Dan valt de remix juist meestal tegen. Prachtnummer dus ik ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vet.
Dat is een geweldige plaat!! Ik kende dat nummer eerder in die mix dan het origineel omdat die toen al in de Freaknacht veel gedraaid werdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel grappig dat juist het eerste uur nu het uur is met de tofste platen (imo). Meestal is dat uur 2. Ik ben wel benieuwd naar Starsailor - Four To The Floor (Thin White Duke remix). Origineel vind ik al erg vet.
Die gasten van Thin White Duke zijn wel goed. We gaan het wel horenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef Seam het volgende:
Dan valt de remix juist meestal tegen. Prachtnummer dus ik ben ook wel benieuwd
Oh geweldig! ben nu toch wel erg benieuwd geworden.. Grappig dat je de mix eerder kende danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is een geweldige plaat!! Ik kende dat nummer eerder in die mix dan het origineel omdat die toen al in de Freaknacht veel gedraaid werdToen ik daarna het origineel hoorde vond ik die een beetje saai
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:39 schreef Steephsel het volgende:
Zojuist een flat ingestort in DH, of op t punt van
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/138530.htmlquote:Edwin Diergaarde stopt als DJ en voice-over bij 3FM. Hij stapt over naar de regionale zender Radio Decibel in Amsterdam waar hij vanaf februari 2009 elke werkdag een radioprogramma gaat presenteren. Op die zender maakt hij al wekelijks het danceprogramma MinistryOfBeats. Diergaarde blijft daarnaast werkzaam voor de Tros.
Mooizo. Tijd voor vernieuwing. Diergaarde past niet meer bij 3FM.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef -Hans- het volgende:
KUD !!!! Lees net dat Edwin Diergaade vertrekt bij 3FM..
[..]
http://www.radiowereld.nl(...)/2009/01/138530.html
Ik denk dat we nu elk weekend wakker mogen worden met de stem van Annemiekequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooizo. Tijd voor vernieuwing. Diergaarde past niet meer bij 3FM.
Wel een lekkere meid hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit begint wel heel triest te worden trouwens....
http://www.telegraaf.nl/b(...)__.html?pageNumber=2
Hij heette toch herman die kerelquote:
Brr ze hebben hun monitor veranderd en ik kan geen 2 dingen meer selecterenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:42 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Eerste in mn sig, P2000, effe op Haaglanden zetten in t menu
Nee, de titel van het liedjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij heette toch herman die kerel
Ik dacht dat je die vent moest noemen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Altijd nog een stuk beter dan de meeste dj's op 3fm
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, de titel van het liedjeMaar dat is niet Herman
Oh nou, ik had niet verwacht dat ze Bono zou weten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja but is dat hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ze hebben hun monitor veranderd en ik kan geen 2 dingen meer selecteren.
Livep2000 / pd5hw is er niet op vooruit gegaan idd...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brr ze hebben hun monitor veranderd en ik kan geen 2 dingen meer selecteren.
Hoe kun je One Day like This nu mooier vinden dan Bones of Youquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap wel dat Diergaarde vertrekt, sinds hij zijn eigen programma niet meer heeft (Ministry of Beats) heeft 'ie toch niet echt meer iets voor zichzelf. Maar het is wel jammer.
Lijkt me wel de beste kandidaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal idd het grootste vraagstuk zijn. Wie oh wie wordt de nieuwe stem... Gerard Ekdom?
De winnaars van de postcodeloterij zijn flink aan het feesten denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ja but is dat he
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/Haaglanden.html
Radio2 is top op dit moment met allemaal platen die de top2000net niet gehaald hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst sinds een paar weken dat de radio om 1600 weer uit moet.
Ik vind het ook wel jammer hoor.. Diergaarde vind ik een prettige dj om naar te luisteren. Weinig geklets, aardige muziek en een prettig stemgeluid. Geen shock jock, maar heel degelijk. Als vervanger denk ik toch dat het Annemieke zal worden en die deed het tijdens de invalbeurten ook heel behoorlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik snap wel dat Diergaarde vertrekt, sinds hij zijn eigen programma niet meer heeft (Ministry of Beats) heeft 'ie toch niet echt meer iets voor zichzelf. Maar het is wel jammer.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De winnaars van de postcodeloterij zijn flink aan het feesten denk ik
[..]
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe kun je One Day like This nu mooier vinden dan Bones of You![]()
![]()
![]()
Ik keek ff naar je toplijst van songs
Nou ik wel dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah, vandaarNou, ik heb nog niet van veel mensen gehoord dat ze Bones of You mooier vonden dan One Day Like This
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:04 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen. Oh en ik heb toch wat met een vriend afgesproken dus ik zal er niet bijzijn tijdens Ekstra Weekend, maar ik ga wel luisteren natuurlijkKom tijdens de Freaknacht wel weer binnenvallen denk ik
Bertolfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:14 schreef Seam het volgende:
Wat is de megahit nu ?
Die was het voordat SR begon.quote:
is nooit geupdate omdat we de week half begonnen door SR geneuzel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef Krambo het volgende:
Stond net op de 3FM site Novastar als MH
Timur dacht dat Oasis de nieuwe MH wasquote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moeten we dat nou als een grap opvatten ofzo
tja, ik vind het niet erg. als stem perfect, als dj geen persoonlijkheidquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:54 schreef ScottTracy het volgende:
Psies. Voegt niet zoveel toe als dj's als Ekdom, Beelen of Veenstra.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef evert het volgende:
[..]
tja, ik vind het niet erg. als stem perfect, als dj geen persoonlijkheid
Alleen maar heel erg simpele liedjes vol met clichesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Van Velzen kan echt geen fatsoenlijke eigen nummers uitbrengen![]()
![]()
![]()
.
Dan kan je alle andere dj's van 3fm er ook wel vanaf schoppenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Voegt niet zoveel toe als dj's als Ekdom, Beelen of Veenstra.
'Niet' staat er hè; niet 'net'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kan je alle andere dj's van 3fm er ook wel vanaf schoppen
Prachtige plaat is datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
Oasis - I'm outta time nieuwe megahit.
Bertolf dus? Ook geen verkeerde Megahitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bertolf nog de hele volgende week ook megahit , nu officieel bevestigd.
Ik snap niet hoe RHCP zo slecht kan zijn en dat de gitarist solo zo briljant isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er eens een RHCP-vrije dag op 3FM komenTering
![]()
Dus.. als we op die manier gaan redeneren dan gaat het nog stil worden op 3FM.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef evert het volgende:
tja, ik vind het niet erg. als stem perfect, als dj geen persoonlijkheid
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Kan niet wachten tot 19.00 Ekdom en Veenstra
Eerst nog even de Disco Classicsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Kan niet wachten tot 19.00 Ekdom en Veenstra
ik bedoel, hij is helemaal inwisselbaar. vind het geen eigen persoonlijkheid hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus.. als we op die manier gaan redeneren dan gaat het nog stil worden op 3FM.
klopt, irriteer ik me al lang aan. denk dat de muzieksamenstellers een beetje te grote fan zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er eens een RHCP-vrije dag op 3FM komenTering
![]()
maar dat is nog een hit, dus iets hogere rotatie kan welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ook de tweede keer dit nummer van Amy binnen een paar uur.
Maar ja, dat zijn de meeste jocks bij de diverse radiostations. De jocks waarvan ik denk dat ze wel een eigen persoonlijkheid hebben zitten doordeweeks op belangrijke tijdslot(s) (ochtend, middag, avond). Voor het tijdstip waar Diergaade op is te horen, is hij een prima optie. Prima stemgeluid, weinig geklets en zo af en toe komt hij met nieuwe muziek aanzetten. Gewoon heel degelijk. Ik vind het altijd wel jammer als iemand van dequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef evert het volgende:
ik bedoel, hij is helemaal inwisselbaar. vind het geen eigen persoonlijkheid hebben.
Gelukkig niet nee of het vreselijke 10.000 nights. Boyfriend vind ik nu nog een erg leuke singlequote:
Ja precies .. dit is nog net niet over de topquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee of het vreselijke 10.000 nights. Boyfriend vind ik nu nog een erg leuke single.
En nog niet kapot gedraaidquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Seam het volgende:
Ja precies .. dit is nog net niet over de top
tja, corne zou ik ook niet echt missen, ben wel klaar met disco classics.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja, dat zijn de meeste jocks bij de diverse radiostations. De jocks waarvan ik denk dat ze wel een eigen persoonlijkheid hebben zitten doordeweeks op belangrijke tijdslot(s) (ochtend, middag, avond). Voor het tijdstip waar Diergaade op is te horen, is hij een prima optie. Prima stemgeluid, weinig geklets en zo af en toe komt hij met nieuwe muziek aanzetten. Gewoon heel degelijk. Ik vind het altijd wel jammer als iemand van de
'oude garde' vertrekt. Net zoals ik het jammer zou vinden als Corne vertrekt.
Heel triest .. vast weer zo'n TMF nummerquote:
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef jmac het volgende:
Vanavond Freak8 met Veenstra Veenstra dus ook de Giel-klagers kunnen gewoon kijken..
Luca Prins bedoel je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Seam het volgende:
Zelfs bij Boulevard ook een item hier over![]()
Boulevard begint ook heel snel minder te worden. Het is meer het promoten van Albert's musicals en dingen dan allround entertainment gedoe. Hij doet trouwens ook net alsof híj het presenteert in plaats van Winston.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Seam het volgende:
Zelfs bij Boulevard ook een item hier over![]()
dat moet hij ook niet doen. die freaknacht is een soort sex show geworden, terwijl het vroeger gewoon een top muzieknacht was. dat moet het snel weer worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:
Veenstra vind ik nou net niet zo voor de freaknacht, hij kijkt altijd zo vies als hij meisjes sexvragen stelt
uhuhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Luca Prins bedoel je?(Volgens GeenStijl)
Boulevard was alleen nog enigzins leuk met Beauquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Boulevard begint ook heel snel minder te worden. Het is meer het promoten van Albert's musicals en dingen dan allround entertainment gedoe. Hij doet trouwens ook net alsof híj het presenteert in plaats van Winston.
Eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Boulevard was alleen nog enigzins leuk met Beau
omgquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef rubbereend het volgende:
ik moet hierbij altijd denken aan hoe Ekdom steenvast How to shave my wife zegt
Alle posts van dit topic werden ineens weergeven op één pagina en dat duurde vijf minuten om te laden.quote:
Ik vraag me af wie er uberhaupt gebruik maakt van die optiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alle posts van dit topic werden ineens weergeven op één pagina en dat duurde vijf minuten om te laden.
Persoonlijk vind ik het wel lekker om een beetje swingend het weekend in te gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef evert het volgende:
tja, corne zou ik ook niet echt missen, ben wel klaar met disco classics.
ik bedoel qua timeslot dat bij 3fm in de 'muziektijdslotten' ook persoonlijkheden zitten (rabbering, ekdom) en ook in het weekend. bart arens heeft meer persoonlijkheid dat diergaarde. dus wat mij betreft annemiek op za en zo ochtend tussen 10 en 12 en daarvoor tot 9 uur sander guis.
Avond Briggyquote:
L - L.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane pakt alvast de vlag van de kast en zoekt een plaatsje vooraan voor straks om 19.00 uur
Nou ik niet maar hij deed het automatisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er uberhaupt gebruik maakt van die optie
Hi Babyquote:
Wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Brennel het volgende:
* Brennel is terug van het nuttige-dingen-doen![]()
Ach SR en de TOP SR was toch ook erg leukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef MarijeH het volgende:
Ben net op tijd voor ekstra weekend zie ik. Ik ben benieuwd, ik heb het programma wel gemist.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach SR en de TOP SR was toch ook erg leuk
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:49 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, weer terug in normale modus?
Dan ben ik er weerKomt die EkStra Weekend!
Mijn vader zit het hele uur al mee te genietenquote:
't is ook echt fantastischquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Seam het volgende:
Mijn vader zit het hele uur al mee te genieten![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:49 schreef Seam het volgende:
Oh wacht ik was vergeten dat Roel er dadelijk bij is he?
Ik ken er juist niks vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is ook echt fantastisch. Ken niet alle platen maar het meeste wel.
Ik bedoelde jouw favoriete naamgenoot natuurlijkquote:
Die heeft een lekker dagje dan..quote:
geef mij eens snel dat linkjequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Die heeft een lekker dagje dan..
6 tot 10, 19 tot 22.00 en dan nog de Freaknacht!
Ik ben overigens ingetuned op mijn favo zender! Even de intro luisteren, en dan richting de kroeg denk ik.. Van de week de youtube samenvatting kijken dan maar.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:57 schreef Feivel1 het volgende:
Klopt. Dat las je waarschijnlijk hier, ergens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Die uur-opener schijnt meesterlijk te zijn, die we dadelijk krijgen. Las ik gister ergens (?)
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)j_rtl_boulevard.html
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is weekend , ekstra weekend
preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:07 schreef Timo20 het volgende:![]()
@ uuropener
Over een uuropener gesproken: Raconteurs![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:07 schreef Timo20 het volgende:![]()
@ uuropener
Over een uuropener gesproken: Raconteurs![]()
![]()
![]()
Goed hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
't Is ze nog gelukt ook om de mysterieuze dame van de Telegraaf-voorpagina in de studio te krijgen...
Ookquote:
Meen je niet?! 't halve I-net zoekt die chick en het EkStra weekend heeft haar dus gevonden. Lachen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
't Is ze nog gelukt ook om de mysterieuze dame van de Telegraaf-voorpagina in de studio te krijgen...
Die was toch al in Hilversum (zie Boulevard-link van Dumpert)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Timingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook![]()
Eindelijk weer eens Ekstra Weekend![]()
Afwas precies op tijd klaar
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:11 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
Nog even een vraagje he? Waarom zoeken ze het telegraaf-meisje, afgezien van haar vrouwelijke vormen?
Een andere reden is er niet denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
Nog even een vraagje he? Waarom zoeken ze het telegraaf-meisje, afgezien van haar vrouwelijke vormen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |