nog, ik verstuur m maandagochtend, en sindsdien niks meer van gehoord. Geen reactie op mn mail ook of niks...
Nu is het best wel druk rond de feestdagen bij de post, maar nu zou-ie er toch wel moeten zijn... right?
Volgens mij gaat dat niet, laten terugstorten... kan alleen bij automatische incasso toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Gewoon even zelf terug laten storten via je bank. Dat moet nu nog kunnen.
Als je geen telefoonnummer, achternaam, woonplaats hebt, dan ben je opgelicht.
Ik vind dit ook geen leuk liedje eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuw jaar. Met dezelfde crap als vorig jaar![]()
.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/wie_is_dit.html
Vandaar dat gezoek van Veenstra Veenstra vanochtend![]()
Klopt, maar goed dat hou je toch een beetje deze periode. Het speculeren dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Radiofreak moet is stoppen met speculeren. Er zijn nu meer dan 20 gemeentes die vergunning op voorhand hebben aangevraagd.
wat is het bankrekeningnummer, als het een banknummer is van "ons" wil ik nog is een poging wagen of ik er achter kan komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Advertentie van een Wii spelcomputer op marktplaats. Even heen en weer gemaild, prijs overeen gekomen, kreeg steeds erg snel antwoord op mn mails. Toen uitte ik al mijn zorgen over wijze van betalen. Die gast stelde voor dat ik eerst de helft zou overmaken, dat hij het ding dan zou opsturen en als ik de Wii binnen had, ik de andere helft zou overmaken.
Zo gezegd zo gedaan.
Ikke helft geld overgemaakt, hij zegt nog, ik verstuur m maandagochtend, en sindsdien niks meer van gehoord. Geen reactie op mn mail ook of niks...
Nu is het best wel druk rond de feestdagen bij de post, maar nu zou-ie er toch wel moeten zijn... right?
En bij een girorekening (Postbank) kan je naam en woonplaats opzoeken door het rekeningnummer in te voeren in Mijn Postbank.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is het bankrekeningnummer, als het een banknummer is van "ons" wil ik nog is een poging wagen of ik er achter kan komen.
BloemkoolKomkommertijd hè.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overdreven gedoe trouwens over die chick bij de Nieuwjaarsduik... een paar dikke tieten en we openen een klopjacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |