Dan valt de remix juist meestal tegen. Prachtnummer dus ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vet.
Dat is een geweldige plaat!! Ik kende dat nummer eerder in die mix dan het origineel omdat die toen al in de Freaknacht veel gedraaid werdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vet.
Die gasten van Thin White Duke zijn wel goed. We gaan het wel horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Seam het volgende:
Dan valt de remix juist meestal tegen. Prachtnummer dus ik ben ook wel benieuwd
Oh geweldig! ben nu toch wel erg benieuwd geworden.. Grappig dat je de mix eerder kende danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is een geweldige plaat!! Ik kende dat nummer eerder in die mix dan het origineel omdat die toen al in de Freaknacht veel gedraaid werdToen ik daarna het origineel hoorde vond ik die een beetje saai
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Steephsel het volgende:
Zojuist een flat ingestort in DH, of op t punt van
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/138530.htmlquote:Edwin Diergaarde stopt als DJ en voice-over bij 3FM. Hij stapt over naar de regionale zender Radio Decibel in Amsterdam waar hij vanaf februari 2009 elke werkdag een radioprogramma gaat presenteren. Op die zender maakt hij al wekelijks het danceprogramma MinistryOfBeats. Diergaarde blijft daarnaast werkzaam voor de Tros.
Mooizo. Tijd voor vernieuwing. Diergaarde past niet meer bij 3FM.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef -Hans- het volgende:
KUD !!!! Lees net dat Edwin Diergaade vertrekt bij 3FM..
[..]
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/138530.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |