Hoe kun je One Day like This nu mooier vinden dan Bones of Youquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap wel dat Diergaarde vertrekt, sinds hij zijn eigen programma niet meer heeft (Ministry of Beats) heeft 'ie toch niet echt meer iets voor zichzelf. Maar het is wel jammer.
Lijkt me wel de beste kandidaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal idd het grootste vraagstuk zijn. Wie oh wie wordt de nieuwe stem... Gerard Ekdom?
De winnaars van de postcodeloterij zijn flink aan het feesten denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ja but is dat he
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/Haaglanden.html
Radio2 is top op dit moment met allemaal platen die de top2000net niet gehaald hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst sinds een paar weken dat de radio om 1600 weer uit moet.
Ik vind het ook wel jammer hoor.. Diergaarde vind ik een prettige dj om naar te luisteren. Weinig geklets, aardige muziek en een prettig stemgeluid. Geen shock jock, maar heel degelijk. Als vervanger denk ik toch dat het Annemieke zal worden en die deed het tijdens de invalbeurten ook heel behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap wel dat Diergaarde vertrekt, sinds hij zijn eigen programma niet meer heeft (Ministry of Beats) heeft 'ie toch niet echt meer iets voor zichzelf. Maar het is wel jammer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De winnaars van de postcodeloterij zijn flink aan het feesten denk ik
[..]
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kun je One Day like This nu mooier vinden dan Bones of You![]()
![]()
![]()
Ik keek ff naar je toplijst van songs
Nou ik wel dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, vandaarNou, ik heb nog niet van veel mensen gehoord dat ze Bones of You mooier vonden dan One Day Like This
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:04 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen. Oh en ik heb toch wat met een vriend afgesproken dus ik zal er niet bijzijn tijdens Ekstra Weekend, maar ik ga wel luisteren natuurlijkKom tijdens de Freaknacht wel weer binnenvallen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |