haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Marc63 het volgende:
Zo, nu kan ik rustig in bed nog even verder luisteren zonder me zorgen te hoeven maken dat ik misschien een topic met mn mobiel moet openen.
Ben zo terug...
Dat moet wel goed klinken voor dat geldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spaar er ook al 4 jaar voor
als ik al mijn zooi moest kopen in nederland zou ik
1299 euro voor versterker kwijt zijn, nu 599 pond
1100 euro voor dvd/cd speler , nu 225 pond
450 euro voor tuner, nu 135 pond
1200 euro voor boxen , nu 800 pond
scheelt echt enorm.
Ik zei vannacht in de kroeg tegen een vriend dat ik nu wel meteen goed in het nachtritme zat voor komende week nachtdienst. Zegt hij dat het pas donderdag isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb een maandaggevoel, wie haalt dat weg
Guis... dat zou wel leuk zijn als hij ook overdag is te horen. Neem aan dat we het binnenkort wel horen wie het is gewordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En volgens mij is hij nog niet klaar met zn studie.
Ik denk niet dat Domien op dat tijdstip komt. Hij heeft nog maar net zn dagelijkse programma. Ik denk nog steeds dat Guis de voornaamste kandidaat is, maar dat dacht ik ook toen Muijs weg ging.
[3FM #1126] Is het alweer vrijdag?
Dat was een gevalletje geen TT kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zitten
Géén idee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |