haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef Marc63 het volgende:
Zo, nu kan ik rustig in bed nog even verder luisteren zonder me zorgen te hoeven maken dat ik misschien een topic met mn mobiel moet openen.
Ben zo terug...
Dat moet wel goed klinken voor dat geldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spaar er ook al 4 jaar voor
als ik al mijn zooi moest kopen in nederland zou ik
1299 euro voor versterker kwijt zijn, nu 599 pond
1100 euro voor dvd/cd speler , nu 225 pond
450 euro voor tuner, nu 135 pond
1200 euro voor boxen , nu 800 pond
scheelt echt enorm.
Ik zei vannacht in de kroeg tegen een vriend dat ik nu wel meteen goed in het nachtritme zat voor komende week nachtdienst. Zegt hij dat het pas donderdag isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb een maandaggevoel, wie haalt dat weg
Guis... dat zou wel leuk zijn als hij ook overdag is te horen. Neem aan dat we het binnenkort wel horen wie het is gewordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En volgens mij is hij nog niet klaar met zn studie.
Ik denk niet dat Domien op dat tijdstip komt. Hij heeft nog maar net zn dagelijkse programma. Ik denk nog steeds dat Guis de voornaamste kandidaat is, maar dat dacht ik ook toen Muijs weg ging.
[3FM #1126] Is het alweer vrijdag?
Dat was een gevalletje geen TT kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haha , duurde al zo lang , dacht al dat je mobiel zou zitten
Géén idee!quote:
Tenzij je ziet wie er naar de studio loopt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
En de cam staat op de (overigens wat donkere) gang, dus daar kunnen we het ook niet aan zien.
Ah, da's genoeg info qua wie er zometeen te horen is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
(en haai en gelukkig nieuwjaar enzo)
Ik ga er maar vanuit dat zometeen Roos komt.. althans, dat is normaal gesproken het gevalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
En de cam staat op de (overigens wat donkere) gang, dus daar kunnen we het ook niet aan zien.
Haaiquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Hej, daar is ze al !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Stukje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Iemand eergisteren nog ac/dc concert op tv gezien ?
Wist niet dat dat op TV wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik had 'em wel op m'n longlist staan, maar hij viel al gauw af.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me net dat Mars niet in mn Top2008 staat!
Maar ik zou em ook eigenlijk niet zo snel zelf opzetten. Hij is leuk voor op de radio ter afwisseling.
jij ook dat we er een leuk jaar van mogen maken en jij een keer naar de dag mag verhuizenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
Dat was No Bull toch? Die heb ik op dvd, al erg vaak gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef antiroos het volgende:
MARS!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was No Bull toch? Die heb ik op dvd, al erg vaak gezien.
Ook aan het begin van de avond, 18.30 ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rtl7 zond hem uit na 00:00
Op oudjaarsavond ook nog. Half 7 of zoiets.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
rtl7 zond hem uit na 00:00
dan heb ik de herhaling gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op oudjaarsavond ook nog. Half 7 of zoiets.
Guis is tegenwoordig Avro.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:06 schreef -Hans- het volgende:
Guis = BNN. Zou eigenlijk logisch zijn als hij het is.
KT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |