Vind ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overdreven gedoe trouwens over die chick bij de Nieuwjaarsduik... een paar dikke tieten en we openen een klopjacht
Nummer 1 of anders 3quote:Lekker uit je plaat met een stampplaat! Welke uit-je-dip kies jij voor de eerste Rabradio van het jaar?
Benny Benassi - Satisfaction
Tim Deluxe - Just Won't Do
Daft Punk - One More Time
Eensch!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Is er wellicht in Scheveningen ook nog een lekkere gast ontdekt met een kloppende piemel, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar
Nee helaas. Ik kon niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Is er wellicht in Scheveningen ook nog een lekkere gast ontdekt met een kloppende piemel, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom nou, Hans. Je vindt 't gewoon lekker tieten
quote:
Nope, niets gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ik je vreemd gebeld of gesmst? ...
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niets gezien.
Of had ik 't niet willen zien als je wel was gaan sms'en?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh. Dacht wel gesmst te hebben...
Weet bij god niet meer wie wel wat gekregen heeft en wie niet en wat dan.
Dit is de tussenstand op dit moment. Ik heb op Daft Punk gestemd.quote:Lekker uit je plaat met een stampplaat! Welke uit-je-dip kies jij voor de eerste Rabradio van het jaar?
27% Benny Benassi - Satisfaction
18% Tim Deluxe - Just Won't Do
55% Daft Punk - One More Time
Done!quote:
tuurlijk welquote:
Voordeel ook van de vakantiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef Seam het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Ik ging ook pas om 5 uur naar bed dat scheelt he
Dat doe ik ook tijdens normale schoolweken hoorquote:
Vanavond is de eerste EkStra weekend van 2009. Roel van Velzen is vanavond de gast.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Is het vanavond EkStra weekend? Of volgende week pas?
Damn, dat hoef ik op mijn leeftijd niet te proberenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:06 schreef Seam het volgende:
Dat doe ik ook tijdens normale schoolweken hoor
Jazekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Ach als je eenmaal in het ritme komtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat hoef ik op mijn leeftijd niet te proberen![]()
.
Vanavond weerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Barend_ het volgende:
Ik moest eigenlijk deze week uit het ritme, maar het is niet gelukt. Gister ook weer tot na 2'en wakker gebleven. Morgenvroeg moet ik er om 7 uur uit. Gaat moeilijk worden denk ik.quote:
Ja dat is inderdaad pittig jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk deze week uit het ritme, maar het is niet gelukt. Gister ook weer tot na 2'en wakker gebleven. Morgenvroeg moet ik er om 7 uur uit. Gaat moeilijk worden denk ik.
Is ook niet gezondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan nog zou ik het niet heel lang kunnen volhouden. Denk ik
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad pittig ja
Als ik college heb om half 9 sochtend dan duik ik daarna meestal weer mijn bedje in
en wat is er na die 2 weken ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.Gelukkig nog maar 2 weken school.
Hoezo nog maar 2 weken schoolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan maandag 'uitslapen'. Heb het 1e uur vrij, en dinsdag de eerste 3.Gelukkig nog maar 2 weken school.
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:15 schreef -Hans- het volgende:
En ook in 2009 blijven ze die Love Lockdown draaien...
De jouwe net één keerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Anderen hebben de sms zes keer gekregen.
Mee eens, hij verveelt mij ook nog nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productie
Vind er geen zak aan.. Vrij std. zeker als je voorbij bent aan het vreselijke begin met die suffe vervormerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor, en prachtig gemasterd en geweldige productie
Tsjaa die vocoder is misschien niet fantastisch maar Kanye gebruikt hem wel slim (System Overload) en ik vind het geluid gewoon prachtig.. Die bass en de pianoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan.. Vrij std. zeker als je voorbij bent aan het vreselijke begin met die suffe vervormer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en wat is er na die 2 weken ?
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond weer eens aanwezig tijdens het EkStra weekend en MoveYourAss?
Laten we het maar houden bij het feit dat smaken verschillen. Dat de plaat zo hoog staat/stond in de Top 50 geeft wel aan dat er veel mensen zijn die het wel leuk vinden. Zal wel eerlijk zeggen dat de plaat wel lekker swingt. Morgen zal de plaat wel weer uit de vette speakers knallen van de Martiniplaza en dan is die plaat wel heel prettigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
Tsjaa die vocoder is misschien niet fantastisch maar Kanye gebruikt hem wel slim (System Overload) en ik vind het geluid gewoon prachtig.. Die bass en de piano
Coolquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laten we het maar houden bij het feit dat smaken verschillen. Dat de plaat zo hoog staat/stond in de Top 50 geeft wel aan dat er veel mensen zijn die het wel leuk vinden. Zal wel eerlijk zeggen dat de plaat wel lekker swingt. Morgen zal de plaat wel weer uit de vette speakers knallen van de Martiniplaza en dan is die plaat wel heel prettig.
Te gek manquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Normaal kan ik pas vanaf MYA luisteren ivm werk, maar kan vandaag ook Ekstra weekend eens meepikken
Linkje misschienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek man! EkStra weekend zou wel eens leuk kunnen worden. Let ook even op de uuropener want die schijnt hilarisch te zijn. Playlist van MoveYourAss staat inmiddels ook online is het checken wel waard, vind ik. De eerste plaat van de show is direct een knaller
.
Hmm.. Tof!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vanavond is de eerste EkStra weekend van 2009. Roel van Velzen is vanavond de gast.
Bart is waarschijnlijk Bart Arens? Van onder andere de Mega Top 50 in het weekend. Zie ook wikipedia uiteraard.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
Paul is nog aan het bijkomen van serious request denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
De ubbervette plaat van Franz staat er ook op.. had ik nog niet eens gezien.quote:
Heb je dan geen terugkomdagen op jouw school, tijdens je stage ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik 'klaar' m et school. Maar dan moet ik nog 4 maanden stage lopen. En dan ben ik echt klaar klaar.
Die worden bij ons opgedeeld per klas, en dan nog in groepjes van 5 ofzo. Dus misschien in totaal 2x een uurtje nog. En uiteraard het ophalen van mn diploma.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je dan geen terugkomdagen op jouw school, tijdens je stage ?
Die playlist van 22-23quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De ubbervette plaat van Franz staat er ook op.. had ik nog niet eens gezien.
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Sweetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die worden bij ons opgedeeld per klas, en dan nog in groepjes van 5 ofzo. Dus misschien in totaal 2x een uurtje nog. En uiteraard het ophalen van mn diploma.
Paul heeft nog vakantie. Bart = Bart Arens. Zit normaal gesproken in het weekend 15 - 17 uur.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Duizendpootje het volgende:
Waar is Paul trouwens??
En wie is Bart ofzo?
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vetquote:
okee thanks voor de informatie!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:27 schreef Barend_ het volgende:
Bart is waarschijnlijk Bart Arens? Van onder andere de Mega Top 50 in het weekend. Zie ook wikipedia uiteraard.
En Paul heeft waarschijnlijk deze week nog vrij, net zoals volgens mij ( ik sliep nog..) Michiel vanmorgen Giel zijn show heeft overgenomen..? Wat dus wil zeggen dat die ook nog vrij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |