Vind ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overdreven gedoe trouwens over die chick bij de Nieuwjaarsduik... een paar dikke tieten en we openen een klopjacht
Nummer 1 of anders 3quote:Lekker uit je plaat met een stampplaat! Welke uit-je-dip kies jij voor de eerste Rabradio van het jaar?
Benny Benassi - Satisfaction
Tim Deluxe - Just Won't Do
Daft Punk - One More Time
Eensch!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Is er wellicht in Scheveningen ook nog een lekkere gast ontdekt met een kloppende piemel, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar
Nee helaas. Ik kon niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Is er wellicht in Scheveningen ook nog een lekkere gast ontdekt met een kloppende piemel, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom nou, Hans. Je vindt 't gewoon lekker tieten
quote:
Nope, niets gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ik je vreemd gebeld of gesmst? ...
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niets gezien.
Of had ik 't niet willen zien als je wel was gaan sms'en?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh. Dacht wel gesmst te hebben...
Weet bij god niet meer wie wel wat gekregen heeft en wie niet en wat dan.
Dit is de tussenstand op dit moment. Ik heb op Daft Punk gestemd.quote:Lekker uit je plaat met een stampplaat! Welke uit-je-dip kies jij voor de eerste Rabradio van het jaar?
27% Benny Benassi - Satisfaction
18% Tim Deluxe - Just Won't Do
55% Daft Punk - One More Time
Done!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |