Dan valt de remix juist meestal tegen. Prachtnummer dus ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vet.
Dat is een geweldige plaat!! Ik kende dat nummer eerder in die mix dan het origineel omdat die toen al in de Freaknacht veel gedraaid werdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vet.
Die gasten van Thin White Duke zijn wel goed. We gaan het wel horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Seam het volgende:
Dan valt de remix juist meestal tegen. Prachtnummer dus ik ben ook wel benieuwd
Oh geweldig! ben nu toch wel erg benieuwd geworden.. Grappig dat je de mix eerder kende danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is een geweldige plaat!! Ik kende dat nummer eerder in die mix dan het origineel omdat die toen al in de Freaknacht veel gedraaid werdToen ik daarna het origineel hoorde vond ik die een beetje saai
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Steephsel het volgende:
Zojuist een flat ingestort in DH, of op t punt van
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/138530.htmlquote:Edwin Diergaarde stopt als DJ en voice-over bij 3FM. Hij stapt over naar de regionale zender Radio Decibel in Amsterdam waar hij vanaf februari 2009 elke werkdag een radioprogramma gaat presenteren. Op die zender maakt hij al wekelijks het danceprogramma MinistryOfBeats. Diergaarde blijft daarnaast werkzaam voor de Tros.
Mooizo. Tijd voor vernieuwing. Diergaarde past niet meer bij 3FM.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef -Hans- het volgende:
KUD !!!! Lees net dat Edwin Diergaade vertrekt bij 3FM..
[..]
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/138530.html
Ik denk dat we nu elk weekend wakker mogen worden met de stem van Annemiekequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooizo. Tijd voor vernieuwing. Diergaarde past niet meer bij 3FM.
Wel een lekkere meid hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit begint wel heel triest te worden trouwens....
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=2
Hij heette toch herman die kerelquote:
Brr ze hebben hun monitor veranderd en ik kan geen 2 dingen meer selecterenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Eerste in mn sig, P2000, effe op Haaglanden zetten in t menu
Nee, de titel van het liedjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij heette toch herman die kerel
Ik dacht dat je die vent moest noemen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Altijd nog een stuk beter dan de meeste dj's op 3fm
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, de titel van het liedjeMaar dat is niet Herman
Oh nou, ik had niet verwacht dat ze Bono zou weten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja but is dat hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ze hebben hun monitor veranderd en ik kan geen 2 dingen meer selecteren.
Livep2000 / pd5hw is er niet op vooruit gegaan idd...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ze hebben hun monitor veranderd en ik kan geen 2 dingen meer selecteren.
Hoe kun je One Day like This nu mooier vinden dan Bones of Youquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap wel dat Diergaarde vertrekt, sinds hij zijn eigen programma niet meer heeft (Ministry of Beats) heeft 'ie toch niet echt meer iets voor zichzelf. Maar het is wel jammer.
Lijkt me wel de beste kandidaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal idd het grootste vraagstuk zijn. Wie oh wie wordt de nieuwe stem... Gerard Ekdom?
De winnaars van de postcodeloterij zijn flink aan het feesten denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ja but is dat he
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/Haaglanden.html
Radio2 is top op dit moment met allemaal platen die de top2000net niet gehaald hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst sinds een paar weken dat de radio om 1600 weer uit moet.
Ik vind het ook wel jammer hoor.. Diergaarde vind ik een prettige dj om naar te luisteren. Weinig geklets, aardige muziek en een prettig stemgeluid. Geen shock jock, maar heel degelijk. Als vervanger denk ik toch dat het Annemieke zal worden en die deed het tijdens de invalbeurten ook heel behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap wel dat Diergaarde vertrekt, sinds hij zijn eigen programma niet meer heeft (Ministry of Beats) heeft 'ie toch niet echt meer iets voor zichzelf. Maar het is wel jammer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De winnaars van de postcodeloterij zijn flink aan het feesten denk ik
[..]
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kun je One Day like This nu mooier vinden dan Bones of You![]()
![]()
![]()
Ik keek ff naar je toplijst van songs
Nou ik wel dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, vandaarNou, ik heb nog niet van veel mensen gehoord dat ze Bones of You mooier vonden dan One Day Like This
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:04 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen. Oh en ik heb toch wat met een vriend afgesproken dus ik zal er niet bijzijn tijdens Ekstra Weekend, maar ik ga wel luisteren natuurlijkKom tijdens de Freaknacht wel weer binnenvallen denk ik
Bertolfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:14 schreef Seam het volgende:
Wat is de megahit nu ?
Die was het voordat SR begon.quote:
is nooit geupdate omdat we de week half begonnen door SR geneuzel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef Krambo het volgende:
Stond net op de 3FM site Novastar als MH
Timur dacht dat Oasis de nieuwe MH wasquote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moeten we dat nou als een grap opvatten ofzo
tja, ik vind het niet erg. als stem perfect, als dj geen persoonlijkheidquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Psies. Voegt niet zoveel toe als dj's als Ekdom, Beelen of Veenstra.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef evert het volgende:
[..]
tja, ik vind het niet erg. als stem perfect, als dj geen persoonlijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |