haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Marc63 het volgende:
Zo, nu kan ik rustig in bed nog even verder luisteren zonder me zorgen te hoeven maken dat ik misschien een topic met mn mobiel moet openen.
Ben zo terug...
Dat moet wel goed klinken voor dat geldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spaar er ook al 4 jaar voor
als ik al mijn zooi moest kopen in nederland zou ik
1299 euro voor versterker kwijt zijn, nu 599 pond
1100 euro voor dvd/cd speler , nu 225 pond
450 euro voor tuner, nu 135 pond
1200 euro voor boxen , nu 800 pond
scheelt echt enorm.
Ik zei vannacht in de kroeg tegen een vriend dat ik nu wel meteen goed in het nachtritme zat voor komende week nachtdienst. Zegt hij dat het pas donderdag isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb een maandaggevoel, wie haalt dat weg
Guis... dat zou wel leuk zijn als hij ook overdag is te horen. Neem aan dat we het binnenkort wel horen wie het is gewordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En volgens mij is hij nog niet klaar met zn studie.
Ik denk niet dat Domien op dat tijdstip komt. Hij heeft nog maar net zn dagelijkse programma. Ik denk nog steeds dat Guis de voornaamste kandidaat is, maar dat dacht ik ook toen Muijs weg ging.
[3FM #1126] Is het alweer vrijdag?
Dat was een gevalletje geen TT kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zitten
Géén idee!quote:
Tenzij je ziet wie er naar de studio loopt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
En de cam staat op de (overigens wat donkere) gang, dus daar kunnen we het ook niet aan zien.
Ah, da's genoeg info qua wie er zometeen te horen is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
(en haai en gelukkig nieuwjaar enzo)
Ik ga er maar vanuit dat zometeen Roos komt.. althans, dat is normaal gesproken het gevalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
En de cam staat op de (overigens wat donkere) gang, dus daar kunnen we het ook niet aan zien.
Haaiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Hej, daar is ze al !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Stukje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand eergisteren nog ac/dc concert op tv gezien ?
Wist niet dat dat op TV wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik had 'em wel op m'n longlist staan, maar hij viel al gauw af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat Mars niet in mn Top2008 staat!
Maar ik zou em ook eigenlijk niet zo snel zelf opzetten. Hij is leuk voor op de radio ter afwisseling.
jij ook dat we er een leuk jaar van mogen maken en jij een keer naar de dag mag verhuizenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Dat was No Bull toch? Die heb ik op dvd, al erg vaak gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was No Bull toch? Die heb ik op dvd, al erg vaak gezien.
Ook aan het begin van de avond, 18.30 ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rtl7 zond hem uit na 00:00
Op oudjaarsavond ook nog. Half 7 of zoiets.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rtl7 zond hem uit na 00:00
dan heb ik de herhaling gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond ook nog. Half 7 of zoiets.
Guis is tegenwoordig Avro.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:06 schreef -Hans- het volgende:
Guis = BNN. Zou eigenlijk logisch zijn als hij het is.
KT
Van de IRC:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Zou Roos misschien weten wie Timur vervangt tussen 07:00 - 10:00?
Hopen dat Guis na 1 februari mag blijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van de IRC:
[01:05:19] <@antiroos> guis zit er tot 1 feb in te vallen tot bekend wordt wie die show gaat doen
Thanks voor de infoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef Sirolf het volgende:
Van de IRC:
[01:05:19] <@antiroos> guis zit er tot 1 feb in te vallen tot bekend wordt wie die show gaat doen
en zo erg vind ik hem niet zingen voor zijn lengtequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de gast van de eerste EkStra weekend 2009. Van Velzen.
Bijna net zo goed als Gerrit-Jan Konijnenbergquote:
Ik heb EW de afgelopen weken erg gemist, maar dat The Man komt zorgt ervoor dat ik er wel heel erg naar uitkijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef -Hans- het volgende:
Vind de gast wel leuk, maar zijn muziek (+ nieuwe single) eigenlijk niet echtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
en zo erg vind ik hem niet zingen voor zijn lengte
Me2 en de uuropener door Tjibbe schijnt erg leuk te zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb EW de afgelopen weken erg gemist, maar dat The Man komt zorgt ervoor dat ik er wel heel erg naar uitkijk.
Trustenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga pitten, moet toch echt nog even aan het werk zometeen...
Ik las op Twitter dat Michiel in een deuk lag.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2 en de uuropener door Tjibbe schijnt erg leuk te zijn.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Sersjee het volgende:
Over een paar uur kunnen wij het beoordelenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:18 schreef Marc63 het volgende:
Ik las op Twitter dat Michiel in een deuk lag.
tot straksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:17 schreef Sersjee het volgende:
werd vannacht wakker gesmst alles druppelde toen binnen, broekie maar 1x gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik kreeg afgelopen nacht het smsje van Broekie dubbel. Als dat vaker is gebeurd, snap ik die stijging wel.
Ze hadden ilse moeten vragen (en hopen dat ze konquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:11 schreef -Hans- het volgende:
die komt vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze hadden ilse moeten vragen (en hopen dat ze kon) .
Ik denk (lees: 98% zeker) dat 'ie het volgende week ook nog wel zal zijn. Zou wel erg kort zijn anders (amper een dag).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Blijft Bertolf volgende week ook nog MH, of komt er morgen een nieuwe?
Zou me niets verbazen als die de 2e of 3e uitzending komtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die komt vast nog wel een keer
Denk het ook. Anders hadden ze gewoon Toverbal als MH kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk (lees: 98% zeker) dat 'ie het volgende week ook nog wel zal zijn. Zou wel erg kort zijn anders (amper een dag).
Ademhalen kan ook handig zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef Marc63 het volgende:
Wat heb ik in 2008 gedaan dat ik in 2009 weer wil doen...
Weer naar de MetMichiel nieuwjaarsreceptie, Pinkpop, concert van John Mayer (maar dan in Paradiso of zo), 3voor12 Radio Live, eten, drinken, slapen...
zou wel korte mh zijn gisteren werd hij geinformeerd door robquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Blijft Bertolf volgende week ook nog MH, of komt er morgen een nieuwe?
Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit, ENZquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:50 schreef Marc63 het volgende:
Ow, dus ook weer uitademen.
Ik dacht al, wat word ik paars.
Trustequote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:53 schreef Marc63 het volgende:
Mn mobiel reageert een beetje traag. Ik denk dat ie wil slapen. Ik dus ook maar. Weltrusten
Nog niet, maar dat was ik wel van plan. Ik ga er nu dus ook vandoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:08 schreef DaMook het volgende:
Iedereen al slapen ?
Trustequote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat was ik wel van plan. Ik ga er nu dus ook vandoor.
Dus niet alleen de Top2000 waar ze liedjes afkappen.quote:
Ik vind het heul zo erg niet hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou de muziekkeuze is weer ont-zet-tend afwisselend. Die irritante Mraz daarnet, nu alweeeeer Kings of Leon
![]()
![]()
.
Lieve mensen van de muziekredactie, inspiratie: http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw . Met name vanaf nummer 30 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |